AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 07:20:47 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Závody a akce | Pohár SCALEXTRIC
strana 3 z 3 < 1 2 3
Autor RE: Pohár Scalextric - Žamberk, 3. závod
Pepino
Super Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 1154
Bydliště: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06
Vloženo dne 11-05-2007 21:31
Vloženo na web.


P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
155143779 www.facebook.com/autodrahaorg/
Autor RE: Pohár Scalextric - Žamberk, 3. závod
JMS
člen

Příspěvků celkem: 349
Bydliště: Holešov
Registrován od: 21.03.07
Vloženo dne 13-05-2007 01:28
Asi vám to pořád nedochází, proč tady polemizuju kolem Poháru Scalextric, tak vám vysvětlím můj pohled na věc.
Moc mě zaráží, že ofic. dovozce nemá své webové stránky (Někdo tady tvrdil,že není prodejce, ale dovozce.)
Pohár pouze zaštití názvem, ale vše v podstatě dělá Milan Hošek, včetně těch výsledků a pravidel ve kterých Milan (Miloš) tak tápal.
Proto to vždycky tak trvá -čeká se až Hošek pošle výsledky poštou z Mostu do
ZlínaPotom se pošlou Pepínovi a jsou na webu. (ty nejnovější zase bez popisu typu aut a výrobce)
Ono je to jednoduché, pohodlné a hlavně levné.
Uspořádat závody na dřevěných dráhách v klubech, kde to ještě nějak funguje, nalékat nějaké potencionální kupce zboží pod hlavičkou závodů, které zorganizuje nějaký zapálený nadšenec (Milan Hošek) a potom mu to zpropagují další najivní nadšenci na tomhle webu( Ne že bych vás chtěl urážet).

Jenom otevřete oči a podívejte se kolik vláken tady řeší Scalextric a jak alias Milanovi vadí, když tady píchnu do vosího hnízda.
Podařilo se mu dost z vás pěkně zmanipulovat.
Určitě to má i své klady, ale myslím, že tenhle web byl založený kvůli domácím autodráhám a ne jako bezplatný propagační web Scalextric.
Když už Milan neví coby, tak do vlákna srovnání autodrah popisuje problémy své firmy.

Možná mě někteří máte za blázna, ale určitě nevidím oživení dráhovek tímhle směrem.

Nezatracuju ty, kteří si kupují jakékoliv modýlky, kterékoliv firmy, ale já osobně tvrdím, že to jsou auta na hobby ježdění a ne na závody.(podle mě je škoda ty pěkné modýlky rozfléknout)

Nemíním tady propagovat naše lexanové auta, ale třeba se vyjádří kluci z libereckého Větrníku, kterým jsem dnes při návštěvě Toma Herdera dal zajezdit s obyčejným autem v hodnotě 1200,-kč

Jak tady psal Mitch, že bych měl radši napsat nějaké rozumější příspěvky, tak já bych i napsal, ale koho by zajímaly věci jako je soustružení kolektoru, vyvažovéní kotvičky, ustavení motorku, aby kotva bylla v optimálním magnetickém poli, zabrušování uhlíků, nastavení a měření přítlaku pružinek na uhlíky a další finty kosmických lexaňáků, kde se opravdu měří hodnoty na setiny milimetru.




JMS
www.blueking.cz
Autor RE: Pohár Scalextric - Žamberk, 3. závod
Pepino
Super Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 1154
Bydliště: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06
Vloženo dne 13-05-2007 08:57
1 - Bohužel nevím, co by mně mělo dojít.
2 - Kdo by měl být zmanipulován a čím?
3 - Ano, myslím si, že tento web je pořád o domácích autodráhách.

Za sebe mohu říci, že jsem naopak rád, že sem alespoň někdo za firmu Scalextric chodí a aktivně se podílí na webu a je ochoten zodpovědně za svoji firmu odpovědět na přímý dotaz, což je naopak problém ostatních dovozců a výrobců.

To, že je zde propagován pohár Scalextric, je věcí domluvy mezi mnou a organizátorem. Prvně sem přijdou noví lidí (kteří jezdí pohár a o webu nevědí) a za druhé má pohár své stránky (doufám, že různých závodů zde bude víc).

Jakým krokem chcete přiblížit autodráhu obyčejným lidem a oživit ji, než tím, že si koupí autíčko a půjdou si zazávodit? Ačkolik je pro někoho 1.000 - 1.500,- Kč moc, myslím, že stejně se jde spíše cestou, že začne otec a poté vezmě i děti a tudíž jim auto koupí. A to, že se jezdí na klubových dřevěných dráhách? Proč ne, pokud takové možnosti jsou a kluby mají zájem. Je pak zbytečné sebou vozit stoly a stavět to z plastových dílů.

Co by měli zájemci o autodráhu dělat? Podívat se na web klubu, zajet v čas hodin pro veřejnost do 20 km vzdáleného města, tam složitě hledat klub a nakonec zjistit, že je zavřeno ??? To je jen moje osobní zkušenost. A tak by se dalo pokračovat.

