AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 19:59:53 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Ostatní značky | Carrera
strana 1 z 5 1 2 3 4 > >>
Autor Carrera Evolution první dojmy
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 29-12-2007 15:55
Jak už jsem tady psal, stali jsme se doma majiteli autodráhy Carerra Evolution. Pořídil jsem dva stejné sety Nurburgring. Jeden s vozy a druhý bez nich. Ten s auty přes Aukro a ten druhý od Pepina.

Motivy pro výběr. smiley
1. Nutnost se rozhodnout pro jinou dráhu než Ites 74 - prostě dosloužila.
2. Na rozdíl od dřeva variabilita okruhů.
3. Dostatečná šíře i pro zkušební poježdění s 1:24.
4. Ne nepodstatné pro rozhodnutí bylo vyzkoušení na setkání v Libošovicích.
5. Dostatečný sortiment dílů a příslušenství - a už originál nebo dělaných pro Carreru + zkušenosti s používáním této dráhy ve světě, hlavně pak v Německu.

A první dojmy - veskrze pozitivní. smiley
1. Dráha se jednoduše a rychle sestavuje i rozebírá.
2. Drží pohromadě i bez sponek ("jednoduchý" okruh na krátké odpolední pojždění - bez nadjezdu).
3. Rychlá montហi demontហmantinelů a jejich zakončení k dráze.
4. Kvalitní a stejný povrch na všech dílech dráhy (sety jsou z různé doby).
5. Nezaznamenal jsem žádný zásadní problém s auty od různých výrobců.
6. Při ježdění lze dobře sledovat změny jízdních vlastností při změně převodu nebo pneu - na silikony.
7. V zatáčkách i při smyku mají auta dost prostoru a nedochází k "vyhození" soupeře.

A nějaké minusy smiley
1. Někomu může vadit ovladač do ruky - hřeje, protože hůř chladí a nejde jednoduše rozebrat - je secvaknutý.
2. V setech jsou jen zatáčky 1/60° - tzn. nejde postavit zatáčka 90° - nutnost dokoupit zatáčky 1/30°.
3. Konektory ovladačů i připojení napájecího trafa (bez regulace) k dráze na atypické kolíky - ale dost prostoru na vyvedení banánků do přípojného dílu.
4. Mantinely ve variantě červeno-bílé široké šikmé pruhy - na můj vkus dost agresivní.

Doufám, že na tomto foru nejsem jediným majitelem Carrery. Proto bych byl rád za každou výměnu zkušeností a informací o této autodráze.

I tak to může vypadat smiley
vitek sem připíchnul tento obrázek:

Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
HWSlot
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 401
Bydliště: Thereban
Registrován od: 20.10.06
Vloženo dne 29-12-2007 18:30
Super recenze Vítku.Mě docela mrzí, že jsem do tej Carrery nešel taky. Rozhodoval jsem se cca před rokem a vyřazovacím způsobem mi zbyly dvě značky Carrera a Ninco. Nakonec jsem zvolil Ninco hlavně z finančních důvodů.A také kvůliva povrchu. Byl jsem totiž znechucen předchozím používáním autíček bez magnetů na dráze Itez/Gonio/Faro. A tak mne nejdrsnější povrch Ninca velice zaujal a také zčásti překlonil jazýček pomyslných vah na stranu Ninca.


HWS
http://www.hwslot.estranky.cz/
http://www.hwslot.estranky.cz/
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 29-12-2007 19:10
Nákup z druhé ruky je prostě nákup z druhé ruky. Doufám, že neprozradím moc, když napíšu, že jsem za ty dva sety dal 3500,- a za Ites dostal 800,-. Myslím, že to jde. Teď mně čeká investice do výše zmíněných zatáček 1/30° (rád bych je i vyměnil za pár z těch 1/60°).

A ještě jedna poznámka. Pro Carreru u mně právě rozhodnul povrch. Není sice úplně hladký, ale ta "drsnost" je jen lehoulinká. I když na chytání prachu to stačí.

