AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
May 12 2024 15:43:59 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Závody a akce | Různé závody
strana 4 z 11 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
Autor RE: Krušnohorský pohár
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 13-09-2010 13:37
Dneska sou to F a P6 a zítra to bude co? Takhle budete každýho púl roku něco zakazovat a pak zase povolovat podle toho s čím kdo příde nebo kdo co vyrobí. Dřív ste si v kšp pochvalovaly absolutní volnost a najednou se roztrhnul pytel s plánovanejma omezeníma. Proč vlastně? Nejednoduší by bylo přejít na mechy a bylo by po problémech i dyž by to znamenalo trochu odklon od komerček. Některé firmy ale mechy jako tunink pro plasáky vyráběj už dnes.
Menší počty závodníků jsou dnes normální. Je prostě míň času.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-09-2010 14:17
Nemůžu nikomu nic zakazovat, ale myslím, že debata kolem pravidel lidma co na poháru v životě nebyly je jaksi bezpředmětná.smiley


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 13-09-2010 14:19
Nevyžadují ale ty mechy nějakou lepší přípravu, broušení, vysekávání, mazání, nová pneu před každým závodem... jde o to aby rekreanti, žáci nebo prostě ti, kteří tomu nechtějí věnovat tolik času, měli pořád možnost nazout pneu a jet. Ale pokud budou pneu typu S, P atp. stále povoleny, tak proč ne.
Autor RE: Krušnohorský pohár
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 13-09-2010 14:33
To Jirka: Promiň já sem netušil že je to jen pro vyvolený smiley. Jestli ste oslovily ohledně pravidel všechny lidi co na kšp jezdí tak je debata asi bezpředmětná. Ale sám jsi si před časem stěžoval že začíná jezdit málo lidí tak proč nenechat i ty kerý nejezděj se zúčastnit diskuze? Třeba by přijeli i na závody.

To Pavel 128: Pro komerčky ani moc ne. Dělají se i jako hotovky. Když to budeš dělat ze špuntů tak brusku potřebuješ. Ale vypadá to na to že se i teď už gumy brousí smiley. Samozřejmě se dělaj i hotové gumy na disku.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-09-2010 14:42
Mám dva páry mechů v rozměrech jako originál kola Slot.It a modelovost to moc nekazí více, než leckterá tuningová kombinace disků a pneu , kterých je na dráze vidět dost a dost.

Vzhledem k tomu, kolik toho za rok odzávodím, mi to může být jedno, stejně to pravděpodobně odjedu na silikonech, takže debatu přenechám, povolanějším a jsem opravdu zvědavý jak to dopadne......


http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-09-2010 14:45
Já osobně bych to nechal jak to je. Je tady však jeden problém. Když řádným zajetím vyhladíš gumy typu F, těžko se pak poznávají od typu P a tak by mohlo dojít k podvodům, protože typ F můžeš použít jen na kategorii GTLM. Pokud je povolíme i do ostatních kategorií, tak se z toho pos...., jak píše Standa. Teď na posledním závodě jsem se o tom přesvědčil, protože jsem se za boha nemohl trefit do správnýho dovážení a nastavení auta.
Pak je tady další prosazovaná možnost, povolit do všeho všechno. Tím se ovšem špička odtrhne od zbytku startovního pole a můžeme to časem zabalit. Ono stačí už to co v komerčkách způsobil Standa. Já si myslím, že komerčky by měly být otevřené laické veřejnosti. Tak jak to fungovalo u mě. Našel jsem tenhle web, podíval se poprvé na závody, podruhé jsem synovi koupil nějaké auto a poprvé si zazávodili a dále začali sbírat nějaké zkušenosti a tunili a tunilli.
Pokud bude sestavení modelu už závislé na tom, aby každý ůčastník měl doma brusku, dremelku, kontakt na člověka co vyrobí speciální disky na mechovky apod., tak už to případné nové zájemce bude odrazovat v samém počátku.
Navíc když se povolí mechovky, bude se dle mého názoru podvádět s motorama, protože ty dokážout přenést na dráhu větší výkon.
Zlatý časy, když se jezdilo jenom na silikonech. Myslím, že to s nimi bylo hlavně o rukách.


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Krušnohorský pohár
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 13-09-2010 15:16
Ještě naposled si troufnu diskutovat i dyž nejezdim kšpsmiley. Jak píšeš tak v GTLM jsou stejně F povoleny takže je asi všichni jezdí nebo múžou jezdit. Proč je teda nepovolit pro všechny kategorie? To jesli se hůř ladí to je problém pro všechny stejný. Buď si zvolí jistotu silikonů nebo jdou do rizika F. Cena je taky stejná takže o ní to teda není. A špička se stejně vždycky odtrhne od zbytku pole hlavně kvůli technickým a jezdeckým schopnostem.
A není už dneska sestavení modelu závislé na všem cos vymenoval? Komerčky se časem dostali na takovou úroveň že to každého laika zvenku odradí ještě před prvnim závodem. Zpět ale už cesta asi není a tak by bylo dobré najít nějakej kompromis kterej by neznamenal hodinový přejímky a zbytečný hádky. Tomu se nejvíc blíží metoda do všeho všechno.

Mᚠpravdu s mechama páč ty by do toho přinesli jen další zvýšení rychlosti a výkonu. Ale zase by odpadli všechny starosti s vývojem gum v budoucnu. A když je nejhúř nabrousíš gumu i ve vrtačcesmiley.

Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-09-2010 15:38
No my jsme se zatím domluvili na tom, že mechovky nejprve zkusíme asi na nějaký šestihodinovce v příštím roce a pak se uvidí. Co se týče pravidel, tak rozhodující slovo stejně nakonec mají hlavně tvůrci poháru, kluci z Mosteckýho klubu. Ti, kromě Honzy 65 však na tento web nechodí, tak proto si myslím, že vášnivě debatovat o konkrétních pravidlech Kšp je zbytečný. Pokud se to však týká všeobecně o komerčkách tak proč ne.
Úbytek lidí jsem na sobotním závodě nepozoroval. Někteří nemohli, protože mají ještě dovolenou. Naopak, někteří méně pravidelní závodníci rozšiřují vozový park na další kategorie.
Spíše mám obavy, že lidi ve snaze šetřit a méně utrácet nebudou ochotni investovat do koníčka a tak by jsme se měli snažit to udržet v nějakých mezích.
A co se týče změny pravidel, tak se vždycky musí nějak reagovat podle toho jakým směrem se technika vyvíjí. Vždy se to tak dělá v každém motoristickém odvětví.


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Krušnohorský pohár
Standa
člen

Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09
Vloženo dne 13-09-2010 15:50
já jsem to napsal proto, jelikož tak nějek cejtím, že je to ekvivalentní situace, jako to bylo v RC, naladění auta na velkou adhezi je totiž t잚í na jízdu,než na malou, tam prostě jenom zpomalíš, a GTLM má těžiště nejníž, tudíž to jde docela.Mně se podařilo ve Slaným vyhrát o malý kousek jenom proto, že když už byla po druhém segmentu neúnosná situace, tak jsem doslova třetí segment jenom odkroužil v časech o 0,5s horších a ten poslední, když to vychladlo zase zatáhl.No ale, to jsme jinde.Samozřejmně se měly nasadit F20 a doufat, že se ve warm-upu ohřejou.Když bude v místnosti chladno, tak je to všechno jinak....Tak, toto si dejta 5xsmiley
Autor RE: Krušnohorský pohár
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 13-09-2010 16:05
No tak na tuhle alchymii zatím nemám. Mě to ale připadá i nějaký divný s těma P6 tkama. V cesácích mi auto jelo po tři drážky podle přestav. Uklozlo kdy mělo. Na čtvrté se však začalo převracet. Myslím, že to ale nebylo tou konkrétní drážkou ale změnou na gumách. Dal jsem si na tu drážku pozor v příští kategorii a rozdíl v namazání jsem v ten daný okamžik nepozoroval.
Dan je z těch gum docela rozladěný, protože na domácí trati čekal lepší výsledky.


Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 13-09-2010 16:16
Myslím, že nějaký prostor pro vlastní "umění" se musí ponechat, aby to nakonec zas nepřestalo bavit kluky ze špičky, oni totiž tvoří stálou část startovního pole. Přimlouvám se jen za to, aby se nikdy nezakázalo něco, co už bylo dříve povoleno. Rozdíl mezi špičkou a ostatními nedělá podle mne tolik technika a potažmo peníze, ale hlavně čas věnovaný tomuto koníčku.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Standa
člen

Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09
Vloženo dne 13-09-2010 17:45
dráha byla hodně namazaná, a bylo teplo-mohly se přehřejvat i ty P6 klidně ,na velké adhezi je taky náchylnější hrana na odtrhnutí, zkontroluj to.to k J.H.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 14-09-2010 22:32
Od závodu ve Slaném jsem se nedostal k PC a ted se nestačím divit.Prvně musím říct že se mi závod nepovedl a to snad v žádné kategorii.Důvod,od šestihod.v Děčíně jsem nebyl na žádných závodech Kšp.Během těchto závodů došlo k významným změnám hlavně pneu.
1.-dobře nalepené pneu,tak to mi ukázal asi až ted ve Slaném Standa.
2.-mazáni,těch je velká spousta a bude trvat než se člověk z orientuje.
3.-samotné pneu,ve Slaném jsem měl jen F15 a P 6,plus silikony.to příště nebude stačit.
4.-dráha ve Slaném nepatří mezi mé top,takže to bylo o ruce a nervozitě.(ale příště přijedu znova,snad se ji jednou naučím).

Pro mne osobně 2 a 3 bod by řešili mechovky,ale jak jsem se zde dočetl mají své plus a mínus a s tím musím souhlasit.Je a bude to o domluvě mezi těma kteří chtějí a budou chtít jezdit Kšp,snad se do posledního letošního závodu Kšp domluvíme a pravidla budou mít konkrétní podobu.smiley
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 21-11-2010 22:22
Pozvánka na poslední letošní závod KŠP.
Datum konání : 26.11. – 27.11.. 2010
Místo konání : DDM Most,Okružní 1235,Most


Hlavní rozhodčí : ing.Basák Vladimír
Tech. komisař : TomᚠZedníček
Nasazovači: účastníci závodu

SOUT̎NÍ A ORGANIZAČNÍ PŘIPOMÍNKY :

1. Závod se řídí ve všech ohledech platnými pravidly seriálu KŠP a platnými pravidly pro automodely domácích autodráh
2. Vypsané soutěžní kategorie : GTLM/32, C/32; H/32; F/32; N/32; K/32
3. Startovné dle pravidel KŠP: 20Kč/kategorii
4. Přejímka modelů je v sobotu před každým závodem.
5. Noclehy jsou zajištěny za 50Kč v DDM Most, „karymatky“ a spacáky sebou.
6. Občerstvení bude v průběhu závodu zajištěno v klubu.
7. Na autodráze je nutné se přezouvat,kouření v DDM je zakázáno.


SYSTÉM ZÁVODU: dle rozpisu pro 6 proudovou dráhu dle pravidel KŠP

Jeden závod každé kategorie ve skupinách po 6–ti jezdcích- 6 x 2 minuty
( součet výkonů )

Nasazení do skupin v závodu každé kategorie bude provedeno dle průběžného
pořadí KŠP 2010.


ČASOVÝ PROGRAM :

Pátek 26.11. 2010 v 16:00 hod. otevření autodráhy
16:00 - 24:00 – volný trénink

Sobota 27.11.2010
7:00 – 7:45 volný trénink
7:45 – 8:15 hod. trénink a přejímka kategorie GTLM/32
8:30 – závod kategorií v pořadí GTLM/32,C/32,H/32,F/32,N/32,K/32
Po skončení závodů vyhlášení celkových výsledků sezóny 2010.
Autor RE: Krušnohorský pohár
Honza65
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 164
Bydliště: Most
Registrován od: 05.04.07
Vloženo dne 18-01-2011 08:27
První závod KŠP 2011

Pořadatel : MC SRC Most

Datum konání : 28.1. – 29.1.. 2011
Místo konání : SVČ Most,Okružní 1235,Most

Hlavní rozhodčí : ing.Basák Vladimír
Tech. komisař : TomᚠZedníček
Nasazovači: účastníci závodu

SOUT̎NÍ A ORGANIZAČNÍ PŘIPOMÍNKY :

1. Závod se řídí ve všech ohledech platnými pravidly seriálu KŠP a platnými pravidly pro automodely domácích autodráh
2. Vypsané soutěžní kategorie : GTLM/32, C/32; H/32; F/32; N/32; K/32
3. Startovné dle pravidel KŠP: 20Kč/kategorii
4. Přejímka modelů je v sobotu před každým závodem.
5. Noclehy jsou zajištěny za 50Kč v SVČ Most, „karymatky“ a spacáky sebou.
6. Občerstvení bude v průběhu závodu zajištěno v klubu.
7. Na autodráze je nutné se přezouvat,kouření v SVČ je zakázáno.

ČASOVÝ PROGRAM :

Pátek 28.1. 2011 v 16:00 hod. otevření autodráhy
16:00 - 24:00 – volný trénink.V tomto čase se pojede vložený závod skupiny A5.
Start závodu cca.22hod.

Sobota 29.1.2011
7:00 – 7:45 volný trénink
7:45 – 8:15 hod. trénink a přejímka kategorie GTLM/32
8:30 – závod kategorií v pořadí GTLM/32,C/32,H/32,F/32,N/32,K/32

Autor RE: Krušnohorský pohár
Ivan
člen

Příspěvků celkem: 461
Registrován od: 19.01.07
Vloženo dne 30-01-2011 15:24
Děkuji mosteckým organizátorům za výborné zvládnutí prvního závodu letošního ročníku Krušnohorského poháru. Počáteční obava z menšího počtu účastníků se zcela nenaplnila a i když nestartovali někteří tradiční účastníci závodu, bylo přítomných závodníků víc než dost. Průměrná účast 26 závodníků v každé z pěti kategoriích (nejvíce 29 v GTLM a nejméně 24 ve formulích a Nascarech, kamiónů jsem se nezúčastnil a tak počet neznám) je víc než výmluvná a svědčí o oblibě tohoto seriálu. Potěšitelná byla i velká účast žáků. Velkou měrou k tomu přispívá "bílinská školka" (tak na tomto webu byla kdysi nazvána skupina bílinských automodelářů) jejíž členové se rok od roku zlepšují a mají i lepší vybavení..
A opět musím vyzdvihnout svou NF 1400. Zajel jsem s ní nejlepší výkon ze všech svojich modelů.
Opradu pěkné závody.
Autor RE: Krušnohorský pohár
SaVec
člen

Příspěvků celkem: 97
Bydliště: Boskovice
Registrován od: 17.06.10
Vloženo dne 31-01-2011 05:22
Má ta NF 1400 nejaké úpravy nebo je to originál z továrny?
Autor RE: Krušnohorský pohár
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 31-01-2011 09:02
Také se připojuji k poděkování pořadatelům za krásné závody KP v Mostě a k tomu pivo, párek, co víc si může člověk v sobotu přát smiley. Užil jsem si to, dozvěděl jsem se, že silikony už jsou třetihory a že si už konečně musím nechat postavit regel. Naopak formule po Standovi Němečkovi mi připravila pěkné zážitky a zajel jsem s ní osobní rekord této dráhy. Bohužel při NASCARech, na které jsem se také těšil, mi odešla pojistka v regelu ale tak už to při závodech bývá, vše vyjít nemůže. Zdravím Pavel.
Editoval Pavel 128 dne 31-01-2011 09:14
Autor RE: Krušnohorský pohár
Ivan
člen

Příspěvků celkem: 461
Registrován od: 19.01.07
Vloženo dne 31-01-2011 09:43
SaVec napsal:
Má ta NF 1400 nejaké úpravy nebo je to originál z továrny?

Ano, je upravená, již jsem to tu jednou popisoval. Vyměnil jsem původní vodítko za vodítko Modela, ale může být i vodítko RTR (myslím, že to je tak označené). Dal jsem silnější dráty k motoru a pod karosérii na boky po 3g olova. Nos podvozku jsem "zatížil" postelínou.
Musím přiznat, že i originál z továrny mi jezdil lépe než např. Maserati Trofeo od Scalextric, jenže mi při jízdě vypadávala nesprávně nasazená kola a z vodítka se vytrhávaly dráty. Motoricky dobré.
Autor RE: Krušnohorský pohár
SaVec
člen

Příspěvků celkem: 97
Bydliště: Boskovice
Registrován od: 17.06.10
Vloženo dne 01-02-2011 05:12
Ivansmileyíky za info.
strana 4 z 11 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
19
19
2008 Pohár SCALEXTRIC 2. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 3
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio