Autor |
RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice |
kmasita
člen
Příspěvků celkem: 213
Bydlitě: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08 |
Vloeno dne 30-06-2010 01:58 |
|
|
Ahoj kluci chtěl bych i kdy trochu opoděně přidat pár svých názorů a postřehů. Za prvé bych se chtěl omluvit za svou neúčast v Pardubicích. Moc jsem se na tu dráhu, kterou znám jenom z obrázků těil. Dokonce jsem také Standovi několikrát potvrdil e přijedu. Bohuel to ale u bylo časově nad mé monosti, soustředil jsem přípravu na 24h Brno a prostě jsem nestíhal. Zrovna na červen vyli závody na kadý víkend. V úterý jsme se po vyzkouení rozhodly připravit jetě NSR 917ku, akorát na víkend přili objednané díly. I tak jsem to sotva stihnul, myslím, e kdo někdy poctivě stavěl ví co to je za práci připravit 6 klecí nsr + 4 slot-it, 3 podvozky nsr + 3 podvozky slot-it, 10 párů kol, atd
Pojedu stejně jako Pepíno po jednotlivých bodech.
1.Atmosféra:
V tom rozhodně problém není, vichni se vcelku známe a respektujeme se. Naopak mi přijde hodně pohodová a kamarádská. Není problém na někoho počkat atd. Jetě jsem prakticky nezail ádný nepříjemný konflikt. Na druhou stranu bych na závody kde se kadý s kadým hádá a pořád kvůli něčemu pře asi brzo přestal jezdit jeliko to prostě beru jako příjemnou zábavu. V tom je Porsche cup určitě OK.
2.Páteční tréninky:
Mně osobně chybí. Netvrdím e na závody bez pátku nepojedu ale myslím e právě pátek trochu smazává výhodu domácího prostředí a umoní poklidné seznámení s dráhou a poté vyzkouení a doladění aut. Pokud přijedu na dráhu kde jsem nikdy nejel určitě nevezmu ostré auto a nezačnu s ním hned krouit. Naopak vezmu nějaké tréninkové abych se dráhu naučil nejlépe na vech drákách a byl vůbec schopen rozumně jet. Teprve potom vezmu auta se kterými chci závodit a vyzkouím jejich chování na této dráze a popřípadě přistoupím k určitým změnám jako je třeba lehké dováení nebo změna převodu popřípadě vypodloení vodítka atd. Jedou se 4 kategorie... Tahle procedura která je podle mě pro úspěný závod potřebná mi určitě nezabere půl hodiny
. Pokud mi do té přípravy vleze jetě něco neočekávaného jako třeba ulomený drák vodítka tak je časově vymalováno. Kdy se jetě k tomu jede na čtyřdráze tak je problém se na dráhu vůbec dostat nato jetě na dráku kterou bych chtěl
.. Nesouhlasím s Pepou e auto které jede v Hradci jede také na Podbabě. Jen vzpomeň jak ti na Podbabě uháněla P917 s 20.000 motorem, přitom v Hradci má v pohodě na bednu
.. Kadá dráha chce své a ráno na nějaké zásadní změny a laborování není čas.
Osobně nemám rád stresy za celý pracovní týden si jich uiju a a
. Jsem zvyklý e vdycky večer je na dráze klid a vechno se v poklidu dá stihnout a doladit. Vdycky se jezdí dlouho do noci a je to fajn. Dalí a neméně důleitý důvod proč mám rád ty pátky je to e si člověk má čas v klidu se vema pokecat a probrat vechno od a do z
Vlastně se vichni tak nějak víc poznáváme, skamarádíme se atd. (jenom radi píu e nejsem na kluky aby si to někdo patně nevyloil)
Na druhou stranu se tady dá udělat spousta obchodů atp
Spaní na dráze mi nevadí naopak si rád přispím na rozdíl od těch co musí ráno brzo stávat a cestovat přes kus republiky aby si stihly aspoň trochu zajezdit
.
3.Pravidla
Myslím e jsou dobře propracovaná s přihlédnutím k tomu co jimi chtěl autor říci. Ta kritika v předchozích příspěvcích mi přijde jako nesouhlas s některými body. Osobně bych taky udělal pár změn. Monost zastavění libovolné plastové klece do původního podvozku mi přijde jako rozumná a mohla by pomoct rozířit vcelku úzký vozový park. Legalizace lexanových kokpitů také. Pro příklad Ninco P997 má moc pěkných barevných variant ale s těkým kokpitem. Tak e větina lidí jede s tím pro race kitem který se velice patně schání ( mně se to jetě nepovedlo viď Tomái ) a trochu diskutabilním grafickým provedením
.
V některých autech u s tichým souhlasem jezdí (některé originální Fly Racing) jde jenom o to aby to bylo moné dát do stejných aut které nejsou Racing a nemuseli se kupovat nová drahá auta.
Jetě k pravidlům, nikdy určitě nebudou vichni spokojeni. Promotér musí být tvrdý ale mněl by i naslouchat aby nejezdil sám.
4.Standa Němeček
Kadý kdo Standu zná tak ví jaký je a je zbytečné to tady rozebírat. Osobně jsem rád e jsem mněl tu čest se s ním poznat. Nikdy neodmítl poradit a pomoct vdy byl maximálně korektní. Má jednu blbou vlastnost to e rád vyhrává a bohuel se mu to daří :-) V určitém směru to samozřejmně Porsche Cup pokozuje. PC jsem při jeho zrodu vnímal jako prostor pro závodníky kterým se nedařilo prosadit v ostatních sériích. V PC se dalo z lehce upraveným autem vcelku dobře závodit. Standa z něj během krátké doby díky v určitých směrech liberálním pravidlům udělal první ligu kde nestíhají nejrychlejí auta s konkurenčních sérií. Tak e podle mě ti co hledali něco jiného ne PC momentálně je zase odeli. Nediskutujme jestli mu jezdí to či ono auto ale jak toho dokázal a co ho to stálo a jestli jsou ty samé díly vem bez problémů dostupné (nejlépe na závodech). To jsou podle mě ty odrazující aspekty
A jetě nevěřte těm co říkají e si chtějí jenom zajezdit a je jim jedno jak dopadnou. V kadém srdci je kus závodníka a vítězství je pro kadého ta největí závodnická odměna, alespoň to tak cítím já. |
|
Autor |
RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice |
JK
člen
Příspěvků celkem: 226
Registrován od: 09.09.09 |
Vloeno dne 30-06-2010 10:02 |
|
|
Tak to bylo snad první férový vyjádření z druhé strany k PC.
Kadej seriál by měl mít ale něco svýho originálního. Kdyby byly vechny stejný byla by to nuda.
Jen za tu 1. ligu Květu moná ostatní vyobcujou .
Editoval JK dne 30-06-2010 10:05 |
|
Autor |
RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice |
Standa
člen
Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09 |
Vloeno dne 30-06-2010 10:13 |
|
|
S tou první,ligou bych to tak neviděl.Mně Kr. placka Nissan 390 jede rychlejc ne PC Porsche 956,Kr. historika P68 je rychlejí u mne ne 917. a cesák NSR Clio je rychlejí ne P Ninco 997-s tímto jedině s výjádřením Květy nesouhlasím,ostatní kategorie nemaj ekvivalent. |
|
Autor |
RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice |
Standa
člen
Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09 |
Vloeno dne 30-06-2010 10:19 |
|
|
Ikdy, pokud to Květa myslel tak,e nad 1ligou je extraliga-pak je to v pořádku. |
|
Autor |
RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice |
kmasita
člen
Příspěvků celkem: 213
Bydlitě: Dobřichovice
Registrován od: 11.03.08 |
Vloeno dne 30-06-2010 16:23 |
|
|
Vy víte e to je jen obrazně Součastný stav moná u takový není ale například loni na podzim kdy jsem porovnával nájezd kol na Podbabě v Krunohoru a Standové výkony pri jiné příleitosti tak to bylo zcela jednoznačné. Stando z těch aut co posuzuje mi není jasné jak ten P68 můe být rychlejí ne 917ka mám ho taky, není patný ale.......Hlavně u tu 917ku nevylepuj |
|
Autor |
RE: 3. závod PORSCHE CUP 2010 - Pardubice |
Standa
člen
Příspěvků celkem: 275
Registrován od: 24.01.09 |
Vloeno dne 30-06-2010 16:29 |
|
|
No ta P68 se nějak povedlaTu 917 jezdím beze zmněny od lońska, od druhého závod PC a zatím nehodlám |
|