Autor |
RE: koda 130 RS |
roman
člen
Příspěvků celkem: 70
Bydlitě: Havířov
Registrován od: 02.11.06 |
Vloeno dne 18-12-2006 13:06 |
|
|
pro mcfika
viz výe uvádí e jsi podvozek REVELLU montoval ,,vzhůru nohama ´´k dráku motoru Faro proč tento postup? Já montoval Drák motoru standartně a taky to funguje.Navíc kdyby jsem byl oura tak se jetě zabývám směrem otáčením motoru ,který je jistě jiný u podvozku standart a ,,v zhůru nohama" |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
mcfik
člen
Příspěvků celkem: 69
Bydlitě: Plzeň
Registrován od: 09.10.06 |
Vloeno dne 19-12-2006 11:15 |
|
|
Pro Romana:
Je to naopak.Drák motoru normálně,ale odříznutou část Rewelláckýho podvozku vzhůru nohama ! To proto,aby dutinky směřovaly dolu a mohly být zespoda přiroubovány. (roubky se zaputěnou hlavičkou.)Ono se to bez fotek těko vysvětluje aby to bylo srozumitelné,já vím...
fik |
|
Autor |
RE: Revell - předělávka |
Honza
člen
Příspěvků celkem: 432
Bydlitě: Ostrava
Registrován od: 30.11.06 |
Vloeno dne 19-12-2006 17:55 |
|
|
Chlapi, proč tu nepřiloíte alespoň nějaký obrázek? To nemáte ani telefón s foákem? 1 foto nahradí 100 slov!!! Rád bych si něco vzal z vaich zkueností, ale je to suché - těko to přečíst a představit si to!
Já zkouím předělávat nějaké RC 1/32 na SRC, take koupím RCéčko, vyhodím vnitřek, snad kromě kol, přidám ásko s vodítkem, Faro motorek a je nové autíčko. S přestavbou Revellu nemám ádné zkuenosti a nějaké bych uvítal, ale nemám ty díly doma, take si to nedovedu představit......
Ty moje autíčka vypadají např tak:
Honza sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Honza dne 19-12-2006 18:04 |
|
Autor |
RE: Revell - předělávka |
Honza
člen
Příspěvků celkem: 432
Bydlitě: Ostrava
Registrován od: 30.11.06 |
Vloeno dne 19-12-2006 17:56 |
|
|
A nebo tak:
(fotky jsem udělal telefonem a příspěvek mi trval asi 5 minut)
Honza sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Honza dne 20-12-2006 00:21 |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Ku_e
člen
Příspěvků celkem: 241
Bydlitě: Havířov
Registrován od: 15.12.06 |
Vloeno dne 01-01-2007 21:43 |
|
|
wow jak na to koukák tak se nejak s mým fáčkem nechytám |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 13:13 |
|
|
Tak a je to v pr.... pánové! AutoArt právě vyběhl s Review na Porsche 911 Carrera-S s motorem uloeným naprosto stejně jako má mít 130RS Faro.
Myslel jsem si, e aspoň v něčem bude ná český modýlek proti západů jedinečný a zas nic. Faro podle mě strácí jeden trumf za trumfem.
Řeknete si asi proč kolem toho tak vyvádim, vdy skutečné Porsche má motor za nápravou dodnes, ale kolik světových výrobců to napadlo také převést do modelu? Já doposud o ádném větím nevím.
Navíc je jasné, e s takovou koncepcí bude s autíčkem mnohem větí zábava. Je tedy pak u jen otázkou času ne se toho také chytne někdo větí ne je AutoArt.
Myslím, e to v čechách můem pomalu zabalit.
Mitch sem připíchnul tento obrázek:
|
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 13:16 |
|
|
obr2
Mitch sem připíchnul tento obrázek:
|
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 13:17 |
|
|
obr3
Mitch sem připíchnul tento obrázek:
|
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 13:20 |
|
|
obr4
Mitch sem připíchnul tento obrázek:
|
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 13:24 |
|
|
No jo Mitchi, a vzhledem k tomu, e sbírám Porsche je to pro mě ... FARO prostě spí a nikdo s tím nic neuděláme.
Jsem zvědav, zda opravdu letos vyjdou se vemi modely, které avizovali (Formulka, Tatra, RS130, 2 inovovaní ITES a tajemný model). Je to 6 modelů pro rok 2007. Nebo zda opět jen mluví.
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 13:51 |
|
|
Vechny určitě nestihnou, ale budu nad míru spokojenej kdy vyjedou aspoň s tou 130tkou, NF 1400 a těma itesama to si myslí e maj realný. Zbytek je zcela určitě hudbou budoucnosti a tedy let následujících. Ovem tímhle hodně ztratili na jedinečnosti modelu oproti konkurenci a to mě opravdu mrzí. |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
LS
člen
Příspěvků celkem: 133
Bydlitě: Praha
Registrován od: 23.11.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 19:10 |
|
|
Mitchi, trochu zmírním Vae zklamání, e FARO nebude první s motororem umístěným za zadní nápravou. Mám cca 2 roky Porsche 934 z Le Mans 1978 od FLY a tam je motor umístěný úplně stejně. Ale přesné to není, nebo motor je umístěn, oproti originálu, napříč. Pochybuji, e by FARO umístilo motor podélně.
Přeji FARU jen ve dobré, ale pochybuji, e koda 130 letos bude. A kdy, tak si nejsem jistý kvalitou povrchové úpravy. Ké bych se vak ve svých spekulacích mýlil. Bohuel mám vak jakési indicie z důvěryhodných zdrojů. Myslím si, e právě v potisku je zakopaný pes.
Editoval LS dne 20-03-2007 19:10 |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 21:05 |
|
|
Má recht, nikdo ale neříkal, e ho Faro posadí podélně. Já mluvil předevím o umístění a to je za zadní nápravou. Vím, e ji takové modely existovali ale jak jsem psal jen v malých seriích. Jinak BOXER v tom Porsche by měl být také podél, ale jde o rozloení váhy podle skutečnosti. To je největí rozdíl oproti nynějímu standartu. Je to něco jiného, jiný styl řízení, jené schopnosti vozu a hlavně jiné zábavnějí nevary jako přetáčivost. To znamená i délí a moná plynulejí jízda smykem na výjezdech ze zatáček.
U toho AutoArtu je to podle mě trochu jiné a ikdyby udělali jen také mení serii tak je dost moné e to zkusí i větí výrobci. Z dnetním sortimentem magnetů by je to u mohlo zajmat a u by to nebyl nezkrotitelný model s lehkým předkem a ílenou přetáčivostí.
Navíc to trochu nahrává i do modelovosti. Vdy s tímto umístěním nevidím větí problém vytvořit úplně kompletní interiér včetně celých firurek a podlahy. To u je sluný pokrok, nemyslí? |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Honza
člen
Příspěvků celkem: 432
Bydlitě: Ostrava
Registrován od: 30.11.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 21:50 |
|
|
Souhlasím s Tomem. Taky jsem to tu u chtěl párkrát poznamenat. Domnívám se, e model nebude schopen tak, jak bude dodáván závodit ani s Favoritem, nato s F 360 nebo A TT. A já přehnanou přetáčivost nemusím a pokud se tato vyeliminuje dováením modelu závaími tak, aby to dobře jezdilo, pak si myslím, e je jedno, kde je v modelu motor a jestli je podél nebo napříč....
Vak si Mitchi zkus dát za zadní nápravu do libovolného modelu 16 g závaí a vyzkouej, jestli je to dobré...
H
Editoval Honza dne 20-03-2007 21:52 |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
LS
člen
Příspěvků celkem: 133
Bydlitě: Praha
Registrován od: 23.11.06 |
Vloeno dne 20-03-2007 22:25 |
|
|
Já si myslím, e Mitch měl na mysli modelové řeení z hlediska autentičnosti stavby konkrétního vozu. Samozřejmě motor za zadní nápravou, jetě k tomu v podélné ose vozu je nesmysl i v reálu. Zajisté si větina dříve narozených vzpomene na kody 1000MB - 120, se kterými jsme jezdili. Vím o čem mluvím, nebo mám zkuenosti s tímto druhem umístění motoru ve svých prvních autech, stejně jako s motory před přední nápravou (i ve verzi 4x4), které pouívám dnes a s vozem s motorem před zadní nápravou a pohonem zadních kol (OPEL Speedster s hliníkovou skořepinou namísto podvozku) - co je nejideálnějí řeení.
To samé platí pro modely na dráhu. Jetě k tomu Porsche 934 od FLY. Tam je zajímavé, e podlaha v přední části vozu je hodně vysoko, i kdy přední spoiler je nízko dráhy. Spoiler je z perforovaného plechu a poutí pod vůz hodně vzduchu, podlaha se směrem k zádi zeikmuje směrem k trati. Z modelářského hlediska je model skvostný a má propracovanou i podlahu, stejně jako sběrná potrubí pod motorem. Je detailněji zpracovaný ne BMW M1 Procar od stejného výrobce. Je samozřejmě lehký na předek, co je na jízdě znát. |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 21-03-2007 00:07 |
|
|
Pánové pánove, myslím Toma a Honzu. LS mě odhadl dobře. Neměl jsem ani náhodou namysli, e je to nejideálnějí řeení a e to bude mít super jízdní vlastnosti. To ani náhodou. Nikdy jsem neřekl, e tento druh pohonu se bude rovnat klasické koncepci. Jen říkám, e s tímto modelem bude určitě větí zábava a rozhodně bude mnohem sloitějí ho vodit po trati. Já nevim, e hned za vím vidíte hlavně čas čas čas a desetiny na kolo. Jako kdyby Vám v uích tikali stopky.
Mě osobně mnohem víc imponuje autentičnost a zachování koncepce modelu s originálem ikdyby to mělo mít mizerný jízdní vlastnosti a zajídělo to mizerný časy.
Kdyby mi dal někdo do ruky AC Cobru 1/32 a u na první pohled bych viděl, e má motor před zadní nápravou tak bych ocenil jen její vzhled, ale s jízdou bych nic společného mít nechtěl. Prostě to k tomu vozu nepatří. Zvlá u takové ikony jako je zrovna AC Shelby Cobra.
Tak stejně to cítím i u 130 RS nebo Porsche. U Fava je mi to putna ale u takových ikon by se to mělo ctít.
V reálu jsou tyto auta také divoká a nezkrotná a jízdní vlastnosti ani náhodou neodpovídali ideálu tak proč je na dráze 1/32 vodit s prstem v nose? O tom to snad je se ty auta naučit co nejlépa řídit a jejich jízdní vlastnosti si podmanit a upravit.
Kdy to pojmu do extrému tak je to jako kdyby jste přili do showroomu s auty a řekli e chcete auto na míru. Frkli by vám jeden unifikovaný podvozek s motorem uprostřed a pak vám nabídli iroku paletu karoserii podle vlastního vkusu od felicie po mustanga. Ale jelo by to porad stejně. Fuj doufám, e této doby se nedoiju. Toto toti není z mé hlavy ale plán jedné firmy zabívající se elektromobili, která na jednu platformu bude páchat karoserie od Cupe a po SUV. Co Vám budu povídat, udělalo se mi zle. |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Honza
člen
Příspěvků celkem: 432
Bydlitě: Ostrava
Registrován od: 30.11.06 |
Vloeno dne 21-03-2007 01:28 |
|
|
To LS - Na 100 MB a 120 si z vlastního uívání nepamatuji. S rodiči jsem jezdil v Oktávii, pak v igulíku, měl jsem 2 Lady 2101, pak jednu 2107, pak Golfa 3 a teď mám Astru G.
Se 120 jsem jel jednou, půjčil mi ji kamarád, který mi spravoval AUTO a v notoricky známé zatáčce při stejném průjezdu jako vdycky jsem na suché cestě udělal takové hodiny, e jsem do toho víckrát nesedl. Kdy jsem musel s někým v 120 jet, tak jsem poctivě trpěl...
V Erku jsem jel jen jednou s kamarádem otce, který byl velký fanda na krajské závody. V autě byl hluk, okýnka ve výi mých uí, karoserie rezonovala a vrzala, při mluvení jsme museli na sebe řvát a drncalo a bouchalo to na kadém hrbolu jako ebřiňák, měl jsem pocit jako v autě z papíru...+ ten jeho styl...bylo to opravdu divoké a nezkrotné - asi po 20 min. jízdy jsem s třesoucími se koleny skončil s avlí v křoví...a zase vickrát...
Nic proti kodovkám, jen jezdit bych chtěl v něčem jiném. Model 130 R se mi ale na pohled líbí, je to ikona naí automobilové historie a jako kluk jsem hrdě četl články o úspěích v LM.
To Mitch: porozuměl jsem, o co Ti jde, beru to na vědomí a chápu, e to tak má. I tak se to přece rozhodně dá dělat!
No a já zas jsem asi ten honič desetin, nebo jak to bylo, jsem tím nemocný a tiká mi nejen v uích, take pokud si koupím Erko, udělám z něho auto, se kterým se dá svině jezdit a dloubat se při tom v nose, stejně jako v mě osobně známých autech 1:1.
Věřím, e oba nae způsoby lásky k autodráze jsou správné .
Editoval Honza dne 21-03-2007 01:41 |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 21-03-2007 07:24 |
|
|
Souhlasím s Tomem. Ne ve z reálné konstrukce vozu má smysl nebo vůbec jde přenést do konstrukce modelu - zejména pak dráhového a v 1:32. Hlavně proto aby měl smysluplné jízní vlastnosti.
Ani RC auta v 1:10 detailně nekopírují reálné předlohy. A to jsou podstatně větí a jezdí na reálnějích tratích. |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 21-03-2007 07:32 |
|
|
Chce mi snad tvrdit, e to bude NEDOTÁČIVÝ?
Dobře, věřim tomu, e jen tak to bude na předku hodně lehké a při záběru to bude mít MONÁ tendenci stavět se na zadní, tudí by to mohlo vypadávat z dráky, Ale to je o stylu řízení. Nic méně by to řeil magnet mezi předníma kolama nebo nějaké dovyvýení na předku.
V čem jinak vidí dalí nepřekonatelný problém? |
|
Autor |
RE: koda 130 RS |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 21-03-2007 08:23 |
|
|
No právě, ale to s jízdníma vlastnostma nemá nic společného. Tatkové moná víc ocení, kdy to "jen pojede", ale hlavně kdy to bude vypadat v jejich vitrince dost dobře a bude se to originálu co nejvíc podobat. Prckové a řáděj s NF 1400 nebo Fávem, to je ideální na naučení a svinou lehkou jízdu pač má ideální rozloení váhy.
Ctím jako ty GT40 a proč? Protoe má opět motor tak kde má být.
Stejně tak ctím i jiné výrobce, kteří dávaj motor dopředu a přes kardan enou zadní nápravu, tak jak to má být u správné Corvette nebo Mustangu či zmiňované Cobry.
Kdy si budu chtít koupit BESTII na závody tak je jasný, e to nebude nic z toho ale půjdu do osvětčení klasiky s motorem uprostřed.
Jinak s těmi RC modely 1/10 také nemá tak úplně pravdu. Svého času s tím Tamiya hodně experimentovala a RallyeCary měli tak jako jejich reálné předlohy motor před přední nápravou a pohon 4x4 jako pravá WRC. Bys viděl jak se dokázali otáčet kolem přední nápravy a dělali efesní krouky na asfaltu a li krásně do kontrolovaných smyků. Vím to pač mám jedno doma.
Dělali a moná stále dělají i modely s pohonem pouze přední nápravy a světe div se mají i podobné jízdní vlastnosti jako skutené předohraby.
Nebo osvětené speciály a toho se drí dodnes stejně jako větina dalích výrobců jsou 4X4 s motorem před zadní nápravou a to je opravdu jen kvůli ideálním jízdním vlastnostem a pro závody. Nic méně byli i kategorie pro ji zmíněné atypy které sice nebyli tak rychle zato s nimi byla mnohem větí zábava a byl to kumt to vodit po trati a řeit jejich nejideálnějí nastavení pro danou tra.
Editoval Mitch dne 21-03-2007 08:32 |
|