Report z Praskho veletrhu hraek
Posted by Pepino on September 29 2006 19:33:59
Zdravim vechny. Jak by ekl klasik, prv jsem se vrtil z hradu. Tedy v naem ppad z veletrhu.
Extended News
Zdravim vechny. Jak by ekl klasik, prv jsem se vrtil z hradu. Tedy v naem ppad z veletrhu.
Jednak jsem neodolal pozvn a navc jsem se cel tsl na vystavovan novinky a prototypy. Po osobnm setkn s editelem firmy jsem ml chvilku si vechno detailn prohlednout a podit pr foteek. Je jich pr protoe n vechny se pes sklo vydaily. Jsou piznm se jen z mobilu, ale lep nco ne nic. Jzdou a klidnm chodem pevod na Ferrari 360 jsem byl uneen, jako by byla na autodrhu odjakiva stavn. Ikdy jsem neml tu est je vidt pi plnm vkonu tak myslm e jejich jzdn vlastnosti nebudou ani o malinko hor ne u Audi TT. Vidt byla i jzda obou formul Dallara od firmy Scalextric a abych pravdu ekl, ekal jsem vt problemy s jzdou na esk autodrze.
Nelu kdy km, e sem dn problm nezaznamenal. Motal jsem se kolem asi hodinu a za celou dobu formule jezdily bez problmu a s jednm smykem, kter jsem zahldl, si tak bravrn poradila. Nevilm jsem si, e by nkdo po pr minutch kartky na ir rozchod vodiu upravoval. Formule jezdili jen po ploh drze s naklonnmi zatkami novmi podlokami z gumy kter jsou u pr tdn v prodeji a osobn si myslm, e toto mrn naklopen bohat sta. K vidn byl i sortiment drhovch model od firmy Revell jak voz tak i figurek. Ale figurky na fotce jsou od firmy Faro, neeknu vm vak jestli se dostanou do vroby. J sm se nic nedozvdl take tak nemm tuen kdy co pjde a s m ns pekvap.
Jinak velmi poveden se mi zdl zvodn Taha Tatra Jamal. Na fotografii to nen pli zeteln, ale disponoval vtm plochm motorem tdy 280 uloenm pod kabinou a pes kardan hnanou zadn npravou. Ml odpruenou pedn npravou s detailn zpracovanmi koly i celou kabilou. Ovem jet nen jist jestli se dostane do vroby. Jak jsem se dozvdl tak podvozek by se ml stt realitou, ale o karosrii se jet asi jedn.
K vidn byli ji tolik slibovan obrubnky, kter m velmi potili. Ale abych nebyl stle jen optimista tak se ukzalo i digitln potadlo. Mj osobn nzor je, e je to krok zpt a mlo by se zat s vrobou rovnou potadla propojitelnm s PC, kter nen jen potadlem kol, ale i asomrou nehled na nkolik dalch funkc kter by zvody spestili jet vc. Ale te opt z toho lepho soudku. Krom, ji vem znmch, Favorit MTX se poprv pedstavila jejich skladakov verze s jednotlivmi dly a abych pravdu ek myslel jsem si e to bude sloitj. karoserie je ji pedezan i s prosklenm a zbytek vc je ji piloen v pytlkch jako zvltn dly modelu vetn obtisku.
Jedin co je od vystavovanch modelu odliuje je to e sestavovaten verze nebude lakovan a to ani v ppad interiru. To u opravdu zstv jen a pouze na modelov tvoivosti novho majitele. Dle pak bylo vidt do trob pipravovan nrodn formule NF1400, ale i prototyp kody 130RS, okruhov Fbie i Octavie.
U kody 130RS byl dobe vidt pohon zadnch kol s uloenm motoren a za zadn npravo, za to naopak u obou novch kodovek byla pohon jednotka umstna za a lehce nad pedn npravu samozejm s pohonem na pedek. Osobn se nemohu dokat a jsem vemi zvdav na jzdn vlasnosti tchto model.
Pokud se Vm moje velmi strun report z vstavit PVA v Letanech lbila tak vste, e to nen ani tetina z toho co by jste se tam dovdli pmo od zamstnanc Firmy nehled na to, e toto byla jen jedna necel vitrina ze ty. Pokud to mte aspo kousek do Prachy a n jako J 90km, tak jete protoe to i s ostatnmi vystavovateli stoj opravdu za to a mon tam najdete prv i u jinch firem to by se Vm mohlo hodit do Vaeho modelu drhy nebo k modelm Voz. Vstavy se astn i ostatn zahranin firmy zabvajc se drhovm odvtvm. Mjte na pamti, e na Internetu nikdy nenajdete vechno a neuvidte vechno co by Vs zajmalo.
J sm bych tam asi tak nejel, protoe to mm krapet z ruky, ale jeliko jsme to s ptelkyn spojili i s nvtvou Prask Zoo tak to stlo skuten za to a byl to skvle strven den pro ns oba. Te vm, e bych tam jel klidn jet jednou sm a proel si to tam vklidu a podn cel. Bohuel, as ns til a tak jsme tam ztrvili jen 3 hodiny. Proto km, kdo mete tak jete, je to jet cel vkend.
Mitch