Tak mi to nedalo a zalezl jsem do svého, ji tenčící ho se, archivu a vyhledal jsem ten návod na veterána. Jistě by se to dalo postavit i dnes, ale motor a vodítko bys musel seznat někde na aukci, převody se jetě vyrábějí. Pokud by to bylo na jinou dráhu ne ITES, tak by to chtělo upravit rozměry dráku vodítka a vodítko jiné.
Co se týká papírových karosérií, tak těch je opravdudost. Jene je to jen řeení pro zábavu. V ádném seriálu tě s tím do závodu nepustí. Stejné je to s přestavbou hračky by by byla ze stejného kopyta jako značkové auto.
V časopisu Modelář vyel kdysi návod na stavbu McLarena M8 za pouití dílů ITES a se ablonami na papírovou karosérii. Bylo to sice pro měřítko 1:24. Zmenené na 75% je to stále postavitelné za pouití dílů od fy FARO. V Zenitu Pionierov pak vel plánek se ablonami na Ferrari Sunoco z Can Am. Vzhledem k tomu, e se jedná o ablony, tak se domnívám, e neporuí autorská práva oskenováním pro svou potřebu.
Příspěvků celkem: 16 Bydlitě: Praha Registrován od: 29.08.12
Vloeno dne 10-09-2012 09:48
Tak jsem o víkendu čirou náhodou (sháněl jsem po celé Praze a nikde nic) sehnal konečně jeden z veteranů od Smeru. e se tedy podivam ,zda by se dalo potěit moje modelarské srdce a zkusit to nějak zprovoznit.... Teda uprimně, ten starý model uvedený v ABC je proti tomu co se vysypalo z krabičky naprosto luxusni "Hasegawa" ..... Současný model se skláda z kastle podélně rozřízlé... (otřesné řeeni....) par rádoby dílu a celoplastová kola....
Teda poskládat z tohoto model (i bez pokusu o přestavbu na drahu) nebude procházka růovou zahradou... (nečekal jsem ,e by SMER udělal nějaký razantní krok vpřed, ale e jich udělá 5 vzad, mne trochu překvapilo.....)