AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
May 13 2024 19:06:21 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Závody a akce | Různé závody
strana 6 z 11 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Autor RE: Krušnohorský pohár
kmasita
člen

Příspěvků celkem: 213
Bydliště: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08
Vloženo dne 15-03-2012 16:02
Pavle nadhod to na zavodech tady se to nevyresi jelikoz sem nechodi V.Basak ktery ma v KP hlavni slovo. Na druhou stranu, aby jsi byl v obraze tak se loni na poslednich zavodech diskutovalo o moznosti pusteni dalsich aut ktere by ozivily startovni pole. Bohuzel to asi nepujde udelat plosne. Problem je ze vyrobci nedodrzuji meritko. Treba takova Corveta od nsr ma stejne rozmery jako Mosler.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 15-03-2012 16:13
OK, nadhodím a napíšu mu i mail, na závodech také nebývá moc času.

Corveta je dvoumístná, takže má smůlu, ale našla by se auta i větší než Mosler smiley.
Autor RE: Krušnohorský pohár
kmasita
člen

Příspěvků celkem: 213
Bydliště: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08
Vloženo dne 15-03-2012 16:40
Jasne slo o to ze tam vlastne neni konkurence scopne auto do ktereho by se nemuselo rezat.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 15-03-2012 19:41
No předběžně.Když se objevili první fotky sideways gr.5 a konzultovali jsme to na našich pravidelný schůzkách v ,,konírně“ všichni se vyslovili že to půjde do cesáků.Osobně v tu chvíli nemám nic ani proti porsche 935.Tyhle auta prostě patří k sobě.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 11-04-2012 11:15
MOSTECKÁ ŠESTIHODINOVKA

Kategorie: Auta ze závodu Le Mans 1969 - 1971 / tříčlenné týmy /
Pořadatel : MC SRC Most
Datum konání : 18.5. – 19.5. 2012
Místo konání : SVČ Most,Okružní 1235,Most


Hlavní rozhodčí : Ing.Basák Vladimír
Tech. komisař : TomᚠZedníček
Nasazovači: účastníci závodu

SOUT̎NÍ A ORGANIZAČNÍ PŘIPOMÍNKY :

1. Závod se řídí platnými pravidly seriálu KŠP s těmito upřesněními:
Karosérie: Pouze od firmy FLY,auta,která se účastnila závodu v Le Mans 1969-1971.
Povolená auta: Porsche 917,Porsche 917 LH,Porsche 908,Porsche 910,Porsche
Carrera 6,Lola T 70,Ferrari 512,Ford GT 40,Ferrari 365 GTB.
Šířka přes zadní kola je omezena na 62mm.
2. Startovné: 450 kč za tým
3. Noclehy jsou zajištěny v SVČ Most, „karymatky“ a spacáky sebou.
4. Drobné občerstvení (limo,pivo,káva,čaj,apod.) bude v průběhu závodu zajištěno v klubu.
5. Na autodráze je nutné se přezouvat,kouření v SVČ je zakázáno.

SYSTÉM ZÁVODU
Kvalifikace: Každý člen týmu odjede minutu na libovolné drážce – LAP TIME
Výsledkem je součet časů všech tří členů týmu.
Závod:6 x 60 minut – při 7 nebo 8 týmech se jede tkz. Pauzírák
Pauza mezi drážkami : 5 minut / je povolena práce na modelech./Každý člen týmu absolvuje 6 závodních úseků po cca 30minut,střídání během jízdy vždy mezi 28. – 32. minutou .
Po odjetí kvalifikace budou modely odevzdány do uzavřeného depa a týmům budou předány 5 minut před zahájením závodu!!!

ČASOVÝ PROGRAM :

Pátek 18.5.2012 v 16:00 hod. otevření autodráhy
16:00 - 24:00 – volný trénink

Sobota 19.5.2012
7:00 – 7:50 - volný trénink
8:00 – 8:45 – kvalifikace
9:00 – závod 6 hodin

Přihlášky zasílejte do20.4.2012 na e-mail:
basini@email.cz
Honza65 sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Honza65 dne 11-04-2012 11:29
Autor RE: 911 S
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 12-04-2012 09:30
Na základě mailu s Vláďou Basákem bych ještě doplnil povolená auta o Porsche 911 S, kterých v letech 69; 70 a 71 startovalo v Le Mans relativně hodně a FLY je měl ve výrobním programu, i když ne konkrétně ve zbarvení z Le Mans. V seznamu to auto není spíš proto, že se asi nenajde hrdina, který by s ním 6h jel, protože je úzké a vysoké. Čistě teoreticky ale do seznamu patří, tedy úzká 911 bez zadní ploutve. To auto má jednu výhodu, a to, že se dá zkombinovat s "hýbacím" racingovým podvozkem FLY, takže není nutná nějaká složitá přestavba a kombinace podvozku a karosérie od různých výrobců a je to tedy šance pro méně zkušené modeláře. I když méně zkušený modelář, pokud šestihodinovku pojede, tak asi v teamu s někým zkušenějším, viz já smiley.
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:

Autor RE: Krušnohorský pohár
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 12-04-2012 10:02
K tomu hýbacímu racing podvozku FLY bych chtěl dodat, že asi by byl hrdina, kdo by ho použil, to radši upravené HRS smiley


http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 12-04-2012 10:28
No, ale HRS už je pak lepší implantovat do něčeho placatějšího než 911 S. Ten FLY podvozek ale přeci nebyl tak špatný ne? Jezdilo se s ním v PC v klasicích a někteří s ním zajížděli dost slušně (pamatuji si druhé místo z Pardubic 2010 před několika NINCO 997). I v KP se objevoval v cesácích. Ale mᚠpravdu, to auto nikdo nezvolí. Myslel jsem to jen jako doplnění soupisu povolených typů. Já si to auto ale pro radost dle pravidel 6h postavím smiley i když na 6h připraví Pavel něco jiného, placatého.
Editoval Pavel 128 dne 12-04-2012 10:30
Autor RE: Krušnohorský pohár
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 12-04-2012 11:34
Mám ho doma a to není podvozek, to je vysoká vana z měkkého plastu, kroutí se a prohýbá na všechny směry, úchyt vodítka je moc vysoko, takže se musí upravit, klec motoru je měkká a pružná, takže zadní osa není pevně, ale pořád trochu někam plave, není kam dát závaží. Má také jinou šíři, než ten původní podvozek, s tím je nutné počítat. To vše v kombinaci s vysokou a úzkou kastlí, je opravdu velká výzva. Rozjezdit tem původní podvozek s motorem za zadní osou bylo daleko snažší a asi bych se sppíš pokusil do toho zadomotorového nacpat Slot.It klec, než se prát s tím racingemsmiley



Editoval Petr L dne 12-04-2012 11:37
http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 12-04-2012 12:23
Pavle určitě mᚠpravdu,to auto tam patří,nějak nám to uteklo.Popravdě řečeno to je tím jak jsi tady psal,,konkurence neschopné".Ale pro detail,ano s tímto autem se může ject.smiley
Jo a ještě,dle poslední zprávy od Basiho je teď přihlášeno sedm týmů.smiley
Editoval Honza65 dne 12-04-2012 12:28
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 12-04-2012 13:38
Pavle určitě se do toho nějaký podvozek slot it najde. Já bych tam možná zkusil dát podvozek NSR. Jediná slabina je šíře pouhých 58 mm. Racing kit je 62 ale jak píše Petr těžko se tam bude pasovat podvozek kvůli tý "vaně". Při použití neoriginálního rovného podvozku tam na bočnicích a zádi bude mezera. Taky mi je líto, že tyhle auta zahálí ve vitníně, protože na PC už nejsou konkurenceschopné.smiley


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 12-04-2012 14:14
Honza65 napsal:
Pavle určitě mᚠpravdu,to auto tam patří,nějak nám to uteklo.Popravdě řečeno to je tím jak jsi tady psal,,konkurence neschopné".Ale pro detail,ano s tímto autem se může ject.smiley
Jo a ještě,dle poslední zprávy od Basiho je teď přihlášeno sedm týmů.smiley


Takže jestli se rychle nerozhoupeme, tak máme "po žížalkách" Pavel usilovně shání třetího, nějak nám zamýšlení kandidáti "vybuchli".
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 12-04-2012 14:30
Jirka napsal:
Pavle určitě se do toho nějaký podvozek slot it najde.


Určitě mᚠpravdu, že by tam nějaký podvozek napasovat šel, ale to pak už ztráci tu pointu, to už ho mohu napasovat do jiného placetého auta. třeba NSR s 512 od Fly jsme už s Pavlem Svobodou tvořili (foto). Předpokládal jsem totiž, že by ten FLY Racing tam šel bez jakékoli úpravy, jen srazit zadní kola víc k sobě a samozřejmě lexanový interiér. Já si to zkusím, ty věci mám (právě historie z PC smiley) a uvidíme. Celé to vzniklo tak, že jsem si všiml že 911 S není mezi vypsanými auty a tak jsem začal šourat proč, jestli v tom není nějaká kulišárna smiley, ale je v tom jen to, že taková "blbost" nikoho jiného nenapadla smiley.
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Pavel 128 dne 12-04-2012 14:33
Autor RE: Krušnohorský pohár
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 12-04-2012 16:05
Je možné i u otevřených verzí dát lexanový kokpit?
Autor RE: Krušnohorský pohár
kmasita
člen

Příspěvků celkem: 213
Bydliště: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08
Vloženo dne 12-04-2012 17:15
Ano je to možné
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 12-04-2012 21:12
Jenom chci připomenout že karoserie by měli být kompletní,lexan kokpit je povolen u všech vozů,ale na té 512 (Pavlovo foto)chybý celý zadní díl s výfuky,převodovkou,to neprojde.To samé musí být i na dalších vozech,nemusí to být originál.Dneska jsem vyraběl výfuky,proskleni,lexan kokpit,prostě modelařil,tak se taky snažte.smiley
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-04-2012 08:50
Pavle já bych zkusil do toho Racing podvozku napasovat klec pro sidewinder či AW. Když se PC začal jezdit, tak jiný než tohlle auto myslím nevyhrávalo. Na ten sidewinder jsem myslel už dříve ale v pravidlech PC to nebylo možné. Jestli se budu někdy nudit, tak to asi zkusím. Určitě se podstatně zrychlí.
A originál podvozek do 911 S, ten žlutý co mᚠna fotce mám taky. Tak ten krásný vytvarovaný podvozek bych si určitě nekazil.


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Krušnohorský pohár
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 13-04-2012 09:08
Ještě jeden technický dotaz - při přejímce se kontroluje přesné dodržování původního rozvoru modelu? Když se píše o výrobě prosklení, tak to znamená, že je možné nahradit původní prosklení lexanem?
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 13-04-2012 09:13
To Honza65: Samozřejmě smiley, na fotce je vůz ve fázi stavby, tak jak mi ho tenkrát předal Pavel Svoboda, on vytvořil základní přestavbu a já pak modelařil, výfuky s převodovkou jsou upravené původní. Na té fotce to nemá ani okna, ani interiér, ani světla... prostě je to pouze fáze spasování podvozku a kastle, na což jsem si netroufl. Pak jsem to dodělal, dokonce sedí i zbarvení přilby Merzaria, všechny nálepky i imitace leukoplastí přichycených čísel a nakonec jsem udělal i nápisy Firestone na pneu a i jsem uřízl přední ploutvičky, které No. 8 v Le Mans 1970 nemělo. Takže to jde i dost nad rámec požadavků 6h. Ale tohle auto není na 6h, je do sbírky k NSR 917 No. 20 a 21, prostě filmová trojice smiley.

To Jirka: díky za podněty, já z toho ale zas nějaký prvoligový stroj dělat nechci a ani to asi nejde. Zatím dám jen ten racing podvozek do té 911S. Z původního podvozku a racingové kastle mám v plánu udělat druhé Z, vychází kolem 90g, takže oproti 935 docela "light" alternativa. Samozřejmě vše pouze za předpokladu že to nebude vyžadovat žádné řezání ale jen prohození na původní úchyty, prostě tak aby to odpovídalo předpisům PC.
Pavel 128 sem připíchnul tento obrázek:


Editoval Pavel 128 dne 13-04-2012 09:17
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-04-2012 09:48
No kdyby se do toho mohla dát kastlička Fly racing 934, tak by to mohlo být i rychlý. Bohužel to asi nespadá do vypsaných ročníků. Ta je hodně lehká a je i s lexan kokpitem. Že bych z ní udělal 911ku?smiley
PS: mám na poště ty tranzistory, tak se do toho přes víkend pustím.


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
strana 6 z 11 << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
104
104
Setkání Libošovice
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 1
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio