Pspvk celkem: 164 Bydlit: Most Registrovn od: 05.04.07
Vloeno dne 20-11-2009 13:49
Vlastnim Audi R8,karoserie je lehk pesn jak udv SCX.Podvozek to je otzka kde bude jezdit,na plast asi ok,ale na dev to na piku(aspo v Krunohoru)
nesta.Jinak ten motor je naprost pohoda,takovej ,,vlek",dobr je e se daj
vymnit uhliky,prka.Celkov to hodnotm kladn,a kdy vemu jak jezd klasickej
nascar od SCX pouze s lepm motorem,tak tohle snad bude ,,letadlo"
Vtku, co se te pravidel Scalextricu, jsou tyto varianty:
- bu to zstane tak jako letos (tud bude kat. 3 a sveze se i s SCX), ale nebudou dal lid (v. HK) a bude to komorn o max. 10 lidech (z toho 6 k z Bliny)
- nebo to bude tak, jak jsme navrhovali, tedy kastle a podvozek Scalextric, ostatn voln a bude to podat Milo (a s SCX se nesveze)
- nebo to bude kastle a podvozek Scalextric, bude to podat Milo, ale bude omezen na motor, disky a nkter dal dly (kter bude dodvat) a HK se opt nezastn
Jin varianta m nenapad, teda jo, ale tam se s SCX taky nesveze.
Je to OT a Milo by si na to ml otevt vlkno.
Napad mn jin varinata. Dv kategorie Scalextric + tuning Scalextric a Voln - v intencch pravidel Porsche Cupu.
Tratn nebude ani ve voln, protoe asto to budou jezdit upraven Scalextric a zajezd si snad vichni.
Nevm nevm, ale SCX dle mch zkuenost (jedna tykolka Citroen Xsara a zmiovan Audi) na plastovch drahch prost nemaj na Scalextric nebo Fly- a to jet nemm podn otestovan svoje dva nov Slot-ity. Nestabiln podvozek, nijak oslniv vkon motoru a bez podnho zsahu se s tm autem lovk nesveze. Prv Audi te zanm trochu pedlvat a uro to bude k lepmu. Doufm, e se alespo pibl "fljkm", co maj vpedu uloen motor, protoe ty jsou na Carree prost nejbjenj po malm snen magnetu ped zadn npravou.
No mn nejde o plastov drhy. Ale ppadn o ast na Scalextric. Ale a podle toho jak se vyvinou pravidla a jak budou reference od Pepina. Ta verze PRO by mohla bt trochu lep.
Ono v Nascarech m na vbr bu Scalextric, nebo SCX a SCX PRO a nebo Revell (star vozy) a nebo Carreru (v Evrop prakticky nen). Tak si vyber.
Pspvk celkem: 2145 Bydlit: Praha Registrovn od: 04.04.07
Vloeno dne 26-11-2009 19:38
To Michal: nevm, zrovna Fly bych jako pedstavitele kvalitn jedoucch model neuvdl. Vypadaj sice hezky, ale maj tk kastle a vtina bez vraznch zsah a podnho magnetu jede pinejlepm prmrn.
Slot.It bych sem tak netahal to je jin liga, jezd dobe na emkoliv a porovnval bych je s nm, co m podobn kvalitn podvozek a konstrukci podzenou kvalitnmu vkonu, nap s NSR.
Co se tk motor, tak vtina vrobc osazuje modely zkladem okolo 18 000 RPM a pokud se nejedn o identick motor, tak jsou jeich hodnoty velmi podobn. Lep nebo hor je to jenom dky pouitm pevodm, prmru kol, pouitm materilem pneu a koncepci modelu, kter se vtinou dky modelovm poadavkm podepe negativn na podvozku. Viz teba Porsche 935, nebo 911 od Fly. Motor za zadn npravou je za trest, jede to blb ale model m asn kokpit vetn reln podlahy.
Stejn tak si nedoku pedstavit jako nejlpe jedouc model nco, co m motor vpedu, nejlpe s nhonem na zadn kola, nebo 4X4. Ztrty na t v pevodov vetei a vibrace odsuzuj modely ji pedem do vitrny.
SCX nen zrovna mj oblben vrobce, ale je neoddiskutovateln, e maj asn lehk kastle a podvozek m logiku. Nen sice moc odoln, ale radi bych se moil se SCX, ne uit jezdit njak kokopes, kter popr zkladn principy stavby autodrhovho podvozku.
Pokud jde o drhu Carrera, tak na n jezd dobe lecos a troufm si tvrdit, e poveden modely SCX nebudou vyjmkou.
Jo a jestli chce podn jedoucho prcka, tak netrap tu Xaru a kup si ten Fitek od NSR. V ter jsem ho vidl jezdit bez jakchkoliv prav na dev a je to neuviteln svin, poveden model a to ve vech ohledech. To jsou dobe utracen penze za model na jedn.
Pspvk celkem: 17 Bydlit: Mal Lhota Registrovn od: 09.10.09
Vloeno dne 27-11-2009 07:30
Petr L napsal:
To Michal: nevm, zrovna Fly bych jako pedstavitele kvalitn jedoucch model neuvdl. Vypadaj sice hezky, ale maj tk kastle a vtina bez vraznch zsah a podnho magnetu jede pinejlepm prmrn.
Slot.It bych sem tak netahal to je jin liga, jezd dobe na emkoliv a porovnval bych je s nm, co m podobn kvalitn podvozek a konstrukci podzenou kvalitnmu vkonu, nap s NSR.
Co se tk motor, tak vtina vrobc osazuje modely zkladem okolo 18 000 RPM a pokud se nejedn o identick motor, tak jsou jeich hodnoty velmi podobn. Lep nebo hor je to jenom dky pouitm pevodm, prmru kol, pouitm materilem pneu a koncepci modelu, kter se vtinou dky modelovm poadavkm podepe negativn na podvozku. Viz teba Porsche 935, nebo 911 od Fly. Motor za zadn npravou je za trest, jede to blb ale model m asn kokpit vetn reln podlahy.
Stejn tak si nedoku pedstavit jako nejlpe jedouc model nco, co m motor vpedu, nejlpe s nhonem na zadn kola, nebo 4X4. Ztrty na t v pevodov vetei a vibrace odsuzuj modely ji pedem do vitrny.
SCX nen zrovna mj oblben vrobce, ale je neoddiskutovateln, e maj asn lehk kastle a podvozek m logiku. Nen sice moc odoln, ale radi bych se moil se SCX, ne uit jezdit njak kokopes, kter popr zkladn principy stavby autodrhovho podvozku.
Pokud jde o drhu Carrera, tak na n jezd dobe lecos a troufm si tvrdit, e poveden modely SCX nebudou vyjmkou.
Jo a jestli chce podn jedoucho prcka, tak netrap tu Xaru a kup si ten Fitek od NSR. V ter jsem ho vidl jezdit bez jakchkoliv prav na dev a je to neuviteln svin, poveden model a to ve vech ohledech. To jsou dobe utracen penze za model na jedn.
Dkuju za tip Pete, ale j mm teba Panoz, Corvettu a Vipera (vechny motor vpedu) od Fly a je fakt, e pot co se z vitrnovho auta stalo drhov, vetn tch gum, pevod, magnet, vodtka a odstrojen kastle, tak se mi s nimi jezd bjen (ale ony jezdily dobe u pi prvnm nasazen a mon taky ta konstrukce vce vyhovuje mmu jezdeckmu stylu- jsem toti SCR panic, protoe jsem jet nejel na devn drze). Proto se chystm nco udlat i s tou audinou od SCX a jsem zvdav co to udl.
To co eme je sice mimo tma, ale nevad. Myslm, e je taky poteba zohlednit njak vvoj firem. A tady mm pocit, e u Fly to nelo k lepmu. Proto mohou star modely jezdit i lpe. Na druhou stranu je sice motor vepedu podivn, ale teba Dodge Viper od Fly s nm nem na plastu nejhor vlastnosti. Samozejm podpoeno magnetem. Ale pochopiteln se Slot.it se neme rovnat. Tam je pomr vkon/cena neoddiskutovateln.
Vtku, vracm se k pvodnmu nmtu. Otzku jsem ve tvrtek konzultoval s Edou erberem a ten mi ekl, e v "krunohoru" se ji tyto modely objevily. Po pr zvodech vak jejich majitel podvozek pedlali pomoc dl od firmy slot.it. Na plastu vak jezd o nco lpe ne auta od Scal. Zle tedy pro co se rozhodne, zda jezdit pouze doma, pak pr lze doporuit, i bude astnkem njakho serilu a pak si mus vybrat podle pravidel pslun kategorie.
Dkuji za ochotu a dotaz povolanjm. Ale pokud vm, tak pestavbu s vyuitm Slot.it, umouj jen pravidla KP. A ten je pro mn daleko. U Scalextric zatm nen jasn, jak se zmn pravidla a kde se vbec pojede. Jin seril s Nascary nepot (i kdyby mly motor Porsche )
Na domc jedn a do vitrnky si ho nehodlm poizovat, take pokm jak se vci vyvinou. A pak se rozhodnu. Jet jednou dky.