Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
pinokijo01
člen
Příspěvků celkem: 33
Registrován od: 26.12.10 |
Vloeno dne 08-12-2012 01:24 |
|
|
podobne som na tom bol ja pre shruba 2 rokmi, pytal som o radu a mozem doporucit Carreru digital 132. System funguje perfektne, jedine auta su problem, teda z mojho pohladu (krasne spracovane s "kapitalistickou" kvalitou - aby si dokupoval diely). Ja som to vyriesil tak, ze nepojazdne auta som rozobral, vybral cipy a vlozil ich do aut napr. scalextric. Funguje to na 100% a auta su o niecom inom ako carrera. Takze odporucam kupit set, a ked auta zacnu odporovat, nahradit ich od inej znacky......
|
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 08-12-2012 08:52 |
|
|
To pinokijo01 - co se ti na autech kazilo? Já jezdím mix Fly a Carrera a můu říct, e Carrera auta jsou výrazně odolnějí a bez poruch. Jediné v čem jsou Fly lepí je vyí věrnost předloze
|
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
pinokijo01
člen
Příspěvků celkem: 33
Registrován od: 26.12.10 |
Vloeno dne 08-12-2012 13:43 |
|
|
To Petr L - ani nieze sa kazili len casom stracali prilnavost, dalo sa to ciastocne odstranit brusenim (hlavne F1 auta) Cipy, prevody su ok., podla mojho nazoru tam zbytocne davaju tvrde kablovanie (scalextric ich ma jemne a makke) a za dalsie a najpodstatnejsie nahradne diely do scalextric mam uplne dostupne predajna cca 25km a hlavne aj cenovo: pr. scalextric 4xvoditko = 2,5 eur, carrera 2xvoditko = 12 eur
Preto som to zacal riesit tak, ze "klzajuce" auto carrera rozoberiem, vyberiem cip a vlozim do scalextrivu modelu s oznacenim "DPR" (miesto pre cip, kde sa da pekne priskrutkovat) a mam krasny pojazdny model s trosku nabrusenym zvukom |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 08-12-2012 17:32 |
|
|
Zajímalo by mi, kolik toho za rok najezdí , kdy musí měnit vodítka a taky jak často čistí dráhu a troleje.
Pneu se ojezdí, to jo, ale není lepí si koupit nové třeba od Ortmann, stojí 6 Euro a mají pneu asi pro vechny typy modelů Carrera, ne dát model k ledu?
Já mám vude původní, nebo to náhradní cvodítko co bylo v krabici, u nás stojí Carrera dva kýly do vodítka + 8 kartáčků kousek nad 200,-a to mi nepřipadá, e by bylo nějak nákladné. Jinak je také moné dát originál vodítko prač, ono to carrera není ádný zázryk a ani ty Scalextric nejsou ádný poklad a vyměnit ho za třeba vodítko Slot.it. Já mám vevětině modelů Slot.It vodítko na dřevěné dráhy a měním pouze kartáčky, ty kupuji v metrái, buď Ninco, nebo Slot.It a je po potíí
|
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
CESi125
člen
Příspěvků celkem: 16
Bydlitě: Rychnov nad Kněnou
Registrován od: 04.12.12 |
Vloeno dne 08-12-2012 20:14 |
|
|
Take k tématu.Mám asi jasno...moje představa je Carrera Digital 132 se třemi auty (ovladači).Ovladače samozřejmě stačí s drátem.Na stáří asi tak moc nezáleí,ale samozřejmě nechci něco co pamatuje emíka.To by zatím mělo stačit.Délka dráhy u tak roli nehraje,ale samozřejmě delí=lepí :-)
Kdyby se někomu něco válelo doma tak bych určitě nepohrdnul,ale musím to stihnout do vánoc ;-)
A Petr L a bude vydávat tu kníku tak si zamlouvám jeden výtisk :-D |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 08-12-2012 20:48 |
|
|
To CESi125, neboj emíka nepamatuje u D132 nic, 1. generace BB je na světě od roku 2007, 2. generace BB od 2009 a CU od roku 2011.
Hlavně si nekupuj PRO-X, to je dnes ji prehistorie, objevilo se v roce 2004
|
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
CESi125
člen
Příspěvků celkem: 16
Bydlitě: Rychnov nad Kněnou
Registrován od: 04.12.12 |
Vloeno dne 09-12-2012 12:07 |
|
|
Jetě moc díky za cenné rady.Myslím e do budoucna se budu jetě několikrát vyptávat :-)
Pro ted u jen jedna otázka.Jak a podle čeho vybírat auta na dráhu?Kdy koupím auto třeba od Fly,tak do něj musím současně dokoupit čit od Carrery?Jak je náročné ho do auta namontovat?Nějaký návod u čipu asi bývá,e?
|
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 09-12-2012 16:47 |
|
|
Bez předchozí zkuenosti se nedají ízdní vlastnosti auta spolehlivě určit, jsou modely, které jedou dobře, jsou průměrné i vyloeně patné. Nějaké průměrné vlastnosti mají vdy auta od výrobců autodráh, tedy Ninco, SCX, Carrera, Scalextric, u výrobců co dělají auta spí do vitrýny, Fly, LMM, Auto Art, atd. tak je to vyloeně loterie. Spolehlivé jsou modely od výrobců aut přímo určených na závodění Slot.It, NSR a dalí.
Kadý výrobce má svoje chipy, univerzální není. A na vyjímky nemá ádný analogový model jiného výrobce přípravu pro osazení chipu. Do některých modelů jde chip napasovat lépe, do některého hůř. Take kup si jaké auto chce a k tomu si kup chip Carrera a namontuj ho. U chipu návod není, u vůbec ne na instalaci do auta jiného výrobce. Pokud se montuje do auta Carrera, návod není potřeba, na kabelech a chipu jsou konektory, zapojit patně se to nedá. Tutorál nemám, podívej se do galerie, je tam pár foto, to stačí
https://picasaweb.google.com/106928786529072373660/D132#
Editoval Petr L dne 09-12-2012 18:26 |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 09-12-2012 18:43 |
|
|
To CESi 125- pokud ti není proti srsti vymontovat původní kokpit z modelu, tak si montá čipu můe velmi ulehčit. SLot it a u i jiní výrobci prodávají do aut lexanové kokpity, které zaberou v karoserii minimální místo. Tyto kokpity se dají pouít i do jiného modelu ne pro který je přímo určen. Troku si zamodelaří, vybarví ho, dolepí popřípadě z původního velkého kokpitu trochu ořízlý ochranný rám nebo tam dolepí dalí doplňky podle vlastního uváení. Autu se tím i sníí těitě co se příznivě projeví na jízdních vlastnostech a čip se pak dá namontovat prakticky do kadého modelu.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
pinokijo01
člen
Příspěvků celkem: 33
Registrován od: 26.12.10 |
Vloeno dne 09-12-2012 22:33 |
|
|
To Petr L - keby len pneu a voditka, lenze tie moje modely boli aj znicene narazmi tak preto som sa tak rozhodol. 10 aut mam carrera (este F1 zamenim za scalextric) a 2 auta scalextric aston martin. Jazdia perfektne ale kabinky sa mi uz nevosli . Ale inak carrera je naj system co poznam, tym samozrejme inych vyrobcov nezhazujem |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
CESi125
člen
Příspěvků celkem: 16
Bydlitě: Rychnov nad Kněnou
Registrován od: 04.12.12 |
Vloeno dne 22-12-2012 11:27 |
|
|
Tak nakonec,aby to nebylo jednoduché se mi nepodařilo ani po dvouch neúspěných objednávkách z e-shopů (buď stornoval obchod nebo já z časových důvodů)získat set od Carrery.Vude píou skladem,ale realita je bohuel úplně někde jinde :-/
Take přehodnocení situace,přečtení mnoho dalích diskuzí,návtěva kamenného obchodu v HK a nákup setu SCX se třemi auty.Jako bonus jsem si jetě koupil nový model Mercedes Benz C class take mám doma 4 auta a sem spokojen.Zatím je ve v krabicích a čeká to na vánoce,ale u se nemůu dočkat a to s dětma začneme zkouet :-)
Take vem moc děkuju za rady a přeji příjemné vánoce ;-) |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
imu
člen
Příspěvků celkem: 12
Bydlitě: Hodonín
Registrován od: 01.01.13 |
Vloeno dne 01-01-2013 22:37 |
|
|
I já si dovolím popsat svoje zkuenosti.
Vechno začalo před rokem. Pod stromeček jsme mému tehdy tři a půl letému synovi pořídili v hračkářství v Brně mcqueenový evolution (oba dva díly filmu dokázal sledovat 5x týdně) + při nákupech v Rakousku jsme v běném hračkářství dokoupili několik dílů tratě navíc.
Jezdily jsme prakticky celou zimu a občas i přes léto. Na youtube jsme se společně dívali na záběry digital132 a malému zářili oči, e je to jako na opravdových závodech. Ne jenom jezdit dokola.
Uzrálo rozhodnutí digitalizovat.
Po malém pátrání na netu jsem objevil nejmenovanou specializovanou prodejnu v Brně s "největím výběrem autodráh". Při častých cestách do Brna jsem se tam na začátku podzimu stavil koupit dalí díly tratě. S tím, e mám evolution a chystám se digitalizovat. Přivezl jsem si domů 2kové zatáčky. Sestavily jsme tra a začali jezdit. Jene ouha. Auta ve 2kových zatáčkách zastavovali. Ony toti byli pro PRO-X a plast který je mezi trolejema a tvoří dráku byl o cca 1mm vyí ne u nových dílů tratě Evolution/Digital132. A jak se kartáček na novýc dílech pěkně vytvaroval a shora obepnul vyčuhující trolej tak na dílech PRO-X ho ten vnitřní plast za okraj kartáčku nadzvihnul a stálo se. No nic pečlivé brouení pastu dráky na výku jaká je u nových kolejí a jezdilo se bez zastavování.
Někdy během listopadu vagr mému synovi k Vánocům v tom samém obchodě objednal Evolutionové Ferrari 458 Italia gt2 v lutých barvách JMW motorsport. S tím, e píou monost digitalizace a v budoucnu ho zdigitalizujeme. Přila obyčejná lutá 458 Italia. Kdy tam vagr telefonoval proč - bylo mu řečeno, e 458 Italia v barvách jmw motorsport není skladem a pan prodejce si myslel, e ta obyčejná 458 Italia bude stačit. No protoe synátor miluje závodní auta dohodli se, e normální se vrátí a na objednávku bude ta lutá závodní.
Shodou okolností jsem dva dny na to jel do Vídně a rozhodl se podívat jak to funguje v jednom nejmenovaném obchůdku co jsem nael při surfování okolo Carrery. Neměl jsem s sebou ani výpis ze Slotmanu s naplánovanou tratí.
No spadla mi čelist. Odjíděl jsem odtud s Long Racem za 339,90 EUR !!!! (cca 8700,-Kč u nás v té době běně cca 11.000,-Kč) + sada dalí dvou 2,4GHz bezdrátových ovladačů + pit lane + několik chipů (na scalextricové auta co jsme měli u doma a 458 Italii co měla přijít z Brna) + vodítka slot.it do dřeva + kartáček v metrái + tři krabice dílů dráhy co jsem tak z hlavy odhadoval, e budou potřeba. Jediné co neměl byl neoficiální kabel k PC (plánoval jsem software od Bruce a originál kabel se softwarem od Carrery co měl skladem byl kvůli softwaru zbytečně drahý) a antikolizní systém do výhybek.
Hned jak jsem přijel z Vídně domů tak jsem si u Henkyse v Německu objednal dvojitou výhybku s AKS, výhybku do zatáčky s AKS a AKS pro výhybky v sadě + kabel k PC + 50 plíků na propojky tratě. Ve dorazilo týden po zaplacení s propiskou a nálepkami Carrera jako bonus.
Během času přila evolutionová 458 Italia jmw motorsport z Brna. A neměla světla :-( Jel jsem kolem Brna a stavil se v tom obchodě s dotazem proč nemá světla kdy se píe příprava na digitalizaci? Bylo mi odpovězeno, e čip tam lze dát a tím je digitalizováno. Oponoval jsem, e nebude kontrola nad kódováním. Nedostatkem paliva apod. Nechtěl jsem se nechat odbýt. Tak nakonec, e by se i dala vyměnit (s doplatkem) za stejnou v digitálu, ale jen pouze pokud s analogovou nikdo nic nedělal, ale ta digitální skladem taky není a do Vánoc to určitě nestihneme.
U jsem se s mířil s tím, e do nového auta budu muset vlepit diody natvrdo a záruka tím pádem ztracena atd.
Protoe jsem jel před Vánoci jetě jednou do Vídně na nákupy a dokoupit jetě chybějící díly tratě vzal jsem evolutionovou Italii s sebou s tím kdyby tam měl náhodou original světla na kuprextitu.
Začal jsem lámavou němčinou vysvětlovat a vagr koupil v Brně - analogová verze - nemá světla - jestli jsou jako náhradní díl.......
Vzal evolutionovou 458 do ruky a mávl na mě a li jsem k vitrínám. Ukázal na tu samou v analogu a an cenovku a řekl stojí tolik. Potom jsme li tři kroky dál. Tam byla ve vitríně 458 Italia v barvách JMW v digitálu a ukázala a řekl stojí tolik a jestli doplatím rozdíl. Kývnul jsem, e ano. Strčil mnou donesenou analogovou do vitríny a vytáhnul digital132 a poloil na pult. Platil jsem jen rozdíl mezi novým analogem a novým digitálem (mnou donesený analog se sice tratě ani nedotkl, ale ani to nekontroloval). Opět mi spadla dolní čelist.
Dokoupil jsem chybějící díly tratě. Nějaké krajnice. Mantinely. Mechaniky.
Na tědrý den se dnes 4,5 letý syn válel těstím po zemi a na to zas skákal kolem stromku jako indián, e Jeíek přinesl tu jak on říká "speciální dráhu kde můe jezdit několik aut".
Následujícím den přili vagři a tak jsme těch 28 metrů tratě doma postavili. Napojili na počítač (nadaboval jsem před vánoci zvuky do softwaru HSSRMS česky + jména). Obraz z počítače na metrovou LCD televizi. 3 carrera auta digital + jeden mcqueen načipovaný a s vlepenýma diodama + 3 jednoduché scalextricy taky načipované s vlepenýma diodama.
Vechno lapalo jako hodinky. Uívali jsme si to vichni neskutečně. Samotnou jízdu s předjíděním, hláení kdo vede, hláení málo paliva, ojetých pneumatik, poruchy motoru, brzd - zastávky v boxech. Kdyby nás manelky o půlnoci od dráhy nevyhnaly jezdíme v několika lidech dodnes.....
Samozřejmě kdy jsem s malým sami dva tak si tam poutíme pár duchů. Jenom to má malou chybu v tom, e máme jak technické části tratě tak dlouhé rovinky. A pokud nastavím ducha tak, aby v technické části jel maximálně lehkým smykem tak na dlouhé rovince se vleče jako ...
Ale celkově Carrera ano, ale jak kde.
Take jak píe Henkys
Carrera regards
Editoval imu dne 02-01-2013 00:04 |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 02-01-2013 00:56 |
|
|
No pěkné, tak tohle bych nikomu nepřál, holt pokud je zákazník nezkuený má u nás docela problém. Ale z toho co čtu i na fórech nejen v Německu i oni v tom plavou a hledají pomoc v začátcích kde se dá. Z druhé strany při pozici jakou má Carrera v německy hovořících zemích je tam takový servis standardem a návtěva obchodu asi lecos vyřeí.
I to byla jedna z věcí, která mne přivedla ke Carrera, pokud doma bude problém, za kopečkama to půjde snadno, ale to odbočuji, reaguji hlavně kvůli jedné drobné chybě v textu:
v Brně ti nevnutili díly PRO -X ale CARTRIX, díly PRO-X jsou úplně stejné, jako díly Evolution/D132/D124 a i před tím ne se vůbec Evolution, nato PRO-X objevil, se ji tyto díly od roku 1966 vyráběly jako Carrera 124.
CARTRIX uvádí kompatibilitu, ALE jak píe, je tam drobný rozdíl, který můe vadit.
Henky´s díly jsou zajímavé, AKS sice není jeho vynález, ale jako jediný se pustil do sériové výroby a najednou je z něho zajímavý výrobce doplňků, aktuálně zápasím z jeho bluetooth bezdrátem na připojení PC a uvauji o AKS do pirtstopu
|
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 02-01-2013 10:16 |
|
|
Tak jsem po vánocích narazil v jednom marketu na výprodej,a hle z regálu na mě kouká krabice scalextric,měřítko 1/32 cena 1000kč,chvilka přemýlení,beru.Take máme doma autodrahu scalextric-start set,autíčka-formule ádna sláva,ale aut mam na polici víc ne dost a kupodivu ty formulky jedou vic ne sluně,dráha vypadá taky dobře(dřive jsem měl pouze ites),take celkem spokojenost.
Později jsem přiel na maličkost,Start-set není totoný s normálním Scalextricem je třeba přechodovej díl(cca.150kč).Ale teď mě zajíma,má s tím někdo zkuenost,(asi otázka na Fida)já jezdím pouze na dřevu,take na plastu jsem nováček a 6,20m dráhy nám do budoucna stačit asi nebude.
Nějaké dily ze serie start se dají koupit,ale je toho málo take při roziřováni bude třeba přejít na klasický scalextric.předem diky za odpověď. |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
imu
člen
Příspěvků celkem: 12
Bydlitě: Hodonín
Registrován od: 01.01.13 |
Vloeno dne 02-01-2013 11:31 |
|
|
Petr L napsal:
v Brně ti nevnutili díly PRO -X ale CARTRIX, díly PRO-X jsou úplně stejné, jako díly Evolution/D132/D124 a i před tím ne se vůbec Evolution, nato PRO-X objevil, se ji tyto díly od roku 1966 vyráběly jako Carrera 124.
CARTRIX uvádí kompatibilitu, ALE jak píe, je tam drobný rozdíl, který můe vadit.
Tak jsem se podíval na ten díl a zespodu má Cerrera Exclusiv. Nespojuje se pomocí červených spojek, ale takových černých udělátek přes kolíky (to mě zarazilo hned po nákupu, ale myslel jsem tehdy, e 2kové zatáčky to tak mají).
Krabice je totoných rozměrů jako 2kové koupené v Rakousku. ta koupená v Brně je černo-červená s nápisem 20572 Carrera Exlusiv a Carrera Evolution, nálepka dovozce pro ČR CITY PAPER s.r.o.. Výrobce STS Racing GmbH ...... Nurnberg, Germany. Ta z Rakouska je černo-edá s nápisem 20572 Carrera digital124, digital132, evolution. Výrobce Stadlbauer ..... Salzburg, Austria.
Pravděpodobně nějaký starý kousek. Po "dodělej doma" úpravách to jezdí. A pokud to náhodou přestane jezdit na těch dílech tak ohledně nákupu nových dílů já mám u jasno. Do Vídně to mám jen o pár kilometrů dál ne do Brna.
PS: Nevím proč jsem měl v hlavě e to je PRO-X kdy to byl Exclusiv. Za to se omlouvám.
Editoval imu dne 02-01-2013 11:33 |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 02-01-2013 14:17 |
|
|
Tak to opravdu nechápu, proč nepasují, díly Carrera Exclusiv jsou ty samé jako Evolution, jenom auta se dávaly do setu 1/24 a jiné - elektronické ovladače. Sám píe, e i produk number je stejný 20572. Na info e by někdy v hluboké minulosti měnili formy a byl tam takový rozdíl jsem nikde nanarazil, fakt divné.
Rozdíl ve spojování je nepatrný, to se měnilo někdy okolo roku 2007, zmizely ty U sponky a místo nich jsou ty červené kolíčky, kvůli tomu ubyl jeden spojovací trn. Mám doma vechny moná provrdení dílů, tedy starý a nový Evolution, pro-x i nové díly a vee je po spojení zcela stejné, pokud ti něco nesedíje to opravdu divné, za to prodejce nemůe, problém bude jinde.
|
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Michal
člen
Příspěvků celkem: 17
Bydlitě: Malá Lhota
Registrován od: 09.10.09 |
Vloeno dne 02-01-2013 14:54 |
|
|
Rozdíl v usazení trolejí u Carrera mezi novými a starými díly existuje. Také jsem se s tím potýkal. Mám dráhu od r. 2001 kde jsou troleje perfektně v rovině. Díly koupené po r. 2008 mají troleje výe a tak auta, co byly "rozjeděny" na starých dílech pro změnu na nových zadrhávaly. Výměna kartáčků a zvýení magnetů ve vyřeilo. IMU zřejmě kápnul na starí kousky, které jsem jeden čas marně sháněl, protoe na spojích mezi starými a novými díly je "hrb", který rychle odrovnává kartáčky.
Michal |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 02-01-2013 14:56 |
|
|
Opravdu to není chyba prodejce, ale výrobce - sám jsem se s rozměrovou nekompatibilitou setkal někdy před 4 lety, kdy u Exclusivu o milimetry nepasovaly vzájemně zatáčkové díly s krajnicemi. Jednalo se přitom pro změnu ji o nové provedení bez černých zacvakávacích spojek. Kdy jsem se na důvod ptal v Německu, bylo mi řečeno, e Carrera tehdy předala výrobu traových dílů do Číny a část nové produkce se nepovedla (i kvalita plastu byla trochu odliná - gumovějí). Nejspí má kadý výrobce občas své dny... |
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 02-01-2013 15:52 |
|
|
Tak to mi opravdu překvapuje, e při mé pověstné smůle se mi takové díly zatím nepodařilo koupit, nepasující krajnice mám, stejně tak po převedení výroby do Číny byly nějaký čas rovné díly prohnuté tak, e měly střed ve vzduchu - ty mám také, ale tohle, to je tedy novinka. Zajímavé je, e pokud díly po roce 2008 mají vý troleje, proč mi tedy nezlobí spoje u CU z roku 2012 a Výhybek z 2009 v kombinaci s díly pitstopu Pro-x ( mám vyměněnou elektroniku za D132 ) a díly Evolution zhruba z roku 2006, které běně v dráze pouívám Budu muset udělat inventuru
|
|
Autor |
RE: pomoc při výběru,osvěta |
imu
člen
Příspěvků celkem: 12
Bydlitě: Hodonín
Registrován od: 01.01.13 |
Vloeno dne 02-01-2013 16:53 |
|
|
JK napsal:
Opravdu to není chyba prodejce, ale výrobce .........
Tak s tímto si dovolím nesouhlasit. Taky prodávám. Kdy po mě někdo chce ten samý výrobek (taky se stejným označením) jako náhradu starého dosluhujícího. Tak ho vdy upozorním, e záměna je moná jen je potřeba upravit dva připojovací rozměry (byly změněny po modifikaci).
V tomto případě prodejce buď neví a nebo záměrně nechce vědět co prodává a jak to funguje v praxi. Hodnotit takový přístup nebudu a ani se mi nechce. |
|