Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-04-2012 09:49 |
|
|
991 s lexan kokpitem z racing má na Z mladej, vezmu to sebou v úterý, můe si ho odzkouet jestli to má smysl
|
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-04-2012 10:10 |
|
|
Kolik má Petře ířku kastle přes zadní osu?
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 13-04-2012 10:24 |
|
|
Jirka napsal:
No kdyby se do toho mohla dát kastlička Fly racing 934, tak by to mohlo být i rychlý. Bohuel to asi nespadá do vypsaných ročníků. Ta je hodně lehká a je i s lexan kokpitem. e bych z ní udělal 911ku?
PS: mám na potě ty tranzistory, tak se do toho přes víkend pustím.
No to mne samozřejmě napadlo, vyměnil by se přední nárazník, zadní haubna (musela by se vzít z nějaké 911 S, technicky to není problém). Ale pak by se musely zúit zadní blatníky a na základě toho jsem tento "projekt " stornoval a tu racingovou lehounkou kastličku pouiju na druhé Z, vzadu iroké jako 935, originál lexan interiér, ve pasuje a je u od výrobce určeno pro vzájemné smontování, take nic proti PC a celek o 16g lehčí ne 935. Bohuel výe posazený motor zůstává, take na 935 to stějně asi mít nebude, ale druhé Z s potenciálem středu pole se hodí. Do klasiků mám NINCO a NSR a nechávat třetí FLY, které u není vůbec konkurenceschopné nemělo cenu. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-04-2012 10:36 |
|
|
Jirko, racing kastle nad zadní osou má 62 mm.
|
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-04-2012 11:57 |
|
|
No tak to má stejně jako 934. V tom případě bych to zkusil.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 13-04-2012 12:12 |
|
|
Petr L napsal:
991 s lexan kokpitem z racing má na Z mladej, vezmu to sebou v úterý, můe si ho odzkouet jestli to má smysl
Díky. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 16-04-2012 07:51 |
|
|
To JK:kdy jsem psal o výrobě prosklení nemyslel jsem lexan.Konkrétně,před časem se u Tomae dala koupit očesaná kastlička Fly,tak jsem pouil nahradní díl slot-it Audi R8C-2edice(CS12 V),seříznul,upravil a vsadil na Porsche 908.Sedí jak přiíté.
O rozvoru se v pravidlech nic nepíe,ale samozřejmě e by měl sedět,ádné prořezání blatníku atd. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 16-04-2012 10:15 |
|
|
Jetě pro doplnění, 1969 startovalo i Ferrari 250 LM No. 17a dojelo na 8. místě, Fly 250 LM vyrábí, take případné dalí zpestření startovního pole a na rozdíl od 911 S i relativně placaté .
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Pavel 128 dne 16-04-2012 11:31 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 16-04-2012 11:44 |
|
|
To Honza65:
Dík za info - zajímalo mě, nakolik se vlastně ve finální úpravě jedná jetě o výchozí originální modelovou předlohu v kontextu s touhou kadého dostat se na nejlepí moné jízdní parametry. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 16-04-2012 11:58 |
|
|
Tady je ta verze od FLY http://www.autodraha.org/readarticle.php?article_id=111 akorát je to rok 1966
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 16-04-2012 11:58 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 16-04-2012 12:42 |
|
|
Pepino díky, jo je to, to auto. Dočetl jsem se, e od roku 1968 dolo v Le Mans ke změně pravidel a nad objem 3,0 mohla jet auta jen v kategorii S, tedy auta, která byla vyrobena v určité sérii. Porsche s 917 zareagovalo nejrychleji a 1969 u měli moderní auto. Ferrari ročník 68 na protest bojkotovalo a na rok 69 připravilo krásné ale nekonkurenceschopné kupé 312P do kategorie třílitrových prototypů. Ford se od Mk IV vrátil úspěně zpět ke GT40 a některé soukromé teamy (Pipper, NART) vyhrabaly z depozitářů 250 LM. Auta měla místo drátěných, pětipaprsková magneziová kola a hliníkové panely karosérie byly nahrazeny laminátovými. Vzhledově, pro účely modelu, se ale auto myslím moc neliilo. Detailněji je tato evoluce 250LM vidět na fotce z Daytony 1970, kde tato u skoro vykopávka dojela na krásném sedmém místě.
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Pavel 128 dne 16-04-2012 12:52 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 17-04-2012 08:05 |
|
|
Dle podaných přihláek je v tuto chvíli přihláeno osm týmů,take se pojede dvojitý pauzírák a ji kvalifikace bude velice zajímavá. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 17-04-2012 08:58 |
|
|
Tak to raději hned dnes polu přihláku, i kdy jsme zatím nekompletní. Co se bude dít v případě devíti teamů ? |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 17-04-2012 09:53 |
|
|
Pavle,s tebou a druhým Pavlem je počítáno.Do SZ jsem ti posílal zprávu jestli nechcete kontaktovat M.Beránka,on a jeho brácha to jezdili,ale zatím se nepřihlásili.Tak se ho zeptat jestli je volný. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 17-04-2012 11:12 |
|
|
Moc děkuji, u jsem odpovídal. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 22-04-2012 10:28 |
|
|
Dle přihláek na 6h.Most které doli do pátku je přihláeno rekordních
9 týmů.
Seznam přihláených na http://www.src-most.estranky.cz/clanky/aktuality/6h.-most-2012.html |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 09-05-2012 22:03 |
|
|
Koukám e nikdo zatím nekomentoval poslední závod KP na Podbabě, tak začnu já svým pohledem, snad se přidají dalí, a to tu trochu oije .
Předně díky pořadatelům za pěkné závody, by je kalila záludnost praské dráhy, tedy to, e při vypnutí není zkratována a navíc má nízké mantinely. Dříve jsem to moc nevnímal, ale tentorát to bylo příčinou několika fatálních nehod. Nejhůře asi dopadl Pavel Svoboda ve formulích, kdy z vedoucí pozice v B skupině musel odstoupit s totálně serotovanou formulí.
Pro mne to byly trochu zvlátní závody, protoe jsem vzal s sebou čtyřletou dceru Pavlínku a přizpůsobil tomu svoji účast. Přilásil jsem ji do první kategorie. Nájezdem 70-ti kol a nejlepím časem 9,6 mi udělala radost. Stáhnul jsem ji regel ale rozhodně ne tak, e by na plno projela vechny zatáčky, to by nebylo výchovné . Zároveň děkuji pořadatelům e mě přeřadili do skupiny A, odpustili mi nasazování a tak mi umonili abych byl s Pavlínkou u ovládacího pultu a pak mohl i sám jet. Zkusili jsme jetě cesáky, ale po druhé dráce Pavlínka prohlásila, e u chce k mamince, tak jsem ji odvezl domů a zas se vrátil.
Já jsem v GTLM zkusi svůj výtvor BMW LM98 Ninco/SloIt, nejel patně, bohuel se ale stal obětí výe zmíněné záludnosti, po vypnutí dráhy tvrdě narazil do mantinelu, vylétl a na zem, zdeformoval se podvozek a vytrhlo se uchycení karosérie, pokračoval jsem jen díky servisnímu zásahu Pavla Svobody a i pokozený model dosahoval sluných časů. V cesácích jsem stihl jen jednu dráku, fialovou a dosaený čas nebyl, na tuto skoro krajní, patný, take mi Punto udělalo radost. Zlatým hřebem pro mne byly historici, nasadil jsem vlastnoruční Porsche 917/30 Carrera/SlotIt, chvilku jsem si na něj zvykal, ale postupně jsem si s ním dovoloval více a více a svedl jsem s Pavlem Svobodou pěkný souboj o vítězství ve skupině B, nakonec jsem prohrál ale jen o pár metrů a celkové sedmé místo je super a myslím, e se to auto povedlo. Chudinka formule skoro zahynula u v první dráce, dvojdráka před tunelem ji katapultovala z tunelu jak z hlavně kanónu rovnou na mantinel a na zem pod dráhu, byla schopna dalího pohybu ale tento původně Standův stroj má poslední dobou smůlu a postupně se mění ve vrak, asi budu muset přemýlet o nové formulce, nerad, dovezla mne toti loni zatím k nejlepímu výsledku v KP (6. v Praze). Tentokrát to bylo deváté místo, co není patné, ale bylo to jen díky smůle ostatních, kteří dopadli jetě hůř. NASCAR jel výborně, ale nemohl se nějak srovnat s úvodní oranovou drákou, kde vypadl skoro v kadém kole před tunelem, nechápal jsem proč, asi je tam nějaký zlom, který tomu autu nesedí, take tím jsem hodně ztratil, pak u to bylo fajn a byla to dobrá zábava a těsně se veel do top 10.
Editoval Pavel 128 dne 09-05-2012 22:08 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 10-05-2012 07:57 |
|
|
Jo jo Pavle,záludnost praské dráhy.Lépe to asi nelze pojmenovat.Já jsem po příjezdu ani kufr neotevíral,a včera jsem vytřídil auta a tři li do krabice s určením ,,generální oprava".Natěstí se dalí podnik KP jede a v září take má člověk dost času to rozdejchat a teď se věnovat přípravě na estihodinovku.Nejhůře dopadlo Miráge,po té dvojdráce a výletu na zem ala sestřelený vrtulnik uvauji,jestli to má jetě cenu ho dávat dohromady.No času na to je dost tak se uvidí.
Jinak se nám kvapem blíí asi vrchol této sezony,víe psaná estihodinovka.Aspoň tedy pro mne to vrchol je,Zároveň to je rozloučení,aspoň co se 1/32 týče s touto nádhernou dráhou.(v červnu se jetě na ní jede MČR GT 24).Tak doufám e to bude stát za to,aspoň tedy avizovaná ůčast devítí týmů tomu napovídá.
Je to smutné kdy si člověk uvědomí e sedm let se tady postupně dávala dohromady modelová dráha do té podoby v jaké je a teď vlivem rozhodnutí pánů mocných ji čeká rozřezání a bohuel do této podoby se u nikdy nepostaví!!!!
Dostali jsme sice nové prostory,ale pouze 6,5 metru iroké(současné jsou 7,5)take tam tu dráhu prostě nedostanem a čeká ji přebudování.
Snad se ve povede a ta nová se stane stejně dobrá jeko ta stávající.
Take pánové vemte sebou fotoaparáty a jiné záznamu shopné zařízení,máte poslední monost si pořídit fotečky.
Honza65 sem připíchnul tento obrázek:
Editoval Honza65 dne 10-05-2012 08:15 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
JMS
člen
Příspěvků celkem: 349
Bydlitě: Holeov
Registrován od: 21.03.07 |
Vloeno dne 10-05-2012 09:22 |
|
|
Co to tady vidím?
Praská dráha a záludná???
Tomu se nedá ani věřit
A jestli se stane, e auto vylítne po dvojdráce je to hlavně časovou prodlevou reakce rozhodčího- já pokud sedím u PC jako rozhodčí, mám stáe prst na mezerníku
A z druhé strany pohledu- auta je třeba pořád předělávat k lepímu, tak ty repase mají určitě i pozitivní význam.
Přeju vám- a to jezdí a votom to vechno je!!!
JMS |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 10-05-2012 10:07 |
|
|
No Juro, ta dráha je dělaná na lexanky a jezdí vám to asi naprosto v pohodě. Pro komerčky je ale moc zaputěná a iroká dráka. Profil je perfektní ale u vech autíček musíme podkládat alespoň milimetr pod vodítka a hodně roztahovat kartáčky. Ty nae malý vodítka s tím mají prostě problémy, pak občas před zatáčkou při brdění dojde ke patnýmu kontaktu a auto jde brutálně ven a na podlahu.
Neber to prosím tě jako výtku, bylo to prostě stavěný na lexany a tak to taky bereme.
O to víc mě mrzí problémy Mostecké dráhy, která je pro komerčky asi nejlepí na které jsem jel. Fakt mě to hodně tve.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|