Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 27-07-2007 12:55 |
|
|
02
Mitch sem připíchnul tento obrázek:
|
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 27-07-2007 13:03 |
|
|
Mno zatim je to úprava jednoho seriového dílu a výroba 3 úplně nových + nějaké ty malé vruty. Jetě by se ten spodek dal upravit tak aby nezasahoval do magnetu ale to by muselo být v jinné rovině a to u z desky nevyřee. lo by toti ty dvě půlky spojit vrchem za přední nápravou, ale jak říkám to u je skoro na výlisek. To u z ničeho nevyřee. U ten drák vodítka by musel být v případě plastu tepelně přesně naohýbán nebo ho dělat z plechu. |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 27-07-2007 13:41 |
|
|
Drák přední osy bych dal pryč a uloil ho sólo kadou stranu zvrchu. Nedostatek místa pohybu bych řeil dvěma dírama na osu a spojil oba díly zepředu nad osou, pak bych ji zkouel jak se to chová na dráze.
|
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 27-07-2007 13:58 |
|
|
No pokouím si to představit ale musím říct e má zajmavý způsob popisování. Spojit něco zepředu a zároveň nad osou. No budí, nějak to zkusím. Ale u se mi to začíná zdát jako dost komplikovaná konstrukce a nutno podotknout e to budou aspoň 3 díly navíc na úkor jednoho. Ikdy si nedovedu představit seřizování rozvoru. Hlavně mi tam uchází důleitý aspekt, nevím zda ses tam tak rozepsal o tom zavěení přední nápravy (jako e tak jsem to tedy já pochopil) nebo mluví o těch dvou bočnicích?
Editoval Mitch dne 27-07-2007 14:09 |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 27-07-2007 14:14 |
|
|
koda Mitchi, e nemám monost to namalovat, já jsem myslel, ten díl na přední osu oddělit od toho spodku. Dál oddělit pravou část od levé. Namontovat to zvrchu na ten Faro díl. A aby ty dva díly drely pohromadě spojil bych je přímo nad osou přední nápravy příckou. Pokud by byl problém při posunu, nebo jak sám píe je nahoře málo místa, udělal bych místo jedné díry na osu dvě vedle sebe a bylo by.
|
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 27-07-2007 14:27 |
|
|
Hele koukám na to ze vech stran ale Buď mi dává smysl jen ta tvá první věta nebo a ta druhá. Nemůu přeci něco uloit !solo! odněkud z vrchu a pak tím zeshora spojovat oba díly bočnic to je pitomost.
Take si někde nerozumíme. Buď vyhodim dráky přední osy a na jejich místech nebude nic nebo tam bude spojnice a kola budou viset od někud z hůry nebo zruim spoj bočnic vespod a spojim je horem nad dráky kol, ale to u mi připadá dost vysoký a chatrný. |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 27-07-2007 14:38 |
|
|
Odřízni ty dráky přední osy z posledního obrázku. a ve ostatní tam nech. Vezmi drák přední osy z prvního obrázku a uprav ho tak, aby el přidělat na horní stranu té placky co na ní ve nové zespodu drí. Ono se to blbě popisuje, jsem zvyklý mluvit z tukou v ruce a ne korespondenčně. tak promiň.
|
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 27-07-2007 15:13 |
|
|
U sem pochopil jak to myslí s těmi bočnicemi (prostě je nechce pod Faro dílem ale na něm, tím si ale dost zmeníme rozsah podélného nastavení rozvoru) a částečně jsem pochopil jak je chce spojit přes přední nápravu ale pořád mi uchází k čemu mám tu přední nápravu přidělat kdy si NEchtěl aby na těch bočnicích byla. To s těmi dvěmi dírami na osu jde u úplně mimo mě. |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 27-07-2007 15:20 |
|
|
fajn to u je o něčem jiném |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
HWSlot
člen
Příspěvků celkem: 401
Bydlitě: Thereban
Registrován od: 20.10.06 |
Vloeno dne 29-07-2007 22:48 |
|
|
Ten FARO dílec má podle mě jednu velkou vadu - uloení zadní nápravy.Jakmile na ní toti chcete cokoliv měnit - třebas délku - musíte sundavat i převodový kolo - to uděláte víc jak dvakrát a u vám tam dret nebude.Paklie ale nedáte převod jinej ne od FARA - nějakej s červikem. Ostatní výrobci to maj asi trochu líp vykoumaný - zacvakavaj celou zadní nápravu i s futírkama
HWS
http://www.hwslot.estranky.cz/ |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 04-08-2007 09:25 |
|
|
HWSlote, má recht e to nebude dikonalý, ale v zájmu pojedění a moností co z dosavadního dráku získat je to maximum. Je jasný i monost výměny loisek by byla supr ale neni. Buďme rádi e by se z toho dal aspoň nějaký "rádoby"platfit vyrobit. |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
HWSlot
člen
Příspěvků celkem: 401
Bydlitě: Thereban
Registrován od: 20.10.06 |
Vloeno dne 06-08-2007 01:29 |
|
|
Nelo mi o to, nějak hanět tvoji snahu, ale spí o zamylení, jestli ten faro drák takhle sloitě upravovat. Vono toti někdy udělat věc úplně novou, bývá mnohem jednoduí, ne upravovat starou.To platí myslím pro vchna odvětví.
HWS
http://www.hwslot.estranky.cz/ |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
sutor
člen
Příspěvků celkem: 359
Bydlitě: Praha
Registrován od: 10.04.07 |
Vloeno dne 07-08-2007 11:15 |
|
|
Taky mi to přijde jako poněkud nesmyslná operace, je to tak trochu úprava něčeho zcela nevyhovující za kadou cenu ve stylu "je to sice delí cesta, ale zato horí". Osobně bych u plastu el z pohodlnosti spí do HRS asi od Slot.it - za cca 1000,- Kč se jedná o flexibilní asi s poměrně irokou kálou monosti přizpůsobení rozvoru a íře karoserie, navíc s nadstandardním motorem a magnetem, hliníkovými disky, silikony, kvalitním převodem a loisky atd. Formou zaměnitelného dráku motoru lze měnit i délku vloeného motoru, pro fajnmekry není ani problém implantovat kuličková loiska apod.
Ale pro ortodoxního bastlíře je to určitě a moc jednoduché a neponechává to dostatečné pole vlastní kreativitě...
Honza |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Honza
člen
Příspěvků celkem: 432
Bydlitě: Ostrava
Registrován od: 30.11.06 |
Vloeno dne 07-08-2007 14:13 |
|
|
To, co jsi řekl na konci s velkou ironií je ale bez ironie pravda (neznamená to ovem, e bych se chtěl pustit do stavby asi na bázi rámu z Favorita). |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
sutor
člen
Příspěvků celkem: 359
Bydlitě: Praha
Registrován od: 10.04.07 |
Vloeno dne 07-08-2007 17:59 |
|
|
To Honza:
Vůbec jsem to nemyslel ironicky, kdybys viděl mojí poslední úpravu Listera od Fly pomocí standardních dílů ze veho moného počínaje Nincem a konče Slotitem, tak bys uvěřil. Vypadá to trochu íleně, ale výsledek jsem si ověřoval na dráze v Liberci z průměrně jedoucího auta s pohonem předních kol se stal (v rámci daných moností) distinguovaný dravec s poháněnou kyvnou zadní nápravou. Ale takové auto by u asi nikdo na poháru nerozdýchal a na domácí dráhu je to k ničemu, tam jezdil líp původní FLY. Kdy to tak vezmu, tak mě vlastně ze veho nejvíc baví právě ta přestavba, vlastní závodění je u jen ta pověstná třenička...
Bohuel to nemohu zdokladovat fotkou, ná benjamínek natolik na dovolené obdivoval foák, a ho totálně anihiloval. Snad někdy později.
Jetě k autu z Jihlavy, na které ses ptal jinde - byla to Toyota GT, standardní drák motoru na bázi Slot.it, motor Slot.it Boxer 2, převod Slot.it, dováené asi, běné vodítko pro dřevěné dráhy. Foto k vidění jedině na stránkách Tomáe Herdera (tom59herder.com) v reportái ze Scalextricu Jihlava. Ono to auto nebylo zase bůhvíjaké dělo, ale spí ty komponenty jsou dobře sladěné a ádný není výrazně horí a výsledek je opravdu dobře sedící placka, která je vzhledově dost hnusná.
Honza |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 10-08-2007 10:24 |
|
|
Myslím, e obyčejný plát kuprexitu je 100x lepí ne upravovat zmiňovaný drák.
Ty věci od Slot.it se mí líbí čím dál víc. Podvozek s Boxerem jsem upevnil do kastle Bentley (Carrera). A u ted vím, e to doma nevyuiju. |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
HWSlot
člen
Příspěvků celkem: 401
Bydlitě: Thereban
Registrován od: 20.10.06 |
Vloeno dne 11-08-2007 10:22 |
|
|
vítek - uka
HWS
http://www.hwslot.estranky.cz/ |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Honza
člen
Příspěvků celkem: 432
Bydlitě: Ostrava
Registrován od: 30.11.06 |
Vloeno dne 20-08-2007 19:29 |
|
|
To tu teď budeme řeit asíčka na lexanové placky? Kde jsou přední kola? |
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 20-08-2007 21:34 |
|
|
Proč ne? Kdy se člověk můe přiučit.................
|
|
Autor |
RE: Materiál na podvozek |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 21-08-2007 08:35 |
|
|
Tak, pokud prolezeme zahraniční weby, zjistíme, e i auta na domácí autodráhu se dovybavují podvozky na bázi Plafitu, Scholleru a nebo vlastních konstrukcí. Pro úspěch na dřevu jsou některé úpravy skoro nutnost. Take proč se nepřiučit.
Jestli někdo zvauje úpravy dílů od Faro, tak i toto je legitimní cesta. |
|