Autor |
koda 130 RS |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 21-09-2006 08:32 |
|
|
http://www.autodraha-faro.cz/rs/_upload/Image/idea_130.jpg
Tak jak se vám líbí? Koupíte si ji pokud se vyrobí? A kolik si myslíte, e bude stát?
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 21-09-2006 10:19 |
|
|
To je snad samozřejmé e do ní půjdu. A to stojí co to stojí tak musí být moje. Vdy je to nejúspěnějí auto naí historie, navíc bude mít motor a za nápravou co dá tuit e s tím bude jistě dost zábavy a potřeba trochy zručnosti v řízení toho modelu. Moc se na ní těim. |
|
Autor |
RE: mcfik |
mcfik
člen
Příspěvků celkem: 69
Bydlitě: Plzeň
Registrován od: 09.10.06 |
Vloeno dne 09-10-2006 09:55 |
|
|
Jako fanda značky koda do ní půjdu,u aby byla !
fik |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 08-12-2006 09:44 |
|
|
Líbí a cenu odhaduju tak na 1200,-. Mile by překvapila nií.
Spí mně zajímá co bude pod kapotou - řeení podvozku, monosti úprav |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Pecan
člen
Příspěvků celkem: 185
Bydlitě: Praha
Registrován od: 23.10.06 |
Vloeno dne 08-12-2006 18:32 |
|
|
Cena (podle mě - pokud to bude limitovaná edice) bude spí přes 1800,- Srovnej to třeba s Favoritem MTX roadster. Nií cena by mě velice překvapila. |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
mcfik
člen
Příspěvků celkem: 69
Bydlitě: Plzeň
Registrován od: 09.10.06 |
Vloeno dne 09-12-2006 06:25 |
|
|
Má ověřené,e to bude jen limitovaná série ? Myslím,e se RS-ky budou prodávat dobře,tu si koupí kadý fanda rally i značky koda.Tohle auto bylo docela známý i ve světě,protoe poráelo i Stratosy.Moná by se Faru mohlo podařit vyvést pár kousků i ven.Třeba v Anglii ty auta docela "rali".
Já tajně doufám,e kromě okruhové udělají i rally versi,vzal bych je obě,jinak budu přestavovat.Zkusím hodit na Faro dotaz-"udičku".Třeba se nápad ujme,lo by o polepy,jiný design kol a případně světelnou rampu.Ale ta u se dá dodělat doma,pro výrobce by to znamenalo formu navíc a to je moc drahá legrácka.
fik |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Pecan
člen
Příspěvků celkem: 185
Bydlitě: Praha
Registrován od: 23.10.06 |
Vloeno dne 09-12-2006 10:45 |
|
|
S tou limitovanou edicí to jen tipuju |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 09-12-2006 11:38 |
|
|
Osobně pochybuji e by lo o Limite Edition. Těch u mají dost a pořebují zase z něčeho dostat peníze. A pokud jsou hotové ocelové formy pak by maloseriová výroba byla dost prodělečná. Navíc nemohou dál prodávat ve velké serii jen Favorita. Toho u začíná být trh nasyceny. Musejí prostě vyjít s nějakým novým velkoseriovým modelem. A podle mě je 130RS hodně astný krok pač je to opravdu nejpopulárnějí vůz české výroby, který jsme kdy vyráběli. Společně s NF1400 a Favoritem to budou myslím nejprodávanějí modely Značky. Ostatní budou jen maloserie (MTX) nebo import(revell, Scalextric) či přestavvěné kity (easy kits). Favorit MTX je drahý pač se na něj musejí zaplatit formy právě na úkor malého počtu kusů a navíc je celý lakovaný a sestavování taky stojí čas i peníze. Ale to jen můj názor.