Ty dva sety - přes 12 metrů dráhy - jsou do běžného bytu akorát - vždy mi zatím něco zůstalo.
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
Marek
člen

Příspěvků celkem: 43
Bydliště: Okres Znojmo
Registrován od: 28.12.06
Vloženo dne 30-12-2007 21:02
K těm zatáčkám prosím nepřistupuj jako k made in FARO. Na 1/30 zapomeň a ihned pořiď 2/30, 3/30 ... To je úplně jiná jízda. Zatáčky nejmenšího poloměru se moc nenosí. Kdo vyzkoušel ví.


Marek
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 31-12-2007 09:19
Plně s Tebou souhlasím a určitě pořídím i set-sety o větším poloměru (právě i kvůli nim ne Faro).

Rád bych se Tě zeptal jestli nemᚠzkušenosti s používáním krajnic. Jestli má smysl je pořizovat a pokud ano, tak do jakých typů zatáček?

Úplně jsem zapoměl na krátké vyjádření k setovým vozům. Součástí setů byly vozy DTM Audi A4 a Mercedes. Díky předchozímu používání jsem je musel vyčisit a proto rozebrat. Byl jsem mile překvapen jejich bytelnou a důmyslnou konstrukcí. Ovšem rozmontovaní kvůli jakékoliv změně je natolik pracné, že je plně pochopitelný i ten přepínač směru jízdy. Nejlaciněji pak v autech působí nalisované plastové převody.
Editoval vitek dne 31-12-2007 10:27
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
Marek
člen

Příspěvků celkem: 43
Bydliště: Okres Znojmo
Registrován od: 28.12.06
Vloženo dne 31-12-2007 16:29
Mám Carreru 1 rok a krajnice jsem zatím nedokoupil. Potřeba však rozhodně jsou. Důvod proč zatím ne je prozaický: autodráha nemá u mne doma zatím pevné místo (koutek). Takže nacvičovat dokola zborku-rozborku v plné polní včetně krajnic by byl nesmysl. Jinak obecně nejdříve vnější krajnice poté vnitřní. U Carrery ty krajnice plní také nemalou estetickou funkci. Pokud budeš používat 1/24 přibude asi nutnost vnitřních krajnic právě u těch nejmenších zatáček. (1/30, 1/60) Právě se chystám koupit první čtyřiadvacetinu (asi AUDI R10) a neurazilo by mne rozhodně ani něco jako tohle: www.slotcar32.de


Marek
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
HWSlot
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 401
Bydliště: Thereban
Registrován od: 20.10.06
Vloženo dne 31-12-2007 17:23
Rozhodně bysem doporučoval, i když mám Ninco a ne Carreru, osadit všechny vnější zatáčky krajnicema. Jde o to, že "opřít zadek" o mantinel a projet zatáčku na "plnej" nejni asi to pravé.Aspoň já tedy krajnice v těchto zatáčkách mám. Ve vnitřních nemám ani jednu krajnici a je fakt, že při pomalejší jízdě na vnitřní zatáčce třebas s F1 mi zadní kola jezděj "trávou". Pokud ji tam teda mám smiley
Takže souhlas s Markem - u vnitřních R1 nutnost, u R2 povinnost a dále je to na uvážení.smiley


HWS
http://www.hwslot.estranky.cz/
http://www.hwslot.estranky.cz/
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
sutor
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 359
Bydliště: Praha
Registrován od: 10.04.07
Vloženo dne 31-12-2007 17:50
Představa, že budeš jezdit na Carreře bez krajnic se čtyřiadvacetinou je iluzorní – i s krajnicemi to není bůhvíco. Podtstané je ale to, že jakmile vybavíš dráhu jen vnějšími krajnicemi a budeš jezdit s velkými auty částečně smykem, budou se ti na vnitřní dráze při zpětném vyrovnání dostávat koly mimo dráhu a končit v kotrmelcích. Takže vnitřní krajnice + rozšiřovací rovinka po zatáčce je v takovém případě skoro nezbytnost. Na to nakonec přišel i výrobce a začal vybavovat právě sety Exclusive i vnitřními krajnicemi. Totéž platí i pro klopenky, tady navíc i to, že některá auta (např. Lola od Scalextricu) mají s projetím klopené zatáčky o nejmenším poloměru problémy.
Všechny díly jsou běžně k mání, ale musíš počítat s tím, že jejich samostatné dokupování je později větší zátěž pro peněženku než pořízení původní dráhy (všechno příslušenství je neúměrně drahé). Co se docela vyplatí a výsledek je znát hned, je pořízení trafa pro Exclusive a případně i elektronických ovladačů Carrera (jsou s mechanickou verzí nesrovnatelné). Vše se dá samozřejmě řešit i výrobky typu laboratorních zdrojů a univerzálních elektronických ovladačů.




Honza
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 31-12-2007 18:34
No já se musím finančně vzpamatovat z toho co mám a co mně v nejbližší době čeká a pak začnu rozšiřovat - dokupovat. A třeba budu mít zase štěstí na second hand smiley
To estetično dráhy s krajnicemi bych podepsal. Jen mám stále pocit, že tu červenou barvu budu muset změnit - přestříkat. Včera i dnes jsme jezdili a jenom ty červenobílé mantinely jsou síla.
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
sutor
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 359
Bydliště: Praha
Registrován od: 10.04.07
Vloženo dne 01-01-2008 16:39
U doplňků bych na výprodeje a koupě z druhé ruky moc nespoléhal – jedině snad v případě aukcí na e-bay. Jinak mᚠpravdu, že ta nová barevná kombinace je dost hnusná. Původní černožlutá byla pro oko daleko lepší. Bohužel v tomto případě dali přednost realitě a ne vždy je to pozitivní cesta.
Každopádně první další případnou investici bych směřoval do ovladačů a výměny disků a pneumatik – rozdíl v jízdních vlastnostech aut je pak fakt propastný.


Honza
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
HWSlot
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 401
Bydliště: Thereban
Registrován od: 20.10.06
Vloženo dne 01-01-2008 17:40
No, mně se červenobílá kombinace velice zamlouvá. Akurát mi u Ninca vadí, že je tam ještě velkej kus bílé. A to mi fakt vadilo. Až do tej doby, než jsem vzal černej balakryl a přetřel jsem to. Teď krásně na dráhu navazují "jen" červenobílé krajnice. Ještě jich pár musím dodělat.


HWS
http://www.hwslot.estranky.cz/
HWSlot sem připíchnul tento obrázek:

http://www.hwslot.estranky.cz/
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
HWSlot
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 401
Bydliště: Thereban
Registrován od: 20.10.06
Vloženo dne 01-01-2008 17:42
A jinak souhlas se Sutorem, něco se dá koupit z "druhý ruky", taky jsem to praktikoval, ale krajnice mám skoro komplet new a byla to docela dardasmiley


HWS
http://www.hwslot.estranky.cz/
Editoval HWSlot dne 01-01-2008 17:42
http://www.hwslot.estranky.cz/
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
Rebas
člen

Příspěvků celkem: 326
Bydliště: Praha
Registrován od: 18.01.07
Vloženo dne 01-01-2008 20:34
co se tyce ovladacu a trafa (exclusiv), tak ty budes potrebovat na 100% tomu se nevyhnes, protoze to trafo ma 18V a 1500mA (oproti 14,8V / 2x 350 mA evolution).


Rebas
178856806
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 02-01-2008 18:54
To Sutor Ono v realitě ani krajnice na okruzích nejsou jen červenobílé, ale nic naplat - bylo rozhodnuto pro červeno-bílou.

Dnes jsem stavěl dráhu na poslední poježdění pro "děti" před začátkem školy. A zkusil jsem jiný postup s mantinely. Jejich držáky jsem napřed nacvakával na díly dráhy a pak teprve sestavil dráhu dohromady a nacvaknul mantinel. Pokud člověk ví, jaký staví okruh je to super rychlý postup. Odpadá ono lehké nadzvedávání dráhy a pasování držáků.
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
ceco
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 18
Bydliště: SR, Vežký Meder, Záhradnícka 1001/17
Registrován od: 28.01.07
Vloženo dne 29-01-2008 10:00
Ahojte!
Dovožte mi, aby som sem aj pridal pár poznatkov ohžadne Carrery. Ešte v roku 2005 som sa rozhodol, že je načase, aby som pokračoval v mojom detskom sne, čiže vlastni peknú autodráhu. Keďže moja dráha od ITES bola už nenávratne stratená vo víre času musel som sa poobzera po novej dráhe. Vzhžadom k tomu, že na Slovensku som v tej dobe nenašiel distribútora FARA, hžadal som iných výrobcov a našiel som Carreru. Zakúpil som si set Evolution Formula Racing, v decembri (prosinci) 2007 som si ho doplnil o ďalší set, ale tentoraz Digital 132. Musím podotknú, že pre "digitál" som sa rozhodol na základe pozitívnych hodnotení predchodcu Digitálu 132 systému Pro-X od nemeckých fandov ako aj marketingových informácií pána Radima Kala. Dráha ma nesklamala a vežmi sa páči mojej dcére (8 rokov). Po zložení, na stole vežkosti 2,6 x 1.5 m, mi vznikla dráha o celkovej dĺžke 12,75 m, čo na domáce podmienky nie je zlé!. Ešte síce nie je skompletizovaná (chýba počítadlo kôl, PIT Stop lane atď), ale zážitky z jázd sú vežmi pozitívne. A nakoniec by som chcel doda, že dráhu mám naištalovanú "napevno" vo svojej pracovni takže je k dispozícii stále.smileysmileysmiley
Editoval Pepino dne 29-01-2008 10:29
http://www.digislot132.estranky.sk/
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
sutor
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 359
Bydliště: Praha
Registrován od: 10.04.07
Vloženo dne 29-01-2008 11:29
Jj. nakonec většina lidí skončí právě na Carreře a to hlavně proto, že šířka dráhy umožňuje jezdit plnohodnotně i s většími auty. A navíc je tady možný bezproblémový přechod na digitál (ne jako např. u SCX), spousta doplňků a relativně snadná dostupnost i možnost dokoupení dalších dílů. Ještě kdyby tak cena byla na úrovni ceny v USA...


Honza
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 30-01-2008 00:09
A já ještě doplním o pro mě dost podstatný a čerstvě nabytý poznatek, že na ní bezproblémově jezdí i závodně vytuněná auta osazená hlubokým vodítkem, které je určeno pro dřevěné dráhy s hlubokou drážkou.


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 21-04-2008 18:06
I já nakonec zakotvil u Carrera, právě kvůli šíři dráhy, nabídce dílů a hloubce vodící drážky.




http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 23-04-2008 17:24
Vítej mezi Carreristy! smiley
Co budeš jako první vyměňovat, dokupovat apod? Připojení na banánky, trafo nebo ovladače, krajnice nebo jiné poloměry zatáček?

V jiném vlákně se ptᚠna editor. Mně se nejvíc zamlouvá TrackPower. Umí i digi u Carrery. Recenzoval ho tu Pepino. Bohužel ve free verzi je velmi omezený (tra jde skládat s pomocí PrintScreenu v nějakém garafickém programu, ale je to běs.)

A pro potencionální nákupy z druhé ruky přibyl konkurent smiley
Autor RE: Carrera Evolution první dojmy
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 23-04-2008 19:44
No co budu vyměňovat? Teď již nic, ale asi tak 5 min. po vybalení jsem rozmontoval napájecí rovinku, odstranil kompletně ten jejich "power terminál" včetně plastů, co jsou navíc vespod i z boku a připojil každý pár trolejí samostatným vedením 2m 2x1,5 na konci s banánky abych mohl připojit svůj "power box" na kterém mám možnost připojení na čtyři dráhy a čtyři ovladače - vše v banánkách. Tím jsem se elegantně zbavil závislosti na Carrera "pumpičkách" a zároveń jsem zajistil, že mi děti neškubou dráhou, ale krabicí se zdrojem.smiley

To je prozatím vše.

TrackPower ve free verzi funguje i bez "print screen", ale pouze v omezeném rozsahu. V Carrerra nástroji, co vychází ze SlotMan si můžeš projektovat třeba osmidráhu, ale zase nemá moduly na digi a myslím, že SlotMan také ne.

Jsem v analogu, tak zatím stačí bohatě ten Carrera.

Máme všechna auta přezutá na silikony, tak je ježdění luxusní. Prostě spokojenostsmiley

Vítku nezoufej a mrkni na E Bay, tam je od Carrera toho tolik, že si nestačíš vybratsmiley

P.S. neshání někdo ty Carrera ovladače? Dva mámsmiley



Editoval Petr L dne 24-04-2008 00:27
http://132slotcars.blogspot.com/
strana 1 z 5 1 2 3 4 > >>
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
05
05
Pohár SCALEXTRIC 2. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 35
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio