AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 07:25:37 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Závody a akce | Různé závody
strana 7 z 11 << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Autor RE: Krušnohorský pohár
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-04-2012 09:49
991 s lexan kokpitem z racing má na Z mladej, vezmu to sebou v úterý, můžeš si ho odzkoušet jestli to má smysl smiley


http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-04-2012 10:10
Kolik má Petře šířku kastle přes zadní osu?


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 13-04-2012 10:24
Jirka napsal:
No kdyby se do toho mohla dát kastlička Fly racing 934, tak by to mohlo být i rychlý. Bohužel to asi nespadá do vypsaných ročníků. Ta je hodně lehká a je i s lexan kokpitem. Že bych z ní udělal 911ku?smiley
PS: mám na poště ty tranzistory, tak se do toho přes víkend pustím.


smiley No to mne samozřejmě napadlo, vyměnil by se přední nárazník, zadní haubna (musela by se vzít z nějaké 911 S, technicky to není problém). Ale pak by se musely zúžit zadní blatníky a na základě toho jsem tento "projekt smiley" stornoval a tu racingovou lehounkou kastličku použiju na druhé Z, vzadu široké jako 935, originál lexan interiér, vše pasuje a je už od výrobce určeno pro vzájemné smontování, takže nic proti PC a celek o 16g lehčí než 935. Bohužel výše posazený motor zůstává, takže na 935 to stějně asi mít nebude, ale druhé Z s potenciálem středu pole se hodí. Do klasiků mám NINCO a NSR a nechávat třetí FLY, které už není vůbec konkurenceschopné nemělo cenu.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-04-2012 10:36
Jirko, racing kastle nad zadní osou má 62 mm.




http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-04-2012 11:57
No tak to má stejně jako 934. V tom případě bych to zkusil.


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 13-04-2012 12:12
Petr L napsal:
991 s lexan kokpitem z racing má na Z mladej, vezmu to sebou v úterý, můžeš si ho odzkoušet jestli to má smysl smiley


Díky.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 16-04-2012 07:51
To JK:když jsem psal o výrobě prosklení nemyslel jsem lexan.Konkrétně,před časem se u Tomaše dala koupit očesaná kastlička Fly,tak jsem použil nahradní díl slot-it Audi R8C-2edice(CS12 V),seříznul,upravil a vsadil na Porsche 908.Sedí jak přišíté.
O rozvoru se v pravidlech nic nepíše,ale samozřejmě že by měl sedět,žádné prořezání blatníku atd.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 16-04-2012 10:15
Ještě pro doplnění, 1969 startovalo i Ferrari 250 LM No. 17a dojelo na 8. místě, Fly 250 LM vyrábí, takže případné další zpestření startovního pole a na rozdíl od 911 S i relativně placaté smiley.
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Pavel 128 dne 16-04-2012 11:31
Autor RE: Krušnohorský pohár
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 16-04-2012 11:44
To Honza65:
Dík za info - zajímalo mě, nakolik se vlastně ve finální úpravě jedná ještě o výchozí originální modelovou předlohu v kontextu s touhou každého dostat se na nejlepší možné jízdní parametry.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pepino
Super Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 1154
Bydliště: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06
Vloženo dne 16-04-2012 11:58
Tady je ta verze od FLY http://www.autodraha.org/readarticle.php?article_id=111 akorát je to rok 1966


P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 16-04-2012 11:58
155143779 www.facebook.com/autodrahaorg/
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 16-04-2012 12:42
Pepino díky, jo je to, to auto. Dočetl jsem se, že od roku 1968 došlo v Le Mans ke změně pravidel a nad objem 3,0 mohla jet auta jen v kategorii S, tedy auta, která byla vyrobena v určité sérii. Porsche s 917 zareagovalo nejrychleji a 1969 už měli moderní auto. Ferrari ročník 68 na protest bojkotovalo a na rok 69 připravilo krásné ale nekonkurenceschopné kupé 312P do kategorie třílitrových prototypů. Ford se od Mk IV vrátil úspěšně zpět ke GT40 a některé soukromé teamy (Pipper, NART) vyhrabaly z depozitářů 250 LM. Auta měla místo drátěných, pětipaprsková magneziová kola a hliníkové panely karosérie byly nahrazeny laminátovými. Vzhledově, pro účely modelu, se ale auto myslím moc nelišilo. Detailněji je tato evoluce 250LM vidět na fotce z Daytony 1970, kde tato už skoro vykopávka dojela na krásném sedmém místě.
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Pavel 128 dne 16-04-2012 12:52
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 17-04-2012 08:05
Dle podaných přihlášek je v tuto chvíli přihlášeno osm týmů,takže se pojede dvojitý pauzírák a již kvalifikace bude velice zajímavá. smiley
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 17-04-2012 08:58
Tak to raději hned dnes pošlu přihlášku, i když jsme zatím nekompletní. Co se bude dít v případě devíti teamů smiley?
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 17-04-2012 09:53
Pavle,s tebou a druhým Pavlem je počítáno.Do SZ jsem ti posílal zprávu jestli nechcete kontaktovat M.Beránka,on a jeho brácha to jezdili,ale zatím se nepřihlásili.Tak se ho zeptat jestli je volný.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 17-04-2012 11:12
Moc děkuji, už jsem odpovídal.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 22-04-2012 10:28
Dle přihlášek na 6h.Most které došli do pátku je přihlášeno rekordních
9 týmů.
Seznam přihlášených na http://www.src-most.estranky.cz/clanky/aktuality/6h.-most-2012.html
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 09-05-2012 22:03
Koukám že nikdo zatím nekomentoval poslední závod KP na Podbabě, tak začnu já svým pohledem, snad se přidají další, a to tu trochu ožije smiley.

