Příspěvků celkem: 1003 Bydlitě: New Bor City Registrován od: 20.09.06
Vloeno dne 22-06-2010 11:08
Vítku teď si na to káp.
S pravidelným přístupem na dřevo je to na draka.
Má recht Jablonné v pod Jetědí a Děčín jsou skutečně kousek, Liberec u je drobet dál, ale pokud vím tak Komerčky u tam nejezděj a pro veřejnost otevřeno není, jen krouky.
Liberec: Musel bych se dohodnout s Tomem Herderem jestli by nás tam čas od času pustili se projet, to by snad takový problém nebyl.
Jablonné: To mám doslova za rohem cca20km to zas funguje a nefunguje, snad se tam lítá jen Honda a někdo mi snad říkál e je ta dráha tak íleně naklopená, e tam komerčky padaj z dráhy tak nevim. Na netu o téhle dráze nic není krom pár fotek.
Děčín: krom těch pár závodů pro krunohor jezdí taky jen placky.
Ideál by byl pravidelný krouek nebo vztup pro veřejnost někdy v týdnu na kterém se člověk můe stavit a testovat pokud je dráha volná. Tzn Liberec 50km Děčín 30km.
Samozřejmě radi bych ten Děčín pač ač se to nezdá tak 50 a 30 u je téééměř dvojnásob. Jezdit ve výsledku 60 nebo 100 týdně nebo jednou za 14 dní je rozdíl.
Kdepak bez druhýho pravidelnýho jezdce do toho nejdu.
Editoval Mitch dne 22-06-2010 11:20
Mitchi, poradím ti jedno - jezdi vlakem. To tě vyjde levněji ne autem kdy jsi sám. Já tak objídím vybrané závody a nestěuji si na netu, e musím například v Kralupech čekat hodinu na přípoj do Slaného. Bohuel jsou jiné příčiny pro které nemohu objet třeba celý krunohor ač bych rád a to nejen proto aby bylo procento těch co absolvují ve vyí, ale proto, e tento seriál se mi líbí. A pokud nemám do některého seriálu model, tak se přijedu aspoň podívat, kdy je to na mé oblíbené dráze a mohu se tam potkat s kamarády.
Příspěvků celkem: 1003 Bydlitě: New Bor City Registrován od: 20.09.06
Vloeno dne 22-06-2010 13:00
Počkej Ivane a to sebou vozí i kufr s nářadím a modelama? Tak to klobouk dolu, to před tebou smekám. Má můj obdiv.
Abych pravdu řekl, vlakem jsem jel naposled snad do koly cca 6let zpět a upřímně nechybí mi to. To e to jezdí +-10minut od času v řádu mi ani tak nevadilo, ale ta doba jízdy a návaznosti spojú jsou váně ílený.
Mějte mě v tomhle třeba za lenocha, ale představa toho e vláčim dva kufry z toho jeden plechovej a se zdrojem vlakem mě váně neláká. Chtěl bych si to uít a ne se před tím a potom udřít.
Navíc i jak říká Petr, ve dvou a nebo v partě se to lépe táhne.
Je rozdíl kdy je na něco člověk sám a nebo kdy je pro to zapálená celá partička lidí.
Jinak díky Vítku za typ. SlotIt mi je také sympatickej.
Editoval Mitch dne 22-06-2010 13:02
Nebo zkus Mitchi shromádit kolem sebe partu adolescentů, kupte si na začátek kadý jedno auto stejné kategorie (ve stavebnici od Slot.It za 1000 kaček) a a to sloíte, tak vyrate do nejbliího klubu s autodráhou. Pokud budete takovýto "krouek" určitě najdete pomocnou ruku a svezete se na pořádné dráze i mimo vypsané závody. Model kategorie Clasik z poháru Slot.It je moné pouít jako auto kategorie Historic v krunohoru a stejné to je i s kategorií Group C. Za dva litry má dvě stavebnice srovnatelných modelů s konkurencí, pokud je koupí hotové tak přidej jetě pětistovku, a pak to záleí na tvém palci. No a partička ti přispěje na benzín.
Příspěvků celkem: 1003 Bydlitě: New Bor City Registrován od: 20.09.06
Vloeno dne 22-06-2010 14:07
To Ivan:
Je to zvlátní, ale je jednoduí pro něco takového nadchnout kluky jako jsem já a fotry od rodiny ne ty mladý do dvaceti. Ty teď hlavně mastej POKER. Tedy aspoň ti který v tomhle věku znám.
To Standa:
Vím e k tomuhle člověk moc nepotřebuje tedy pokud u má aspoň nějak upravený a vybavený model. Ale kdy ne, tak nikdy neví kdy se ti hodí pájka, bruska, jasný světlo aby na to člověk viděl a kus dráhy na vyzkouení chodu převodů a motoru. Prostě mám rád vechno potřebné nářadí pohromadě.
Nesnáim bezmoc kdy člověk, ví e by to mohl opravit, ale chybí mu to a to protoe si to prostě nevzal.
Kolikrát kdy jezdíme u toho kámoe tak jsme odkázaný jen na mí nářadí protoe on krom pár roubováčků, típaček a kletí doma nemá.
Nějaká izolepa, skalpel, vazelína, olejíček, závaíčka, proč by tohle měl mít doma jako obyčejný spotřebytel domácí dráhy? Ale kdy upadne kolečko, u je problém.
Jo, e se jetě připomínám, mně na pět modelů pro krunohor či pohár Slot.It stačí můj papírový kufr z obalu na pivo. Vejde se mi do něj ve potřebné. Jediné co v něm nevozím je dremelka, tu ani nemám, a pájka. Ostatní je v pohodě. Jak kufr vypadá najde na fóru TH a na jeho stránkách.
Příspěvků celkem: 1003 Bydlitě: New Bor City Registrován od: 20.09.06
Vloeno dne 22-06-2010 14:25
Joo, pamatuju si tvůj kufřík z kartonu od piva a taky vím e z něho někdo nebyl moc nadenej kdy to v ddm viděli. e by některé vedoucí? Ale polepy to tenkrát nějak zakamuflovali, e jo?
Já mám jeden kufr z bývalého PC-Casu i se zdrojem na modely, kabely, dremelku, pájku, řezačku a nějaký drobnosti a druhej kufr (basu) s nářadím.
Mitchi - jezdím taky vlakem - auto zústává doma rodině. Mám jeden "ALU" kufr z OBI a kromě pájky tam mám ve potřebné. A kdy to dobře promyslí (nachystá včas a doma), tak ani pájku, nato Dremelku u komerček vlastně nepotřebuje.
Tak bez dremelky moná, ale bez pájky na závody, to je jako jezdit autem bez rezervy. Dlouho jsem se rozmýlel jestli mám napsat do tohoto vlákna abych se někoho nedotknul ale myslím e v zájmu samotného Porsche cupu bych měl.
Předně si myslím, e větina názorů, která zde padla, e ubývá závodníků z toho a toho důvodu je mylná. Řeknu vám popravdě svůj názor na věc.
Já se mohu vzhledem ke svému zaměstnání účastnit pouze dvou závodních víkendů v měsíci. Tedy na prvém místě to je Krunohor a za druhé jsem volil, respektive můj syn mezi Porsche cupem a Mistrovním republiky maket GT,MC 24.
V počátcích Porsche cupu panovala velmi přátelská atmosféra, pravidla se vyvíjela tak nějak za pochodu s tím, jak duchovní otec Porsche cupu Pepino sbíral zkuenosti. Na druhé či třetí závody přijely i kluci z tehdejí pičky Kp.I jim se také pohár líbil a přislíbili, pokud si dobře vzpomínám, e pokud termíny nebudou kolidovat s mistrovstvím maket, rádi se účastní celého seriálu. Dokonce si pořídili i nové modely "poráků". Ve se vyvíjelo tak, e zde bude dalí celoroční oblíbený pohár na kterém budou příznivci komerček měřit své síly. Přiznejme si, e větina klasických srcčkařů, na nás stále kouká jen jako na hraní si na závody a podceňují tyto poháry.
Pak se do Poháru vloil zkuený závodník Standa Němeček, který -
za prvé - určitě se sám nejdříve přesvědčil, e to jen takové hraní není( vzpomínám na jeho prvé závody kdy snad nedojel bez poruchy ani jednu kategorii-
za druhé-pozvedl úroveň závodů komerček -
za třetí- nastolil totální chaos v pravidlech, ve kterém se Pepino (a mi promine) nemohl zorientovat
A teď dle mého nastaly chyby v pravidlech, které se vyvíjejí v kadém motoristickém odvětví podle toho kdo s jakou novou technikou přijde, či mezeře v těchto pravidlech. Na to je nutné zareagovat. Avak vzhledem k tomu, e největí tunér a revolucionář pochází z domovského klubu pořadatelů, ve se vyvíjelo pouze ve prospěch jim a bohuel ke kodě konkurence bez které se pohár nemůe rozvinout na úroveň přesahující jeden kraj.
Tvůrci Krunohoru, kdy jsme je poprvé porazili ve vytrvaláku po prvotním zklamání řekli, e to je dobře a e mají zase nové soupeře, bez kterých by je to po čase přestalo bavit.
Od té doby s náma konzultují vechna pravidla, přestoe jsou to kluci, kteří dělají src třicet i více let a mají daleko větí zkuenosti ze závody, ne třeba Pepino.
Kdy to vezmu konkrétně, tak vechny závody se jezdí na známých tratích hlavně domácím závodníkům a není monost zde potrénovat a hlavně naladit auto předem. Kdy se přijede na závody v ranních hodinách, vybalí se, vyčká fronta na volnou dráhu a pak se musí pro mě nesmyslně odevzdat auta vech kategorií po přejímce do depa v devět hodin a u se na ně nesmí sáhnout, tak to je pro účastníky z konkurence trochu nerovný boj. Nepochopil jsem, e bylo opět zdůrazněno pro závod na Pardubické dráze - není moné trénovat v pátek. V loňském roce jsme si s celou rodinnou udělali výlet do Pardubic. Přijeli jsme ji v pátek a přespali ne nedaleké ubytovně cca 500m od dráhy. Ráno jsme tam byli mezi prvními a R.Kalhous kdy se dozvěděl, e u jsme v Pardubicích od pátku se hrozně divil, proč jsme se mu neozvali, e nás mohl nechat v pátek večer potrénovat. Z toho jsem nabyl přesvědčení, e pro provozovatele dráhy není monost pátečního tréninku nepřekonatelný oříek. Kdo jezdí trochu sluně komerčky, dá mi za pravdu, e naladění tohoto modelu na konkrétní tra je moná důleitějí ne lexanovou raketu se kterou jedete větinu okruhu naplno, tedy pokud se snaíte dostat na bednu.
Modelů aut Porsche je mnoho, ale ne zase tak mnoho aby jsme si mohly vybrat z několika modelů určité kategorie, které budou jezdit srovnatelně. Padli tady názory, e na umístění v závodech jsou nejdůleitějí ruce. Tak to je ta největí hloupost, která můe v motoristickém sportu ( a ná koníček má obdobné vlastnosti) padnout. S dobrým autem můu závod zkazit, ale se patným nemůu nikdy vyhrát. Standa mi určitě dá za pravdu. Nikdo nepochybuje o jeho jezdeckých schopnostech ale podívejte se třeba na jeho výsledky v závodě Riley. V jiných kategoriích vyhrává ale tady ne. Říkám to ale proto, e teď jsou v kategirii historik téměř pouze k vidění Porsche od NSR a v kategorii klasik pouze Porsche 997 od Ninca, které Standa naučil úasně jezdit a od něho se to naučili i dalí kluci z Hradce. To znamená, e můeme klidně časem zahodit či prodat vechny ty krásné dalí modely aut Porsche kvůli kterým celý seriál vzniknul. Vdy to vlastně můou být i lexanové karoserie, budeme je mít vechny stejný, jenom jinak nabarvený a podvozky budou taky stejný, take proč vlastně jezdíme komerčky. Oni te lexanisté jsou vlastně daleko chytřejí a vyjde je to v důsledku na méně peněz ne nás. Je to tak.
Tomuhle vemu se dá zabránit vhodnou změnou pravidel. Umonit technické úpravy tak aby i ostatní modely měly anci. A naopak udret Standovu technickou tvůrčí fantazii trochu na uzdě. Standa se nám namotal i do Krunohoru co osobně vítám, a uznávám jeho kvalit ale udělal nám tam trochu revoluce v pneumatikách. Jezdeckou pičku to neodradilo, snaí se přizpůsobit ale zároveň se chystá změna respektive doplnění pravidel aby auta pořád vypadala jako modely skutečných aut, kvůli čemu komerčky jezdíme. Není moné aby formule jezdily na nízkoprofilových kolech tloutky jednoho milimetru, či vechny modely byly bílé a na nich nalepeny pouze malá startovní čísla. To kdyby jsme udělali podle Standy vichni, tak jsme zase u lexanů.
No nějak jsem se rozkecal ale to jen proto, e se mi původní mylenka Porsche cupu líbila a Pepino po prvních závodech sklidil veliký potlesk ale bohuel později se to nějak zvrtlo a spoustu dobrých jezdců odradilo. Píu to jen za sebe ale mluvím o tom i s kamarády na závodech a vím, e mají podobný názor.
Závod je ivot, to co je před či po něm je jen čekání.
Příspěvků celkem: 1003 Bydlitě: New Bor City Registrován od: 20.09.06
Vloeno dne 24-06-2010 07:29
Vítku, souhlasim s Jirkou e jet na závody bez pájky je hazard. Uklepe nebo přelomí se ti před nebo při závodě drátek a co udělá? Bude smutně koukat pač kategorii nedokončí ikdy to auto má, nebo to oholí, omotá a přelepí izolepou? A co kdy bude chtít vyměnit motor za jinný s jinnou charakteristikou výkonu? Pájka je prostě číslo 1 z těch nejtěích věcí v kufru.
Dremelka, budí, můe to být zbytečný krám, ale jen v případě e u mám model upravený, odzkouený, odladěný a e budu doufat e se mi s ním během závodu nic nestane kde by byl třeba zákrok dremelky nutností.
Ale pokud má Nový model a testuje na dráze a snaí se ho naučit jezdit. Kolikrát potřebuje někde něco ubrousit kvůli kolům rep. novým gumám, partie uchycení kolem vodítka, tu a tam někde něco překáí k vhodnému dovyváení atd...
Aspoň má skuenost např. s modely Fly (nic proti nim, jezdí se mi s nimi skvěle) je taková, e tam se bez ní po rozbalení modelu neobejdu. Buď se mi koue vodítko, nebo někde krtá guma o lem karoserie, jsou to drobnosti ale drobnosti který vaděj, překáej nebo brzděj.
Prostě nedá se říct, e Dremelku nikdy nebude potřebovat. Můu ji sebou na deset závodů víst zbytečně, ale na jedenáctém se mi můe náramně hodit.
PS: To co píe Jirka mi připadá jako přátelská upřímná a hlavně věcná kritika.
K tomu by se měl moná vyjádřit někdo odpovědnějí ne jsem já.
Jsme přeci jen ve vlákně Porsche Cupu.
Editoval Mitch dne 24-06-2010 07:37
Jirko, děkuji ti za pochvalu mé technické zdatnosti, ale napseal jsi do článku mnoho polopravd, které následně opravím, jsem ale teď ale v práci,nemám čas.
liberec-četlst ty pravidla PC,co je tam za zmatky?????????,,,,,
Ahoj Jirko, díky za první konstruktivní názor na PC, pokusím se Ti odpovědět. Neber to prosím tak, jak je to obvyklé u naich politiků, e i kdy se jedná o dobrou mylunku, kvůli tomu, e jsem z opačné strany, tak to schodím ze stolu.
Tak nějak to shrnu:
1. Atmosféra
2. Páteční tréninky
3. Pravidla
4. Standa Němeček
1. Atmosféra
Myslím si, e na atmosféře mezi účastníky se absolutně nic nezměnilo. Kdo přijede, tak ví, e je pohoda, nikdo na nikoho nekřičí, čeká se, i kdy není závodník na startu apod. Take o tom to určitě není.
2. Páteční tréninky
Podle mě nesmysl. Jet v pátek odpoledne (větinou si vzít volno z práce) kamkoliv po ČR v největím provozu jen kvůli tomu, abych si najel dráhu? Nevím, jak vy ostatní, ale mě autíčko, které je postavené pro HK Beneovku jede i na Podbabě atd. Auto ladit nemusím a dráhu si projedu za 2 hodiny tréninku před závodem a to tak, e po 5 minutách ji jezdit nepotřebuji, stejně nejvíc si vyzkouím v prvním segmentu.
Navíc mě zde někteří argumentujete vysokým startovným. Mají si tedy ostatní jetě platit nocleh na pensionu či hotelu? A pokud je do toho nechcete tahat, má smysl mít páteční organizovaný trénink pro 1-2 lidi? A naprosto na rovinu, kdy jsem v loňském roce sháněl ubytování pro Edu erbera do Nové Paky, kde kvůli tomu museli večer shánět bydlení, zařizovat, volat, tak se pak Eda ani neobtěoval zavolat, e nepřijede.
3. Pravidla
Moná mě teď ukamenujete, ale pravidla PC jsou pořád stejná. Pouze se snaí vdy na základě předchozího ročníku omezit ty díly, které jsou na hraně a dá se o nich polemizovat (popř. je obcházet).
V roce 2009 jsme zavedli libovolné převody (co je komerční převod), zakázali jsme Slot.it F pneu (protoe přily na trh v průběhu rozjeté sezony), letos jsme zakázali Motraxx Tiger (opět v rozjeté sezöně) )a navíc jsme dali minimální průměr kol, co je asi jediná moná varianta, jak to udret (mít v pravidlech, e kola se nesmí brousit, jen ojet ... jak to pozná?) v rozumných mezích.
A teď to nejdůleitějí, dávat na auto podvozek od jiného vozu? Proč? Aby bylo rovnocenné? Tak jako tak se vdy pojedou jen ty nejnií a nejirí karoserie. Kdy se tu několikrát mluvilo o stavěných podvozcích s hardplastik boudou, tak to lo do kytek a to je jediná cesta k tomu, aby si lidé stavěli podvozky na auta, která mají jezdit. A pak u to jde k 1:24 Gt atd. a to u nejsou hračky.
A navíc jsem se přesvědčil (Standa), e pokud je čas a chu, rozjet se dá kadé auto (viz. P997 s úhlovým motorem a bez klece). Jen je třeba se autu věnovat.
Jetě k přejímce:
Přejímka je ráno najedno pro to, aby odpadly zbytečné časové ztráty mezi jednotlivými kategoriemi a aby rozhodční nemusel řeit poměrně velmi časté poadavky na zapnutí dráhy pro jakýsi dalí trénink při vyplňování startovní listiny a vkládání závodu. A prosím, neargumentujte mi tím, e máte jedny páry kol pro vechny kategorie a musíte kola přendávat.
4. Standa Němeček
Váím si ho a uznávám a jsem rád, e tu je. Standa k nám do klubu přiel, během 2 měsíců si ve odzkouel a posunul se do jiných sfér. Rád půjčí, věnuje, udělá, pomůe. Takových lidí je málo. A to, e posunul i některé dalí závodníky (mně a Standu L.) nahoru? Proč to mít za zlé. Navíc, on dělá vdy ve v rámci pravidel. To, e nám ukáe, e kola musí být rovná, e podvozek musí být rovný, e je lepí uloení motoru tak nebo tak? Uvědomte si, e on si vezme auto a jde sám trénovat a teprve na základě toho to upravuje. Ano, na začátku si třeba pořídil "komerční motor" Proslot, který nebyl komerční (co je to komerce), teď u ví a staví si dál. e mu nejede Riley? No a co, auto zahodil a staví si nové od začátku.
A nejet na závody kvůli tomu, e tam bude Standa Němeček a někdo, kterému poradil, to pak nemusím jezdit nikdy nikam, vdy bude někdo lepí.
---------------------------
A teď bych rád věděl, v čem jsou Tomái pravidla nejasná.
Rád bych věděl, kolik z loňských účastníků PC nejezdí kvůli tomu, e nejsou páteční tréniky.
Rád bych věděl, kolik z loňských účastníků PC nejezdí kvůli tomu, e není atmosféra.
Rád bych věděl, kolik z loňských účastníků PC nejezdí kvůli tomu, e startuje Standa Němeček.
---------------------------
To není arogantní odpověď, pouze konstatování faktů.
P. Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 24-06-2010 09:19
Jirkaravidla PC-byla ji přede mnou, a v podstatě se nezmněnila
formule Kr-jezdím na ni neformulová kola, jeliko standartní mají malý průměr bez zakázaného brouení/cca19,7/.je to v rámci pravidel-následně jsem přijel na Podbabu, kde byly formule obuty do formulových kol, ale jaksi jim zmizely podélné dráky....no dál to nebudu rozvíjet
PC Pardubice-kategorie Klasik1-Ninco,2-Fly,3-Pro-slot
Riley-jezdím mechanický rejgl, a vichni si vimli, e musím vude jezdit o 2-4v více,20k je s ním prostě zoufale pomalej,kdy jsem si v Brně od Květy půjčil elektr.,tak jsem zrychlil o 0,5s na kolo/pak mi sice kleknul, ale to je jiná problematika.No a taky to přeiju.
Mitch-neveď diskuze o závodech, kdes nikdy nebyl!!
PC nejezdim a tak nemám z něj vlastní zkuenost ale přesto napíu vlastní názor.
1) Atmosféra - nejezdím a neumím posoudit. Ale kdyby tam letos docházelo k nějakým hádkám určitě by se to projevilo i na netu. Nevim sem si e by si někdo z účastníků stěoval.
2) Pravidla
Dal sem si práci a srovnal jsem si pravidla minulá a současná. Nezdá se mi e by dolo k nějaký zásadní změně s víjimkou jen právě omezení některých novinek v zájmu vech. Např. právě gumy mají stanovené rozměry a to je asi jediná cesta jak se s tím vypořádat. Slovní finty typu ojetí x brouení jsou ptákovina. Horí je dy někdo přijede na závody a tam se doví e s něčim jet nemůe a přitom to v pravidlech neni. Co se týká výběru modelů tak jsou i tady lidi který jezdí s nevhodnýma atipama a nedopadají nijak patně.
3) Dvoudenní závody
Jednomu se hodí tohle jinému ne. Stejně tak by mohly tvrdit ti který múou jen v sobotu e páteční maji výhodu. Z vlastní skuenosti vim e milovníků dvoudeních závodů ubývá. Jakmile ale začne někdo svou účast slibovat pod nějakýma podmínkama tak nakonec stejně věčinou nepřijede a ostatní víjimky otráví. Zájmůů vech jednotlivcú se prostě nedá vyhovět. Myslim e u jste se tady o tom jednou hádali a výsledkem byla jen blbá nálada a atmosféra.
4) Startovné a Přejímka
Obojí určuje pořadatel a je to jen a jen na něm. Mě se sice líbí víc systém kp ale v SRC třeba teď je debata o několikanásobným zvednutí startovného kvúli vysokým nákladům vlastníků drah. nakonec ty dvě stovky nejsou nic stranýho a daleko víc stojí doprava.
5) Standa
Není spí hlavní problém to e furt vyhrává? Zkuste si na to v duchu odpovědět podle pravdy.
6) Účast
Napočítal jsem celkem 4 seriály: PC. kp, PS, VČP. Moná e existujou i dalí. To je docela dost aby to rozmělnilo startovní pole. Vichni se ale větčinou chovaj stejně kdy posledně na podbabu třeba taky dojelo minimum lidí z kp. Prostě budoucnost mají spí závody s lokální púsobností.
Příspěvků celkem: 318 Bydlitě: Praha Registrován od: 06.01.09
Vloeno dne 24-06-2010 12:45
Tady se to tedy rozjelo . PC občas jezdím, letos Prahu a Pardubice, tak také připojím svůj názor.
1) Atmosféra - výborná, kadý je ochoten poradit, pomoct, půjčit regel, dokonce i auto, kdy je problém...
2) Pravidla - já je nečet, předpokládám, e kdy do auta z krabičky dám motor NSR, převody a kolečka SlotIt a trochu olova, tak přejímkou projdu. Uznávám ovem, e to zrovna není cesta k předním pozicím.
3) Dvoudenní závody - proč ne, ale já bych stejně přijel a v sobotu ráno.
4) Starnovné - není vysoké, jen jak jsem psal výe bych ho rozdělil podle kategorií, ale osobně je mi to jedno.
5) Standa - ten člověk by mohl PC zlikvidovat stejně, jako 917/30 zlikvidovala CanAm .
6) Myslím, e PC směřuje k elitnějímu seriálu, kde bude míň účastníků, kteří se budou poměřovat mezi sebou, budou auta stále vyvíjet a bude je to právě proto bavit. Občas jim bude dělat křoví někdo jako já, kterému je jedno jestli mu Standa nadělí 20 nebo 30 kol. Ale takový ten průměr asi odumře. Asi také bude muset pořadatel přistoupit ke zvýení startovného.
Já si vybral dva seriály, PC a KHP, vechny termíny jsem si napsal do kalendáře a pak to buď vyjde nebo ne. KHP mám radi kvůli monosti nasazení italských aut a také se mi lépe ve výsledcích čte 18. místo ze 40 ne 11. z 11. PC ovem zas více odsejpá a jsem dříve doma. Rozhodující je ale pro mne termín a tak to letos vylo jen na dva KHP a čtyři PC.
Příspěvků celkem: 1003 Bydlitě: New Bor City Registrován od: 20.09.06
Vloeno dne 24-06-2010 12:57
To: Standa Mitch-neveď diskuze o závodech, kdes nikdy nebyl!!
To jsem jako nepochopil. NIC JSEM K TOMU NEŘEKL.
Jen jsem na ten příspěvěk upozornil pač jsem ho zazdil reakcí k úplně něčemu jinnému.
A jestli naráí na mě předelé příspěvky tak SORRY, omlouvám se ti, e jsem to tu troku oivil mími asi přihlouplými názory.
Tak jsem to nějak blbě pochopil,tak promiň
...K tý glorifikaci mnou zajetých výsledků v PC-letos bylo odjeto celkem 3x4 jednotlivých závodů v rámci PC, vyhrál jsem jich jenom 8, take 4 musel vyhrát někdo jiný!