Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 12-03-2012 15:58 |
|
|
Nemá smysl zohledňovat jednotlivé anomálie, ty se nakonec vyřeí samy. V tomhle případě jde o systémovou změnu.
Jinak je ale 917/30 od Carrery moc hezký kousek .
Editoval JK dne 12-03-2012 16:31 |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 12-03-2012 16:41 |
|
|
Přesně tak, smysl toho opatření je jasný. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Tomnem
člen
Příspěvků celkem: 181
Bydlitě: Kondrac 119,258 01 Vlaim
Registrován od: 12.11.07 |
Vloeno dne 12-03-2012 21:27 |
|
|
S tím odtučněním Standova auta nemám nic spolecného.O redukci váhy se myslím postaral Pavel,nebo né?
Tomá N. www.tomnem-slot.estranky.cz |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Standa
člen
Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09 |
Vloeno dne 12-03-2012 21:30 |
|
|
Jasně Honza to spletl,..na výsledku to ovsem nic nemění |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Honza65
člen
Příspěvků celkem: 164
Bydlitě: Most
Registrován od: 05.04.07 |
Vloeno dne 13-03-2012 07:36 |
|
|
Tak jsem pro zajímavost převáil moje autí na krunohor a i Fly-917,,pover by slot.it"se do toho s rezervou vejde,Fly-Panoz také a to povauji za dost těká auta,take těch 90g.je asi rozumná hranice.Zrovna tohle byla jedna z věcí která se o víkendu na slot.itu v souvislosti pravidla 24h Brno probírala.
Dle mého tedy,rozumná věc.Jen vám to troku prodlouí tech.přejímku. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 14-03-2012 00:16 |
|
|
Tak jsem dnes na dráze vyndal váhu a nasadil tloutíkům dietu. Honza měl pravdu, jak NSR P997, tak Avant Slot P Kremer po redukci jedou lépe jenom ta 956 jezdí takhle nejlépe, asi budu muset vydat diody ze světel a podívat se jestli není v kastli něco zbytečně
Editoval Petr L dne 14-03-2012 00:17 |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Dutch
člen
Příspěvků celkem: 60
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 08.02.11 |
Vloeno dne 14-03-2012 00:38 |
|
|
U mě dobrý !!! ,ale Mitchovi jsem musel zredukovat 996 o pouhých 14 gramů.
Nebyl příli nadenej,kdy jsem mu říkal o těchto změnách
Asi bude těch zbývajících 12dní přemýlet jak odladit a nehledě na to,e měl absenci na trénikku v Děčíně na Bluekingu - velká koda neměl jsem s kým porovnat rozdíl,vím jen e se mi povedlo s NSR bez dováení zajet 9,4s kolo - asi budete lepí ,ale u mě je to pokrok
Dutch |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 14-03-2012 10:36 |
|
|
956 89g, NSR 997 90g po odtučnění, NSR 917K 88g. Ninco 997 od Pepina a Fly 917/10 od Standy jsem ani neváil, ty budou s rezervou pod 80g u od pohledu . Fly 911 Racing a jeho 100g jsem neřeil, toho u ani nevozím a schovávám pro příleitost a Pepino vyhlásí nějaký nostalgia match aneb "prohledejte půdy" .
Pro zajímavost, Fly 935 do Z, 98g, take i tady bych to asi dokázal, kdyby na to přilo .
Editoval Pavel 128 dne 14-03-2012 10:39 |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Mitch
člen
Příspěvků celkem: 1003
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 20.09.06 |
Vloeno dne 15-03-2012 08:36 |
|
|
Tak včera jsem naběhl v práci za klukama na provoz k lisu skloviny, kde maj přesnou gramáovou váhu pro průběné váení lisovaných noiček a zjistil jsem, e moje placka má mení nadváhu. O víkendu to budu muset nějak pořeit.
Fly - Porsche Joes LM - 98,05g
Fly - Porsche 908 Spyder - 84,57g |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Dutch
člen
Příspěvků celkem: 60
Bydlitě: New Bor City
Registrován od: 08.02.11 |
Vloeno dne 15-03-2012 10:38 |
|
|
Mitchi na Sklářský průmce maj analytické váhy jsou přesnějí na tisíciny
Dutch |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 15-03-2012 12:34 |
|
|
Ty mu asi budou na houby, protoe přejímka bude stejně podle mé miniváhy a za její třídu přesnosti bych zrovna ruku do ohně dávat nechtěl . Pro první závod určitě preventivně zavedeme 1% toleranci, kterou by se měly vyřeit eventuální odchylky podobných modelářských vah. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 15-03-2012 13:06 |
|
|
Rozhodně to tu oilo, po té změně pravidel . já to váím na takové té digitální váze na mouku atp. co má ena v kuchyni.
