AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
May 13 2024 13:25:41 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Česká autodráha | Přípravované modely ...
strana 9 z 10 << < 6 7 8 9 10 >
Autor RE: Škoda 130 RS
Marian
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 248
Bydliště: Libcany u Hradce Kralove
Registrován od: 05.02.08
Vloženo dne 26-06-2008 10:55
No pokud Faro vyda Skoda 130RS dva tydny pred Vanocemi, tak nevim jak to nadseni kolem kastli dopadne ...
Autor RE: Škoda 130 RS
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 26-06-2008 11:17
Mariane, udělej si chvilku a na Faro webu si v diskusi projdi odpovědi Faro na otázky ohledně termínů. Velmi rychle zjískᚠpředstavu jak s jakýkoliv ohlášeným termínem zacházet. smiley



http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Škoda 130 RS
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 26-06-2008 15:33
Petr má naprostou pravdu. Na ten termín bych nevsadil.
Kromě toho Faro nabídne okruhovou verzi a tady si můžeš postavit rally a nebo okruhy podle libosti.
A ještě jedna poznámka - pokud si člověk přečte informace o koncepci podvozku a uložení motoru, tak velkou neznámou zůstávají jízdní vlastnosti modelu. Nejsem expert, ale umístit motor za zadní nápravu a blížit se tím originálu mi připadá nešastné. Ale magnety jsou naopak legitimní (viz. rozhovor).
Tady můžeš získat dobrý podvozek, klasické SRC koncepce, který bude jezdit dobře na plastu i bez magnetů.
Ale to neznamená, že si v tomto případě Škodu 130 od Fara nekoupím. Naopak, taky se na ni těším.
Autor RE: Škoda 130 RS
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 26-06-2008 15:48
Pokud Faro dodrží a já o tom nepochybuji svoji koncepci "reálných jízdních vlastností modelu dle předlohy" což si myslím, že je v případě autodráhy nesmysl, nebo na autodráze je oproti silnici lecos jinak a také se od modelu něco úplně jiného než ve skutečnosti očekává, může si štastný majitel vychutnat všechny nevýhody a efekty motoru za zadní osou. Pokud také bude osa vodítka na ose přední nápravy, aby reál byl co nekblíže, bude to na pilotហvyložená lahůdkasmiley


http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 26-06-2008 18:30
Pánové já pořád nevim proč o té přetáčivosti pochybujete. Mě to tedy připadá naprosto logický, že na čím dál delší páce se hmotnost otáčí tím větší je odstředivá síla. Já tomu uložení věřim stejně jako tomu, že ten model bude skutečná bestie na uřízení stejně jako reálná škůdka.
Konec konců jsem se o tom přesvědčil nedávno u klasického modelu Porsche 911 od FLY, které jsem koupil kámošovi k narozkám. To má také jako reálný vzor motor až za nápravou a krom toho, že jsem musel zatížit čumák mač se mi na rovince stavělo na prdel protože FLY magnet je dělaný na užší troleje než Ites a neměli ten správný přítlak tak auto skutečně jezdí ze zatáčky dveřma na před. A když si to člověk podchytí na kniplu tak je to vážně slušná sranda.
Vysvětle te mi čemu na tom nevěřte. Nikdo přeci netvrdí že to bude jezdit líp nebo rychleji než stávající koncepce podél, šikmo nebo napříč, ale bude to prostě jezdit jinak. Někdo si řekne že to jezdí na pytel pač nepřekročil svůj traovej rekord, ale podle mě to za tímto účelem ani nebylo stavěný. Má to být prostě auto pro zábavu s vyšším stupněm obtížnosti v řízení. Mě už občas také nebaví jezdit po dráze strojově přesně na limitu a když to přepísknu tak buď to jde na dvě kola a přes budku nebo čumákem ven. To je pruda. A když jezdim bez magnetu tak to zas nemá tu rychlost.
Autor RE: Škoda 130 RS
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 26-06-2008 18:47
No Mitchi u toho modelu co jsi zmínil je ten motor vzadu asi spíš proto, že chtěli vymazlit kokpit, než cokoliv jiného.
Pokud chceš, aby auto bylo přetáčivé, stačí si pohrát s rozložením váhy a nemusíš cpát hned motor pod zadní haubnu.

Pořád platí, že čím je váha podvozku blíž bodu otáčení vodítka tím je lepší jeho schopnost držet se v drážce. Takže pokud se ti octne motor za zadní nápravou, těžko si pořádně zajezdíš bez docela velké nálože v přední části a to ani na domácím plastu nebude rozhodně ku prospěchu věci.

Holt motor před zadní osou je asi nejméně kontroverzní pozice i za cenu degradace pilota na helmu v pažíchsmiley



http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 26-06-2008 19:12
No jo ale teď mi tvrdíš že čím blíž motorem ku vodítku jsi tím lépe drží vodítko ve štěrbině. Tak mi vysvětli proč se třeba takovej Viper od Fly který mám motor kor vpředu nikterak zvl᚝ neuplaňuje ani na závodech když tak skvěle drží fleka v drážce?
Ale mᚠrecht že jsem se toho taky bál že to bude jezdit rovně ale pravda se ukázala. Před zatáčkou většinou motor brzdí, čumák jde tedy dolu a magnet a zbytek váhy modelu má dost síly na to aby model udržel ve štěrbině a to že Fly nemá moc vysoký vodítka. Krom toho kupoval jsem to jako model pro zábavu nikoliv na závodní účely. Na rovinkách má ale skvělou trakční dynamiku a v zatáčkách je to kultovní krasavec na víkendové projížďce. Jednu zatáčku si projedem hezky pomalounku a vychutnáváme si tu jeho krásu s elegancí a jindy za to na výjezdu vemu tak že to pěkně ustřelí. Prostě autí pro srandu a relax.
Autor RE: Škoda 130 RS
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 26-06-2008 19:30
No to tedy netvrdím, motor před zadní osou není u vodítka.
Motor u přední osy také vadí, protože mᚠmálo zatížená zadní kola. Prostě je potřeba najít to správné rozložení váhy a to motorem za zadní osou určitě nedocílíš. Přepokládám, že pořád řešíme zadní náhon viďsmiley


http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 27-06-2008 07:50
Jenže ty stále hledᚠideální jízdní vlastnosti auta. Ideální rozložení váhy = ideální auto pro ideální podmínky jízdy.
Ale Porsche ani Škoda nikdy neměli ideální jízdní vlastnosti. Vždycky byli a budou přetáčivý. Stejně tak ten Viper. Co dělá v reálu? Šlápneš mu na krk a hrabe třeba až na 3 stupeň. Co dělá model? Hrabe a hrabe a hrabe. Co dělá v zatáčkách když to s ním přeženeš? Půjdeš s ním buď za těžkým čumákem rovně ven ze silnice jako kladivo nebo se ti povedou grandiózní hodiny. A co dělá model? V zatáčkách je nestabilní, neklidný, lítá ze strany na stranu a dveřma napřed jako splašenej žigul a jako skutečnej Viper kterej nikdy nebyl a nebude dobře vyváženej. A zas jako u sutečného auto se ho musíš naučit vyvážit nebo si správně nastavit přítlak magnetem a hlavně ho umět ovládat. Ale i přes to všechno s ním nikdy žádný závod nevyhraješ stejně jako ve skutečném Viperu. Tohle auto je už od základu stavěno pro radost z jízdy a nikoliv pro víteztví v závodech. Já si tedy nepamatuju jedinej závod kde by Viper doslova dominoval závod od závodu a že jich v Le Mans jeden čas jezdilo požehnaně. A přitom ten výkon na to to auto mělo jen ty jízdní vlastnosti byli a vždycky budou na pikaču.
Z jakého důvodu myslíš že jde teď nová Corvette do pohonu 4x4? Protože ten výkon už je s touto koncepcí motoru vpředu a pohonu na prdel neukočírovatelnej. Chtěj corvettu přiblížit normálním lidem a udělat ji bezpečnějíší a né ji prodávat jen fajnšmekrům, závodníkům a sebevrahům.
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 27-06-2008 10:50
Vítku ty sis už objednal nějaká ta přední světla z toho webu nebo to budeš rešit nějak alternativně jako made i home?
Autor RE: Škoda 130 RS
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 27-06-2008 11:30
Zatím jsem nic neobjednával. Mám ještě něco rozplánované a tak to budu řešit hromadně.
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 27-06-2008 12:15
A mᚠuž nějak vymyšlená zadní světla? Mě napadlo vystřihnout a vypilovat sklíčko z 2mm plexy a naznačit jednotlivá světla rýhami skalpelu. Teoreticky by se přes ty rýhy ani nemusela dostat barva jednotlivých světel.
Autor RE: Škoda 130 RS
src ceska trebova
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 212
Bydliště: Sport klub, U Koupaliště 2092, 560 02Česká Třebová
Registrován od: 02.10.06
Vloženo dne 27-06-2008 13:49
Ahoj fandové Š130. Tak včera jsem konečně předal CD s fotkama 130 Pepínovi. Dejte mu ještě trochu času a dá to sekce fotogalerie - tedy jestli to tam už není, ani jsem se nepodíval.
Čauec Pietro.
www.autodraha-src.ceskatrebova.com
Autor RE: Škoda 130 RS
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 27-06-2008 14:44
Díky Pietro
Autor RE: Škoda 130 RS
Pepino
Super Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 1154
Bydliště: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06
Vloženo dne 27-06-2008 21:07
Jak psal Petr, dostal jsem od něj fotky 130 RS. Vzal jsem i vaše fotky z tohoto vlákna a vše zveřejnil zde:

http://www.autodraha.org/photogallery.php?album_id=44

Pokud máte další varianty, posílejte na pepino (zavináč) autodraha.org a já to do alba úřidám. Díky.


P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
155143779 www.facebook.com/autodrahaorg/
Autor RE: Škoda 130 RS
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 05-07-2008 18:53
Tak co, žádný další zájemce o podvozek.
To budete všichni bastlit? S lexanovou 130 si stejně nikde závodně nezajezdíme (jak by podotkli někteří), tak proč ne podvozek na míru?
Autor RE: Škoda 130 RS
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 30-07-2008 13:30
Tak pánové, jak pokračuje stavba Škodovek?



Editoval Petr L dne 30-07-2008 13:30
http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Škoda 130 RS
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 30-07-2008 15:08
Odpověď je jednoduchá. Zatím čekám, jestli se přihlásí další zájemci o podvozek. Pak musí mít JMS čas (i chu). Do hry vstupuje i jiné řešení. A čekám taky na dekály na rally verzi Barumteamu.
A s ohledem na to, že na rally verzi nejsem schopen dokombinovat pneu a disky z klasických komerček, tak to vidím na mech. Na okruhy bych se nebál použít menší Slot.it.


ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk
Autor RE: Škoda 130 RS
Lada64
člen

Příspěvků celkem: 76
Bydliště: Hradec Králové
Registrován od: 17.12.07
Vloženo dne 30-07-2008 16:29
Čau Vítku,
já vím, už se na tom pracuje - třídím archív
Autor RE: Škoda 130 RS
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 30-07-2008 17:01
To Lada64 Já už mám slíbené přímo dekály, takže už podklady řešit nemusím. Ale za pár týdnů možná pojedu přímo na Barumku a třeba se tam něco zajímavého šikne. No aspoň sem vlepím nějakou fotku.


ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk
strana 9 z 10 << < 6 7 8 9 10 >
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
11
11
Pohár SCALEXTRIC 1. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 5
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio