Autor |
Pevná přední osa u F1 od SCX - úprava |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 26-07-2007 11:26 |
|
|
F1 od SCX mají otočnou přední nápravu. Ve stylu kam vodítko, tam kola. Nemám s tím zatím ádnou zkuenost, ale na pohled mi ta konstrukce připadá VELMI křehká.
A jeliko by měl Jaguar od SCX jezdit na dobré úrovni, budu muset tuto část upravit - pevná přední osa.
Proto se chci zeptat, jestli nemáte někdo u zkuenost s touto úpravou.
Moje představa je dát jiné, nebo upravit stávající vodítko - uchycení kol. A kola dát na osičku tu upevnit do nosu formule na dva nosníky a protáhnout ji přes "brzdy" do kol.
Předem díky za tipy a rady. |
|
Autor |
RE: Pevná přední osa u F1 od SCX - úprava |
LS
člen
Příspěvků celkem: 133
Bydlitě: Praha
Registrován od: 23.11.06 |
Vloeno dne 26-07-2007 16:00 |
|
|
Formule od SCX byly dobrou alternativou Scalextricu tak do roku 2002. Tehdy byly modelářsky propracovanějí a měly lepí jízdní vlastnosti způsobené silnějími a variabilními magnety. To ji dnes neplatí a zmiňovaný Jaguar z roku 2003 (předloha vozu F1 je z roku 2002) je toho příkladem.
Přední náprava je ve srovnání se standardem starích formulí SCX více ne bytelná. Jízdní vlastnosti tohoto modelu, ve srovnání se starími formulemi SCX, nejsou nic moc. Myslím si, e omezení pohybu přední nápravy nepřinese zlepení jízdních vlastností. |
|
Autor |
RE: Pevná přední osa u F1 od SCX - úprava |
vitek
člen
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 26-07-2007 19:33 |
|
|
U teď a to jetě ani nejel, se přední kola docela kývou. A proto mám obavu, e se celá konstrukce přední nápravy při jízdě - přesněji při bourání - rozpadne.
Je to F1 Jaguar č.17 De La Rosa. |
|
Autor |
RE: Pevná přední osa u F1 od SCX - úprava |
LS
člen
Příspěvků celkem: 133
Bydlitě: Praha
Registrován od: 23.11.06 |
Vloeno dne 26-07-2007 22:00 |
|
|
Ano, je to De la Rosa. Model jsem zakoupil v listopadu 2003, jedná se o sezónu 2002. Přední náprava je nalisovaná do chassis a čtyř otvorů v nose monopostu. Drí velmi pevně, podstatně pevněji ne u Arrows a Minardi z roku 2000. Můe to být vada konkrétního kusu. U mého se při karambolu snadněji ulomí zrcátka, spoilery a kryt kamery ne přední náprava. |
|