Co se týče výsledků, nevidím v tom nejmenší problém. Kdo byl na místě, ten je zná, ostatní se podívají po pár dnech (pokud je nějaké výsledky zajímají).

Takže si myslím, že jste tento příspěvek mohl napsat už dříve a ne zbytečně požadovat výsledky.

Ukaže mi prosím český fungující web o "lexanových" autech, kam chodí přes 160 lidí denně. Pokud vám web a zájem některých lidí o tento druh autodráh vadí, zbytečně tu nevyvolávejte konflikty (na kterých podle mě vymírá "lexanová" autodráha).


P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 13-05-2007 10:36
155143779 www.facebook.com/autodrahaorg/
Autor RE: Pohár Scalextric - Žamberk, 3. závod
sutor
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 359
Bydliště: Praha
Registrován od: 10.04.07
Vloženo dne 13-05-2007 08:57
Proboha, o co tady vlastně ve skutečnosti jde?
Mám čím dál tím neodbytnější pocit, že si zde začínají někteří lidé řešit své osobní averze.

Podíváme-li se na celou věc z ryze racionálního hlediska, pak určitě nikdo nepochybuje o tom, že jak u každého dovozce, tak i u prodejce se jedná o cílenou podnikatelskou činnost za účelem tvorby přiměřeného (či nepřiměřeného) zisku. Z vlastní zkušenosti mohu konstatovat, že nákaza některou z forem filantropie ve zdejším prostředí už s ohledem na rozsah směšně malého potenciálního trhu prodejcům zrovna nehrozí, určitou míru entuziasmu ale v genech mít musí.

Podle předchozích reakcí si nemyslím, že by někoho z hostů či členů webu příliš zajímala tak marginální věc, jako je způsob zveřejňování výsledků dílčích závodů Poháru Scalextric a mechanismus jeho fungování. Nakonec účast na závodech je (stejně jako u lexanů) v současnosti vlastně minimální, málokdy překročí počet 10 závodníků. Ti, kdo se závodů zúčastnili, výsledky znají, ostatním je to asi dost jedno... Navíc pravidla Poháru umožňují účast plastikových aut všech komerčních výrobců i použití tuningových dílů (občas se jedou v rámci Poháru i jiné, převážně místní, kategorie) – to, že se ve finále výsledek takového vozu nezapočítává do hodnocení Poháru, není pro většinu závodníků příliš důležité.
Nepředpokládám, že by existence Poháru Scalextric a forma jeho fungování kohokoliv ze zdejších „naivních“ účastníků (ani z řad klasických konzumentů) dokázala zmanipulovat k v příspěvku naznačované zásadní změně svých priorit v oblasti autodráhového fandovství. FAROuši si budou dál tunit své favority a čekat na vysněnou 130, jezdci v rámci možností vylepšovat hotový Slot.it nebo Avant, sběratelé budou dál investovat nezanedbatelné sumy do Racerů, FLY, BRM apod., a vedle nich bude v poklidu existovat majoritní většina majitelů domácích autodráh, kteří si tu a tam koupí nějaké komerční jezdítko pro sebe a své děti náhradou za rozbité. Možná, že si pár závodníků v rámci své účasti koupí od pořadatele (za slušnou cenu ) pár aut, ale to bude asi vše...

Většina z nás není opravdu natolik naivní, že by považovala komerční autíčka za vrchol automodelářské tvorby (podle mého osobního názoru s ní vlastně nemají skoro nic společného), ale to ještě neznamená, že by s nimi nebylo možné si adrenalinově zazávodit nejen na domácí autodráze. Jízdní vlastnosti modelů jsou sice opravdu nesrovnatelné s plackami, pořizovací ceny základních provedení se sobě skutečně blíží... Ale co z toho vlastně pro běžného uživatele plyne? Zřejmě nic moc, o existenci jakési asociace vnější zájemce nemá většinou ani tušení, kluby fungují vesměs jako izolovaná komunita a až na výjimky postupně umírají na nezájem, dřevěné dráhy jsou nabízeny k prodeji atd. Opravdu si nemyslím, že by lexany měly před sebou nějakou skvělou budoucnost (a bohužel si skoro totéž myslím i o komerčních autodráhách), proto mě zaráží ta obsedantní posedlost, s jakou se pořád pokoušíme vysávat zbylou krev z jednoho atrofujícího organismu, místo toho, abychom mu poskytli možnost transfuze.



Honza
Autor RE: Pohár Scalextric - Žamberk, 3. závod
Pepino
Super Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 1154
Bydliště: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06
Vloženo dne 13-05-2007 09:05
Vlákno uzamčeno !!!

Pokud si chcete někdo řešit mezi sebou své osobní konflikty či podobně věci, dělejto to v diskuzním foru v sekci Hádky, averze, problémy, které je přístupné pouze REGISTROVANÝM členům a ostatní ho nevidí.

Pouze po přihlášeni:
http://www.autodraha.org/forum/viewforum.php?forum_id=65


P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 13-05-2007 12:31
155143779 www.facebook.com/autodrahaorg/
strana 3 z 3 < 1 2 3
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
29
29
Setkání Libošovice
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 39
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio