Autor |
RE: Krunohorský pohár |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 13-09-2010 13:37 |
|
|
Dneska sou to F a P6 a zítra to bude co? Takhle budete kadýho púl roku něco zakazovat a pak zase povolovat podle toho s čím kdo příde nebo kdo co vyrobí. Dřív ste si v kp pochvalovaly absolutní volnost a najednou se roztrhnul pytel s plánovanejma omezeníma. Proč vlastně? Nejednoduí by bylo přejít na mechy a bylo by po problémech i dy by to znamenalo trochu odklon od komerček. Některé firmy ale mechy jako tunink pro plasáky vyráběj u dnes.
Mení počty závodníků jsou dnes normální. Je prostě míň času. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-09-2010 14:17 |
|
|
Nemůu nikomu nic zakazovat, ale myslím, e debata kolem pravidel lidma co na poháru v ivotě nebyly je jaksi bezpředmětná.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 13-09-2010 14:19 |
|
|
Nevyadují ale ty mechy nějakou lepí přípravu, brouení, vysekávání, mazání, nová pneu před kadým závodem... jde o to aby rekreanti, áci nebo prostě ti, kteří tomu nechtějí věnovat tolik času, měli pořád monost nazout pneu a jet. Ale pokud budou pneu typu S, P atp. stále povoleny, tak proč ne. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 13-09-2010 14:33 |
|
|
To Jirka: Promiň já sem netuil e je to jen pro vyvolený . Jestli ste oslovily ohledně pravidel vechny lidi co na kp jezdí tak je debata asi bezpředmětná. Ale sám jsi si před časem stěoval e začíná jezdit málo lidí tak proč nenechat i ty kerý nejezděj se zúčastnit diskuze? Třeba by přijeli i na závody.
To Pavel 128: Pro komerčky ani moc ne. Dělají se i jako hotovky. Kdy to bude dělat ze puntů tak brusku potřebuje. Ale vypadá to na to e se i teď u gumy brousí . Samozřejmě se dělaj i hotové gumy na disku. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-09-2010 14:42 |
|
|
Mám dva páry mechů v rozměrech jako originál kola Slot.It a modelovost to moc nekazí více, ne leckterá tuningová kombinace disků a pneu , kterých je na dráze vidět dost a dost.
Vzhledem k tomu, kolik toho za rok odzávodím, mi to můe být jedno, stejně to pravděpodobně odjedu na silikonech, take debatu přenechám, povolanějím a jsem opravdu zvědavý jak to dopadne......
|
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-09-2010 14:45 |
|
|
Já osobně bych to nechal jak to je. Je tady vak jeden problém. Kdy řádným zajetím vyhladí gumy typu F, těko se pak poznávají od typu P a tak by mohlo dojít k podvodům, protoe typ F můe pouít jen na kategorii GTLM. Pokud je povolíme i do ostatních kategorií, tak se z toho pos...., jak píe Standa. Teď na posledním závodě jsem se o tom přesvědčil, protoe jsem se za boha nemohl trefit do správnýho dováení a nastavení auta.
Pak je tady dalí prosazovaná monost, povolit do veho vechno. Tím se ovem pička odtrhne od zbytku startovního pole a můeme to časem zabalit. Ono stačí u to co v komerčkách způsobil Standa. Já si myslím, e komerčky by měly být otevřené laické veřejnosti. Tak jak to fungovalo u mě. Nael jsem tenhle web, podíval se poprvé na závody, podruhé jsem synovi koupil nějaké auto a poprvé si zazávodili a dále začali sbírat nějaké zkuenosti a tunili a tunilli.
Pokud bude sestavení modelu u závislé na tom, aby kadý ůčastník měl doma brusku, dremelku, kontakt na člověka co vyrobí speciální disky na mechovky apod., tak u to případné nové zájemce bude odrazovat v samém počátku.
Navíc kdy se povolí mechovky, bude se dle mého názoru podvádět s motorama, protoe ty dokáout přenést na dráhu větí výkon.
Zlatý časy, kdy se jezdilo jenom na silikonech. Myslím, e to s nimi bylo hlavně o rukách.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 13-09-2010 15:16 |
|
|
Jetě naposled si troufnu diskutovat i dy nejezdim kp. Jak píe tak v GTLM jsou stejně F povoleny take je asi vichni jezdí nebo múou jezdit. Proč je teda nepovolit pro vechny kategorie? To jesli se hůř ladí to je problém pro vechny stejný. Buď si zvolí jistotu silikonů nebo jdou do rizika F. Cena je taky stejná take o ní to teda není. A pička se stejně vdycky odtrhne od zbytku pole hlavně kvůli technickým a jezdeckým schopnostem.
A není u dneska sestavení modelu závislé na vem cos vymenoval? Komerčky se časem dostali na takovou úroveň e to kadého laika zvenku odradí jetě před prvnim závodem. Zpět ale u cesta asi není a tak by bylo dobré najít nějakej kompromis kterej by neznamenal hodinový přejímky a zbytečný hádky. Tomu se nejvíc blíí metoda do veho vechno.
Má pravdu s mechama páč ty by do toho přinesli jen dalí zvýení rychlosti a výkonu. Ale zase by odpadli vechny starosti s vývojem gum v budoucnu. A kdy je nejhúř nabrousí gumu i ve vrtačce.
|
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-09-2010 15:38 |
|
|
No my jsme se zatím domluvili na tom, e mechovky nejprve zkusíme asi na nějaký estihodinovce v přítím roce a pak se uvidí. Co se týče pravidel, tak rozhodující slovo stejně nakonec mají hlavně tvůrci poháru, kluci z Mosteckýho klubu. Ti, kromě Honzy 65 vak na tento web nechodí, tak proto si myslím, e vánivě debatovat o konkrétních pravidlech Kp je zbytečný. Pokud se to vak týká veobecně o komerčkách tak proč ne.
Úbytek lidí jsem na sobotním závodě nepozoroval. Někteří nemohli, protoe mají jetě dovolenou. Naopak, někteří méně pravidelní závodníci roziřují vozový park na dalí kategorie.
Spíe mám obavy, e lidi ve snaze etřit a méně utrácet nebudou ochotni investovat do koníčka a tak by jsme se měli snait to udret v nějakých mezích.
A co se týče změny pravidel, tak se vdycky musí nějak reagovat podle toho jakým směrem se technika vyvíjí. Vdy se to tak dělá v kadém motoristickém odvětví.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Standa
člen
Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09 |
Vloeno dne 13-09-2010 15:50 |
|
|
já jsem to napsal proto, jeliko tak nějek cejtím, e je to ekvivalentní situace, jako to bylo v RC, naladění auta na velkou adhezi je toti těí na jízdu,ne na malou, tam prostě jenom zpomalí, a GTLM má těitě nejní, tudí to jde docela.Mně se podařilo ve Slaným vyhrát o malý kousek jenom proto, e kdy u byla po druhém segmentu neúnosná situace, tak jsem doslova třetí segment jenom odkrouil v časech o 0,5s horích a ten poslední, kdy to vychladlo zase zatáhl.No ale, to jsme jinde.Samozřejmně se měly nasadit F20 a doufat, e se ve warm-upu ohřejou.Kdy bude v místnosti chladno, tak je to vechno jinak....Tak, toto si dejta 5x |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-09-2010 16:05 |
|
|
No tak na tuhle alchymii zatím nemám. Mě to ale připadá i nějaký divný s těma P6 tkama. V cesácích mi auto jelo po tři dráky podle přestav. Uklozlo kdy mělo. Na čtvrté se vak začalo převracet. Myslím, e to ale nebylo tou konkrétní drákou ale změnou na gumách. Dal jsem si na tu dráku pozor v přítí kategorii a rozdíl v namazání jsem v ten daný okamik nepozoroval.
Dan je z těch gum docela rozladěný, protoe na domácí trati čekal lepí výsledky.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 13-09-2010 16:16 |
|
|
Myslím, e nějaký prostor pro vlastní "umění" se musí ponechat, aby to nakonec zas nepřestalo bavit kluky ze pičky, oni toti tvoří stálou část startovního pole. Přimlouvám se jen za to, aby se nikdy nezakázalo něco, co u bylo dříve povoleno. Rozdíl mezi pičkou a ostatními nedělá podle mne tolik technika a potamo peníze, ale hlavně čas věnovaný tomuto koníčku. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Standa
člen
Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09 |
Vloeno dne 13-09-2010 17:45 |
|
|
dráha byla hodně namazaná, a bylo teplo-mohly se přehřejvat i ty P6 klidně ,na velké adhezi je taky náchylnějí hrana na odtrhnutí, zkontroluj to.to k J.H. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 14-09-2010 22:32 |
|
|
Od závodu ve Slaném jsem se nedostal k PC a ted se nestačím divit.Prvně musím říct e se mi závod nepovedl a to snad v ádné kategorii.Důvod,od estihod.v Děčíně jsem nebyl na ádných závodech Kp.Během těchto závodů dolo k významným změnám hlavně pneu.
1.-dobře nalepené pneu,tak to mi ukázal asi a ted ve Slaném Standa.
2.-mazáni,těch je velká spousta a bude trvat ne se člověk z orientuje.
3.-samotné pneu,ve Slaném jsem měl jen F15 a P 6,plus silikony.to přítě nebude stačit.
4.-dráha ve Slaném nepatří mezi mé top,take to bylo o ruce a nervozitě.(ale přítě přijedu znova,snad se ji jednou naučím).
Pro mne osobně 2 a 3 bod by řeili mechovky,ale jak jsem se zde dočetl mají své plus a mínus a s tím musím souhlasit.Je a bude to o domluvě mezi těma kteří chtějí a budou chtít jezdit Kp,snad se do posledního letoního závodu Kp domluvíme a pravidla budou mít konkrétní podobu. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 21-11-2010 22:22 |
|
|
Pozvánka na poslední letoní závod KP.
Datum konání : 26.11. 27.11.. 2010
Místo konání : DDM Most,Okruní 1235,Most
Hlavní rozhodčí : ing.Basák Vladimír
Tech. komisař : Tomá Zedníček
Nasazovači: účastníci závodu
SOUTĚNÍ A ORGANIZAČNÍ PŘIPOMÍNKY :
1. Závod se řídí ve vech ohledech platnými pravidly seriálu KP a platnými pravidly pro automodely domácích autodráh
2. Vypsané soutění kategorie : GTLM/32, C/32; H/32; F/32; N/32; K/32
3. Startovné dle pravidel KP: 20Kč/kategorii
4. Přejímka modelů je v sobotu před kadým závodem.
5. Noclehy jsou zajitěny za 50Kč v DDM Most, karymatky a spacáky sebou.
6. Občerstvení bude v průběhu závodu zajitěno v klubu.
7. Na autodráze je nutné se přezouvat,kouření v DDM je zakázáno.
SYSTÉM ZÁVODU: dle rozpisu pro 6 proudovou dráhu dle pravidel KP
Jeden závod kadé kategorie ve skupinách po 6ti jezdcích- 6 x 2 minuty
( součet výkonů )
Nasazení do skupin v závodu kadé kategorie bude provedeno dle průběného
pořadí KP 2010.
ČASOVÝ PROGRAM :
Pátek 26.11. 2010 v 16:00 hod. otevření autodráhy
16:00 - 24:00 volný trénink
Sobota 27.11.2010
7:00 7:45 volný trénink
7:45 8:15 hod. trénink a přejímka kategorie GTLM/32
8:30 závod kategorií v pořadí GTLM/32,C/32,H/32,F/32,N/32,K/32
Po skončení závodů vyhláení celkových výsledků sezóny 2010.
|
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 18-01-2011 08:27 |
|
|
První závod KP 2011
Pořadatel : MC SRC Most
Datum konání : 28.1. 29.1.. 2011
Místo konání : SVČ Most,Okruní 1235,Most
Hlavní rozhodčí : ing.Basák Vladimír
Tech. komisař : Tomá Zedníček
Nasazovači: účastníci závodu
SOUTĚNÍ A ORGANIZAČNÍ PŘIPOMÍNKY :
