Lamborghini Diablo Roadster (AUTOart)
Posted by Pecan on January 02 2008 00:10:54
Znaku AUTOart jsem doposud neml odzkouenou, tak jsem se rozhodl, e koupm Lamborgini s pohonem vech kol (4WD).
Na prvn pohled m auto zaujalo svmi detaily - disky podle originlu, koncovky vfuku veden a k zadnm kolm, provan vodtko, detailn propracovan karoserie, sklopn stecha (podle originlu posuvn dozadu). Mohl bych tak pst hodn dlouho
Vyndal jsem auto z krabiky a njak odpadlo nasvn v karoserii nad motorem - nebyl problm to pilepit.
Poloil jsem auto na drhu a hle, ono nejelo! Pouze svtily svtla (pedn, zadn). Auto jsem rozebral a zjistil, e je odlomen drtek od motoru k vodtku (pipjel jsem ho).
Motor u bel, ale auto se stejn nechtlo hnout z msta. Po chvli jsem zjistil, e m dr krytka motoru (na podvozku) - musel jsem ji sundat a pak u se teda auto rozjelo.
Po dkladnm testu s Romanem jsem zjistil, e auto potebuje promazat vechny loiska a pevody. Promazal jsem ve potebn a auto ltalo jako stela.
Doufm e posledn (tet komplikac) byl magnet. Jeden upadl hned po prvnm kole (druh dr doposud). Roman, jako dobr model, m vdy po ruce njak to lepidlo
Tak jet jeden problm na zvr. Jedna zadn LED dioda svt pi pomalej jzd mn ne ta druh.
Vechny zvady (a na tu diodu) se daly opravit, ale nebylo to zrovna moc pjemn.
Kdy jsem se troku rozjezdil, zaal jsem autu pidvat i do zatek a ono oividn z drhy pry nechtlo i kdy jsem jel do zatky naplno.
Musm podotknout, e jsem ml na aut pouze jeden magnet ze dvou a auto skoro vbec nevypadvalo. A kdy jsem pilepil ten druh, tak u nevypadvalo vbec.
Take jzdn vlastnosti hodnotm na jedniku.
Dlensk zpracovn na dvojku (kvli krytce motoru a magnetu).
Detaily jsou krsn, take taky jednika.
A samozejm kola (pedn u, zadn ir) taky na jedniku - i kvli tomu, e jsou zvraznny chromovan kotoue brzd.
lnek napsal:
Ku_e