AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 18:51:36 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

View Thread
AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetovďż˝ server o autodrďż˝hďż˝ch | Závody a akce | PORSCHE CUP
strana 3 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 22-06-2010 11:08
Vítku teď si na to káp.
S pravidelným přístupem na dřevo je to na draka.
Mᚠrecht Jablonné v pod Ještědí a Děčín jsou skutečně kousek, Liberec už je drobet dál, ale pokud vím tak Komerčky už tam nejezděj a pro veřejnost otevřeno není, jen kroužky.
Liberec: Musel bych se dohodnout s Tomem Herderem jestli by nás tam čas od času pustili se projet, to by snad takový problém nebyl.
Jablonné: To mám doslova za rohem cca20km to zas funguje a nefunguje, snad se tam lítá jen Honda a někdo mi snad říkál že je ta dráha tak šíleně naklopená, že tam komerčky padaj z dráhy tak nevim. Na netu o téhle dráze nic není krom pár fotek.
Děčín: krom těch pár závodů pro krušnohor jezdí taky jen placky.
Ideál by byl pravidelný kroužek nebo vztup pro veřejnost někdy v týdnu na kterém se člověk může stavit a testovat pokud je dráha volná. Tzn Liberec 50km Děčín 30km.
Samozřejmě radši bych ten Děčín pač ač se to nezdá tak 50 a 30 už je téééměř dvojnásob. Jezdit ve výsledku 60 nebo 100 týdně nebo jednou za 14 dní je rozdíl.

Kdepak bez druhýho pravidelnýho jezdce do toho nejdu.
Editoval Mitch dne 22-06-2010 11:20
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Ivan
člen

Příspěvků celkem: 461
Registrován od: 19.01.07
Vloženo dne 22-06-2010 12:19
Mitchi, poradím ti jedno - jezdi vlakem. To tě vyjde levněji než autem když jsi sám. Já tak objíždím vybrané závody a nestěžuji si na netu, že musím například v Kralupech čekat hodinu na přípoj do Slaného. Bohužel jsou jiné příčiny pro které nemohu objet třeba celý krušnohor ač bych rád a to nejen proto aby bylo procento těch co absolvují vše vyšší, ale proto, že tento seriál se mi líbí. A pokud nemám do některého seriálu model, tak se přijedu aspoň podívat, když je to na mé oblíbené dráze a mohu se tam potkat s kamarády.
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 22-06-2010 13:00
Počkej Ivane a to sebou vozíš i kufr s nářadím a modelama? Tak to klobouk dolu, to před tebou smekám. Mᚠmůj obdiv.
Abych pravdu řekl, vlakem jsem jel naposled snad do školy cca 6let zpět a upřímně nechybí mi to. To že to jezdí +-10minut od času v řádu mi ani tak nevadilo, ale ta doba jízdy a návaznosti spojú jsou vážně šílený.
Mějte mě v tomhle třeba za lenocha, ale představa toho že vláčim dva kufry z toho jeden plechovej a se zdrojem vlakem mě vážně neláká. Chtěl bych si to užít a ne se před tím a potom udřít.
Navíc i jak říká Petr, ve dvou a nebo v partě se to lépe táhne.
Je rozdíl když je na něco člověk sám a nebo když je pro to zapálená celá partička lidí.
Jinak díky Vítku za typ. SlotIt mi je také sympatickej.smiley
Editoval Mitch dne 22-06-2010 13:02
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Ivan
člen

Příspěvků celkem: 461
Registrován od: 19.01.07
Vloženo dne 22-06-2010 13:30
Nebo zkus Mitchi shromáždit kolem sebe partu adolescentů, kupte si na začátek každý jedno auto stejné kategorie (ve stavebnici od Slot.It za 1000 kaček) a až to složíte, tak vyražte do nejbližšího klubu s autodráhou. Pokud budete takovýto "kroužek" určitě najdete pomocnou ruku a svezete se na pořádné dráze i mimo vypsané závody. Model kategorie Clasik z poháru Slot.It je možné použít jako auto kategorie Historic v krušnohoru a stejné to je i s kategorií Group C. Za dva litry mᚠdvě stavebnice srovnatelných modelů s konkurencí, pokud je koupíš hotové tak přidej ještě pětistovku, a pak to záleží na tvém palci. No a partička ti přispěje na benzín.
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Standa
člen

Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09
Vloženo dne 22-06-2010 13:38
Mitchi, na tyhle hračky není potřeba vozit skoro nic,místo zdroje ti stačí baterka,já vozím všechno v bedně na zeleninu 30x40cm.smiley
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 22-06-2010 14:07
To Ivan:
Je to zvláštní, ale je jednodužší pro něco takového nadchnout kluky jako jsem já a fotry od rodiny než ty mladý do dvaceti. Ty teď hlavně mastej POKER. Tedy aspoň ti který v tomhle věku znám.
To Standa:
Vím že k tomuhle člověk moc nepotřebuje tedy pokud už má aspoň nějak upravený a vybavený model. Ale když ne, tak nikdy nevíš kdy se ti hodí pájka, bruska, jasný světlo aby na to člověk viděl a kus dráhy na vyzkoušení chodu převodů a motoru. Prostě mám rád všechno potřebné nářadí pohromadě.
Nesnášim bezmoc když člověk, ví že by to mohl opravit, ale chybí mu to a to protože si to prostě nevzal.
Kolikrát když jezdíme u toho kámoše tak jsme odkázaný jen na mí nářadí protože on krom pár šroubováčků, štípaček a kleští doma nemá.
Nějaká izolepa, skalpel, vazelína, olejíček, závažíčka, proč by tohle měl mít doma jako obyčejný spotřebytel domácí dráhy? Ale když upadne kolečko, už je problém.
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Ivan
člen

Příspěvků celkem: 461
Registrován od: 19.01.07
Vloženo dne 22-06-2010 14:11
Jo, že se ještě připomínám, mně na pět modelů pro krušnohor či pohár Slot.It stačí můj papírový kufr z obalu na pivo. Vejde se mi do něj vše potřebné. Jediné co v něm nevozím je dremelka, tu ani nemám, a pájka. Ostatní je v pohodě. Jak kufr vypadá najdeš na fóru TH a na jeho stránkách.
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 22-06-2010 14:25
Joo, pamatuju si tvůj kufřík z kartonu od piva a taky vím že z něho někdo nebyl moc nadšenej když to v ddm viděli. Že by některé vedoucí? Ale polepy to tenkrát nějak zakamuflovali, že jo?
Já mám jeden kufr z bývalého PC-Casu i se zdrojem na modely, kabely, dremelku, pájku, řezačku a nějaký drobnosti a druhej kufr (basu) s nářadím.
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
vitek
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1642
Bydliště: Zlín
Registrován od: 07.12.06
Vloženo dne 23-06-2010 16:28
Mitchi - jezdím taky vlakem - auto zústává doma rodině. Mám jeden "ALU" kufr z OBI a kromě pájky tam mám vše potřebné. A když to dobře promyslíš (nachystᚠvčas a doma), tak ani pájku, natož Dremelku u komerček vlastně nepotřebuješ.


ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Jirka
člen

Příspěvků celkem: 417
Bydliště: Holubice, Praha-západ
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 23-06-2010 23:58
Tak bez dremelky možná, ale bez pájky na závody, to je jako jezdit autem bez rezervy. Dlouho jsem se rozmýšlel jestli mám napsat do tohoto vlákna abych se někoho nedotknul ale myslím že v zájmu samotného Porsche cupu bych měl.
Předně si myslím, že většina názorů, která zde padla, že ubývá závodníků z toho a toho důvodu je mylná. Řeknu vám popravdě svůj názor na věc.
Já se mohu vzhledem ke svému zaměstnání účastnit pouze dvou závodních víkendů v měsíci. Tedy na prvém místě to je Krušnohor a za druhé jsem volil, respektive můj syn mezi Porsche cupem a Mistrovním republiky maket GT,MC 24.
V počátcích Porsche cupu panovala velmi přátelská atmosféra, pravidla se vyvíjela tak nějak za pochodu s tím, jak duchovní otec Porsche cupu Pepino sbíral zkušenosti. Na druhé či třetí závody přijely i kluci z tehdejší špičky Kšp.I jim se také pohár líbil a přislíbili, pokud si dobře vzpomínám, že pokud termíny nebudou kolidovat s mistrovstvím maket, rádi se účastní celého seriálu. Dokonce si pořídili i nové modely "poršáků". Vše se vyvíjelo tak, že zde bude další celoroční oblíbený pohár na kterém budou příznivci komerček měřit své síly. Přiznejme si, že většina klasických srcčkařů, na nás stále kouká jen jako na hraní si na závody a podceňují tyto poháry.
Pak se do Poháru vložil zkušený závodník Standa Němeček, který -
za prvé - určitě se sám nejdříve přesvědčil, že to jen takové hraní není( vzpomínám na jeho prvé závody kdy snad nedojel bez poruchy ani jednu kategorii-
za druhé-pozvedl úroveň závodů komerček -
za třetí- nastolil totální chaos v pravidlech, ve kterém se Pepino (a mi promine) nemohl zorientovat
A teď dle mého nastaly chyby v pravidlech, které se vyvíjejí v každém motoristickém odvětví podle toho kdo s jakou novou technikou přijde, či mezeře v těchto pravidlech. Na to je nutné zareagovat. Avšak vzhledem k tomu, že největší tunér a revolucionář pochází z domovského klubu pořadatelů, vše se vyvíjelo pouze ve prospěch jim a bohužel ke škodě konkurence bez které se pohár nemůže rozvinout na úroveň přesahující jeden kraj.
Tvůrci Krušnohoru, když jsme je poprvé porazili ve vytrvaláku po prvotním zklamání řekli, že to je dobře a že mají zase nové soupeře, bez kterých by je to po čase přestalo bavit.
Od té doby s náma konzultují všechna pravidla, přestože jsou to kluci, kteří dělají src třicet i více let a mají daleko větší zkušenosti ze závody, než třeba Pepino.
Když to vezmu konkrétně, tak všechny závody se jezdí na známých tratích hlavně domácím závodníkům a není možnost zde potrénovat a hlavně naladit auto předem. Když se přijede na závody v ranních hodinách, vybalí se, vyčká fronta na volnou dráhu a pak se musí pro mě nesmyslně odevzdat auta všech kategorií po přejímce do depa v devět hodin a už se na ně nesmí sáhnout, tak to je pro účastníky z konkurence trochu nerovný boj. Nepochopil jsem, že bylo opět zdůrazněno pro závod na Pardubické dráze - není možné trénovat v pátek. V loňském roce jsme si s celou rodinnou udělali výlet do Pardubic. Přijeli jsme již v pátek a přespali ne nedaleké ubytovně cca 500m od dráhy. Ráno jsme tam byli mezi prvními a R.Kalhous když se dozvěděl, že už jsme v Pardubicích od pátku se hrozně divil, proč jsme se mu neozvali, že nás mohl nechat v pátek večer potrénovat. Z toho jsem nabyl přesvědčení, že pro provozovatele dráhy není možnost pátečního tréninku nepřekonatelný oříšek. Kdo jezdí trochu slušně komerčky, dá mi za pravdu, že naladění tohoto modelu na konkrétní tra je možná důležitější než lexanovou raketu se kterou jedete většinu okruhu naplno, tedy pokud se snažíte dostat na bednu.
Modelů aut Porsche je mnoho, ale ne zase tak mnoho aby jsme si mohly vybrat z několika modelů určité kategorie, které budou jezdit srovnatelně. Padli tady názory, že na umístění v závodech jsou nejdůležitější ruce. Tak to je ta největší hloupost, která může v motoristickém sportu ( a nᚠkoníček má obdobné vlastnosti) padnout. S dobrým autem můžu závod zkazit, ale se špatným nemůžu nikdy vyhrát. Standa mi určitě dá za pravdu. Nikdo nepochybuje o jeho jezdeckých schopnostech ale podívejte se třeba na jeho výsledky v závodě Riley. V jiných kategoriích vyhrává ale tady ne. Říkám to ale proto, že teď jsou v kategirii historik téměř pouze k vidění Porsche od NSR a v kategorii klasik pouze Porsche 997 od Ninca, které Standa naučil úžasně jezdit a od něho se to naučili i další kluci z Hradce. To znamená, že můžeme klidně časem zahodit či prodat všechny ty krásné další modely aut Porsche kvůli kterým celý seriál vzniknul. Vždy to vlastně můžou být i lexanové karoserie, budeme je mít všechny stejný, jenom jinak nabarvený a podvozky budou taky stejný, takže proč vlastně jezdíme komerčky. Oni te lexanisté jsou vlastně daleko chytřejší a vyjde je to v důsledku na méně peněz než nás. Je to tak.
Tomuhle všemu se dá zabránit vhodnou změnou pravidel. Umožnit technické úpravy tak aby i ostatní modely měly šanci. A naopak udržet Standovu technickou tvůrčí fantazii trochu na uzdě. Standa se nám namotal i do Krušnohoru což osobně vítám, a uznávám jeho kvalit ale udělal nám tam trochu revoluce v pneumatikách. Jezdeckou špičku to neodradilo, snaží se přizpůsobit ale zároveň se chystá změna respektive doplnění pravidel aby auta pořád vypadala jako modely skutečných aut, kvůli čemuž komerčky jezdíme. Není možné aby formule jezdily na nízkoprofilových kolech tlouštky jednoho milimetru, či všechny modely byly bílé a na nich nalepeny pouze malá startovní čísla. To kdyby jsme udělali podle Standy všichni, tak jsme zase u lexanů.
No nějak jsem se rozkecal ale to jen proto, že se mi původní myšlenka Porsche cupu líbila a Pepino po prvních závodech sklidil veliký potlesk ale bohužel později se to nějak zvrtlo a spoustu dobrých jezdců odradilo. Píšu to jen za sebe ale mluvím o tom i s kamarády na závodech a vím, že mají podobný názor.



Závod je život, to co je před či po něm je jen čekání.
tel. 723577484
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 24-06-2010 07:29
Vítku, souhlasim s Jirkou že jet na závody bez pájky je hazard. Uklepe nebo přelomí se ti před nebo při závodě drátek a co uděláš? Budeš smutně koukat pač kategorii nedokončíš ikdyž to auto máš, nebo to oholíš, omotᚠa přelepíš izolepou? A co když budeš chtít vyměnit motor za jinný s jinnou charakteristikou výkonu? Pájka je prostě číslo 1 z těch nejt잚ích věcí v kufru.
Dremelka, budíš, může to být zbytečný krám, ale jen v případě že už mám model upravený, odzkoušený, odladěný a že budu doufat že se mi s ním během závodu nic nestane kde by byl třeba zákrok dremelky nutností.
Ale pokud mᚠNový model a testuješ na dráze a snažíš se ho naučit jezdit. Kolikrát potřebuješ někde něco ubrousit kvůli kolům rep. novým gumám, partie uchycení kolem vodítka, tu a tam někde něco překáží k vhodnému dovyvážení atd...
Aspoň má skušenost např. s modely Fly (nic proti nim, jezdí se mi s nimi skvěle) je taková, že tam se bez ní po rozbalení modelu neobejdu. Buď se mi kouše vodítko, nebo někde škrtá guma o lem karoserie, jsou to drobnosti ale drobnosti který vaděj, překážej nebo brzděj.
Prostě nedá se říct, že Dremelku nikdy nebudeš potřebovat. Můžu ji sebou na deset závodů víst zbytečně, ale na jedenáctém se mi může náramně hodit.
smiley

PS: To co píše Jirka mi připadá jako přátelská upřímná a hlavně věcná kritika.
K tomu by se měl možná vyjádřit někdo odpovědnější než jsem já.
Jsme přeci jen ve vlákně Porsche Cupu.
Editoval Mitch dne 24-06-2010 07:37
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
liberec
člen

Příspěvků celkem: 28
Registrován od: 27.10.08
Vloženo dne 24-06-2010 08:23
To Jirka - ztotožňuji se s tím, co jsi napsal. Zmatky v pravidlech byly hlavním důvodem, proč jsem rezignoval na PC.
http://www.tom59herder.cz/index.php
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Standa
člen

Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09
Vloženo dne 24-06-2010 08:44
Jirko, děkuji ti za pochvalu mé technické zdatnostismiley, ale napseal jsi do článku mnoho polopravd, které následně opravím, jsem ale teď ale v práci,nemám čas.
liberec-četlst ty pravidla PC,co je tam za zmatky?????????,,,,,
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Pepino
Super Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 1154
Bydliště: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06
Vloženo dne 24-06-2010 09:11
Ahoj Jirko, díky za první konstruktivní názor na PC, pokusím se Ti odpovědět. Neber to prosím tak, jak je to obvyklé u našich politiků, že i když se jedná o dobrou myšlunku, kvůli tomu, že jsem z opačné strany, tak to schodím ze stolu.

Tak nějak to shrnu:
1. Atmosféra
2. Páteční tréninky
3. Pravidla
4. Standa Němeček

1. Atmosféra
Myslím si, že na atmosféře mezi účastníky se absolutně nic nezměnilo. Kdo přijede, tak ví, že je pohoda, nikdo na nikoho nekřičí, čeká se, i když není závodník na startu apod. Takže o tom to určitě není.

2. Páteční tréninky
Podle mě nesmysl. Jet v pátek odpoledne (většinou si vzít volno z práce) kamkoliv po ČR v největším provozu jen kvůli tomu, abych si najel dráhu? Nevím, jak vy ostatní, ale mě autíčko, které je postavené pro HK Benešovku jede i na Podbabě atd. Auto ladit nemusím a dráhu si projedu za 2 hodiny tréninku před závodem a to tak, že po 5 minutách již jezdit nepotřebuji, stejně nejvíc si vyzkouším v prvním segmentu.

Navíc mě zde někteří argumentujete vysokým startovným. Mají si tedy ostatní ještě platit nocleh na pensionu či hotelu? A pokud je do toho nechcete tahat, má smysl mít páteční organizovaný trénink pro 1-2 lidi? A naprosto na rovinu, když jsem v loňském roce sháněl ubytování pro Edu Šerbera do Nové Paky, kde kvůli tomu museli večer shánět bydlení, zařizovat, volat, tak se pak Eda ani neobtěžoval zavolat, že nepřijede.

3. Pravidla
Možná mě teď ukamenujete, ale pravidla PC jsou pořád stejná. Pouze se snaží vždy na základě předchozího ročníku omezit ty díly, které jsou na hraně a dá se o nich polemizovat (popř. je obcházet).

V roce 2009 jsme zavedli libovolné převody (co je komerční převod), zakázali jsme Slot.it F pneu (protože přišly na trh v průběhu rozjeté sezony), letos jsme zakázali Motraxx Tiger (opět v rozjeté sezöně) )a navíc jsme dali minimální průměr kol, což je asi jediná možná varianta, jak to udržet (mít v pravidlech, že kola se nesmí brousit, jen ojet ... jak to poznáš?) v rozumných mezích.

A teď to nejdůležitější, dávat na auto podvozek od jiného vozu? Proč? Aby bylo rovnocenné? Tak jako tak se vždy pojedou jen ty nejnižší a nejširší karoserie. Když se tu několikrát mluvilo o stavěných podvozcích s hardplastik boudou, tak to šlo do kytek a to je jediná cesta k tomu, aby si lidé stavěli podvozky na auta, která mají jezdit. A pak už to jde k 1:24 Gt atd. a to už nejsou hračky.


A navíc jsem se přesvědčil (Standa), že pokud je čas a chu, rozjet se dá každé auto (viz. P997 s úhlovým motorem a bez klece). Jen je třeba se autu věnovat.


Ještě k přejímce:
Přejímka je ráno najedno pro to, aby odpadly zbytečné časové ztráty mezi jednotlivými kategoriemi a aby rozhodční nemusel řešit poměrně velmi časté požadavky na zapnutí dráhy pro jakýsi další trénink při vyplňování startovní listiny a vkládání závodu. A prosím, neargumentujte mi tím, že máte jedny páry kol pro všechny kategorie a musíte kola přendávat.

4. Standa Němeček
Vážím si ho a uznávám a jsem rád, že tu je. Standa k nám do klubu přišel, během 2 měsíců si vše odzkoušel a posunul se do jiných sfér. Rád půjčí, věnuje, udělá, pomůže. Takových lidí je málo. A to, že posunul i některé další závodníky (mně a Standu L.) nahoru? Proč to mít za zlé. Navíc, on dělá vždy vše v rámci pravidel. To, že nám ukáže, že kola musí být rovná, že podvozek musí být rovný, že je lepší uložení motoru tak nebo tak? Uvědomte si, že on si vezme auto a jde sám trénovat a teprve na základě toho to upravuje. Ano, na začátku si třeba pořídil "komerční motor" Proslot, který nebyl komerční (co je to komerce), teď už ví a staví si dál. Že mu nejede Riley? No a co, auto zahodil a staví si nové od začátku.

A nejet na závody kvůli tomu, že tam bude Standa Němeček a někdo, kterému poradil, to pak nemusím jezdit nikdy nikam, vždy bude někdo lepší.

---------------------------

A teď bych rád věděl, v čem jsou Tomáši pravidla nejasná.

Rád bych věděl, kolik z loňských účastníků PC nejezdí kvůli tomu, že nejsou páteční tréniky.

Rád bych věděl, kolik z loňských účastníků PC nejezdí kvůli tomu, že není atmosféra.

Rád bych věděl, kolik z loňských účastníků PC nejezdí kvůli tomu, že startuje Standa Němeček.

---------------------------

To není arogantní odpověď, pouze konstatování faktů. smiley


P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 24-06-2010 09:19
155143779 www.facebook.com/autodrahaorg/
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Petr L
Administrátor

User Avatar

Příspěvků celkem: 2145
Bydliště: Praha
Registrován od: 04.04.07
Vloženo dne 24-06-2010 10:00
Kluci vynechte Standu a chaos v pravidlech a pak bude mít ta debata smysl smiley


http://132slotcars.blogspot.com/
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Standa
člen

Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09
Vloženo dne 24-06-2010 11:27
Jirkasmileyravidla PC-byla již přede mnou, a v podstatě se nezmněnila
formule Kr-jezdím na ni neformulová kola, jelikož standartní mají malý průměr bez zakázaného broušení/cca19,7/.je to v rámci pravidel-následně jsem přijel na Podbabu, kde byly formule obuty do formulových kol, ale jaksi jim zmizely podélné drážkysmiley....no dál to nebudu rozvíjet
PC Pardubice-kategorie Klasik1-Ninco,2-Fly,3-Pro-slot
Riley-jezdím mechanický rejgl, a všichni si všimli, že musím všude jezdit o 2-4v více,20k je s ním prostě zoufale pomalej,když jsem si v Brně od Květy půjčil elektr.,tak jsem zrychlil o 0,5s na kolo/pak mi sice kleknul, ale to je jiná problematika.No a taky to přežiju.

Mitch-neveď diskuze o závodech, kdes nikdy nebyl!!
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
JK
člen

Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09
Vloženo dne 24-06-2010 11:58
PC nejezdim a tak nemám z něj vlastní zkušenost ale přesto napíšu vlastní názor.
1) Atmosféra - nejezdím a neumím posoudit. Ale kdyby tam letos docházelo k nějakým hádkám určitě by se to projevilo i na netu. Nevšim sem si že by si někdo z účastníků stěžoval.
2) Pravidla
Dal sem si práci a srovnal jsem si pravidla minulá a současná. Nezdá se mi že by došlo k nějaký zásadní změně s víjimkou jen právě omezení některých novinek v zájmu všech. Např. právě gumy mají stanovené rozměry a to je asi jediná cesta jak se s tím vypořádat. Slovní finty typu ojetí x broušení jsou ptákovina. Horší je dyž někdo přijede na závody a tam se doví že s něčim jet nemůže a přitom to v pravidlech neni. Co se týká výběru modelů tak jsou i tady lidi který jezdí s nevhodnýma atipama a nedopadají nijak špatně.
3) Dvoudenní závody
Jednomu se hodí tohle jinému ne. Stejně tak by mohly tvrdit ti který múžou jen v sobotu že páteční maji výhodu. Z vlastní skušenosti vim že milovníků dvoudeních závodů ubývá. Jakmile ale začne někdo svou účast slibovat pod nějakýma podmínkama tak nakonec stejně věčinou nepřijede a ostatní víjimky otráví. Zájmůů všech jednotlivcú se prostě nedá vyhovět. Myslim že už jste se tady o tom jednou hádali a výsledkem byla jen blbá nálada a atmosféra.
4) Startovné a Přejímka
Obojí určuje pořadatel a je to jen a jen na něm. Mě se sice líbí víc systém kšp ale v SRC třeba teď je debata o několikanásobným zvednutí startovného kvúli vysokým nákladům vlastníků drah. nakonec ty dvě stovky nejsou nic strašnýho a daleko víc stojí doprava.
5) Standa
Není spíš hlavní problém to že furt vyhrává? Zkuste si na to v duchu odpovědět podle pravdysmiley.
6) Účast
Napočítal jsem celkem 4 seriály: PC. kšp, PS, VČP. Možná že existujou i další. To je docela dost aby to rozmělnilo startovní pole. Všichni se ale větčinou chovaj stejně když posledně na podbabu třeba taky dojelo minimum lidí z kšp. Prostě budoucnost mají spíž závody s lokální púsobností.
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Pavel 128
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 318
Bydliště: Praha
Registrován od: 06.01.09
Vloženo dne 24-06-2010 12:45
Tady se to tedy rozjelo smiley. PC občas jezdím, letos Prahu a Pardubice, tak také připojím svůj názor.
1) Atmosféra - výborná, každý je ochoten poradit, pomoct, půjčit regel, dokonce i auto, když je problém...
2) Pravidla - já je nečet, předpokládám, že když do auta z krabičky dám motor NSR, převody a kolečka SlotIt a trochu olova, tak přejímkou projdu. Uznávám ovšem, že to zrovna není cesta k předním pozicím.
3) Dvoudenní závody - proč ne, ale já bych stejně přijel až v sobotu ráno.
4) Starnovné - není vysoké, jen jak jsem psal výše bych ho rozdělil podle kategorií, ale osobně je mi to jedno.
5) Standa - ten člověk by mohl PC zlikvidovat stejně, jako 917/30 zlikvidovala CanAm smiley.
6) Myslím, že PC směřuje k elitnějšímu seriálu, kde bude míň účastníků, kteří se budou poměřovat mezi sebou, budou auta stále vyvíjet a bude je to právě proto bavit. Občas jim bude dělat křoví někdo jako já, kterému je jedno jestli mu Standa nadělí 20 nebo 30 kol. Ale takový ten průměr asi odumře. Asi také bude muset pořadatel přistoupit ke zvýšení startovného.

Já si vybral dva seriály, PC a KHP, všechny termíny jsem si napsal do kalendáře a pak to buď vyjde nebo ne. KHP mám radši kvůli možnosti nasazení italských aut a také se mi lépe ve výsledcích čte 18. místo ze 40 než 11. z 11. PC ovšem zas více odsejpá a jsem dříve doma. Rozhodující je ale pro mne termín a tak to letos vyšlo jen na dva KHP a čtyři PC.
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Mitch
člen

User Avatar

Příspěvků celkem: 1003
Bydliště: New Bor City
Registrován od: 20.09.06
Vloženo dne 24-06-2010 12:57
To: Standa
Mitch-neveď diskuze o závodech, kdes nikdy nebyl!!
To jsem jako nepochopil. NIC JSEM K TOMU NEŘEKL. smiley
Jen jsem na ten příspěvěk upozornil pač jsem ho zazdil reakcí k úplně něčemu jinnému.
A jestli narážíš na mě předešlé příspěvky tak SORRY, omlouvám se ti, že jsem to tu trošku oživil mími asi přihlouplými názory.
Autor RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice
Standa
člen

Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09
Vloženo dne 24-06-2010 13:42
Tak jsem to nějak blbě pochopil,tak promiňsmiley
...K tý glorifikaci mnou zajetých výsledků v PC-letos bylo odjeto celkem 3x4 jednotlivých závodů v rámci PC, vyhrál jsem jich jenom 8, takže 4 musel vyhrát někdo jiný!
strana 3 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Přeskoč do fóra:
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
01
01
Podbaba NASCAR 2008
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 26
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio