Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
vitek
len
Pspvk celkem: 1642
Bydlit: Zln
Registrovn od: 07.12.06 |
Vloeno dne 15-06-2007 12:23 |
|
|
Sp jsem si poloil otzku o roli jezdce. Jestlie jede auto 47 metr do dvou vtein, tak jak ho me nkdo ovldat?
Ale myslm, e to prapvodn upozornn - tak njak vlkno zaalo - bylo o tom, e se nemaj peceovat daje o otkch motoru. Take potom ty poznmky o pikovch motorech a dalch vlivech jsou naprosto na mst. Dky.
Rozhodn vc ne analogie ke skutenm vozm |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
JMS
len
Pspvk celkem: 349
Bydlit: Holeov
Registrovn od: 21.03.07 |
Vloeno dne 15-06-2007 13:11 |
|
|
No jet jedna perlika- z 0 na 100 akceleruj ty rakety pod 0,3 vteiny a pokud by nkdo potal prmrnou rychlost a nsobil to mtkem 1:24 tak se to vymik fyziklnm jevm.
JMS |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
vitek
len
Pspvk celkem: 1642
Bydlit: Zln
Registrovn od: 07.12.06 |
Vloeno dne 15-06-2007 14:09 |
|
|
Ale pod nechpu jak je ance takto rychle jedouc auto ovldat.
Napad mn pnov jet jedna vc. Zkouel u nkdo dt na src auto webkameru? |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Mitch
len
Pspvk celkem: 1003
Bydlit: New Bor City
Registrovn od: 20.09.06 |
Vloeno dne 15-06-2007 15:19 |
|
|
Jo ale n na tyto. Z thle raket by ti bu ultla nebo by to auto ani nhodou nejelo jako bez n pa je to hmotnost a hlavn odstediv hmota navc. Ale na strnce se devnmi domcmi drhami (http://www.oldslotracer.com/index.html) je pr vide z pohledu autek. Mm njak staen, ale kvalitka nic moc. A ani ne dky kamee jako moc velkmu eru. Vc ne relnou jzdu auta to pipomn jzdu po horsk drze. m to asi bude? |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Milan
len
Pspvk celkem: 137
Bydlit: Zln
Registrovn od: 21.03.07 |
Vloeno dne 15-06-2007 16:14 |
|
|
J si myslm, e nelze tak jednodue pepotvat rychlosti, zrychlen a jzdn vlastnosti src autek jenom podle mtka. Kdy by se mlo dojt k opravdovmu srovnn, mus se vzt v vahu jak plon, tak objemov hodnoty.
Teba pilot opravdovho auta v 72kg, nyn ho zmenme 24x, vhu podlme 24 a dostaneme 3kg. Te tu figurku o vze 3kg posate do modelu 1:24. Co udl to autko? Asi by ho ta figurka rozsedla. Ale stejn nelze tak malou a tkou figurku vyrobit.
Dle, opravdov auto si veze zdroj energie s sebou.M ndr a v n palivo pro motor. Dejme do src auta teba akumultor a uvidme, co to s nm udl.
Opravdov auto m zen a ovldn rychlosti. Zabudujme do modelu src zen pedn npravy a ovldn rychlosti. Jet mu seberme drku a ovldejme dlkov a jsme u RC model. Nyn bychom se asi dostali k pln jinm jzdnm vlastnostem. Ale to by u nebyly modely src.
Toto byla jenom vaha a meme bt rdi, e to tak ve skutenosti nen. |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Tibo
len
Pspvk celkem: 23
Registrovn od: 21.12.06 |
Vloeno dne 17-06-2007 09:48 |
|
|
Milane, dovolm si oponovat. Zatmco dlkov rozmry se mn dle mtka, tak plon rozmry s druhou mocninou mtka a objemov s tet mocninou. A protoe hmotnost je zvisl na hustot a objemu, pi tvm pkladu - mtko 1:24 - se zmen rovn s tet mocninou (13824x) a 72 kg vc pilot bude v modelu mt hmotnost 5,2 g.
Mitchi, dojem z tch vide mm podobn a tipl bych, e problm je s polomry zatek. Vnj polomr Faro R290 v mtku 1:28 je 8,1 m, pepoet R470 je 13,1 m. To jsou polomry pro odboovn na kiovatce, nebo pro motokry. Prvn zatka brnnskho okruhu m polomr cca 100 m, co odpovd 3,6 m v mtku 1:28. Nejostej zatky maj polomr polovin. |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Milan
len
Pspvk celkem: 137
Bydlit: Zln
Registrovn od: 21.03.07 |
Vloeno dne 17-06-2007 10:01 |
|
|
Tibo, velice sprvn. J jsem jenom chtl poukzat, e nelze tak jednodue pepotvat rychlosti a vkony model vi opravdovm autm pouze podle vzjemnho mtka.
Tch 5,2g se mi zd njak mlo, nabo potm patn.
Editoval Milan dne 17-06-2007 10:09 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
JMS
len
Pspvk celkem: 349
Bydlit: Holeov
Registrovn od: 21.03.07 |
Vloeno dne 17-06-2007 13:28 |
|
|
Hoi,
nedlejte z toho vdtorsk elaborty, bylo to myleno jenom obrazn pro zpesten tohoto vlkna.
JMS |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
amk-src-cb
len
Pspvk celkem: 34
Bydlit: : Budjovice
Registrovn od: 05.03.07 |
Vloeno dne 29-06-2007 13:00 |
|
|
vitek napsal:
Ale pod nechpu jak je ance takto rychle jedouc auto ovldat.
Napad mn pnov jet jedna vc. Zkouel u nkdo dt na src auto webkameru?
Kdz zad na Yotube.com ve videosekci pr odkaz typu: src, slot racing, slot race, Jihlava, Strakonice, tak se propracuje na videa eskch drah z modelu za jzdy! Je to docela zajmav mazec...
MH |
|
Autor |
RE: videokamera na src aut |
amk-src-cb
len
Pspvk celkem: 34
Bydlit: : Budjovice
Registrovn od: 05.03.07 |
Vloeno dne 07-07-2007 20:26 |
|
|
Nael jsem ty ti ukzky jzdy ma drze z pohledu pilota src auta. Jsou ze Strakonic, Jihlavy a slovensk Revuci. Stoj to za zkouknut.
http://www.youtube.com/watch?v=2am0fZ7XdZo
http://www.youtube.com/watch?v=OPwDm_tC7sE
http://www.youtube.com/watch?v=c_eVsNW1Q58
MH |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 19-07-2007 14:47 |
|
|
Abychom se dostali tak na plast: mte nkdo zkuenosti s Faro super? A jak?
Scalxtric m podobn (alespo podle deklarovanch otek) za cca 450, SCX za skoro 600, Ninco okolo 300,- Porovnval jste to nkdo, alespo v autech na stejn drze.
Ptm se proto, e myslm, e na malou drhu doma o dlce mezi 15 - 20m s max 3m dlouhou rovinkou je tch 20 000 otek a a a nerad bych kupoval do aut dra motor, kdyby stail ten Faro za 150,-
|
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Honza
len
Pspvk celkem: 432
Bydlit: Ostrava
Registrovn od: 30.11.06 |
Vloeno dne 19-07-2007 18:33 |
|
|
To Tom:
To snad doufm kad v, e Motor Faro 20000 jede v emkoliv lpe ne ve Favoritu, kter originl vi tm 100 g a proto, e je vysok, pod stechou m velkou zt v podob tlustho ernho skla a k tomu jet tkou prdel, je nutno dt do asi doven tak 20 g, aby v zatce neel na boudu...
...a to nemluvm o mimodnch vlastnostech pevod a rmu Faro, kter je ve Favoritu - ty kladou samy o sob pi jzd takov odpor, e by jeho absolutn hodnota staila na polovin pohon dalho autka....
A viml si nkdo, e Faro doporuuje loiska ve svm rmu nemazat a sami je maou??? J jsem to zjistil u svho Ferrari 360 od Faro!!!
...take pokud jsi dal motorek Faro 20000 do lexanov placky, proti Favoritu musel ten model excelovat a ltat, a to bys teprve koukal, jak ten motor jede na 18 V nebo kdy pouije nap 10 zubov pastorek nebo 25 zubov pevodov kolo!!! M mimodn krouk, jen jeho vlastnosti jsou nanetst kus od kusu dost nestabiln...
Editoval Honza dne 19-07-2007 18:48 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 19-07-2007 18:42 |
|
|
Take Faro super v zsad ano, na doma bez vhrad, ale lpe koupit vce kus a vybrat ty nejvce podobn.
Dky
Editoval Petr L dne 19-07-2007 18:44 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Honza
len
Pspvk celkem: 432
Bydlit: Ostrava
Registrovn od: 30.11.06 |
Vloeno dne 19-07-2007 18:50 |
|
|
Souhlasm, motorek Faro 20000 rozhodn ANO, pestoe vibruje a nejsou zdaleka vechny stejn a ani jeho cena nen zrovna lidov...
A nejen na doma, v zsad ho lze pout vude namsto Falconu, ale k napjen je nutno pak pout nejmn 16 V zdroj (pokud se m Falconu trochu vyrovnat).
Editoval Honza dne 19-07-2007 18:55 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
sutor
len
Pspvk celkem: 359
Bydlit: Praha
Registrovn od: 10.04.07 |
Vloeno dne 19-07-2007 19:46 |
|
|
No, jestlie m motor opravdu sklony k vibracm, tak to jeho monosti vyuit bez prav dost podstatn sniuje hlavnm pedpokladem pro stavbu dobrho SRC auta je prv eliminace vibrac (skoro za kadou cenu)... ada vrobc tuningovch dl na tom taky zaloila svou existenci.
Honza |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Honza
len
Pspvk celkem: 432
Bydlit: Ostrava
Registrovn od: 30.11.06 |
Vloeno dne 19-07-2007 21:45 |
|
|
Prv o tom je e. Pokud drme za chodu motorek Faro 20000 v ruce, ctme vrnn, vibrace provzen hlukem, zatmco u Falconu pomineme-li rozbh, kdy sebou motorek trhne, vbec nepoznme hmatem, jestli se to, pouze podle hladkho zpvavho zvuku zubn vrtaky...
Je jasn, e vkon motorku Faro Super (20000) je danou vibrac ponkud omezen a taky, e se vibrace pen do pevodu a ten rozkmitv pak zadn npravu a takto vznikaj dal ztrty v loiskch a taky je ve provzen zbytenm ne moc pjemnm hlukem.
Pi tom motorek Faro je 3x dra ne podobn motorky MIG (stejn typ) od firmy Mega, kter lze zakoupit v modelskm maloobchod k pohonu leteckch model (bohuel nejsou tak vkonn jako Faro 20000), take za ty prachy by snad mohl bt trochu kvalitnj...
Nic jinho ale v maloobchod nen a z toho co tam je je to to nejmen zlo. Zajmav je, e motorky v Dallarch, kter vypadaj na pohled k nerozeznn stejn nevibruj...?
Nemlo by Faro zmnit dodavatele, nebo sjednat podek????
Editoval Honza dne 19-07-2007 21:48 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
sutor
len
Pspvk celkem: 359
Bydlit: Praha
Registrovn od: 10.04.07 |
Vloeno dne 20-07-2007 08:50 |
|
|
OK, se vm souhlasm, ale pak je tunn vkonu auta takovm motorem trochu iluzorn zleitost. Vdy bude z jzdnho hlediska vhodnj mt pomalej, ale hladce jedouc auto, a ne rychle se zmtajcho draka. Je mi jasn, e st lid dv pi pravch pednost minimalizaci nklad, v tomto ppad mi to ale pipad postaven na hlavu. Vdy bych radji pi pestavb investoval do motoru nap. od Slot.it i podobnho, doplnil ho kvalitnm pevodem a nehzejcmi disky s pneumatikami - ano, finann nklady by sice vzrostly o cca 500-700,- K, ale vsledek by urit odpovdal vynaloen nmaze a prostedkm a s autem by se dalo jezdit na vem. Kdy zapotte i nklady na nkup dl, kter by se ukzaly v prvnm ppad jako patn volba, byl by rozdl pravdpodobn jet men.
Prost Porsche z trabantovch dl bohuel asi nepostav,
na druh stran i z obyejnho hndho uhl je mon vyrobit diamant (jen nklady jsou cca 1000x vy ne je cena prodnho produktu), tak pro to taky jednou nezkusit?
Honza
Editoval sutor dne 20-07-2007 08:51 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 20-07-2007 09:13 |
|
|
To Sutor , souhlasm s tebou. Pokud budu stavt auto na zvody, tak se lowcostem u motor nebudu vbec zabvat, protoe nikdo to tu zatm nezmnil, ale vibrace znamenaj tak i ni ivotnost.
To ale na domc jedn nen poteba eit.J musm ve vdy stavt 4x (3x dti+1x j) a tak mi "drobn nrst nklad o 500-700 k udl skoro 3000,- a to na jedn doma je fakt docela hodn.
Co se tk utopench nklad pi pokusech, to se ned nic dlat. Kdo nezkou, na nic nepjde. Myslm, e i z velmi dobrch a n zrovna levnch dl me bez odpovdajcch zkuenost postavit paskvil, kde utop daleko vc penz a moc si nezajezd.
|
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
sutor
len
Pspvk celkem: 359
Bydlit: Praha
Registrovn od: 10.04.07 |
Vloeno dne 20-07-2007 09:29 |
|
|
2 Petr:
J vm, ale pilo mi to tak trochu v duchu +G "Nechci slevu zadarmo"...
Jak je tedy tvj hlavn zjem - jen upravit nejezdc auta, kter u m (a trochu se modelsky realizovat), nebo zskat nco novho, co jezd?
Honza |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 20-07-2007 10:23 |
|
|
To Sutor. Stajn jako ty jsem si pod zminkou rozvoje zjm dt podil jako dosplk autodrhu. Protoe jako kluk jsem se vnoval stavb model aut, letadel a lod, nco mi zbylo v hlav, v rukou a v krabici, na co mu navzata a je to tak asn zpsob relaxace. Jako druh pln i dobr zminka jak si v novm dom vybavit dlnu trochu lpe, ne je poteba.
Tak se postupn vybavuji a zanm zabvat vlastn stavbou model a jdu dvma smry:
1. hardplast karoserie a dodlat zbytek
2. Lamint kastle z formy vlastn vroby- bu otisk komern kastle, nebo vyrobenho kopyta a dodlat zbytek.
Pouze proto, e nikam neenu, a star Ites auta nejezd, ale pouze se plou, tak mi dti dotlaily k nkupu Dallar a tak jsem si ke svm kolm pibral jet drbu komernch aut.
Nikdy jsem nebyl njak moc soutiv typ, ale kdy nco dlm, tak by to mlo tak trochu fungovat a vypadat. Proto se snam njak to cel skloubit a v rmci njakch rozumnch mez postavit auta, kter vypadaj pkn a maj i njak snesiteln jzdn vlastnosti.Tedy chci aby byly co nejjednodu, odoln a pokud mono co nejrychlej, bez pouit njakch extrmn specilnch dl a vychytvek.
Ji dnes vm, e se stejn pi takov zpsobu stavby dostanu na takka stejn nklady, jako kdy koupm auta hotov, zvl pokud Faro zase nakoup nkde auta tak vhodn jako Dallary, ale mm to podle sebe a o to mi jde.
Editoval Petr L dne 20-07-2007 10:24 |
|