Zdravím pánove. Nevíte kde by se nael borec co by udělal kastli na -130RS. Ti hodný lidičky ve FARU s. r. ooooooo- to v Norimbergu zruili ajdou dělat fábii kterou u dělá asi 100 firem.
To svejk2 Pokud se podívá trochu lépe do diskusního fora a nebo pouije vyhledávání, tak tam vlákno ke 130 najde. Jak to tak vypadá, tak se nikdo z nás ale k dokončení nedostal
Laminátovou 130 v 1:24 pak dělá pan Kumičák.
Fabii ve specifikaci S2000 nedělá 100 firem (i tu starí dělaly jako SRC jen dvě). FARO má jako jediné licenci a jak jsem z různých příspěvků vytuil, tak díky změně priority získali licenci i na 130. Ono to není jen tak začít s výrobou bez oprávnění. 130 není zruena - jen o d s u n u t a .
Mně na Fabii S2000 spí vadí ten plánovaný atypický způsob pohonu.
Zdravím Vás Vítku. Ja beru dnení svět. Já mam 43 rokú. A dělal sem éf mechanika v AMK CHZJD Bratislava na skutečném rallye. Občas sem v zimně na Valacce pod autem leel i v snehu i v bláte. Dnes z důvodů malých financií jsme se rozhodli se synem opráit starou autodráhu, kterou z nás mnozí pamatujem z dectví. A byly tzo pěkné jízdy na dnes u starých autech . Kvůli této zálibě jsem na vlastní náklady postavil za barákem pěknou halu, kde bych rád postavil plastovou čtyřdráhu z FARA. A chtěl bych sa aspoň moelově vrátit, do tých let kdy sme ty auta dělali na tvrdo, či v Čechách anebo na Slovensku vdy to bylo jedno. A proto mi promiňte, e mne značka Faro v tomhe směru tak pěkne sklamala. Děkuju za pochopení Jano.
To je v pohodě. Myslím, e uvádění modelů na trh zklamalo (sluně řečeno) víc lidí. A je mi jasné, e mnohá auta jsou pro mnohé lidi srdeční záleitost.
U mně je to třeba Tatra 8. Měl jí dědeček a já si pamatuju jak mně s ní vozil, zvuk motoru etc.
Jako původem zlíňák mám taky v ivé paměti Berumku- jetě s nočními erzetami a valaku a to divácké zmrzání u trati a posilování se slivovicí.
No snad se dočkáme.
Jinak bych netrpěl sentimentem a pokud bych měl místo, tak bych dráhu buď nechal udělat ze dřeva a nebo ji postavil na bázi Carrery.