Akorát se mi nelíbí, e to přinese honbu za lexanovými cockpity, magnéziovými koly, dutými osami, vykostěnými kastlemi atp. Jene co stím? Určit maximální hmotnost pouitého závaí, by bylo nejčistí ale v podstatě nekontrolovatelné. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 15-03-2012 13:42 |
|
|
Pavle,
a ty jetě nemá lexanový cockpit, magnéziová kola, duté osy atp. (vykostěné kastle jsou zakázány)
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Standa
člen
Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09 |
Vloeno dne 15-03-2012 13:56 |
|
|
Ty Mg disky a dutý osy,..to je spí problematika rotační hmotnosti, to je jiná kapitola, z celkové vázy téměř nerozhodujíci |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 15-03-2012 13:56 |
|
|
To Pepino: u svých ne, u extovárních ano .
To Standa: To je fakt. Chtěl jsem tím jen říct, e ta celková váha je vlastně takové zjednoduení a opatření vzniklo kvůli zamezení přehnaného dovaování, nikoli kvůli celkové váze, těká kastle rozhodně nikoho nezvýhodní , ovem kontrolovat pouze váhu závaí, nebo pouze váhu podvozku by bylo sloité a závodníky těko akceptovatelné.
Editoval Pavel 128 dne 15-03-2012 14:11 |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Petr L
Administrátor
Příspěvků celkem: 2145
Bydlitě: Praha
Registrován od: 04.04.07 |
Vloeno dne 15-03-2012 14:48 |
|
|
Prosím, nedělejte z toho takový maglajs, nebo to dopadně zase blbě. Celková váha je jasný a srozumitelý termín a jednodue ověřitelný fakt.
Nechávat původní kokpit můe být hezké , ale také někdy svazující, jsou auta, kde se kvůli kokpitu nedá v některých partiích dovaovat ..... Na vem se dá najít chyba
|
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Pavel 128
člen
Příspěvků celkem: 318
Bydlitě: Praha
Registrován od: 06.01.09 |
Vloeno dne 15-03-2012 15:23 |
|
|
Samozřejmě, ale alespoň se tu něco děje, na dráze se člověk sveze maximálně jednou týdně, zazávodí si maximálně jednou za měsíc, ale diskutovat tady můe pořád a to je taky zábava .
Proti váhovému limitu nic nemám a povauji ho za dobrý krok. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
kmasita
člen
Příspěvků celkem: 213
Bydlitě: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08 |
Vloeno dne 15-03-2012 16:15 |
|
|
Jenom jeden navrh, jestli by nebylo rozumne povolit lexanove kokpity i do aut ktere je original nemaji. Jelikoz se stejne pouzivaji a nektera auta se bez nich nedaji postavit. Beru to jako legalizaci toho ce se bezne pouziva. Vyhli by jste se sporum a ukazovani prstem... V pravidlech by to chtelo akorat osetrit aby to po esteticke strance moc nervalo. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 15-03-2012 16:21 |
|
|
NE ... Květo, je to zbytečné. Slot.it v plackách mají monost dokoupit, Ninco Pro-Race to mají, P917 jezdí vichni v podstatě stejné auto, kde je panák normální a 935 jezdí vichni stejné auto taky.
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 15-03-2012 16:21 |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2012 - pravidla a termíny |
kmasita
člen
Příspěvků celkem: 213
Bydlitě: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08 |
Vloeno dne 15-03-2012 16:35 |
|
|
To byl fofr Tak jak to pises to samo ma svou logiku. Nadruhou stranu startovnim polem probehlo napriklad nekolik 917/10 ktere nesplnovali predpisy hned v nekolika bodech vcetne toho kokpitu. Pokud se vsichni tvari ze jim to nevadi tak je to v pohode. Jakmile se to zacne hadat mas zadelano na problem... a ono se to jednoho dne zacne hadat. Ten zadomotor beru jako speci kategorii, sam jsi je nezahrnul do omezeni vahy. Pro ostatni kategorie bych to zvazil. |
|