NINCO Austin Healey Hardtop Le Mans
Posted by HWSlot on April 08 2007 17:24:37
Ji del dobu jsem po tomhle autku pokukoval. Tohle je asi ten typ model, kterch bysem ml rd ve svoj sbrce nejvc. Domnvm se, e to byla doba na vvoj novch auk jako stvoen. Tento typ by ml bt z roku 1964. Udv vkon 150 konk a max. rychlost 185 km/hod.



Pvodn jsem chtl model Austin Healey Hardtop "Snetterton". Kombinace "king racing green" a bl stechy mi k tomuto autku pasuje jak .... no prost fajn.



Nicmn shoda okolnost tomu chtla, e kdy jsem si el vybrat njak autko, tak byl posledn dodvce zbo od Ninca i tento model - Austin Healey Hardtop MKII LEMANS







Autiko je:
- 52 mm irok
- 44 mm vysok
- 121 mm dlouh
- 75 g vc

Zadn i pedn kola - 22/6, pevod 9 x 27, motor SPEEDER NC-5 - 20000 ot/min pi 14 V, 1 magnet mezi motorem a pedn npravou.



Karoserie je ji standartn zpracovan. Tzn. dosti kvalitn. Jen na chromovanch rmecch pednch svtel jsou ern otepy. Zato figurka pilota mne podstatn vc uspokojuje, ne u model BMW M3. Dokonce m i nznak upinn v oblieji.

Podvozek je umlohmotn, jak bv u tchto model obvykl. Zadn nprava je uloena v mosaznch pouzdrech a cel je zamaknut do pedlisovanch otvor. Motor je uloen kolmo k zadn ose, takt jen v zaklapvacm systmu.Zde jsem zvdav, za jak dlouho se uloen "vybh". Bohuel se mi u jinch model Ninca stalo, e u takto uloenho modelu mi motorek za jzdy zaal ze zklapek vyskakovat.Natst Ninco pouv motrky se zvitovmi otvory vedle osy. Take sta jen provrtat pslun silnm vrtkem do plastovho drku otvor a skrze nj motrek jednodue piroubovat.





Take to mme podvozek i karoserii. Te to oboje eroubovat tymi roubky a meme vyrazit na drhu.

Motrky NC-5 povauju u seriov vyrbnch model za nejlep.A je to znt i u tohodle modelu. Zrychlen "jak kdy kopne k", a brzda? Z maximlky skoro na fleku. Standartn as na jedno kolo - 10.200s . To je safra moc !!! Jak to? Vdy je to rychl kra jako ert. Piblin stejn velik model od Carrery - Ferrari 166/212 MM jezd asy tak o 1,- a 1,200 s rychlej !!!



Take jsem se zaal na jzdu vce soustedit. A zjistil jsem e veker zatky jedu skoro smykem, ale stejn je to od poznn pomalej, ne s Ferrarkem. Jakmile zatku chci projet rychleji, autko mi jede smykem - tedy je siln petiv. A je to v dsledku umstn magnetu. Vzhledem k rozmrm  autka, uloen zadn npravy a dlce motoru, bylo mono umstit standartn kulat magnet a v pedn polovin podvozku, tm k pedn ose. Ale na druhou stranu je na autko bezva pohled, jak driftuje zatky !!!

Autko je mono zakoupit zde.