Asi vám to pořád nedochází, proč tady polemizuju kolem Poháru Scalextric, tak vám vysvětlím můj pohled na věc.
Moc mě zaráí, e ofic. dovozce nemá své webové stránky (Někdo tady tvrdil,e není prodejce, ale dovozce.)
Pohár pouze zatití názvem, ale ve v podstatě dělá Milan Hoek, včetně těch výsledků a pravidel ve kterých Milan (Milo) tak tápal.
Proto to vdycky tak trvá -čeká se a Hoek pole výsledky potou z Mostu do
ZlínaPotom se polou Pepínovi a jsou na webu. (ty nejnovějí zase bez popisu typu aut a výrobce)
Ono je to jednoduché, pohodlné a hlavně levné.
Uspořádat závody na dřevěných dráhách v klubech, kde to jetě nějak funguje, nalékat nějaké potencionální kupce zboí pod hlavičkou závodů, které zorganizuje nějaký zapálený nadenec (Milan Hoek) a potom mu to zpropagují dalí najivní nadenci na tomhle webu( Ne e bych vás chtěl uráet).
Jenom otevřete oči a podívejte se kolik vláken tady řeí Scalextric a jak alias Milanovi vadí, kdy tady píchnu do vosího hnízda.
Podařilo se mu dost z vás pěkně zmanipulovat.
Určitě to má i své klady, ale myslím, e tenhle web byl zaloený kvůli domácím autodráhám a ne jako bezplatný propagační web Scalextric.
Kdy u Milan neví coby, tak do vlákna srovnání autodrah popisuje problémy své firmy.
Moná mě někteří máte za blázna, ale určitě nevidím oivení dráhovek tímhle směrem.
Nezatracuju ty, kteří si kupují jakékoliv modýlky, kterékoliv firmy, ale já osobně tvrdím, e to jsou auta na hobby jedění a ne na závody.(podle mě je koda ty pěkné modýlky rozfléknout)
Nemíním tady propagovat nae lexanové auta, ale třeba se vyjádří kluci z libereckého Větrníku, kterým jsem dnes při návtěvě Toma Herdera dal zajezdit s obyčejným autem v hodnotě 1200,-kč
Jak tady psal Mitch, e bych měl radi napsat nějaké rozumějí příspěvky, tak já bych i napsal, ale koho by zajímaly věci jako je soustruení kolektoru, vyvaovéní kotvičky, ustavení motorku, aby kotva bylla v optimálním magnetickém poli, zabruování uhlíků, nastavení a měření přítlaku pruinek na uhlíky a dalí finty kosmických lexaňáků, kde se opravdu měří hodnoty na setiny milimetru.
1 - Bohuel nevím, co by mně mělo dojít.
2 - Kdo by měl být zmanipulován a čím?
3 - Ano, myslím si, e tento web je pořád o domácích autodráhách.
Za sebe mohu říci, e jsem naopak rád, e sem alespoň někdo za firmu Scalextric chodí a aktivně se podílí na webu a je ochoten zodpovědně za svoji firmu odpovědět na přímý dotaz, co je naopak problém ostatních dovozců a výrobců.
To, e je zde propagován pohár Scalextric, je věcí domluvy mezi mnou a organizátorem. Prvně sem přijdou noví lidí (kteří jezdí pohár a o webu nevědí) a za druhé má pohár své stránky (doufám, e různých závodů zde bude víc).
Jakým krokem chcete přiblíit autodráhu obyčejným lidem a oivit ji, ne tím, e si koupí autíčko a půjdou si zazávodit? Ačkolik je pro někoho 1.000 - 1.500,- Kč moc, myslím, e stejně se jde spíe cestou, e začne otec a poté vezmě i děti a tudí jim auto koupí. A to, e se jezdí na klubových dřevěných dráhách? Proč ne, pokud takové monosti jsou a kluby mají zájem. Je pak zbytečné sebou vozit stoly a stavět to z plastových dílů.
Co by měli zájemci o autodráhu dělat? Podívat se na web klubu, zajet v čas hodin pro veřejnost do 20 km vzdáleného města, tam sloitě hledat klub a nakonec zjistit, e je zavřeno ??? To je jen moje osobní zkuenost. A tak by se dalo pokračovat.
Co se týče výsledků, nevidím v tom nejmení problém. Kdo byl na místě, ten je zná, ostatní se podívají po pár dnech (pokud je nějaké výsledky zajímají).
