Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
liberec
člen
Příspěvků celkem: 28
Registrován od: 27.10.08 |
Vloeno dne 23-01-2009 09:44 |
|
|
Uvítal jsem i fotografie, účast dobrá a důleité, e Porsche si poradila s náporem Fábií. |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Lada64
člen
Příspěvků celkem: 76
Bydlitě: Hradec Králové
Registrován od: 17.12.07 |
Vloeno dne 23-01-2009 10:06 |
|
|
Aby ne, počet startujících Fábií se sníl na 2, Standa Němeček odloil své neposluné autíčko na regál a startoval s novým Porsche a i Matěj Vích opustil vůz 4x4 s okřídleným ípem ve prospěch Porsche a tak přesila těchto vozů vyvrcholila jejich vítězstvím. V celkovém pořadí tak Pepíno (Porsche) vyrovnal bodový zisk Lubora (koda) |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 23-01-2009 10:16 |
|
|
Neboj Láďo, Matěj pojede přítě zase s Fabií. Zeptal jsem se ho, zda chce jet se svoji Fábii nebo se specialnim Porsche. A vzhledem k tomu, e ví, e svítí jen ta jeho Fabie, tak odpověď : "áto, sítí, ne" ... znamenala, e chce jet s Porsche :-)
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 08:59 |
|
|
Právě jsem vybalil NINCO 50530 Porsche 997 Rally -Insviar- a ejhle má v kokpitu pouze pilota i přez to, e je to rally auto a v reálu jezdili v kokpitu ve dvou. Co na to pravidla?
Petr L sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Petr L dne 03-06-2009 09:00 |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 03-06-2009 09:09 |
|
|
Kup si Ninco RACE kokpit se dvěma nebo mě najdi obrázek z Rallye, kde toto auto jede v závodě bez navigátora.
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 03-06-2009 10:12 |
|
|
V předchozích rally verzích 997 dvě figurky byly
http://www.homeracingworld.com/S6ninco997.htm
http://www.homeracingworld.com/S2ninco997.htm
Jestli to ale nebude tím, e některé rally podniky ve panělsku jezdí jen jezdec - bez spolujezdce. Stačí mrknout na výsledkové listiny některých "asfaltových" rally.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 10:16 |
|
|
Aha, take deklarace výrobce na výrobku, e se jedná o model rally nestačí?
Vítku díky, podívám se, ale ten kokpit bude asi nejjednoduí řeení, dá se běně koupit?
Petr L sem připíchnul tento obrázek:
|
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 10:23 |
|
|
No vida, kolegům modelářum ve panělsku to také vrtalo hlavou a tak se v diskusi fotečka nala. Byl k ní i erudovaný komentář:
En la foto no se ve, pero supongo que traiga copiloto como en los Porsches de Vallejo y Entrecanales. El dorsal 32 corresponde a la Subida a Coll de Rates 2008, prueba puntuable para el Campeonato de España de Montaña 2008, entonces el copiloto se deberia quedar fuera. No entiendo porque Ninco no le ha puesto un dorsal de un rally.
Ten kokpit bych ale stejně rád.
Petr L sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Petr L dne 03-06-2009 10:26 |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 03-06-2009 10:31 |
|
|
Jene my v HK jezdíme na dřevě a ne na asfaltu, tak musí doloit oficiální fotku z rallye na dřevě
Teď váně, to auto je prostě stejné jako standardní cestovní verze a nápis rally z toho rallye neudělá, pro přítí rok budou v HK RALLYE stejně nějaká auta zakázána, protoe jezdit z Gallardem apod. je nesmysl.
Kadopádně je tu jetě problém s kokpitem. Mám k dispozici NINCO PRO-RACE díly, kde je závodní odlehčený kokpit, jene při větím převodu se ten nevejde a do kokpitu se musí udělat díra vzadu, aby to nedrhlo
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 03-06-2009 10:34 |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 11:12 |
|
|
No tak a se konečně dostanu do HK, tak prosím o pořízení ofociální fotky za účelem dokumentace Ten kokpit je zajímavý, dá se někde vidět?
Jinak ale u klasického P 911 to má to samé a takových aut bude přibývat.
|
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 03-06-2009 11:36 |
|
|
Strčit do autíčka, kde podle polepu jel jezdec sám kokpit se dvěma jezdci mi nepřipadá jako správná cesta. Moná přidat k figurce i polep.
Nasazení GT v rally se tu u řeilo. tehdy to proíval Mitch. Ale někomu se to holt líbí.
Zrovna tady jsou výsledkovky
http://www.formule.cz/rely/index.php?obsah=zobraz&id_clanku=5564
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Lada64
člen
Příspěvků celkem: 76
Bydlitě: Hradec Králové
Registrován od: 17.12.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 12:20 |
|
|
Vítku, Vítku!
Nemůe věřit vemu, co novináři napíou a jak novináři napíou!
Kdy někdo napíe článek, ve kterém neuzná za vhodné vypisovat jména spolujezdců, tak to jetě neznamená, e na dané soutěi startovali jezdci bez nich!
U při pohledu na boční zadní okna aut najde dvě jména.
A tady Ti posílám odkaz na startovní listinu:
http://www.rallyelavilajoiosa.com/2009/main.asp?op=52
PS: Z důvodu nepřízně počasí jsem ten rám do Favorita nenafitil, ale mám slíbený fotky oa mechaniků |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 03-06-2009 12:54 |
|
|
Dávno nevěřím vemu co novináři napíou, ale tu výsledkovku jsem viděl i panělském webu - jen s jezdcem.
Tak jaké má vysvětlení jen pro jezdce? Auto od Ninca má polep jen s jezdcem.
Ledae by to souviselo s popisem k tomuto modelu na tomto webu
http://www.circuitsdelegende.com/nincorallye.html
PORSCHE 997 rallye Espagne N. Avino
Díky za Favorita.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 14:00 |
|
|
To Lada 64 teď snad uvěří.
Za volentem Manuel Aviño, druhý do party Nacho Aviño jaksi chybí jak ve voze, tak i na kastli
Petr L sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Petr L dne 03-06-2009 14:03 |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 14:43 |
|
|
A tady, jak je vidět podle jmenovek na skle, ve dvou.
Petr L sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Petr L dne 03-06-2009 14:43 |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Lada64
člen
Příspěvků celkem: 76
Bydlitě: Hradec Králové
Registrován od: 17.12.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 16:41 |
|
|
Jenom z nápisu na okně, pokud je tam jen jedno jméno se vycházet taky nedá. Shodou okolností se tu bavíme o autě Porsche 997 GT3, se kterým jela posádka Manuel Avino/Nacho Avino (E), ale ani to není určující. I v MS ji minimálně 2 roky platí, e na okně má být na obou stranách vozu pouze jméno jezdce. Proto i kdy se na citroenech objevuje z obou stran jen Loeb, nejel ádnou soutě bez navigátora.
Na naich soutěích má být na zadních bočních oknech vylepeno jméno jezdce a na předních blatnících mají být jmenovky obou.
Co se týče značení aut (jména, startovní čísla, tít soutěe atd.), má kadý závod své zvlátní ustanovení, kadá národní automobilová federace své řády a FIA taky své řády. Značení je určeno právě v ZU. Ale ZU musí odpovídat řádům nejvyí úrovně, která se při dané soutěi jede. Proto značení těchto aut neodpovídá MS. A na jedné soutěi můe pořadatel v ZU předepsat jméno pouze jezdce a na jiné soutěi můe vyadovat jména obě.
Pro zajímavost: U nás se objevila posádka Jiří Volf/Jiří Volf (bez příbuzenského vztahu) a na okně měli jmenovku Volf(s exponentem2)
Na těch fotkách není, z důvodu odlesků a stínů, vidět, e tam ten spolujezdec skutečně není.
Jinak u nás se například jezdí automobilový slalom, kde se pouívají auta pro rallye, jako tra se vyuívají buď letitní plochy, kde je tra vytyčena kuely, ale taky lze jet na normální silnici, kde jsou vyuity stálé zatáčky a někde doplněny retardéry. Na slalomu můe v autě bý buď jen řidič a nebo řidič s navigátorem. Z takovéhoto zápolení je moné získat fotky, kde jede soutění auto po přírodní trati, pokud mono rychle a sedí v něm jen řidič. Ale autoslalom není rallye.
Jinak logicky si nedovedu představit, jak by dokázal řidič - bez navigátora absolvovat nějakou rally.
Doporučil bych proto, pokud se podaří najít alespoň jedno foto, kde je v autě prokazatelně řidič i spolujezdec, zvolit variantu ze soutěe, které se zúčastnili oba.
Pak není nutné prokazovat, e existuje rallye, které se tento vůz zúčastnil pouze s řidičem, a e to opravdu byla rallye a ne nějaká jiná disciplína a nebo ukázková jízda. |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 18:10 |
|
|
To Lada64
1. na té fotce z 10:23 je pouze pilot, pokud by tam byl spolujezdec, musel by mít skleněnou hlavu. Kupodivu na skle je jen jedno jméno. A fakt nebudu řeit, jestli to není focené kdy si jeden z nich nejel pro svačinu. Na jiných fotkách jsou jména dvě, protoe jeli ve dvou. Ale to tebe asi nepřesvědčí.
2. já nepotřebuji radit, jak z toho modelu udělat auto pro dva, já chtěl pořeit, jak sladit skutečnost, e se ve panělsku občas jede bez spolujezdce a sladit to s pravidly závodů rally v Hradci.
Nakonec k zamylení, myslí, e by panělský výrobce vyrobil model loňského auta ze panělským pilotem ze panělské soutěe a nedal tam spolujezdce jen tak ze srandy nebo blbosti i kdy kokpit ze dvěma pro ten model má ve výrobě? Není tak trochu moc i na panělsko?
Petr L sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Petr L dne 03-06-2009 18:17 |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Lada64
člen
Příspěvků celkem: 76
Bydlitě: Hradec Králové
Registrován od: 17.12.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 18:58 |
|
|
Pokud Ti jde pouze o pravidla v HK, tak kdy Marian startoval poprvé, tak měl na vyjimku povolené pouití vozu BMW 3,5 CSi, do kterého narouboval spolujezdce.
Určitě to bylo víc surové, neli si vybrat u tvého modelu takovou soutě, kdy startovala dvoučlenná posádka.
Jinak pokud usuzuje pouze podle počtu jmen na okně, tak ve WRC podle Tebe letos jezdí vechny soutěe bez spolujezdce? |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Standa
člen
Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09 |
Vloeno dne 03-06-2009 19:04 |
|
|
Současný výklad pravidel v HK na rally je ten,e vůz musí být v přísluném modelu vyráběn ve verzi rallye a musí být vybaven dvouhlavým interiérem.Proto mi bylo také umoněno startovat v několika závodech s potovní Nynco 997 s interiérem BPA pro tyto účely homologovaném.Proto kdy si nyní koupi Pro-race kastli na 997, tak dostává rovnou dvouhlavý interier orig v lehké verzi a můe ho v HK jet i kdy to je WK/to platí letos/. |
|
Autor |
RE: HRADECKÁ RALLYE LIGA |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 03-06-2009 19:14 |
|
|
To Lada64: Pokud se na konkrétním autě podle toho co jsem nael ve foto ze závodů občas objevuje jméno pouze pilota a jindy pilota a spolujezdce a napotvoru tomu odpovídá i počet lidí ve voze, tak to asi má logiku.
Na druhou stranu je ale fakt e se na mnoha autech objevuje pouze jméno pilota
To Standa: kdy si koupím tu white kastli, tak si z ní udělám GT3 JWA v barvách Martini a pouze mezi ní a modelem rally prohodím kokpity. A budu mít super duokit
Editoval Petr L dne 03-06-2009 19:45 |
|