Autor |
RE: Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
Honza
člen
Příspěvků celkem: 432
Bydlitě: Ostrava
Registrován od: 30.11.06 |
Vloeno dne 06-01-2012 13:37 |
|
|
Zavilým příznivcům 1/32: jedno je jisté - tak irokou nabídku modelů, jako v 1/32 v měřítku 1/43 tak brzo asi neuvidíme...
To JirkaB - co jsem ze svých pokusů a zkueností chtěl ukázat, jsem u ukázal, autíček mám dost, ale nic zvlátního.
Vlastní pokusy erou čas, který bohue pro SRC moc nemám. Navíc radi jezdím, ne bastlím. Snaím se jen z modelu vyrazit co nejlepí jízdu, jak jsem ji napsal ve vedlejím vlákně.
www.grafik-jan-vician.cz |
|
Autor |
RE: Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 06-01-2012 13:58 |
|
|
Modelů v 1:43 je víc ne dost. Zejména myslím resinové stavebnice vhodné pro přestavbu. Pokud se budeme bavit o vstřikovaném plastu, tak tam je situace opravda slabí.
Doufám, e jsi Honzo slyel výzvu a přijede do Olomouce (můe i teď do Brna) na ML a převede jak to 1:43 natře 1:32. Jen nezapomeň, e by auto mělo mít srvnatelné technické parametry. Tedy zejména plastový podvozek, ne mechové pneu a interiér aspoň z lexanu.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
ALSracing
člen
Příspěvků celkem: 49
Bydlitě: Víska
Registrován od: 25.06.08 |
Vloeno dne 29-01-2012 04:19 |
|
|
Protoe moje parketa je víc RC ne dráhovky, nedá mi to abych se nepřidal.
Porovnávat RC a dráhovky ve smyslu dokazování něčeho je při ví úctě hovadina, obzvlátě kdy se to pouije jako tvrzení, e to 1/43 natírá 1/28. To video je nesmyslná věc z jediného důvodu. Na RC dráze hraje zásadní roli právě velikost modelu. Z minizetek je formule nejdelí model a navíc s nejdelím rozvorem a z toho plyne, e je na technické dráze oproti modelu s poloviční velikostí silně znevýhodněná, prostě se nevejde do zatáček co je na tom videu skvěle vidět. Dalí aspekt je ten, e na tom videu není sebemení info o tom jakej je na modelech tuning a tak je to dost nesmyslný porovnání ... Asi jako kdy na 1,5m iroký dráze pojedu s autem v měřítku 1/10 s neomezeným pohonom a proti tomu takté neomezeně 1/18. To mení spolehlivě vyhraje.
Nicméně souhlasím s názorem, e vcelku není fyzikální důvod, aby 1/43 nedosahovaly na dráze sluných jízdních vlastností, jediný problém je jak bylo diskutováno v dostupnosti kvalitních komponentů a karoserií a pak v popularitě měřítka. Osobně si dovolím tvrdit e horí problém jsou ty kastle, díly se dají vyrobit snadno.
Co bych viděl jako dalí určitý problém je evidentně slabí výběr malých motorů a převíjet "kostku" si asi kadý netroufne....
To e mení nemusí znamenat horí jízdní vlastnosti je reálný fakt, ale postavit výborně jezdící dráhovku 1/32 (komerčku) bude pro průměrně disponovaného jedince evidentně snaí ne postavit výborně jezdící 1/43.
Já momentálně třeba pracuju v RC na vývoji modelu 1/32, protoe právě luxusní nabídka maketových dvaatřicetinových kastlí dráhovkářů je zatím v RC komunitě silně nedoceněná a stojí za vyuití - inspirace a rozhodnutí to zkusit bylo dáno právě existencí D-nano, ale taky tím, e doba nazrála a jsou dostupné velmi kvalitní a levné miniaturní RC komponenty. Jene v dráhovkách 1/43 tohle moc neplatí .... komponenty nejsou a pokud by se vyráběly tak díky maloseriové produkci nebudou vůbec levné.... a to je moná dalí překáka rozvoje 1/43.
