Carrera NRBURGRING set 25121
Posted by Pepino on February 20 2007 20:47:44
V dnen pedstaven se zamme opt na znaku Carrera. Po autodrze pro zatenky s oznaenm GO!!! se dnes peneseme o adu ve a prohldneme si set EvolutionN, konkrtn NRBURGRING set 25121.
Oznaen EvolutioN nm k, e drha je v mtku 1:24 a modely ve standardnm 1:32. Stejn jako Carrera GO!!! i tento set je zabalen v kvalitn tvrd krabici, kter m tentokrt rozmry 62 x 50 x 11 cm. Skrz horn vko jsou vidt oba modely, kter set obsahuje. V naem ppad se jedn o Audi A4 DTM, Audi Sport Team Joest Racing C. Abt 2005 a AMG-Mercedes DTM 2006.
Cel set pak krom voz obsahuje:
6 ks standardn rovinka
2 ks 1/4 rovinka
1 ks pipojovac dl
12 ks zatek 1/60
2 ks mechanickch ovlada
1 ks transformtor
Mantinely rznch dlek v. chyt a zakonen
Sadu nhradch vodicch kartk
Podpry trat a spony dl drhy
Nvod (i esk) a malou Carrera produktovou brouru
Bohuel ji na vod musm konstatovat, e pes poten naden pi sloen zkladnho ovlu a jzdy na nm bez jakchkoliv dalch doplk, m vystdalo jist zklamn po sestaven celho kompletu. Ale o tom a v dalch odstavcch.
Po vyjmut vech soust z krabice ns ek pohled na podnou kupu vc Krabice obsahuje zkladn esk nvod a tak zrun list. Akoliv si te nejsem pln vdom ustanoven v zkonku, narm na prvn problm. Zrun list obsahuje formulaci: zruka ztrc platnost nen-li dn a pln vyplnn zrun list ... Po otoen na druhou stranu na m ekala bohuel jen przdn nevyplnn polka. Musm se piznat, e drhu jsem zakoupil pmo od vhradnho distributora znaky, proto m i takovto malikost docela zar.
Jak ji jsem psal ve, drha je v mtku 1:24. ka drhy je tak cca 19,6 cm a rozte pot cca 9,8 cm. Jednotliv dly drhy jsou z tvrdho plastu a hrubost drhy lze oznait jako prmrnou.
Dly drhy se spojuj klasickm zasunutm. Na konci dl jsou navc plastov jazky. Spojen je velice pevn a odpojen tak vyaduje spe rychl vykubnut.
Napjec dl je rozen o malou nikovou znu s barevnou krajnic, ze kter vystupuj zsuvky pro jednotliv konektory ovlada a trafa. Napjec dl je rovn dlem startovnm, obsahuje barevn logo firmy a startovn/clovou lajnu. Zapojen ovlada a trafa je jednoduch, ned se nijak zamnit.
Ovladae jsou klasick konstrukce s tlatkem nahoe. Dobe sed v ruce, maj tvarovn na jednotliv prsty. Osobn vlastnm spe men ruku, proto mi dl velk problm umstit palec na celou plochu tlatka. Dostanu se spe jen na doln polovinu, jinak si musm ruku lehce posunout vzhru. Pak mi ale ruka patn sed, take jsem se musel nauit ovldat auta jen spodn polovinou tlatka. Jet jedno negativum, odvtrn ovlada je rovn jako u pvodnch eskch ovlada skryto v dlani, proto dochz k zahvn ovlada.
Pi stavn setovho okruhu jsem se setkal jet s dalmi problmy. Prvn set obsahuje pouze 6 ks podstavc pro nadjezd. 3 velikosti vdy po 2 kusech. Bohuel pi takovmto potu a velikosti jsem nebch schopen postavit ideln nadjezd. Vdy mi st trat padala. Nvod obsahuje pouze obrzek, jak podpru pichytit ke spodu dl, ale pesn rozestavn chyb.
Druhm problmem bylo pro m osobn pichycen drk. Chvli mi trvalo, ne jsem na postup piel a i pot se mi zdlo, e to vyaduje dost pesn pichycen pi patn manipulaci. Na konci jednoho dlu jsem si dokonce st kraje dlu rozlomil. Samotn mantinel jsem neprve zkouel do drku nasunout ze strany. To bohuel lo dosti ztuha i vbec. Proto jsem se pokouel nejprve mantinel umstit do spodn drky drku a vrchn st drku pot pes mantinel pehknout. Chvlemi to lo, chvlemi ne. U dl, kter byly ve vzduchu (nadjezd) se mi dokonce stvalo to, e pi manipulaci s drkem mi drk vypadval z dlu, protoe neml oporu o zem a pi menm naklopen okamit vypadnul.
Co se te jzdy na okruhu, nesetkal jsem se s dnmi problmy. Auta akceleruj a od cca ¾ namknut, pi brdn vak zpomaluj na celou drhu tlatka.
Produkt mete zakoupit zde.