Editoval Mitch dne 09-12-2006 11:42 |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
mcfik
člen
Příspěvků celkem: 69
Bydlitě: Plzeň
Registrován od: 09.10.06 |
Vloeno dne 09-12-2006 15:14 |
|
|
Souhlasím,ono u toho z České produkce moc nezbývá.Oktávku i Fábii u dělají venku,take by byly jen na ná trh a ti největí fandové u je mají.Zbývají kody130 RS + LR a felicia-nejlépe kit car.To jsou kromě formulky asi jediné vozy pro velkou sérii
fik |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 09-12-2006 15:28 |
|
|
Mílí se, Já osobně bych se zasadil i o výrobu kody 1100 Sport, která jela v 1950 jako Jediná koda v Le Mans. Nebo vůz Aero Minor, které tam jelo v letech 1949 i 1950. Té vůz české výroby. Oběma se dařilo na tomto úspěsněm podniku skvěle. Tedy jen ve své třídě protoe proti silným Jaguárům a Ferrari neměli nikdy anci. koda 1100 Sport se vak do Le Mans letos vrátila po více jak půl století do kategorie Historiků Le Mans Classic a dojela si pro 15 místo ve skupině a celková byla 47 ze 69 startujících vozů. Já myslím, e mnoho z Vás kodováků o tomto počinu nemělo dodnes ani ponětí. |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
roman
člen
Příspěvků celkem: 70
Bydlitě: Havířov
Registrován od: 02.11.06 |
Vloeno dne 09-12-2006 16:44 |
|
|
zdravím...Jsem pro aby se po naich autodráhach prohánělo co nejvíc Českých autíček, je mi jedno jestli je to Aero Minor , 130 .....,ale jetě tu nezazněla dalí varianta co by snesla srovnání s řadou Revell-kit a to Česká Tatra . Co nato říkáte!?Tatra Ecorra Sport V8.
foto:Tatra 603 Team.
roman sem připíchnul tento obrázek:
Editoval roman dne 11-12-2006 20:19 |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
mcfik
člen
Příspěvků celkem: 69
Bydlitě: Plzeň
Registrován od: 09.10.06 |
Vloeno dne 10-12-2006 06:20 |
|
|
Já pravověrnej kodovák na Tatru zapoměl.O kodě 1100.Sport jako denní návtěvník stránek kodateamu samozřejmě vím.Dali nádherný vůz je prototypové dvoumístné kupé koda1150 vytvořené ve spolupráci s Ústavem pro výzkum motorových vozidel,či jak se ta instituce jmenovala.Ono těch vozů ve své době úspěných bylo.Minor,Populár,Tatraplán,Aero...Ale já měl na mysli autíčka která by se vyplatilo dělat ve velkých sériích,která by byla komerčně úspěná.Moná by se ví vyplatily i sériové auta a k nim třeba sportovní polepy a doplňky.Např. 1000MB,Octavia,100(a z ní 120 Rallye) 110 R(jako "odno" 130 RS) 120 (a z ní 130 LR)
Myslím,e vyloené veterány si koupí pár fandů a znalců (a je otázka zda na autodráhu,kdy začíná série modelů 1:43 za daleko nií cenu) a nevím zda se Faru vyplatí dělat formy na limitované série.Oni potřebují "trhák" a za ten zatím povauji připravované eReSo.Po něm se musíme nechat překvapit.
fik |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 12-12-2006 07:05 |
|
|
Tatra Ecorra je opravdu nádherný speciál, ale bohuel u méně známí. Ale na druhou stranu je to přímí konkurent pro Ferrari 360. Otázkou se zda by se vyplatil jeho vývoj a výroba forem. Dost lidí o existenci tohoto vozu neví a tak si říkám zdy by el na dračku. Osobně se mi mnohem víc líbí v tom černym válečnym zbarvení. Je to nádherný stroj a jen koda e se sním moc aktivně nejezdí. Byl bych o to víc hrdej na to, e jsem čech, kdyby proháněla po okruzích Ferrari a slabí Porsche.
Editoval Mitch dne 12-12-2006 07:07 |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 12-12-2006 21:19 |
|
|
Vedeme tady akademickou debatu - co by a kdyby, ale nikdo z nás nemá moc rozhodnout co bude vyráběno a ani za takové rozhodnutí nemusíme nést zodpovědnost.
Přesto se přdám. Myslím, e jistou cestou jsou i cizí auta v rukou českých jezdců. Od legendárního Audi Quatro s L. Pavlíkem a po vozy T. Engeho.
A nebo se zaměřit tam, kde toho moc není - závodní tahače, Dakar apod.
Zaměřit se na česká auta - to je riziková sebestřednost. Český trh je malý a slabý.
Kromě toho - česká dráha je někde v prostoru na jedné straně vymezeném hračkami a na straně druhé závodními src a pod tlakem konkurence.
Příklad. Kdy jsem teď kupoval Favority, chtěl jsem jinou barvu, ne měli na prodejně. Ale jeden, e mi neobjednají. U jiných drah cokoliv do pár dnů podle katalogu. Já vím mohl jsem objednat přes net u výrobce. Ale ... |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
roman
člen
Příspěvků celkem: 70
Bydlitě: Havířov
Registrován od: 02.11.06 |
Vloeno dne 13-12-2006 22:18 |
|
|
Zdravím.Můj osobní názor je ,e debatovat o sebemením náhradním díle,nato o celém autě(modelu)můe vést alespoň k tomu ,e výrobce se zamyslí nad výrobou těchto věcí .Co zjednoduí,zda některé díly by nemohl pouít na jiný typ auta atd.Ji v minulosti byl jeden plechový podvozek na který ly upevnit různé karoserie-proč to neudělat s novým materiálem?Kdy pouít stávající Drák motoru-tak takovým způsobem aby el posouvat motor,dále základní asi-univerzální rám na který by li nacvaknout něco jak prahy+nárazníky nebo spojléry konkrétního vozu a následně samotná karoserie.Suma sumárum taková stavebnice.To ve je můj názor ...a moná jen sen.Jinak souhlasím ,e výrobce dělá co je momentálně v jeho silách a za to jsem mu jako uivatel České autodráhy vděčný. |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
roman
člen
Příspěvků celkem: 70
Bydlitě: Havířov
Registrován od: 02.11.06 |
Vloeno dne 13-12-2006 23:12 |
|
|
Ano Mitchi ,černá je černá.
foto:Tatra 603 Team
roman sem připíchnul tento obrázek:
Editoval roman dne 13-12-2006 23:26 |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
mcfik
člen
Příspěvků celkem: 69
Bydlitě: Plzeň
Registrován od: 09.10.06 |
Vloeno dne 14-12-2006 05:13 |
|
|
To co píe Roman je dobrý nápad. Ale pokud vím tak se chystá výrobce dodrovat koncepce skutečných aut,take např. Oktávka by byla skutečně "předohrab." A to by mylenku unifikace dost ztěovalo Ale atraktivnost modelů to naopak zvýí.Docela jsem na porovnání předního a zadního náhonu na autodráze zvědavej !
fik |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 14-12-2006 07:54 |
|
|
Uni podvozek je velmi dobrý nápad, třeba jen jako polotovar pro domácí kutili. Mohli by na něm vyjet některé nové modely ale nemusí. Po světě je spousta firem které se ničím jiným ne výrobou dráhového přísluenství a právě univerzálními podvozky nezabívají. Ty je větinou vyrábějí z plechu a montá je roubky.
Ale stiná stránka věci u univerzálním podvozku je ta e buď musí být plně přispůsobitelný jakékoli vzdálenosti obou náprav, co znamená nějaké spojovací segmenty a tudí dalí váhu navíc nebo se musí jako u starých aut přispůsobovat karoserie podvozku s čím zase odpadá modelová rozměrovost a věrohodnost.
Ale pokud by byl podvozek tedy stavitelný a jen by se na něj dodělávali segmenty karoserie tak by to podle mě váilo jako tank a jízdní vlastnosti by nebyli kdovíjaké. Nic méně uni podvozek pro domácí kutili bych uvítal. Klidně by mohl vycházet ze stávajcího dráku a jen na něj vymyslet stavitelný systém přední nápravy a nějaké přípravky na uchycení karoserie. Zbytek si asi stejně dodělá kadý sám doma. |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
mcfik
člen
Příspěvků celkem: 69
Bydlitě: Plzeň
Registrován od: 09.10.06 |
Vloeno dne 17-12-2006 11:21 |
|
|
Na drák motoru Fávo jsem přidělal část odříznutého podvozku Rewell easy kit.Otočíte odříznutou část "vzhůru nohama,"rozvor(potřebnou vzdálenost mezi osičkami )naměříte dle karoserie stavěného auta.Označíte na dráku.Na odřízlé části podvozku jsou 4 kulatinky,do kterých jsem vyříznul závit M 2.(lze pouít i malé samořezy.)Dle značek,které jste si vytvořili na dráku vyvrtáte 4 x otvor d=2 mm.Část podvozku přiroubujete k dráku.Vodítko z Fáva,obrouené na výku aby se velo pod spoiler.Tento systém lze pouít snad na vechny cestovní a rally vozy 1:32. Mám vyzkoueno na Rewell a Hornby,auta Impresa,Focus a Xsara WRC.A se mi podaří půjčit si digi foák,tak sem dám sem fotky. Ale a po novém roce,nestíhám ! Cena auta vyjde se vím vudy mezi 6-7 stovkami.
fik |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Ku_e
člen
Příspěvků celkem: 241
Bydlitě: Havířov
Registrován od: 15.12.06 |
Vloeno dne 17-12-2006 13:21 |
|
|
No tatra ta by se mi líbila, ale přikláním se k kodě 130, mohly by podle mě udělat i kodu 120, aby bylo co upravovat protoe jak vichni víme kodovka(120) ma nezpočet druhů uprav. |
|