Předně díky pořadatelům za pěkné závody, by je kalila záludnost pražské dráhy, tedy to, že při vypnutí není zkratována a navíc má nízké mantinely. Dříve jsem to moc nevnímal, ale tentorát to bylo příčinou několika fatálních nehod. Nejhůře asi dopadl Pavel Svoboda ve formulích, když z vedoucí pozice v B skupině musel odstoupit s totálně sešrotovanou formulí.
Pro mne to byly trochu zvláštní závody, protože jsem vzal s sebou čtyřletou dceru Pavlínku a přizpůsobil tomu svoji účast. Přilásil jsem ji do první kategorie. Nájezdem 70-ti kol a nejlepším časem 9,6 mi udělala radost. Stáhnul jsem ji regel ale rozhodně ne tak, že by na plno projela všechny zatáčky, to by nebylo výchovné smiley. Zároveň děkuji pořadatelům že mě přeřadili do skupiny A, odpustili mi nasazování a tak mi umožnili abych byl s Pavlínkou u ovládacího pultu a pak mohl i sám jet. Zkusili jsme ještě cesáky, ale po druhé drážce Pavlínka prohlásila, že už chce k mamince, tak jsem ji odvezl domů a zas se vrátil.
Já jsem v GTLM zkusi svůj výtvor BMW LM98 Ninco/SloIt, nejel špatně, bohužel se ale stal obětí výše zmíněné záludnosti, po vypnutí dráhy tvrdě narazil do mantinelu, vylétl až na zem, zdeformoval se podvozek a vytrhlo se uchycení karosérie, pokračoval jsem jen díky servisnímu zásahu Pavla Svobody a i poškozený model dosahoval slušných časů. V cesácích jsem stihl jen jednu drážku, fialovou a dosažený čas nebyl, na tuto skoro krajní, špatný, takže mi Punto udělalo radost. Zlatým hřebem pro mne byly historici, nasadil jsem vlastnoruční Porsche 917/30 Carrera/SlotIt, chvilku jsem si na něj zvykal, ale postupně jsem si s ním dovoloval více a více a svedl jsem s Pavlem Svobodou pěkný souboj o vítězství ve skupině B, nakonec jsem prohrál ale jen o pár metrů a celkové sedmé místo je super a myslím, že se to auto povedlo. Chudinka formule skoro zahynula už v první drážce, dvojdrážka před tunelem ji katapultovala z tunelu jak z hlavně kanónu rovnou na mantinel a na zem pod dráhu, byla schopna dalšího pohybu ale tento původně Standův stroj má poslední dobou smůlu a postupně se mění ve vrak, asi budu muset přemýšlet o nové formulce, nerad, dovezla mne totiž loni zatím k nejlepšímu výsledku v KP (6. v Praze). Tentokrát to bylo deváté místo, což není špatné, ale bylo to jen díky smůle ostatních, kteří dopadli ještě hůř. NASCAR jel výborně, ale nemohl se nějak srovnat s úvodní oranžovou drážkou, kde vypadl skoro v každém kole před tunelem, nechápal jsem proč, asi je tam nějaký zlom, který tomu autu nesedí, takže tím jsem hodně ztratil, pak už to bylo fajn a byla to dobrá zábava a těsně se vešel do top 10.
Editoval Pavel 128 dne 09-05-2012 22:08
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 10-05-2012 07:57
Jo jo Pavle,záludnost pražské dráhy.Lépe to asi nelze pojmenovat.Já jsem po příjezdu ani kufr neotevíral,až včera jsem vytřídil auta a tři šli do krabice s určením ,,generální oprava".Naštěstí se další podnik KŠP jede až v září takže má člověk dost času to rozdejchat a teď se věnovat přípravě na šestihodinovku.Nejhůře dopadlo Miráge,po té dvojdrážce a výletu na zem ala sestřelený vrtulnik uvažuji,jestli to má ještě cenu ho dávat dohromady.No času na to je dost tak se uvidí.
Jinak se nám kvapem blíží asi vrchol této sezony,víše psaná šestihodinovka.Aspoň tedy pro mne to vrchol je,Zároveň to je rozloučení,aspoň co se 1/32 týče s touto nádhernou dráhou.(v červnu se ještě na ní jede MČR GT 24).Tak doufám že to bude stát za to,aspoň tedy avizovaná ůčast devítí týmů tomu napovídá.
Je to smutné když si člověk uvědomí že sedm let se tady postupně dávala dohromady modelová dráha do té podoby v jaké je a teď vlivem rozhodnutí pánů mocných ji čeká rozřezání a bohužel do této podoby se už nikdy nepostaví!!!!
Dostali jsme sice nové prostory,ale pouze 6,5 metru široké(současné jsou 7,5)takže tam tu dráhu prostě nedostanem a čeká ji přebudování.smiley
Snad se vše povede a ta nová se stane stejně dobrá jeko ta stávající.
Takže pánové vemte sebou fotoaparáty a jiné záznamu shopné zařízení,máte poslední možnost si pořídit fotečky.smiley
Honza65 sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Honza65 dne 10-05-2012 08:15
Autor RE: Krušnohorský pohár
JMS
člen

Příspěvků celkem: 349
Bydliště: Holešov
Registrován od: 21.03.07
Vloženo dne 10-05-2012 09:22
Co to tady vidím?
Pražská dráha a záludná???smiley
Tomu se nedá ani věřitsmiley
A jestli se stane, že auto vylítne po dvojdrážce je to hlavně časovou prodlevou reakce rozhodčího- já pokud sedím u PC jako rozhodčí, mám stáe prst na mezerníkusmiley
A z druhé strany pohledu- auta je třeba pořád předělávat k lepšímu, tak ty repase mají určitě i pozitivní význam.
Přeju vám- a to jezdí a votom to všechno je!!!


JMS
www.blueking.cz
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 10-05-2012 10:07
No Juro, ta dráha je dělaná na lexanky a jezdí vám to asi naprosto v pohodě. Pro komerčky je ale moc zapuštěná a široká drážka. Profil je perfektní ale u všech autíček musíme podkládat alespoň milimetr pod vodítka a hodně roztahovat kartáčky. Ty naše malý vodítka s tím mají prostě problémy, pak občas před zatáčkou při brždění dojde ke špatnýmu kontaktu a auto jde brutálně ven až na podlahu.
Neber to prosím tě jako výtku, bylo to prostě stavěný na lexany a tak to taky bereme.
O to víc mě mrzí problémy Mostecké dráhy, která je pro komerčky asi nejlepší na které jsem jel. Fakt mě to hodně štve.smiley


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
strana 7 z 11 << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
PetrL
PetrL
Setkání Libošovice
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 46
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio