Podvozek "Ninco Pro"
Posted by Pepino on June 18 2011 13:00:00
Po 18ti mscch pouvn mohu konstatovat - podvozek mi prasknul.


Extended News
S prasknm tohoto podvozku jsem se setkval pomrn asto. Vtina uivatel si na nekvalitn podvozek asto stovala. Dle m zkuenosti byly problmy dny astm vmnou komponent nebo nedostatenm zajitnm nchylnch st.

Ano, podvozek by ml vydret sm od sebe, ale pokud je na trhu takov, kter to neumouje, bu musm zmnit typ vozu nebo podvozek vyztuit v problmovch partich. Protoe vz Ninco 997 je pro kategorii "klasik" v Porsche Cupu i nadle bezkonkurenn, nebudu zbyten investovat do vozu od NSR a postavm si dal Ninco, s kterm leton PC dojezdm.

Nejprve uki, co m prasklo. Bohuel jsem pehnal jednu zatku po nejdel rovin a vletl jsem do drhy Standoj (m se znovu omlouvm, protoe jsme mu natrhl zadn pneumatiku). Po rn se mn rozlomilo uchycen zadnho levho loiska. Po aplikaci sekundovho lepidla na loisko jsem zvod jet (se ztrtou) dojel.



Podvozky Ninco Pro jsou rovn, nen tedy poteba je vyrovnvat v tepl vod. Zanu vyztuenm drku vodtka. Pedn st vyleju sms dvouslokovho lepidla UHU a nechm 24 hodin zatvrdnout.



Pokrauji vystuenm drk loisek. Ze star kreditn karty si vyrobm 2 ks ve tvaru U. U pravho kola pilepm sekundovm lepidlem na vnj st. U levho je pevod, tam aplikuji na vnitn st (zde na fotografi chyb, protoe odpadl pi bourace).



Mal obdelnek pilepm i do nejslabho msta u motoru.



Je dobr vyztuit i drk motoru pod roubkem (zde nen, ale u model, kter jsem stavl kolegm, jsem vztu aplikoval).



To ve.