Take si myslím, e jste tento příspěvek mohl napsat u dříve a ne zbytečně poadovat výsledky.
Ukae mi prosím český fungující web o "lexanových" autech, kam chodí přes 160 lidí denně. Pokud vám web a zájem některých lidí o tento druh autodráh vadí, zbytečně tu nevyvolávejte konflikty (na kterých podle mě vymírá "lexanová" autodráha).
P. Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 13-05-2007 10:36
Příspěvků celkem: 359 Bydlitě: Praha Registrován od: 10.04.07
Vloeno dne 13-05-2007 08:57
Proboha, o co tady vlastně ve skutečnosti jde?
Mám čím dál tím neodbytnějí pocit, e si zde začínají někteří lidé řeit své osobní averze.
Podíváme-li se na celou věc z ryze racionálního hlediska, pak určitě nikdo nepochybuje o tom, e jak u kadého dovozce, tak i u prodejce se jedná o cílenou podnikatelskou činnost za účelem tvorby přiměřeného (či nepřiměřeného) zisku. Z vlastní zkuenosti mohu konstatovat, e nákaza některou z forem filantropie ve zdejím prostředí u s ohledem na rozsah směně malého potenciálního trhu prodejcům zrovna nehrozí, určitou míru entuziasmu ale v genech mít musí.
Podle předchozích reakcí si nemyslím, e by někoho z hostů či členů webu příli zajímala tak marginální věc, jako je způsob zveřejňování výsledků dílčích závodů Poháru Scalextric a mechanismus jeho fungování. Nakonec účast na závodech je (stejně jako u lexanů) v současnosti vlastně minimální, málokdy překročí počet 10 závodníků. Ti, kdo se závodů zúčastnili, výsledky znají, ostatním je to asi dost jedno... Navíc pravidla Poháru umoňují účast plastikových aut vech komerčních výrobců i pouití tuningových dílů (občas se jedou v rámci Poháru i jiné, převáně místní, kategorie) to, e se ve finále výsledek takového vozu nezapočítává do hodnocení Poháru, není pro větinu závodníků příli důleité.
Nepředpokládám, e by existence Poháru Scalextric a forma jeho fungování kohokoliv ze zdejích naivních účastníků (ani z řad klasických konzumentů) dokázala zmanipulovat k v příspěvku naznačované zásadní změně svých priorit v oblasti autodráhového fandovství. FAROui si budou dál tunit své favority a čekat na vysněnou 130, jezdci v rámci moností vylepovat hotový Slot.it nebo Avant, sběratelé budou dál investovat nezanedbatelné sumy do Racerů, FLY, BRM apod., a vedle nich bude v poklidu existovat majoritní větina majitelů domácích autodráh, kteří si tu a tam koupí nějaké komerční jezdítko pro sebe a své děti náhradou za rozbité. Moná, e si pár závodníků v rámci své účasti koupí od pořadatele (za slunou cenu ) pár aut, ale to bude asi ve...
Větina z nás není opravdu natolik naivní, e by povaovala komerční autíčka za vrchol automodelářské tvorby (podle mého osobního názoru s ní vlastně nemají skoro nic společného), ale to jetě neznamená, e by s nimi nebylo moné si adrenalinově zazávodit nejen na domácí autodráze. Jízdní vlastnosti modelů jsou sice opravdu nesrovnatelné s plackami, pořizovací ceny základních provedení se sobě skutečně blíí... Ale co z toho vlastně pro běného uivatele plyne? Zřejmě nic moc, o existenci jakési asociace vnějí zájemce nemá větinou ani tuení, kluby fungují vesměs jako izolovaná komunita a a na výjimky postupně umírají na nezájem, dřevěné dráhy jsou nabízeny k prodeji atd. Opravdu si nemyslím, e by lexany měly před sebou nějakou skvělou budoucnost (a bohuel si skoro toté myslím i o komerčních autodráhách), proto mě zaráí ta obsedantní posedlost, s jakou se pořád pokouíme vysávat zbylou krev z jednoho atrofujícího organismu, místo toho, abychom mu poskytli monost transfuze.
Pokud si chcete někdo řeit mezi sebou své osobní konflikty či podobně věci, dělejto to v diskuzním foru v sekci Hádky, averze, problémy, které je přístupné pouze REGISTROVANÝM členům a ostatní ho nevidí.