AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 07:42:47 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Ostatní značky | SCX
Autor Pevná přední osa u F1 od SCX - úprava
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 26-07-2007 11:26
F1 od SCX mají otočnou přední nápravu. Ve stylu kam vodítko, tam kola. Nemám s tím zatím žádnou zkušenost, ale na pohled mi ta konstrukce připadá VELMI křehká.
A jelikož by měl Jaguar od SCX jezdit na dobré úrovni, budu muset tuto část upravit - pevná přední osa.
Proto se chci zeptat, jestli nemáte někdo už zkušenost s touto úpravou.

Moje představa je dát jiné, nebo upravit stávající vodítko - uchycení kol. A kola dát na osičku tu upevnit do nosu formule na dva nosníky a protáhnout ji přes "brzdy" do kol.

Předem díky za tipy a rady.
Autor RE: Pevná přední osa u F1 od SCX - úprava
LS
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 133
Bydliště: Praha
Registrován od: 23.11.06
Vloženo dne 26-07-2007 16:00
Formule od SCX byly dobrou alternativou Scalextricu tak do roku 2002. Tehdy byly modelářsky propracovanější a měly lepší jízdní vlastnosti způsobené silnějšími a variabilními magnety. To již dnes neplatí a zmiňovaný Jaguar z roku 2003 (předloha vozu F1 je z roku 2002) je toho příkladem.

Přední náprava je ve srovnání se standardem starších formulí SCX více než bytelná. Jízdní vlastnosti tohoto modelu, ve srovnání se staršími formulemi SCX, nejsou nic moc. Myslím si, že omezení pohybu přední nápravy nepřinese zlepšení jízdních vlastností.
Autor RE: Pevná přední osa u F1 od SCX - úprava
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 26-07-2007 19:33
Už teď a to ještě ani nejel, se přední kola docela kývou. A proto mám obavu, že se celá konstrukce přední nápravy při jízdě - přesněji při bourání - rozpadne.

Je to F1 Jaguar č.17 De La Rosa.
Autor RE: Pevná přední osa u F1 od SCX - úprava
LS
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 133
Bydliště: Praha
Registrován od: 23.11.06
Vloženo dne 26-07-2007 22:00
Ano, je to De la Rosa. Model jsem zakoupil v listopadu 2003, jedná se o sezónu 2002. Přední náprava je nalisovaná do chassis a čtyř otvorů v nose monopostu. Drží velmi pevně, podstatně pevněji než u Arrows a Minardi z roku 2000. Může to být vada konkrétního kusu. U mého se při karambolu snadněji ulomí zrcátka, spoilery a kryt kamery než přední náprava.
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
14
14
Vítkov-Klokočov, 13.-15.7.2007
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 40
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio