V situaci, kdy se honí desetiny i setiny vteřiny, tak se pochopitelně laboruje se vím a je snaha ve nastavit co moná nejlépe, z nejlepích materiálů apod. Vodítko pochopitelně nevyjímaje.
A toto honění dorazí do závodů komerčních autíček, nebude některým vysvětlení JMS připadat vůbec divné.
Sám takto laboruji s vodítekem u Scalextric, které povauji za "slabé", včetně kartáčků.
Jestli chcete s komerčními auty závodit a máte závodního ducha, tak se určitě dostanete i do honění těch desetin a setin nejenom v časech, ale i v milimetrech při doladění.
Jak jsem popisoval vodítko, jeho pozice a seřízení, hned v prvním závodě co jsem jel se to potvrdilo.
Perfektně sladěné auto, pozice na pici závodu, jedno vypadnutí jiného auta přímo před moji Hondu, náraz, prasklé vodítko, v místě , kde se zasunují kartáče, přenos elektřiny k motoru nulový.
Následovala výměna v jízdním čase, take ztráta.
To je normální- na nikoho se nečeká , ale podstata je v tom, e před závodem jsem pro jistotu osadil Hondu novým vodítkem, kabely i kartáčky.
Při neplánovaném zastavení(v boxech) jsem tam v rychlosti plácl vodítko, co bylo poruce a neřeil jsem počty podloek pod vodítko a tím sladění světlosti pod přední částí.
Samozřejmě jsem bojoval dál, ale u to nebylo tak stabilní auto a samozřejmě jsem se snail dohánět ztátu, jezdil na hraně moností a v zápalu boje dělal chyby.
Ale to vechno jsou závody a stát se to můe komukoliv.
Nepíu tady reportá ze závodu, jen jsem vám chtěl přiblíit jak důleité je vodítko a jeho pozice.l