AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 08:15:18 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Česká autodráha | Přípravované modely ...
strana 2 z 10 < 1 2 3 4 5 > >>
Autor RE: Škoda 130 RS
roman
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 70
Bydliště: Havířov
Registrován od: 02.11.06
Vloženo dne 18-12-2006 13:06
pro mcfika
viz výše uvádíš že jsi podvozek REVELLU montoval ,,vzhůru nohama ´´k držáku motoru Faro proč tento postup? Já montoval Držák motoru standartně a taky to funguje.Navíc kdyby jsem byl šoura tak se ještě zabývám směrem otáčením motoru ,který je jistě jiný u podvozku standart a ,,v zhůru nohama"
Autor RE: Škoda 130 RS
mcfik
člen

Příspěvků celkem: 69
Bydliště: Plzeň
Registrován od: 09.10.06
Vloženo dne 19-12-2006 11:15
Pro Romana:
Je to naopak.Držák motoru normálně,ale odříznutou část Rewelláckýho podvozku vzhůru nohama ! To proto,aby dutinky směřovaly dolu a mohly být zespoda přišroubovány.smiley (šroubky se zapuštěnou hlavičkou.)Ono se to bez fotek těžko vysvětluje aby to bylo srozumitelné,já vím...smiley


fik
483970930
Autor RE: Revell - předělávka
Honza
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 432
Bydliště: Ostrava
Registrován od: 30.11.06
Vloženo dne 19-12-2006 17:55
Chlapi, proč tu nepřiložíte alespoň nějaký obrázek? To nemáte ani telefón s foákem? 1 foto nahradí 100 slov!!! Rád bych si něco vzal z vašich zkušeností, ale je to suché - těžko to přečíst a představit si to!

Já zkouším předělávat nějaké RC 1/32 na SRC, takže koupím RCéčko, vyhodím vnitřek, snad kromě kol, přidám šásko s vodítkem, Faro motorek a je nové autíčko. S přestavbou Revellu nemám žádné zkušenosti a nějaké bych uvítal, ale nemám ty díly doma, takže si to nedovedu představit......

Ty moje autíčka vypadají např tak:
Honza sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Honza dne 19-12-2006 18:04
www.grafik-jan-vician.cz
Autor RE: Revell - předělávka
Honza
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 432
Bydliště: Ostrava
Registrován od: 30.11.06
Vloženo dne 19-12-2006 17:56
A nebo tak:
(fotky jsem udělal telefonem a příspěvek mi trval asi 5 minut)
Honza sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Honza dne 20-12-2006 00:21
www.grafik-jan-vician.cz
Autor RE: Škoda 130 RS
Ku_e
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 241
Bydliště: Havířov
Registrován od: 15.12.06
Vloženo dne 01-01-2007 21:43
wow jak na to koukák tak se nejak s mým fáčkem nechytámsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
195-970-788 Kue.bloger.cz
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 20-03-2007 13:13
Tak a je to v pr.... pánové! AutoArt právě vyběhl s Review na Porsche 911 Carrera-S s motorem uloženým naprosto stejně jako má mít Š 130RS Faro.

Myslel jsem si, že aspoň v něčem bude nᚠčeský modýlek proti západů jedinečný a zas nic. Faro podle mě strácí jeden trumf za trumfem.
Řeknete si asi proč kolem toho tak vyvádim, vždy skutečné Porsche má motor za nápravou dodnes, ale kolik světových výrobců to napadlo také převést do modelu? Já doposud o žádném větším nevím.
Navíc je jasné, že s takovou koncepcí bude s autíčkem mnohem větší zábava. Je tedy pak už jen otázkou času než se toho také chytne někdo větší než je AutoArt.
Myslím, že to v čechách můžem pomalu zabalit.
Mitch sem připíchnul tento obrázek:

Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 20-03-2007 13:16
obr2
Mitch sem připíchnul tento obrázek:

Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 20-03-2007 13:17
obr3
Mitch sem připíchnul tento obrázek:

Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 20-03-2007 13:20
obr4
Mitch sem připíchnul tento obrázek:

Autor RE: Škoda 130 RS
Pepino
Super Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 1154
Bydliště: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06
Vloženo dne 20-03-2007 13:24
No jo Mitchi, a vzhledem k tomu, že sbírám Porsche je to pro mě smiley ... FARO prostě spí a nikdo s tím nic neuděláme.

Jsem zvědav, zda opravdu letos vyjdou se všemi modely, které avizovali (Formulka, Tatra, RS130, 2 inovovaní ITES a tajemný model). Je to 6 modelů pro rok 2007. Nebo zda opět jen mluví.


P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
155143779 www.facebook.com/autodrahaorg/
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 20-03-2007 13:51
Všechny určitě nestihnou, ale budu nad míru spokojenej když vyjedou aspoň s tou 130tkou, NF 1400 a těma itesama to si myslí že maj realný. Zbytek je zcela určitě hudbou budoucnosti a tedy let následujících. Ovšem tímhle hodně ztratili na jedinečnosti modelu oproti konkurenci a to mě opravdu mrzí.
Autor RE: Škoda 130 RS
LS
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 133
Bydliště: Praha
Registrován od: 23.11.06
Vloženo dne 20-03-2007 19:10
Mitchi, trochu zmírním Vaše zklamání, že FARO nebude první s motororem umístěným za zadní nápravou. Mám cca 2 roky Porsche 934 z Le Mans 1978 od FLY a tam je motor umístěný úplně stejně. Ale přesné to není, nebo motor je umístěn, oproti originálu, napříč. Pochybuji, že by FARO umístilo motor podélně.

Přeji FARU jen vše dobré, ale pochybuji, že Škoda 130 letos bude. A když, tak si nejsem jistý kvalitou povrchové úpravy. Kéž bych se však ve svých spekulacích mýlil. Bohužel mám však jakési indicie z důvěryhodných zdrojů. Myslím si, že právě v potisku je zakopaný pes.
Editoval LS dne 20-03-2007 19:10
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 20-03-2007 21:05
Mᚠrecht, nikdo ale neříkal, že ho Faro posadí podélně. Já mluvil především o umístění a to je za zadní nápravou. Vím, že již takové modely existovali ale jak jsem psal jen v malých seriích. Jinak BOXER v tom Porsche by měl být také podél, ale jde o rozložení váhy podle skutečnosti. To je největší rozdíl oproti nynějšímu standartu. Je to něco jiného, jiný styl řízení, jené schopnosti vozu a hlavně jiné zábavnější nešvary jako přetáčivost. To znamená i délší a možná plynulejší jízda smykem na výjezdech ze zatáček.
U toho AutoArtu je to podle mě trochu jiné a ikdyby udělali jen také menší serii tak je dost možné že to zkusí i větší výrobci. Z dneštním sortimentem magnetů by je to už mohlo zajmat a už by to nebyl nezkrotitelný model s lehkým předkem a šílenou přetáčivostí.
Navíc to trochu nahrává i do modelovosti. Vždy s tímto umístěním nevidím větší problém vytvořit úplně kompletní interiér včetně celých firurek a podlahy. To už je slušný pokrok, nemyslíš?
Autor RE: Škoda 130 RS
Honza
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 432
Bydliště: Ostrava
Registrován od: 30.11.06
Vloženo dne 20-03-2007 21:50
Souhlasím s Tomem. Taky jsem to tu už chtěl párkrát poznamenat. Domnívám se, že model nebude schopen tak, jak bude dodáván závodit ani s Favoritem, natož s F 360 nebo A TT. A já přehnanou přetáčivost nemusím a pokud se tato vyeliminuje dovážením modelu závažími tak, aby to dobře jezdilo, pak si myslím, že je jedno, kde je v modelu motor a jestli je podél nebo napříč....smiley

Však si Mitchi zkus dát za zadní nápravu do libovolného modelu 16 g závaží a vyzkoušej, jestli je to dobré...

H
Editoval Honza dne 20-03-2007 21:52
www.grafik-jan-vician.cz
Autor RE: Škoda 130 RS
LS
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 133
Bydliště: Praha
Registrován od: 23.11.06
Vloženo dne 20-03-2007 22:25
Já si myslím, že Mitch měl na mysli modelové řešení z hlediska autentičnosti stavby konkrétního vozu. Samozřejmě motor za zadní nápravou, ještě k tomu v podélné ose vozu je nesmysl i v reálu. Zajisté si většina dříve narozených vzpomene na Škody 1000MB - 120, se kterými jsme jezdili. Vím o čem mluvím, nebo mám zkušenosti s tímto druhem umístění motoru ve svých prvních autech, stejně jako s motory před přední nápravou (i ve verzi 4x4), které používám dnes a s vozem s motorem před zadní nápravou a pohonem zadních kol (OPEL Speedster s hliníkovou skořepinou namísto podvozku) - což je nejideálnější řešení.

To samé platí pro modely na dráhu. Ještě k tomu Porsche 934 od FLY. Tam je zajímavé, že podlaha v přední části vozu je hodně vysoko, i když přední spoiler je nízko dráhy. Spoiler je z perforovaného plechu a pouští pod vůz hodně vzduchu, podlaha se směrem k zádi zešikmuje směrem k trati. Z modelářského hlediska je model skvostný a má propracovanou i podlahu, stejně jako sběrná potrubí pod motorem. Je detailněji zpracovaný než BMW M1 Procar od stejného výrobce. Je samozřejmě lehký na předek, což je na jízdě znát.
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 21-03-2007 00:07
Pánové pánove, myslím Toma a Honzu. LS mě odhadl dobře. Neměl jsem ani náhodou namysli, že je to nejideálnější řešení a že to bude mít super jízdní vlastnosti. To ani náhodou. Nikdy jsem neřekl, že tento druh pohonu se bude rovnat klasické koncepci. Jen říkám, že s tímto modelem bude určitě větší zábava a rozhodně bude mnohem složitější ho vodit po trati. Já nevim, že hned za vším vidíte hlavně čas čas čas a desetiny na kolo. Jako kdyby Vám v uších tikali stopky.

Mě osobně mnohem víc imponuje autentičnost a zachování koncepce modelu s originálem ikdyby to mělo mít mizerný jízdní vlastnosti a zajíždělo to mizerný časy.

Kdyby mi dal někdo do ruky AC Cobru 1/32 a už na první pohled bych viděl, že má motor před zadní nápravou tak bych ocenil jen její vzhled, ale s jízdou bych nic společného mít nechtěl. Prostě to k tomu vozu nepatří. Zvl᚝ u takové ikony jako je zrovna AC Shelby Cobra.
Tak stejně to cítím i u Š130 RS nebo Porsche. U Fava je mi to putna ale u takových ikon by se to mělo ctít.
V reálu jsou tyto auta také divoká a nezkrotná a jízdní vlastnosti ani náhodou neodpovídali ideálu tak proč je na dráze 1/32 vodit s prstem v nose? O tom to snad je se ty auta naučit co nejlépa řídit a jejich jízdní vlastnosti si podmanit a upravit.
Když to pojmu do extrému tak je to jako kdyby jste přišli do showroomu s auty a řekli že chcete auto na míru. Frkli by vám jeden unifikovaný podvozek s motorem uprostřed a pak vám nabídli široku paletu karoserii podle vlastního vkusu od felicie po mustanga. Ale jelo by to porad stejně. Fuj doufám, že této doby se nedožiju. Toto totiž není z mé hlavy ale plán jedné firmy zabívající se elektromobili, která na jednu platformu bude páchat karoserie od Cupe až po SUV. Co Vám budu povídat, udělalo se mi zle.
Autor RE: Škoda 130 RS
Honza
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 432
Bydliště: Ostrava
Registrován od: 30.11.06
Vloženo dne 21-03-2007 01:28
To LS - Na 100 MB a Š 120 si z vlastního užívání nepamatuji. S rodiči jsem jezdil v Oktávii, pak v Žigulíku, měl jsem 2 Lady 2101, pak jednu 2107, pak Golfa 3 a teď mám Astru G.
Se Š 120 jsem jel jednou, půjčil mi ji kamarád, který mi spravoval AUTO a v notoricky známé zatáčce při stejném průjezdu jako vždycky jsem na suché cestě udělal takové hodiny, že jsem do toho víckrát nesedl. Když jsem musel s někým v Š 120 jet, tak jsem poctivě trpěl...
V Erku jsem jel jen jednou s kamarádem otce, který byl velký fanda na krajské závody. V autě byl hluk, okýnka ve výši mých uší, karoserie rezonovala a vrzala, při mluvení jsme museli na sebe řvát a drncalo a bouchalo to na každém hrbolu jako žebřiňák, měl jsem pocit jako v autě z papíru...+ ten jeho styl...bylo to opravdu divoké a nezkrotné - asi po 20 min. jízdy jsem s třesoucími se koleny skončil s šavlí v křoví...a zase vickrát...

Nic proti škodovkám, jen jezdit bych chtěl v něčem jiném. Model 130 R se mi ale na pohled líbí, je to ikona naší automobilové historie a jako kluk jsem hrdě četl články o úspěších v LM.

To Mitch: porozuměl jsem, o co Ti jde, beru to na vědomí a chápu, že to tak máš. I tak se to přece rozhodně dá dělat!smiley

No a já zas jsem asi ten „honič desetin“, nebo jak to bylo, jsem tím nemocný a tiká mi nejen v ušíchsmiley, takže pokud si koupím Erko, udělám z něho auto, se kterým se dá svižně jezdit a dloubat se při tom v nose, stejně jako v mě osobně známých autech 1:1.smiley

Věřím, že oba naše způsoby lásky k autodráze jsou správné smiley.
Editoval Honza dne 21-03-2007 01:41
www.grafik-jan-vician.cz
Autor RE: Škoda 130 RS
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 21-03-2007 07:24
Souhlasím s Tomem. Ne vše z reálné konstrukce vozu má smysl nebo vůbec jde přenést do konstrukce modelu - zejména pak dráhového a v 1:32. Hlavně proto aby měl smysluplné jízní vlastnosti.
Ani RC auta v 1:10 detailně nekopírují reálné předlohy. A to jsou podstatně větší a jezdí na reálnějších tratích.
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 21-03-2007 07:32
Chceš mi snad tvrdit, že to bude NEDOTÁČIVÝ?smiley

Dobře, věřim tomu, že jen tak to bude na předku hodně lehké a při záběru to bude mít MOŽNÁ tendenci stavět se na zadní, tudíž by to mohlo vypadávat z drážky, Ale to je o stylu řízení. Nic méně by to řešil magnet mezi předníma kolama nebo nějaké dovyvýžení na předku.

V čem jinak vidíš další nepřekonatelný problém?smiley
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 21-03-2007 08:23
No právě, ale to s jízdníma vlastnostma nemá nic společného. Tatkové možná víc ocení, když to "jen pojede", ale hlavně když to bude vypadat v jejich vitrince dost dobře a bude se to originálu co nejvíc podobat. Prckové a řáděj s NF 1400 nebo Fávem, to je ideální na naučení a svižnou lehkou jízdu pač má ideální rozložení váhy.
Ctím jako ty GT40 a proč? Protože má opět motor tak kde má být.
Stejně tak ctím i jiné výrobce, kteří dávaj motor dopředu a přes kardan ženou zadní nápravu, tak jak to má být u správné Corvette nebo Mustangu či zmiňované Cobry.

Když si budu chtít koupit BESTII na závody tak je jasný, že to nebude nic z toho ale půjdu do osvětčení klasiky s motorem uprostřed.

Jinak s těmi RC modely 1/10 také nemᚠtak úplně pravdu. Svého času s tím Tamiya hodně experimentovala a RallyeCary měli tak jako jejich reálné předlohy motor před přední nápravou a pohon 4x4 jako pravá WRC. Bys viděl jak se dokázali otáčet kolem přední nápravy a dělali efesní kroužky na asfaltu a šli krásně do kontrolovaných smyků. Vím to pač mám jedno doma.
Dělali a možná stále dělají i modely s pohonem pouze přední nápravy a světe div se mají i podobné jízdní vlastnosti jako skutené předohraby.
Nebo osvětšené speciály a toho se drží dodnes stejně jako většina dalších výrobců jsou 4X4 s motorem před zadní nápravou a to je opravdu jen kvůli ideálním jízdním vlastnostem a pro závody. Nic méně byli i kategorie pro již zmíněné atypy které sice nebyli tak rychle zato s nimi byla mnohem větší zábava a byl to kumšt to vodit po trati a řešit jejich nejideálnější nastavení pro danou tra.
Editoval Mitch dne 21-03-2007 08:32
strana 2 z 10 < 1 2 3 4 5 > >>
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
151
151
Setkání Libošovice
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 45
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio