Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
sutor
len
Pspvk celkem: 359
Bydlit: Praha
Registrovn od: 10.04.07 |
Vloeno dne 20-07-2007 11:02 |
|
|
No jo, jsme na tom asi vichni piblin stejn - nemm, co bych k tomu jet dodal, drobn rozdly jsou jen v ochot nebo monosti vynaloen potebnch finannch prostedk.
Honza |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 05-10-2009 22:28 |
|
|
O motorech trochu z jin strany:
JP Slot vyrb motor MM 18120 u kterho je poznmka:
"Closed can motor Mabuchi type without magnet"
Ve specifikaci je uvedeno:
Long can, Closed can
Granted without magnetism (0.1 to 0.3 uhms)
Revolutions: 20,000 rpm at 14.8 V
Torque: 240 gr / cm
Njak mne nenapad co si mm pot s info, e je tak njak mlo magnetick
Petr L sem pipchnul tento obrzek:
Editoval Petr L dne 05-10-2009 22:31 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Michal
len
Pspvk celkem: 17
Bydlit: Mal Lhota
Registrovn od: 09.10.09 |
Vloeno dne 15-10-2009 18:40 |
|
|
Dobr veer, protoe mne velice zaujala tato debata a srovnvac analogie elektromotor-diesel-benzn, tak jsem se zaregistroval a jen tak z plezru se ptm: jak vlastn funguje dieselelektrick lokomotiva? Mlokdo to toti v. Jinak kdysi jsem potkal jednoho lovka, kter mi radil, a se SC zabvm jen pro radost, protoe jakmile budu chtt zvodit, me se mi z toho stt non mra. Jak se tak obas mrknu na "profky", tak zjituju, e zvodn je opravdu velk alchymie a zejm nebude daleko doba, kdy auta budou vybavena idly pro snmn telemetrie a potae budou vyhodnocovat data, aby zvodnk mohl auto (motor, gumy, podvozek ...) nastavit na tu kterou drhu ... ale to u je asi jin pohdka, tak dobrou noc. Michal
Michal |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 15-10-2009 20:19 |
|
|
Lokomotivy by bylo lep probrat na fru elezninch model a motory jak spalovac, tak dieselov asi na automobilovm fru.
|
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Marian
len
Pspvk celkem: 248
Bydlit: Libcany u Hradce Kralove
Registrovn od: 05.02.08 |
Vloeno dne 15-10-2009 20:27 |
|
|
K telemetrii vice na strankach Slot.it, jejich krabicka ma spojeni s ovladacem, a vystup na sluchatka, takze pak krabicka rika do sluchatek nejrychlejsi casy, atd...
Myslim, ze to jeste neni na trhu, ale az prijde oxygen, tak uz by mela telemetrie na SRC fungovat jako bezne dostupne komercni reseni.
Jezdm na:
|
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 15-10-2009 20:55 |
|
|
No pokud to bude tak "user friendly" jako jejich ovlada, tak to bude dal oek pro uivatele.
Ale alespo bude za co utrcet
Stle ale plat, e na bednu je cesta pez zkuenosti, schopnost pipravit auto, taktiku, pevn nervy, schopnost koncentrace, cit a dokonal eflexy, atd. atd.. A to elektronika nenahrad.
|
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Michal
len
Pspvk celkem: 17
Bydlit: Mal Lhota
Registrovn od: 09.10.09 |
Vloeno dne 20-10-2009 15:06 |
|
|
To je pravda, co pe o tch zkuenostech atd., ale vezmi si, e na nkter drze ti jezd jedno auto lp ne druh, a kdy si drhu pestav (myslm domc komern drhy), je na nm rychlej jin auto. Take kolikrt je doven nebo domagnetovn podvozku, pouit pevod, osazen motorku, nastaven ovladae velkou alchymi a pokud tvj soupe zjist, e je o desetinu rychlej, me bt v relativn vtm klidu a ty nemus mt vbec anci jej ohroovat bez toho, abys jel na n. To je ta non mra, kterou jsem ml na mysli. Rozhodn to vak je to, pro tohle vechno podstupujeme a bez toho by to ani nebylo ono
Michal
Editoval Michal dne 20-10-2009 15:07 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 20-10-2009 15:34 |
|
|
No a na to aby si ml auto nastaven vdy dokonale ti bez ve uvedench zkuenost atd. atd. atd je jakkoliv elektronika naprosto k niemu, protoe vsledn data nebude schopn dokonale aplikovat, nebo v nich to podstatn ani nenajde a to jsem ml na mysli zase j.
Ale zpt k motorm, mte nkdo potuchy o tom, jak vhody skt ve uveden motor, kter se pyn velmi nzkou magnetizac?
|
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Standa
len
Pspvk celkem: 275
Registrovn od: 24.01.09 |
Vloeno dne 20-10-2009 16:13 |
|
|
No teoreticky menm pkonem pi rozbhu, tud by digitlistm nemusel plit ipy,tedy regultory/mon/. |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 20-10-2009 16:36 |
|
|
Aha, co jsem pochopil z toho moc co o tom kde bylo napsno a pitom prakticky bez dnho bliho vysvtlen, nebo podn informace, e ve panlsku je to oblben motor v zsad ze subjektivnch dvod:
"Spanish slot People said that these engines are the authentic drivers .... So they say .... "
To mi ale moc svtla do problmu nevneslo.......
|
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Standa
len
Pspvk celkem: 275
Registrovn od: 24.01.09 |
Vloeno dne 20-10-2009 16:41 |
|
|
No on m na Long Can relativn mal kroutc moment, /240/, to je asi tolik jako ern Scaleauto/to maj zas rdi u ns/. |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 20-10-2009 17:25 |
|
|
No jo to jsou ta "pecifik"
|
|
Autor |
RE: Dotaz |
Pavel 128
len
Pspvk celkem: 318
Bydlit: Praha
Registrovn od: 06.01.09 |
Vloeno dne 26-10-2009 10:44 |
|
|
Nevte jak vlastnosti m standardn motorek FLY, krtk s blm plastovm dlem? Otky se na rznch frech, i zde, uvd 18000 RPM, kroutic moment jsem vak nezjistil nikde. Vrobce neuvd vbec nic. Myslm si, e oproti standardnm motorkm Ninco 14500 RPM/ 74g/cm nebo SCX by tyto motorky mohly bt na doma lep volbou, kdy mi jich tolik zbv . Dky, Pavel. |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 26-10-2009 11:05 |
|
|
Na SlotCarNews je seznam men parametr prakticky vech dostupnch motor
http://slotcarnews.blogspot.com/2007/02/slot-car-news-motor-list.html
Zklad od Fly :
standard black stripe (FC-130)
18,000 RPM/12v, tested 20,408-21,159 RPM/12v
75 gcm/12v, est. 3.9W/12v
Editoval Petr L dne 26-10-2009 11:06 |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
vitek
len
Pspvk celkem: 1642
Bydlit: Zln
Registrovn od: 07.12.06 |
Vloeno dne 26-10-2009 17:52 |
|
|
Co soudte o motoru od MB Slot Krahs 023 (podle Slot Car News - 23,955 RPM/12v 268 gcm/12v, 16.1W/12v) a jeho pouit do Z - Porsche Cup.
http://www.mbslot.com/mb_prodotti.aspx?id=133&codice=17003&idMarchio=1&idCategoria=17&idSettore=4&lingua=IT
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: To Petr L |
Pavel 128
len
Pspvk celkem: 318
Bydlit: Praha
Registrovn od: 06.01.09 |
Vloeno dne 27-10-2009 10:44 |
|
|
Dky. Pavel. |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
JK
len
Pspvk celkem: 226
Registrovn od: 09.09.09 |
Vloeno dne 29-10-2009 10:46 |
|
|
To Vitek:
Obyejnej motor jako kadej jinej. Jen je dra i kdy je nejsp taky z ny. |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
vitek
len
Pspvk celkem: 1642
Bydlit: Zln
Registrovn od: 07.12.06 |
Vloeno dne 30-10-2009 19:03 |
|
|
Obecn. Co nen z ny? Vyru to ze svho ivota a me se bu vrtit do jeskyn a nebo t v extra luxusu nezaten nskou produkc (ale mon to u vbec nejde ).
Ale zpt k motorku uka mi motorek do komerky, kter nen z ny. Ale o tom nen debata. ct, e je to z ny a konec, tak meme zabalit debatu prakticky o vem (a nejen na tomto foru).
Jde mi o to, jesti s nm m nkdo zkuenosti a jestli je vhodn do Z.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
JK
len
Pspvk celkem: 226
Registrovn od: 09.09.09 |
Vloeno dne 02-11-2009 08:40 |
|
|
Do Z stejn jako do kad jin kategorie se klidn hod. Kdy ti nevad e mlo to a hodn stoj . Oto si jeho nzev a m i pvod vrobce. |
|
Autor |
RE: Motorky - vlastnosti |
Petr L
Administrtor
Pspvk celkem: 2145
Bydlit: Praha
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 06-11-2009 16:32 |
|
|
Vtku tady m trest toho MB Slot Krash
http://www.slotforum.com/forums/index.php?showtopic=43609&hl=
|
|