Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 30-09-2009 22:59 |
|
|
Chip je větinou tiák s diodou a ádný výrobce to nějak moc neřeí, podívej se do návodů, ani ti, co mají pomalu manuál na výměnu pneu se s tím moc nemaou, pár obrázků jak to tam nacpat a jedeme. Kdo má volové ruce, tomu pomůe za úplatu servis, stejně ho jako výrobce musí mít, tak si na sebe alespoń něco vydělá
|
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Standa82
člen
Příspěvků celkem: 113
Bydlitě: Praha
Registrován od: 15.06.08 |
Vloeno dne 01-10-2009 11:31 |
|
|
Snaím se vymyslet univerzální digitalizační set. Jakmile začnu kalkulovat s mechanickou vyhybkou, tak se prostě nedostanu na cenu digitalizačních setů od stávajících výrobců. Samotný mechanizmus jedné výhybky se snímačem nedostanu pod 200 Kč. Pokud k tomu připočtu ostatní komponenty, tak je lepí koupit to, co je na trhu. Toté platí pro čipy do analogových aut. Je mi líto, ale autodráha prostě spadá do hraček, kde je zásadní cena. Výroba několika desítek nebo stovek kusů i za vyí cenu nepřipadá v úvahu. To je slepá ulička, nezaplatila by se technologie, nevrátila by se investice.
Vývoj komponentů pro českou digitální autodráhu. |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 08-10-2009 11:53 |
|
|
Vypadá to, e při konverzi auta na SCX digi není nutné řeit dělenou přední nápravu, ani nijak moc zasahovat do přední části vozu.
http://www.slotforum.com/forums/index.php?showtopic=42908&hl=
Editoval Petr L dne 08-10-2009 11:54 |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Standa82
člen
Příspěvků celkem: 113
Bydlitě: Praha
Registrován od: 15.06.08 |
Vloeno dne 09-10-2009 21:39 |
|
|
Ten odkaz asi není kompletní. Můe ho poslat jetě jednou?
Vývoj komponentů pro českou digitální autodráhu. |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Rebas
člen
Příspěvků celkem: 326
Bydlitě: Praha
Registrován od: 18.01.07 |
Vloeno dne 09-10-2009 23:03 |
|
|
stando je kompletní...
Rebas |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 09-10-2009 23:12 |
|
|
U mne to funguje, stačí kliknout a je tam.....
|
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Standa82
člen
Příspěvků celkem: 113
Bydlitě: Praha
Registrován od: 15.06.08 |
Vloeno dne 18-10-2009 22:16 |
|
|
Sháním někoho s CNC frézou. Pokud mono co nejblíe k Praze. Pokud by se nael někdo, kdo by byl ochoten pomoci se zprostředkováním výroby prototypů bylo by to ideální.
Vývoj komponentů pro českou digitální autodráhu. |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
zeli
člen
Příspěvků celkem: 15
Bydlitě: Opava
Registrován od: 01.06.07 |
Vloeno dne 19-10-2009 11:01 |
|
|
Vím o dvou, ale je to Opava a Ostrava. |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Standa82
člen
Příspěvků celkem: 113
Bydlitě: Praha
Registrován od: 15.06.08 |
Vloeno dne 20-10-2009 23:03 |
|
|
Je to sice daleko, ale pokud by byla s tvé strany moná nějaká spolupráce, určitě by jsme se domluvili. Můj e-mail: standa@praha82.cz Bohuel sem (veřejně) nemohu vechno napsat, neb jsem vázán mlčenlivostí.
Vývoj komponentů pro českou digitální autodráhu. |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Tomnem
člen
Příspěvků celkem: 181
Bydlitě: Kondrac 119,258 01 Vlaim
Registrován od: 12.11.07 |
Vloeno dne 13-11-2009 15:09 |
|
|
Tak bych se měl ,během března přítího roku,stát dědkem.Nevím,jestli to bude vnuk nebo vnučka,ale v hlavě se mi honí plány na přestavbu mého ,,Col de TuriniPravděpodobně by to měla být troj-dráka.Potřebuji poradit,jak iroká by měla být silnice.Nemůu se rozhodnout zda 25,30,35 nebo40cm.Od té ířky se odvíjí i tvar budoucího okruhu.Děkuji za kadý názor.
Tomá N. www.tomnem-slot.estranky.cz |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-11-2009 23:53 |
|
|
Myslím, e ířka je individuální ale v zásadě závislá předevím na tom, aby se auta v zatáčce, ani při driftu moc nedrbala. Nám doma dokonale stačí to, co má na dílech Carrera.
Osobně bych, pokud se upravuje dráha pro vnoučata kladl spí důraz na co nejjednoduí a nejodolnějí okolí dráhy. To, jakou paseku nae děti nadělají při jedění by běná scenerie nevydrela
|
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
JMS
člen
Příspěvků celkem: 349
Bydlitě: Holeov
Registrován od: 21.03.07 |
Vloeno dne 27-04-2010 08:10 |
|
|
Na fóru Toma Herdera si můete prohlédnout fotky nově budované dráhy ve Vídni.
Na stavbě dřeva se intenzivně podílelo 5 lidí a komplet s vyfrézovanýma drákama
byla hotová za týden!
JMS |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 27-04-2010 09:06 |
|
|
Pěkná prácička.
Kdy ono u dnes není problém dráhu sehnat (udělat, koupit), ale problémem jsou ty prostory. I v HK se u snaím najít něco větího a zatím marně.
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 27-04-2010 13:49 |
|
|
Paráda. Souhlas s Pepinem. Dokonce neni ani problém ty velký prostory sehnat ale pak dlouhodobě to utáhnout i dy platí třeba jen reii. Vichni chtěj jezdit ale málokdo platit. |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
JMS
člen
Příspěvků celkem: 349
Bydlitě: Holeov
Registrován od: 21.03.07 |
Vloeno dne 27-04-2010 17:40 |
|
|
To je paradox, jaký je to rozdíl.
Ve Vídni mají třetinové měsíční náklady, jak jsem měl já ve Zlíně,ale....
Ten paradox je v tom, e já jsem měl cca 400m čtverečních a ve Vídni mají 1650.
No a navíc ve Zlíně byl objekt města(teda akciovky 100%vlastněné městem).
JMS |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Rebas
člen
Příspěvků celkem: 326
Bydlitě: Praha
Registrován od: 18.01.07 |
Vloeno dne 27-04-2010 21:40 |
|
|
JK: jop, máte částečně pravdu... jetě bych to vylepil - vichni jezdit nechtěj, a to ani ZADARMO. Loni od března si mohli lidé přijít zajezdit k nám na čtyřproudou autodráhu Carrera v rámci naí otvíračky. I auto jsme jim byli schopni půjčit. Upozornění na tuto monost jsme uveřejnili na nejlepím místě naich stránek a ačkoliv denně máme kolem 400 lidí na stránkách autodráh tak od března do října přilo celkem asi 40 lidí!!!
Nepomohlo ani odpropagování dráhy v katalogu carrera pro tento rok (rozdával se na veletrhu hraček loni v říjnu a i v hypermarketech, či přibalený do vech prodávaných setů carrera).
Take jak tento projekt dopadnul? Prostory se otevřely veřejnosti v říjnu 2008. V říjnu 2009 nám dovozce Carrery přestal na prostory přispívat. Momentálně jsme na prostory podali výpověď (opravdu nemáme na to platit 30 litrů měsíčně za něco co se nevyuívá) a do 30.6. je musíme vyklidit (tří měsíční výpovědní lhůta).
A v těch prostorách nebudeme, přijde pár lidí a řekne jakto, e u nemáme dole tu naí velkou autodráhu, e je to velká koda, e by si přili zajezdit...
P.S. vzhledem k tomu, e dráhu nemáme kam uloit, je na prodej včetně stolu. Jak jsem psal výe, dráha je téměř nepouitá, kompletně vysponkovaná i vykrajnicovaná (lze v pohodě jezdit i v měřítku 1:24) Zájemci nech mi napíou e-mail na obchod@e-obchod.com do 10.6.2010 - dráhu prodáme nejvyí "rozumné" nabídce.
sestavení v analogové podobě, délka cca 25,5 metru vechny 4 dráky
http://autodrahy.com/shops/5966/images/autodraha-carrera.jpg
téměř stejné sestavení, jen malá/rychlá úprava v rovince a je z dráhy digitální, něco přes 52 metrů dlouhá...
http://autodrahy.com/shops/5966/images/autodraha-carrera2.jpg
Stůl je tvoře z pěti OSB desek (250x125cm) rozloených do písmene E, je tak přístupná ze vech stran. V některých místech jsou desky rozířeny tak, aby se na stůl vely krajnice. Na deskách je poloen umělý trávníkový koberec. K deskách jsou přiroubovány kulaté 70cm vysoké nohy z Hornbachu.
Rebas
Editoval Rebas dne 27-04-2010 21:41 |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 10-06-2010 20:09 |
|
|
Nazdar závodníci. Vzhledem k tomu, e přes prázdniny nemůu být bez dráhy (mám absák) začnu stavět dalí dráhu. Naposled jsem si postavil malý testovací okruh na dovaování, ale je to jako kdy prdne do řezanky. Bude to opět z MDFky a bude to opět trojdráka. Jako vodiče opět mé oblíbené měděné pásky a vypadá to, e si vezmu mustr tady odtud:
http://www.plazidus.de/
Chtěl bych aby se mi to jednak velo rychle postavit do obýváku a jednak v případě krásného počasí u grilování s kamarády to popřípadě mohl prodluovat na zahradě. Udělám tam i nadjezd, tak jako to vidíte u toho Plazida.
(píu to sem záměrně abych u nemohl couvnout)
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 10-06-2010 20:57 |
|
|
Platidus je dobrý vzor, drím palce!
|
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 13-06-2010 19:51 |
|
|
No Jirko,drím palce a jsem zvědav na výsledek. |
|
Autor |
RE: Stavba dřevěné dráhy |
Jirka
člen
Příspěvků celkem: 417
Bydlitě: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 13-06-2010 20:21 |
|
|
Upustil jsem od samolepící folie na troleje, chtěl bych aby to bylo trvanlivějí a monost jezdit i s maketama s větím proudovým zatíením. Při skladování jsou ty pásky moc choulostivé. Kamarád mi u vyrábí frézku na zahloubení ale řeím materiál, rozhodně se mi nechce draze platit stínění. Spí sháním plochou měď z nějakého starího trafa apod. Kdyby jste někdo o něčem věděl za rozumnou cenu, tak mi prosím dejte vědět.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání. |
|