1. Závod se řídí ve vech ohledech platnými pravidly seriálu KP a platnými pravidly pro automodely domácích autodráh
2. Vypsané soutění kategorie : GTLM/32, C/32; H/32; F/32; N/32; K/32
3. Startovné dle pravidel KP: 20Kč/kategorii
4. Přejímka modelů je v sobotu před kadým závodem.
5. Noclehy jsou zajitěny za 50Kč v SVČ Most, karymatky a spacáky sebou.
6. Občerstvení bude v průběhu závodu zajitěno v klubu.
7. Na autodráze je nutné se přezouvat,kouření v SVČ je zakázáno.
ČASOVÝ PROGRAM :
Pátek 28.1. 2011 v 16:00 hod. otevření autodráhy
16:00 - 24:00 volný trénink.V tomto čase se pojede vloený závod skupiny A5.
Start závodu cca.22hod.
Sobota 29.1.2011
7:00 7:45 volný trénink
7:45 8:15 hod. trénink a přejímka kategorie GTLM/32
8:30 závod kategorií v pořadí GTLM/32,C/32,H/32,F/32,N/32,K/32
|
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Ivan
člen
Příspěvků celkem: 461
Registrován od: 19.01.07 |
Vloeno dne 30-01-2011 15:24 |
|
|
Děkuji mosteckým organizátorům za výborné zvládnutí prvního závodu letoního ročníku Krunohorského poháru. Počáteční obava z meního počtu účastníků se zcela nenaplnila a i kdy nestartovali někteří tradiční účastníci závodu, bylo přítomných závodníků víc ne dost. Průměrná účast 26 závodníků v kadé z pěti kategoriích (nejvíce 29 v GTLM a nejméně 24 ve formulích a Nascarech, kamiónů jsem se nezúčastnil a tak počet neznám) je víc ne výmluvná a svědčí o oblibě tohoto seriálu. Potěitelná byla i velká účast áků. Velkou měrou k tomu přispívá "bílinská kolka" (tak na tomto webu byla kdysi nazvána skupina bílinských automodelářů) její členové se rok od roku zlepují a mají i lepí vybavení..
A opět musím vyzdvihnout svou NF 1400. Zajel jsem s ní nejlepí výkon ze vech svojich modelů.
Opradu pěkné závody. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
SaVec
člen
Příspěvků celkem: 97
Bydlitě: Boskovice
Registrován od: 17.06.10 |
Vloeno dne 31-01-2011 05:22 |
|
|
Má ta NF 1400 nejaké úpravy nebo je to originál z továrny? |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 31-01-2011 09:02 |
|
|
Také se připojuji k poděkování pořadatelům za krásné závody KP v Mostě a k tomu pivo, párek, co víc si můe člověk v sobotu přát . Uil jsem si to, dozvěděl jsem se, e silikony u jsou třetihory a e si u konečně musím nechat postavit regel. Naopak formule po Standovi Němečkovi mi připravila pěkné záitky a zajel jsem s ní osobní rekord této dráhy. Bohuel při NASCARech, na které jsem se také těil, mi odela pojistka v regelu ale tak u to při závodech bývá, ve vyjít nemůe. Zdravím Pavel.
Editoval Pavel 128 dne 31-01-2011 09:14 |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
Ivan
člen
Příspěvků celkem: 461
Registrován od: 19.01.07 |
Vloeno dne 31-01-2011 09:43 |
|
|
SaVec napsal:
Má ta NF 1400 nejaké úpravy nebo je to originál z továrny?
Ano, je upravená, ji jsem to tu jednou popisoval. Vyměnil jsem původní vodítko za vodítko Modela, ale můe být i vodítko RTR (myslím, e to je tak označené). Dal jsem silnějí dráty k motoru a pod karosérii na boky po 3g olova. Nos podvozku jsem "zatíil" postelínou.
Musím přiznat, e i originál z továrny mi jezdil lépe ne např. Maserati Trofeo od Scalextric, jene mi při jízdě vypadávala nesprávně nasazená kola a z vodítka se vytrhávaly dráty. Motoricky dobré. |
|
Autor |
RE: Krunohorský pohár |
SaVec
člen
Příspěvků celkem: 97
Bydlitě: Boskovice
Registrován od: 17.06.10 |
Vloeno dne 01-02-2011 05:12 |
|
|
Ivaníky za info. |
|