Ostatně D-nano tedy RC 1/43 je taky nechutně drahá legrace .... prakticky draí ne klasické mini-z a toté platí o tuningu pro tyhle pidiauta. v dráhovkách je ale 1/43 povaováno spíe za symbol nejlevnějí komerce jestli se nepletu. |
|
Autor |
RE: Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 10-04-2012 21:55 |
|
|
Haló haló, Dslot43 je konečně tady, kdo ho má a jak se mu to líbí?
|
|
Autor |
RE: RE:Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
Jirka B
člen
Příspěvků celkem: 209
Bydlitě: Brno
Registrován od: 02.05.09 |
Vloeno dne 12-04-2012 11:55 |
|
|
Mám od Dslot Porsche 917.Hned jsem tomu mrknul na střeva.Na můj vkus moc nahňahnané.Moc zbytečných věcí.Spí mi to připomíná RC model.Jetě jsem to netestoval na dráze.Uvidíme.Na rozdíl od GO autíček se mi to zdá těí.Proto asi ten motor bude na to slabí.Neváil jsem to,jen odhadem.Líbí se mi zakrytý převod proti prachu.Uchycení karoserie také nebudí valný dojem.Asi to bude choulostivé.Mě se hned jeden drák odlepil.Přesto,e tam moc prostoru není,namontoval jsem do něj přední i zadní osvětlení.Nelíbí se mi ,e vodítko je posazené tak,e přední kola jsou ve vzduchu.Předělat to,by byl asi problém,protoe zadní část vodítka je zasazená pod podvozkem.Take jedině odříznout zadní část vodítka,zkrátit jej a posunout vý.Ale do toho se zatím poutět nebudu.Zpracování karoserie je velmi dobré a pěkné.Je výhoda,e jdou sehnat ND.Take je monost vyuít dílů na stavbu modelů 1/43.Pokud rozíří sortiment,tak budu od Dslot pouívat karoserie a zbytek si postavím sám.Určitě je to oivení trhu,zejména pro nás a pro 1/43. Ovem ta cena ,jak píe Petr je trochu vyí/myslím celý model/,ale zase cena dílů je dobrá a přijatelná. Jirka B
Jirka B |
|
Autor |
RE: Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 12-04-2012 14:15 |
|
|
Včera jsem to řeil s iwaverem (Dalibor). Tímto mu veřejně děkuji za poskytnuté info. V zásadě jsem dospěl k názoru, e je jak moné nahradit vodítko za ScaleAuto nebo Slot.it, tak i zadní loiska za 2,38 atd (originál osa má 2,18). Včetně výměny zadních kol za nová, na měřítkově odpovídajících discích (třeba upravené SC2004 od ScaleAuto) a na mechu. V praxi to vyzkouím a na Astonu - a bude. Myslím, e ta úprava nebude a takový problém a e na ni v zásadě vyuiji "zbytky".
Předesílám, e mi nejede o to, abych autu dorovnal k 1:32, ale aby pojedění s ním na dráze nebylo trápením.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 12-04-2012 14:36 |
|
|
A tak to ne dělat takovéhle akce, tak si za stejný peníz koupím tu levnějí variantu Flyslot Porsche 917 a provedu zcela stejný tuning, nebo koupím Slot.It Porsche 956 a nemusím tunit vůbec.
|
|
Autor |
RE: Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 12-04-2012 14:47 |
|
|
Ve bylo samozřejmě míněno jen k vylepení Dslot43. Jinak v zásadě platí to co píe. I kdy na 956 je taky co upravovat.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 12-04-2012 15:33 |
|
|
Kdyby vechna auta jela po vybalení tak jako Slot.it, nebo Sideways...........
|
|
Autor |
RE: RE:Jízdní vlastnosti a zpracování autíček 1/43 |
Jirka B
člen
Příspěvků celkem: 209
Bydlitě: Brno
Registrován od: 02.05.09 |
Vloeno dne 12-04-2012 20:57 |
|
|
To Vítek-právě na toho Astona čekám,a bude.Ale asi si objednám jen karoserii.Co se týká aut Dslot ,tak do větího tuningu zatím nemám odvahu.A to odzkouím na dráze,uvidíme jak to pojede.A pokud by to bylo hodně slabé,pak se pustím do odtučňovací kůry podvozku.A nebo si udělám podvozek nový.To jetě uvidím. Jirka B
Jirka B |
|