Autor |
RE: Krunohorský pohár |
kmasita
člen
Příspěvků celkem: 213
Bydlitě: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08 |
Vloeno dne 15-03-2012 16:02 |
|
|
Pavle nadhod to na zavodech tady se to nevyresi jelikoz sem nechodi V.Basak ktery ma v KP hlavni slovo. Na druhou stranu, aby jsi byl v obraze tak se loni na poslednich zavodech diskutovalo o moznosti pusteni dalsich aut ktere by ozivily startovni pole. Bohuzel to asi nepujde udelat plosne. Problem je ze vyrobci nedodrzuji meritko. Treba takova Corveta od nsr ma stejne rozmery jako Mosler. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 15-03-2012 16:13 |
|
|
OK, nadhodím a napíu mu i mail, na závodech také nebývá moc času.
Corveta je dvoumístná, take má smůlu, ale nala by se auta i větí ne Mosler . |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
kmasita
člen
Příspěvků celkem: 213
Bydlitě: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08 |
Vloeno dne 15-03-2012 16:40 |
|
|
Jasne slo o to ze tam vlastne neni konkurence scopne auto do ktereho by se nemuselo rezat. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 15-03-2012 19:41 |
|
|
No předběně.Kdy se objevili první fotky sideways gr.5 a konzultovali jsme to na naich pravidelný schůzkách v ,,konírně vichni se vyslovili e to půjde do cesáků.Osobně v tu chvíli nemám nic ani proti porsche 935.Tyhle auta prostě patří k sobě. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 11-04-2012 11:15 |
|
|
MOSTECKÁ ESTIHODINOVKA
Kategorie: Auta ze závodu Le Mans 1969 - 1971 / tříčlenné týmy /
Pořadatel : MC SRC Most
Datum konání : 18.5. 19.5. 2012
Místo konání : SVČ Most,Okruní 1235,Most
Hlavní rozhodčí : Ing.Basák Vladimír
Tech. komisař : Tomá Zedníček
Nasazovači: účastníci závodu
SOUTĚNÍ A ORGANIZAČNÍ PŘIPOMÍNKY :
1. Závod se řídí platnými pravidly seriálu KP s těmito upřesněními:
Karosérie: Pouze od firmy FLY,auta,která se účastnila závodu v Le Mans 1969-1971.
Povolená auta: Porsche 917,Porsche 917 LH,Porsche 908,Porsche 910,Porsche
Carrera 6,Lola T 70,Ferrari 512,Ford GT 40,Ferrari 365 GTB.
ířka přes zadní kola je omezena na 62mm.
2. Startovné: 450 kč za tým
3. Noclehy jsou zajitěny v SVČ Most, karymatky a spacáky sebou.
4. Drobné občerstvení (limo,pivo,káva,čaj,apod.) bude v průběhu závodu zajitěno v klubu.
5. Na autodráze je nutné se přezouvat,kouření v SVČ je zakázáno.
SYSTÉM ZÁVODU
Kvalifikace: Kadý člen týmu odjede minutu na libovolné dráce LAP TIME
Výsledkem je součet časů vech tří členů týmu.
Závod:6 x 60 minut při 7 nebo 8 týmech se jede tkz. Pauzírák
Pauza mezi drákami : 5 minut / je povolena práce na modelech./Kadý člen týmu absolvuje 6 závodních úseků po cca 30minut,střídání během jízdy vdy mezi 28. 32. minutou .
Po odjetí kvalifikace budou modely odevzdány do uzavřeného depa a týmům budou předány 5 minut před zahájením závodu!!!
ČASOVÝ PROGRAM :
Pátek 18.5.2012 v 16:00 hod. otevření autodráhy
16:00 - 24:00 volný trénink
Sobota 19.5.2012
7:00 7:50 - volný trénink
8:00 8:45 kvalifikace
9:00 závod 6 hodin
Přihláky zasílejte do20.4.2012 na e-mail:
basini@email.cz
Honza65 sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Honza65 dne 11-04-2012 11:29 |
|
Autor |
RE: 911 S |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 12-04-2012 09:30 |
|
|
Na základě mailu s Vláďou Basákem bych jetě doplnil povolená auta o Porsche 911 S, kterých v letech 69; 70 a 71 startovalo v Le Mans relativně hodně a FLY je měl ve výrobním programu, i kdy ne konkrétně ve zbarvení z Le Mans. V seznamu to auto není spí proto, e se asi nenajde hrdina, který by s ním 6h jel, protoe je úzké a vysoké. Čistě teoreticky ale do seznamu patří, tedy úzká 911 bez zadní ploutve. To auto má jednu výhodu, a to, e se dá zkombinovat s "hýbacím" racingovým podvozkem FLY, take není nutná nějaká sloitá přestavba a kombinace podvozku a karosérie od různých výrobců a je to tedy ance pro méně zkuené modeláře. I kdy méně zkuený modelář, pokud estihodinovku pojede, tak asi v teamu s někým zkuenějím, viz já .
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:
|
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 12-04-2012 10:02 |
|
|
K tomu hýbacímu racing podvozku FLY bych chtěl dodat, e asi by byl hrdina, kdo by ho pouil, to radi upravené HRS
|
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 12-04-2012 10:28 |
|
|
No, ale HRS u je pak lepí implantovat do něčeho placatějího ne 911 S. Ten FLY podvozek ale přeci nebyl tak patný ne? Jezdilo se s ním v PC v klasicích a někteří s ním zajíděli dost sluně (pamatuji si druhé místo z Pardubic 2010 před několika NINCO 997). I v KP se objevoval v cesácích. Ale má pravdu, to auto nikdo nezvolí. Myslel jsem to jen jako doplnění soupisu povolených typů. Já si to auto ale pro radost dle pravidel 6h postavím i kdy na 6h připraví Pavel něco jiného, placatého.
Editoval Pavel 128 dne 12-04-2012 10:30 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 12-04-2012 11:34 |
|
|
Mám ho doma a to není podvozek, to je vysoká vana z měkkého plastu, kroutí se a prohýbá na vechny směry, úchyt vodítka je moc vysoko, take se musí upravit, klec motoru je měkká a pruná, take zadní osa není pevně, ale pořád trochu někam plave, není kam dát závaí. Má také jinou íři, ne ten původní podvozek, s tím je nutné počítat. To ve v kombinaci s vysokou a úzkou kastlí, je opravdu velká výzva. Rozjezdit tem původní podvozek s motorem za zadní osou bylo daleko snaí a asi bych se sppí pokusil do toho zadomotorového nacpat Slot.It klec, ne se prát s tím racingem
Editoval Petr L dne 12-04-2012 11:37 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 12-04-2012 12:23 |
|
|
Pavle určitě má pravdu,to auto tam patří,nějak nám to uteklo.Popravdě řečeno to je tím jak jsi tady psal,,konkurence neschopné".Ale pro detail,ano s tímto autem se můe ject.
Jo a jetě,dle poslední zprávy od Basiho je teď přihláeno sedm týmů.
Editoval Honza65 dne 12-04-2012 12:28 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 12-04-2012 13:38 |
|
|
Pavle určitě se do toho nějaký podvozek slot it najde. Já bych tam moná zkusil dát podvozek NSR. Jediná slabina je íře pouhých 58 mm. Racing kit je 62 ale jak píe Petr těko se tam bude pasovat podvozek kvůli tý "vaně". Při pouití neoriginálního rovného podvozku tam na bočnicích a zádi bude mezera. Taky mi je líto, e tyhle auta zahálí ve vitníně, protoe na PC u nejsou konkurenceschopné.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 12-04-2012 14:14 |
|
|
Honza65 napsal:
Pavle určitě má pravdu,to auto tam patří,nějak nám to uteklo.Popravdě řečeno to je tím jak jsi tady psal,,konkurence neschopné".Ale pro detail,ano s tímto autem se můe ject.
Jo a jetě,dle poslední zprávy od Basiho je teď přihláeno sedm týmů.
Take jestli se rychle nerozhoupeme, tak máme "po íalkách" Pavel usilovně shání třetího, nějak nám zamýlení kandidáti "vybuchli". |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 12-04-2012 14:30 |
|
|
Jirka napsal:
Pavle určitě se do toho nějaký podvozek slot it najde.
Určitě má pravdu, e by tam nějaký podvozek napasovat el, ale to pak u ztráci tu pointu, to u ho mohu napasovat do jiného placetého auta. třeba NSR s 512 od Fly jsme u s Pavlem Svobodou tvořili (foto). Předpokládal jsem toti, e by ten FLY Racing tam el bez jakékoli úpravy, jen srazit zadní kola víc k sobě a samozřejmě lexanový interiér. Já si to zkusím, ty věci mám (právě historie z PC ) a uvidíme. Celé to vzniklo tak, e jsem si viml e 911 S není mezi vypsanými auty a tak jsem začal ourat proč, jestli v tom není nějaká kuliárna , ale je v tom jen to, e taková "blbost" nikoho jiného nenapadla .
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Pavel 128 dne 12-04-2012 14:33 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 12-04-2012 16:05 |
|
|
Je moné i u otevřených verzí dát lexanový kokpit? |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
kmasita
člen
Příspěvků celkem: 213
Bydlitě: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08 |
Vloeno dne 12-04-2012 17:15 |
|
|
Ano je to moné |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 12-04-2012 21:12 |
|
|
Jenom chci připomenout e karoserie by měli být kompletní,lexan kokpit je povolen u vech vozů,ale na té 512 (Pavlovo foto)chybý celý zadní díl s výfuky,převodovkou,to neprojde.To samé musí být i na dalích vozech,nemusí to být originál.Dneska jsem vyraběl výfuky,proskleni,lexan kokpit,prostě modelařil,tak se taky snate. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-04-2012 08:50 |
|
|
Pavle já bych zkusil do toho Racing podvozku napasovat klec pro sidewinder či AW. Kdy se PC začal jezdit, tak jiný ne tohlle auto myslím nevyhrávalo. Na ten sidewinder jsem myslel u dříve ale v pravidlech PC to nebylo moné. Jestli se budu někdy nudit, tak to asi zkusím. Určitě se podstatně zrychlí.
A originál podvozek do 911 S, ten lutý co má na fotce mám taky. Tak ten krásný vytvarovaný podvozek bych si určitě nekazil.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 13-04-2012 09:08 |
|
|
Jetě jeden technický dotaz - při přejímce se kontroluje přesné dodrování původního rozvoru modelu? Kdy se píe o výrobě prosklení, tak to znamená, e je moné nahradit původní prosklení lexanem? |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 13-04-2012 09:13 |
|
|
To Honza65: Samozřejmě , na fotce je vůz ve fázi stavby, tak jak mi ho tenkrát předal Pavel Svoboda, on vytvořil základní přestavbu a já pak modelařil, výfuky s převodovkou jsou upravené původní. Na té fotce to nemá ani okna, ani interiér, ani světla... prostě je to pouze fáze spasování podvozku a kastle, na co jsem si netroufl. Pak jsem to dodělal, dokonce sedí i zbarvení přilby Merzaria, vechny nálepky i imitace leukoplastí přichycených čísel a nakonec jsem udělal i nápisy Firestone na pneu a i jsem uřízl přední ploutvičky, které No. 8 v Le Mans 1970 nemělo. Take to jde i dost nad rámec poadavků 6h. Ale tohle auto není na 6h, je do sbírky k NSR 917 No. 20 a 21, prostě filmová trojice .
To Jirka: díky za podněty, já z toho ale zas nějaký prvoligový stroj dělat nechci a ani to asi nejde. Zatím dám jen ten racing podvozek do té 911S. Z původního podvozku a racingové kastle mám v plánu udělat druhé Z, vychází kolem 90g, take oproti 935 docela "light" alternativa. Samozřejmě ve pouze za předpokladu e to nebude vyadovat ádné řezání ale jen prohození na původní úchyty, prostě tak aby to odpovídalo předpisům PC.
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Pavel 128 dne 13-04-2012 09:17 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-04-2012 09:48 |
|
|
No kdyby se do toho mohla dát kastlička Fly racing 934, tak by to mohlo být i rychlý. Bohuel to asi nespadá do vypsaných ročníků. Ta je hodně lehká a je i s lexan kokpitem. e bych z ní udělal 911ku?
PS: mám na potě ty tranzistory, tak se do toho přes víkend pustím.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|