AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 07:55:37 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Závody a akce | Různé závody
strana 1 z 2 1 2 >
Autor Závody na plastu
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 16-09-2011 21:49
Zdravím všechny závodníky. Chtěl bych nadhodit téma, o kterém přemýšlím poslední dobou stále více a to hlavně v souvislosti s obtížemi, které provází kluby vlastnící stálou dřevěnou dráhu. Na počátku roku kluby, kde se konají mimo jiné závody Kšp a to v Mostě, Bílině a SLaném zaskočil postoj vlastníků, ředitelů či nájemců prostor, kde působí jejich modelářské kroužky. Jde v podstatě o to dostat autodráhy pryč a do stávajících objektů asi dostat lukrativnější nájemníky.
Nevím jak se to vyvíjí poslední dobou v Mostě a Bílině ale u nás ve Slaném to dopadá tak, že dráha se rozebrala a přestěhovala do jiného objektu, kde se v současné době dává dohromady. Člověka to tedy docela mrzí zvláště když před dvěma roky obětoval nemálo času na rekonstrukci dosavadních prostor. Nikdo samozřejmě neví jak dlouho bude fungovat klub v novém objektu.
V souvislosti s těmito zkušenostmi mě napadá otázka, zda nám budoucnost nakonec nepřinese nutnost konat závody na plastových drahách, jako je tomu u našich západních sousedů kdy si dráhu při výpovědi z prostor jenom jednoduše složí
a přenesou jinam a nebo si na víkend pronajmou nějakou kulturní místnost a zde konají závody. Tak jako tomu bylo dříve u kluků v České Třebové.
Osobně nejsem zastáncem konat závody na plastu, ale zajímalo by mne jak se na tuto eventualitu dívají ostatní. Na ukázku jak mohou takové závody probíhat, což ale většina z vás zná odkazuji :
http://www.youtube.com/watch?v=EFF1SNt7auA


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Závody na plastu
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 16-09-2011 21:52
Pardon, myslel jsem názornější odkaz:
http://www.youtube.com/watch?v=xQvFF3XPtWc&feature=related


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Závody na plastu
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 16-09-2011 23:24
Zrovna včera jsme o tom mluvili s Honzou. I to je možná a ne tak vzdálená budoucnost. Je potřeba s touto variantou počítat smiley


http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Závody na plastu
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 17-09-2011 00:05
Jirko v Mostě je zatím vše při stárém.Ta situce byla sice dost vážná,ale po několika jednání jsme se domluvili a zůstáváme ve stávajících prostorách.
Závody na plastu,možná to je cesta,ale zásadní otázka kdo dá dohromady tolik dílů dráhy od jednoho výrobce.Bohužel tady nemáme takového výrobce jako je Ninco,Carrera,Slot-it,NSR který by takové akce pořádal nebo alespoň jim pomohl.
Po letošní 24hodinovce v Brně nevěřím v nějaký větší závod jako je mistrovství republiky.smiley
Autor RE: Závody na plastu
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 17-09-2011 21:58
Možná by stálo za pokus probrat to s Rebasem, měl dráhu Carrera v shopu. To by mohl být dobrý základ smiley



http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Závody na plastu
src ceska trebova
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 212
Bydliště: Sport klub, U Koupaliště 2092, 560 02Česká Třebová
Registrován od: 02.10.06
Vloženo dne 18-09-2011 13:24
Jak píše Jirka - u nás v České Třebové se cca 7 - 8 roků závodilo po saloncích restaurací, zavřených prodejnách a v neposlední řadě v tělocvičně školy, kde nás nechali víkend závodit zadarmo (v pátek odpoledne stavba vždy jiné dráhy, v sobotu závody jedním směrem a v neděli opačným směrem) v pondělí dopoledne jsme zajistili ježdění pro žáky místo placení pronájmu tělocvičny a odpoledne bourání. Každý si odvezl svoji část dráhy a cca za dva měsíce to samé smiley. Nyní máme dráhu stálou, ale už jsme jednou předělávali tvar dráhy - také veliká výhoda plastové dráhy (okruh se omrzí, tak se předělá). Stálá dráha je fakt o hodně lepší, ale to stavění a víkendové závody měli také něco do sebe smiley. Jarda


Každý čtvrtek pokud je pracovním dnem je naše čtyřdráha otevřená pro veřejnost od 17 hodin.
Nejdelší čtyřproudá autodráha v České republice
www.autodraha-src.ceskatrebova.com
Autor RE: Závody na plastu
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 19-09-2011 10:48
Asi by stálo za to zamyslet se, jaké jsou důvody náhlé změny chování subjektů, v jejichž prostorách dráhy existují či existovaly – tj. DDM. Identifikovat je, není nijak těžké :
1) zpřísnění pravidel hospodaření rozpočtových organizací a periodická kontrola jejich dodržování
2) snížení dotačních příspěvků na hospodaření subjektů, tlak na ekonomiku provozu a částečné samofinancování
3) častá výměna vedoucích pracovníků, zvyšující se zastoupení žen bez vztahu k technice
4) minimum dětí v kroužcích technických směrů a obecně minimální zájem o autodráhu
5) vysoké fixní náklady na jednoúčelový prostor - umístění autodráhy neumožňuje jinou alternativu využití daného prostoru
6) existence klubů a jejich hospodaření je vnímáno z pohledu tržního nájmu
7) klesající počet členů klubů

Zjednodušeně řečeno jde o to, že DDM byly postaveny před nutnost podstatně zvýšit samofinancování své činnosti. V první fázi si tak každé DDM udělalo kalkulaci, kolik ho nákladově stojí m2 prostoru ročně a jak se na výnosech podílejí jednotlivé kroužky. Je jasné, že u autodráhy je poměr naprosto tragický a je nutné jí dotovat ze strany ostatních kroužků a podnikatelských aktivit. Jestliže je člověkem, který o další existenci autodráhy rozhoduje, žena, je další osud jasný – na místo autodráhy přijde další variabilní sál, kde pojede celodenní cyklus baletu, tanečků a aerobiku. Je-li to muž (a třeba i fandící technice), dopadne to nejpozději v horizontu 1-2 roků nejspíš stejně, protože rozvaha a výsledovka hospodaření je neúprosná.
Dá se s tím vůbec něco dělat? Asi moc ne. Chtělo by to samozřejmě na jedné straně změnit pohled rozhodujících lidí na toto hobby (to ale bude docela fuška), ale na straně druhé si také interně přiznat, že se budeme muset o hodně víc finančně podílet na nákladech (jako dospěláci jsme dosud platili za libovolné využívání autodráhy směšně nízké poplatky, nižší než děti v kroužcích). Např. u různých šetřílků tolik oblíbené zakládání parazitních klubů bez drah vede k tomu, že počet členů klubu s konkrétní autodráhou se uměle snižuje a ve finále vede k tomu, že už tak dnes s obtížemi akceptovaná existence dráhy v rámci DDM je nadále neodůvodnitelná.
Dalším problémem je to, že z hlediska vnitřního cash-flow dnes pohlíží DDM na klub jako na cizí subjekt a tím pádem by jejich vzájemný vztah podle posledních teorií měl vycházet z tržních principů. V podstatě jde o to, že uspořádá-li klub závody na dráze DDM a v jejich prostorách, měl by tuto činnost DDM vykazovat jako akci externího subjektu, tj. pronajmout klubu na dobu trvání závodu dráhu za alikvotní nájemné – co by to udělalo s finanční stránkou rozpočtu závodů je evidentní (v Praze se jedná o cca 7-8.000,- Kč za den) už třeba s ohledem na současnou výši startovného.

A to je jen malá část špatných zpráv, dalo by se pokračovat ve stejném duchu dál a dál...smiley

Díky bohu, že existují také dráhy v soukromých rukách a že jejich vlastníci umožňují pořádat závody u nich. Jak je ale vidět v poslední době (Zlín, Vídeň apod.), ani jejich situace není úplně jednoduchá.
Editoval JK dne 19-09-2011 10:52
Autor RE: Závody na plastu
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 19-09-2011 11:31
Ohledně pořádání závodů na plastových drahách – možná, že jde o určité východisko, ale v tu chvíli se pořadatel dostává do role soukromníka s veškerými riziky podnikání. Když pominu náklady s pořízením vlastní dráhy (jako jediná vhodná mi díky šířce a hloubce připadá Carrera), nebude mít rozhodně na růžích ustláno. Postavit funkční minimálně šestidráhu vyžaduje nejen dost času, ale hlavně prostor a ten už dnes také nebude většinou zadarmo.
Jinak mám ještě v paměti přenesenou zkušenost s pořádáním takového závodu někdy v roce 2005 v restauraci v Praze- Břevnově. Postavit a odladit šestidráhu z Ninco trvalo od 8 hod. asi 4,5 hodiny, jezdit se na ní mohlo až okolo 13 hodiny. Hospodský snad ani nic nechtěl za nájem místnosti, pouze konzumaci, ale vzhledem k tomu, že z původně přihlášených 20 lidí nakonec dorazilo jen asi 8 a z těch ještě dva okolo poledne otráveně odešli, tak asi moc dobrou zkušenost neudělal a příště by autíčkáře poslal nejspíš někam. Stejně tak pořadatel a ten musel pak ještě dráhu rozebrat, zabalit a odvézt. Víckrát se už podobná akce neopakovala.

Jak by to vypadalo dnes? Kolik je vlastně dnes organizátorů závodů komerček takových, kteří na sebe vezmou finanční stránku věci a věnují organizaci svůj volný čas? To už nebude o tom dohodnout se jen s jinou dráhou při DDM, ale pokaždé stále dokola přivézt, postavit, složit, odvézt a uskladnit (případně dokoupit poškozené díly) dráhu a zajistit ostatní náležitosti. Kolik je těch, kteří jsou ochotni přijet na závody i mimo své bydliště? A hlavně pravidelně alespoň v rámci jednoho seriálu? Kolik je těch, kteří budou ochotni zůstat až do konce a nezmizí hned po své poslední kategorii?
Doba obnoveného nadšení z autodráhy je asi nenávratně pryč, dnes většina očekává full servis s minimem vlastního zapojení. Řada lidí nejdřív nadšeně přitakává a plánuje, ale když přijde na věc, tak se vždy najde nějaký důvod, proč jako na potvoru se jim to zrovna v ten určitý den nehodí (i když o termínu věděli rok dopředu).

Něco jiného je pořádat závod v domácích podmínkách pro úzkou komunitu podobně postižených přátel, ale nahradit tím dnešní „semiprofesionální“ seriály – nevím, nevím…
Editoval JK dne 19-09-2011 11:38
Autor RE: Závody na plastu
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 19-09-2011 13:40
To JK Ta analýza situace je přesná. Souhlasím.

Jen si myslím, že Jirka měl na mysli něco jiného. Plastová dráha "napevno" a když Tě vyhodí, tak ji sbalíš a jdeš jinam. A ne její příležitostné stavění k jednotlivým závodům.

Vidím ještě jeden aspekt. A tím je ochota vůbec jezdit na plastu. Vím o lidech co jezdí komerčky a na plast nepřejdou. Spíš nebudou jezdit vůbec.


ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk
Autor RE: Závody na plastu
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 19-09-2011 14:04
To Vitek:
Ono už dnes není zase tak velký problém rozebrat i nově postavené dřevěné dráhy a přenést je jinam. Tedy byl by to šílený opruz, ale dalo by se to. Jenže se celá situace může opakovat i s plastem po pár měsících donekonečna a pak entuziasmus rychle mizí. Už teď je lidí ochotných občas přiložit ruku k dílu v klubech tak odhadem 1/3, kolik by jich rozdýchalo dvojí stěhování. Kolik vlastně je jednostranných komerčkářů ochotných pro věc něco dělat?
A plně souhlasím s tím, že část lidí by určitě jen na plast nepřešla.

Prostě pořád mi u této myšlenky chybí někdo, kdo tu dráhu koupí, bude jí provozovat, vozit, stavět atd. v podstatě na své náklady a ve svém volném čase se všemi riziky (včetně vztahů apod.) ve prospěch ostatních - stačí se podívat, jak po roce skončil SCX digital. Zatím jsme se všichni vždy jen pohodlně přiživovali na existujících drahách.
Autor RE: Závody na plastu
Michal
člen

Příspěvků celkem: 17
Bydliště: Malá Lhota
Registrován od: 09.10.09
Vloženo dne 19-09-2011 14:38
A co takhle dráha na kladkách u stropu. Odtančily by se tanečky a aerobik a dráha by se spustila metr nad podlahu a už by se frčelo. smiley


Michal
www.clovecina.cz
Autor RE: Závody na plastu
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 19-09-2011 14:48
Michale dovedeš si představit jak dostat na kladky pod strop takovéhle hovado? A kdo by dobrovolně pod něčím takovým hopsal? A v případě veřejných prostor realizoval ve shodě s normami a podepsal? A kdo by to zaplatil? Promiň ale to je záležitost tak do garáže. já osobně již dva roky přesvědčuji moje ženské, že by jim na hlavu nespadla věc 3x4 m a bez úspěchu.



Petr L sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Petr L dne 19-09-2011 14:52
http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Závody na plastu
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 19-09-2011 14:55
OK, vidím Michale, že jsi technický typ, tak tě asi pověříme testováním. Dᚠsi do obýváku na kladky desku 10x12m cca 3 tuny těžkou a každý den jí budeš 2x vytahovat nahoru a dolů po snídani a před večerníčkem. Jestli bude někdo z tvé rodiny ještě po 6 měsících naživu, a brnkne do DDM - určitě si ho paní ředitelka ráda vyslechne.
To Petr: Občas mají i ženy víc rozumu než my...
Editoval JK dne 19-09-2011 14:58
Autor RE: Závody na plastu
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 19-09-2011 16:01
Nákaza odporu vedení proti autodráhám v DDM pokračuje dál a zasáhla už také Novou Paku. Vypadá to na nějakou celorepublikovou epidemii smiley.
Autor RE: Závody na plastu
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 19-09-2011 16:11
No to spíš vypadá, že přišel nový pohled na problém a aplikují ho plošně.


http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Závody na plastu
JMS
člen

Příspěvků celkem: 349
Bydliště: Holešov
Registrován od: 21.03.07
Vloženo dne 19-09-2011 20:33
No podle informací už podobné téma probíhá taky na Podbabě...
To chci vidět,jak budou DDM pouze pro hopsakroužky a ostatní zájmová činnost vymizí.
To zas bude keců, že stoupá kriminalita mládeže a počet závisláků na drogách.
Potom se budou hledat finance na prevenci a určitě se najdou.....


JMS
www.blueking.cz
Autor RE: Závody na plastu
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 19-09-2011 22:14
Juro, nerad reaguji, problém je jinde. Tentokrát se mýlíš. Od roku 89 na jedné straně narostl počet aktivit pro děti a mládež a na druhé straně dětí ubývá. S nedostatkem dětí bojují nebo začínají bojovat i Ti, kteří ještě před pár lety měli plno. Takže hudebky mají problém sestavit orchestr, sportovní kluby nemají dorost atd. Ve školství, které je povinné, je tato situace ještě zřetelnější.
Samozřejmě, že platí, že fet je dostupnější, ale neplatí že by děti neměly zájem nebo nic nedělaly a jen seděly u PC. Jen je jich míň a míň a mají větší výběr. A taky je nutné si přiznat, že jsou aktivty víc a míň IN. A být modelářem, tak to dnes nefrčí.

JK to napsal přesně. Pokud má DDM místnost s dráhou využitou 6 hodin týdně (ze 168) a v kroužku 3 děti, tak je pro ředitele obtížné uhájit její existenci. A to i tehdy pokud jí je nakloněn.
Otázku musíš položit jinak. Proč nejsou obsazené a fungující kroužky v místech, kde je dráha na DDM?
Myslím, že pokud by byl kroužek nebo dva s celkem 25 dětmi, nějaké ježdění pro veřejnost a závody 2x do měsíce, hůř by se cokoliv rušilo.
Nejsou obsazené a nebo už vůbec ale i jiné modelářské kroužky. O tom něco málo vím.

Existuje z toho cesta ven. Sice trochu podivná, ale ne nemožná. Je ale nutné se podívat do statutu DDM nebo CVČ a zjistit jestli to umožňuje. Jestli DDM nebo CVČ nabízí aktivity pro dospělé (typicky PC pro seniory), pak není nemožné založit automodelářský kroužek pro dospělé. Ano, je to o tom, že Ti co chodí jezdit, budou v kroužku a BUDOU PLATIT a nebo .... Nebo hledat prostor ve školském zařízení - nejlépe ZŠ, které už Ÿačínají disponovat volnými kapacitami.


ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk
Autor RE: Závody na plastu
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 19-09-2011 23:11
Vítku jenom poznámka: není pravda, že dětí je méně, je jich čím dál víc. Podívej se na statistiky, nebo se rozhlédni po ulici, tolik dětí tu za posledních 20 let nikdy nebylo.

Problém je podle mne v tom, že se jaksi z výchovy vytratil manuálně zručný, nebo technicky zdatný otec. Vzor, který děti směruje. Ten je dnes celý týden v práci a vše se kupuje, nebo to opraví opravář. Děti se pohybují v totálně feminizovaném prostředí. Tím je volba kroužků daná. U našich dětí ve 4. třídě dva kluci chdí do kroužku tance a jeden na balet. To za mého dětství bylo nemyslitené, kdo nesportoval alespoň neco lepil, nebo pájel, většinou jsme dělali oboje. A v tom to je. Matky technický kroužek sami nevyberou, nerozumí tomu a pro život to nepovažují za podstatné. Děti sami ho nežádají, protože nikdy nikoho neviděli doma nic rukama dělat.
Na naší škole, kde není vyjímkou, že má ročník i 4 třídy není jediný technický kroužek. Zato hudebky, tanců, aerobiků, zumby, keramiky, malování, dramatiky je tolik, že to snad ani není normální. Ještě, že máme fotbal, judo karate a skauty. Jinak by to tu vypadalo jak v hipie komunitě v dobách největšího rozkvětu.

Tam je problém. Kde není poptávka, není nabídka.



Editoval Petr L dne 19-09-2011 23:13
http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Závody na plastu
JMS
člen

Příspěvků celkem: 349
Bydliště: Holešov
Registrován od: 21.03.07
Vloženo dne 19-09-2011 23:57
Mě osobně připadá, že problém je jinde,
Když klub pořádá závody v prostorách DDM a dostane nějaký poměr % ze startovného, tak by DDM chtěl asi celou částku.
Ale pokud se jedná o nějaký seriál, nebo i jiný závod víme, že jsou i výdaje na poháry a ceny....
Jiný příjem je ze závodů, kde přijede 40 lidí, jedou se tři kategorie a startovné za kategorii je 200, a jiný je ze závodu, kde přijede 10-15 lidí a startovné je 200 za všechny kategorie dohromady.
Je naprosto jasné, že se DDM brání, kde může, aby utáhly provoz a platy zaměstnanců a je jasné, že dotace se spíše snižují, než navyšují.
Mě třeba překvapuje, proč na Podbabě někdo z komerčkářů neorganizuje kroužek dětí, když tam máte klubový den?
Možná by stačilo pár letáčků do škol...
Těch komerček se myslím v Praze prodalo habaděj.
Ale vyvstává otázka- kdo to zorganizuje a kdo se bude o ty děti starat?
Já si moc dobře pamatuju, že jsem začínal tak, že byl ve Zlíně v pionýráku závod kupovaných autíček na dřevěná dráze a šel sem se tam jenom podívat- a už mi to v krvi zůstalo.smiley
A to, že se tam něco takového děje jsem se dozvěděl ve škole....


JMS
Editoval JMS dne 19-09-2011 23:59
www.blueking.cz
Autor RE: Závody na plastu
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 19-09-2011 23:59
Petře, úbytek dětí je bohužel pravda. To co popisuješ, je takříkajíc drobná demografická vlnka, jejímž praktickým projevem je naplnění redukovaných prostor MŠ . Na dva tři roky tam není místo. A pocit "velkého množství dětí na ulici". Stojí za ní zejména druhé dítě matek z populačního boomu poloviny 70. let. Nárůst porodnosti v mezidobí 2003 až 2009 byl sice z 1,18 na 1,49, ale v letošním roce je opět znatelný pokles. Klíčový údaj - tvrdá demografická data to říkají jasně - ubývá dětí.

Jinak s Tebou souhlasím. To o čem píšeš je jiný aspekt téhož. Modelaření není IN a důvod? Nejsou vzory. A jsou jiné aktivity.
Ale na druhou stranu těžko můžeš vybrat kroužek pokud ani není v nabídce. A aby mohl být, tak musí mít minimální obsazenost. I kdybys to dělal zadarmo a na provoz nic nechtěl, tak Tě kroužek s 5 dětmi nikdo nenechá provozovat.

Toto je druhé vlákno komplet OT smiley


ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk
strana 1 z 2 1 2 >
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
Shelby GT-350R (Revell)
Shelby GT-350R (Revell)
Česká autodráha
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 49
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio