Autor |
PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
Pepino
Super Administrtor
Pspvk celkem: 1154
Bydlit: Hvozdnice
Registrovn od: 13.09.06 |
Vloeno dne 06-01-2009 22:03 |
|
|
Ahojda vem,
mm tu mal problm s pravidly pro rok 2009. Jist si pamatujete, e na 2. zvod Porsche jsem udlil vjimku na start tum jedinho Porsche 936 v kategorii HISTORIK, akoliv tam auto vkov nespad.
Na 3. Porsche ji mlo tento vz do kategorie HISTORIK dost zvodnk v. mn, protoe jsem narychlo nic jinho nesehnal. Po zvod vak nkolik zvodnk konstatovalo, e by tento typ vozu neml bt v tto kategorii povolen.
I j osobn bych byl pro jeho peazen.
Co vy na to?
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
kmasita
len
Pspvk celkem: 213
Bydlit: Dobichovice
Registrovn od: 11.03.08 |
Vloeno dne 06-01-2009 22:28 |
|
|
OK taky jedno vlastnm ale souhlasm e alespo co se jzdnch vlastnost te pat jinam |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
liberec
len
Pspvk celkem: 28
Registrovn od: 27.10.08 |
Vloeno dne 06-01-2009 22:44 |
|
|
No, j jsem v jin situaci, protoe jsem si zrovna na Vnoce to auto koupil, protoe jsem jej chtl do kategorie historik (a nehled na to, e 917 zrovna nebyla). Je to celkem prost, pak je tato kategorie jen pehldkou 917-ctek. Proto nejsem naklonn vyazen. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
sutor
len
Pspvk celkem: 359
Bydlit: Praha
Registrovn od: 10.04.07 |
Vloeno dne 07-01-2009 14:28 |
|
|
Mm ho teprve od poslednho PC (vyhrli jsme s nm s Kvtou i vytrvalostn zvod) a moc by se mi ho nechtlo vyazovat, ale kdy se vtinov dohodneme, e tam nepat, pak souhlasm. Jene co dl, to budeme pokad, kdy se njak nov auto uke jako rychl, reagovat jeho vyazenm z kategorie nebo povolenm vhod pro pomalej auta?
Prvn dva PC vyhrla P908, i kdy se j u P936 astnila, a i dnes jsou zajet asy obou aut rozdln v cca 0,2 s. Za chvli bychom doli na lexanov interiry atd. Mon je to pro st lid nefr, ale s jednm autem se beze zmn ned jezdit navky a i v komerkch je permanentn vvoj smrem k lepm jzdnm vlastnostem.
Kadou chvli se objev P917 od NSR s odpruenm asi - tradin maj tato auta jedny z nejlehch karoseri a daj se vyladit podstatn lpe ne star Fly a nesp i ne P936 od Spiritu - taky je zamtneme?
Honza
Editoval sutor dne 07-01-2009 14:40 |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
notes
len
Pspvk celkem: 47
Bydlit: Liberec
Registrovn od: 02.09.08 |
Vloeno dne 07-01-2009 14:53 |
|
|
vcera jsem si tu 936 objednal-bral jsem to jako vyvoj a jelikoz nic jineho poradneho jsem nikde k mani nevidel objednal jsem tento vuz. Doufam,ze mi nechcete rict,ze jsem si koupil auto,ktere neni hezke do policky a na zavody s nim nemuzu???? O nejakou tu kacku nejde,ale domluvme to tedy takhle,i kdyz je to jen muj navrh : kazde auto,kteremu bude alespon jednou umoznen start je uz navzdy a pro vsechny povoleno!!!!!! Nejsme ani F1 ani profesionalove a tak bychom meli respektovat,ze si dost lidi toto auto jiz koupilo a kdyz se s tim mohlo jet jednou,bude se tak jezdit i nadale. A klidne at se to rozsiruje kazde zavody,nejsem proti. Ale jsem proti,zakazovat auta,ktera jiz byla jednou povolena!!!!!
opt jsem za novka po 30 letech |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
Jirka
len
Pspvk celkem: 417
Bydlit: Holubice, Praha-zpad
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 07-01-2009 15:15 |
|
|
I kdy si ho v dohledn dob koupit nehodlm, jsem tak pro aby byl zaazen do startovnho pole. Ono jeho vtzstv na Podbab u nebude na jinch drahch tak jednoznan a kdy potm s tm, e se Edovi kter s nm te vyhrl, ze t zvod dvakrt utrhne vodtko, tak jsem naprosto v klidu. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
notes
len
Pspvk celkem: 47
Bydlit: Liberec
Registrovn od: 02.09.08 |
Vloeno dne 07-01-2009 15:50 |
|
|
a uz se to tu resilo nekolikrat.... tak to otevru znova: Pepino jako hlavni poradatel : povol upravy v rozsahu krusnohoru-ja sam ho zatim nejezdim,takze za sebe fakt nelobuji-a zaved striktni rozdeleni typu aut i okamzite zarazeni novych modelu na trhu a bude po dohadech. Alespon bude rozmanitejsi startovni pole a trida histroriku se nezmeni za par tydnu na NSR cup. Ja jsem pro technicke sjednoceni s krusnohorem a to jiz rikam i ve svem zajmu,protoze jinak,pokud prijede moje "rodinky" musim mit tri auta do kazde kategorie tj 9 aut a kdyz uz,byl bych rad,abych se s nima mohl svest i jinde. At se tedy ostatni vyjadri i k tomuto,kdyz jsi o PC nechal neprimo hlasovat .
opt jsem za novka po 30 letech |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
sutor
len
Pspvk celkem: 359
Bydlit: Praha
Registrovn od: 10.04.07 |
Vloeno dne 07-01-2009 16:20 |
|
|
Krunohor je dnes u v rmci inovovanch pravidel 2009 zase nkde jinde a ne kadmu to mus vyhovovat. Pvodn mylenka komerek byla ta, aby se kad lovk z ulice ml monost s vlastnm komernm modelem na autodrhu smyslupln svzt na veejn pstupnch zvodech a bt v rmci monost alespo trochu konkurenceschopn. Tomu odpovdala i pvodn pravidla a rozsah povolench prav. Je samozejm fakt, e se postupn m dl vc auta od ranho zmru odchyluj dky touze zvodnk vtzit, ale je tak pravda, e zatm si kad konstrukn proud u plask nael sv pznivce i odprce.
Asi nem smysl opt eit tuto otzku zde na fru Porsche Cupu, kter je prost specifickm serilem se svmi pravidly podle jeho poadatele a tlait ho do urit vzjemn zamniteln uniformity.
Mmch, s auty podle PC se samozejm me svzt i kdekoliv jinde... i kdy u Pohru Scalextric bych za to v roce 2009 nedal ruku do ohn (ale tam se nesveze ani s auty z Krunohoru). Na druhou stranu, rznch zvod pro kohokoliv je dnes tolik, e si snad kad m monost vybrat svou alternativu...
A nakonec jsi vidl sm, e na poslednm PC zdaleka neobsadila pedn msta auta s nejsilnjmi motory a nejrozshlejm i nejdram tuningem.
Honza
Editoval sutor dne 07-01-2009 16:30 |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
Pepino
Super Administrtor
Pspvk celkem: 1154
Bydlit: Hvozdnice
Registrovn od: 13.09.06 |
Vloeno dne 07-01-2009 16:33 |
|
|
Lado, PC dle pravidel Krusnohoru rezolutne NE !!!
Uvazovat by se o tom dalo (jako i u jinych dalsich zavodu), kdyby byla prevana cast startujicich na PC z "krusnohorska", ale takto to nema cenu a menit to tudiz nehodlam. Tzn. stale komercka a vymena dilu pouze od vyrobcu domacich autodrah a klec muzes menit jen u tech aut, ktere to maji v "zakladu" (Slot.it).
Finalni pravidla PC 2009 budou o vikendu !!!
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
vitek
len
Pspvk celkem: 1642
Bydlit: Zln
Registrovn od: 07.12.06 |
Vloeno dne 07-01-2009 16:42 |
|
|
Protoe chci odjet PorscheCup v HK a Pardubicch - nkdo mus uzavrat pole , tak jsem se taky (krom jinch) dval na 936 do Historik.
Ml jsem za to, e kdy rozhodovali experti pes Porsche o vozech do jednotlivch kategori, tak "jednou pro vdy". A na zklad toho aby jely historicky blzk auta bez ohledu na vrobce. A taky na to, jestli se vyrb, vyrbla nebo vyrbt budou.
A nebo se toto mlo eit po skonen nultho ronku (vz od Spiritu tu u byl), aby se pedelo prv tomu, e si nkdo koup auto na dal ronk. A bude mu tzv. k niemu. Ono i tch "12 set" za zklad me bt pro nkoho ranec.
Tak jak - zstv to postaru a nebo 936 mn kategorii?
Stejn je mm favoritem 908 - bez ohledu na to jak jede. A u t se snad s kategori hbat nebude
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
Jirka
len
Pspvk celkem: 417
Bydlit: Holubice, Praha-zpad
Registrovn od: 04.04.07 |
Vloeno dne 07-01-2009 18:33 |
|
|
J to stle nechpu pro se konen neujednot pravidla aby lovk mohl odjet s jednm autem nkolik pohr. Notes si chce podit auta se ktermi by mohl bt konkurence schopn v obou pohrech a pokud si bude poizovat voztka i pro zbytek rodiny, tak to je docela dost penz. Vm to z vlastn zkuenosti. Krunohorci dospli k tmto pravidlm po mnoha letech zkuenost se zvody. Nakonec to dopadne tak, e v historikch si vichni, kte maj ambice se poprat o vedouc msta pod vichni 917ku od NSR. Vera jsem vidl poladnou MK tyku od NSR tedy historik, se kterm se Kvta chyst na Krunohor. NIkdo z ns jsme na nj absolutn nemli a e to u njak ptek jezdme. Take a se ta devtsetsedmnctka od NSR zane prodvat, vichni si j koup . Nkdo zde pod tvrdojn opakuje, e se to prodrauje. Nevm co vyjde levnji, poizovat si stle rychlej auta a nebo zkusit pedlat to svoje stvajc oblben a kter jsou ozdobou startovnho pole. Navc se u toho d docela modelait. Tvrdm to ji nkolikrt ale jeliko zde na tchto strnkch moc lid z Krunohoru nen tak nemm asi anci to prosadit. ekl bych, e jste ale sami proti sob a omezujete si monosti jak komerky dl rozit.
A jet Pepino pokud vm, tak Mosteck se chystaj na Porsche cup taky ale nesm jim to kolidovat s termny zvod, kter jezd ji nkolik let co je pochopiteln. |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
notes
len
Pspvk celkem: 47
Bydlit: Liberec
Registrovn od: 02.09.08 |
Vloeno dne 07-01-2009 18:51 |
|
|
Jirko presne tak. Ja jezdim teprve 4 mesice a rozhodne ani letos nemam ambice na popredni umisteni. Bude trvat dlouho,nez clovek sladi ruce,ovladac a techniku to jsem vedel od zacatku. A dopredu i vim,ze neodjedu ani jeden ze serialu cely,protoze mi to pracovni a jine povinosti neumozni. A myslim,ze rozhodne nejsem sam. Shodou okolnosti,PC byl prvni zavod na kterem jsem byl a moc se mi libil i kdyz jsem tam byl jen do poctu. A na rozdil od nekterych,kteri to vylozene zerou,ja to stale beru jako zabavu a minim to tak brat i nadale. Jeste,ze se rysuje k PC a krusnohoru i neco dalsiho a ze bude z ceho vybirat. To jsem se rozepsal
Ale Pepino, jen takovej napad do budoucna : u LM je to uplne jedno,ale co si vzit priklad z real zavodu aut a zavest ve dvou zbyvajicich tridach ktere se v PC jezdi skupiny N - s minimem uprav jako je to ted a tridu A treba zhruba podle krusnohoru. Nebyl by to vselek ale byl by to velky prostor pro vsechny.
opt jsem za novka po 30 letech |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
kmasita
len
Pspvk celkem: 213
Bydlit: Dobichovice
Registrovn od: 11.03.08 |
Vloeno dne 07-01-2009 21:01 |
|
|
Ahoj jak jsem ji psal ve tak 936ku mm a upmn mi je jedno jestli s n budu moct jet nebo ne. Je to zrovna auto ktermu by prosplo uvolnn pravidel smrem ke krunohoru protoe m hrozn neastn vyeen podvozek kter kolem uchycen motoru a zadn npravy prask. Nov podvozek se jako nhradn dl koupit ned. To e ho Honza a Eda vyladil tak e smnle konguruje plackm je spe jejich zsluha a ne auta.... Mu ct e kdy dm Honzovy do ruky sebevt sraku tak e z n udl mnohem lep auto ne 99% ostatnch startujcch v PC. Problm pro ns je e on to dovede bez problm za stvajcch pedpis a ostatn ne. Pak je tedy otzka jestli naopak nen lep povolit jak se k pevleen slot.ity aby se tm situace sp vyrovnala. Samozejmn potom budou v nevhod ti kdo budou zvodit s pvodn technikou. Nechci lobovat ani za jedno een protoe si myslm e prakticky nic nee a e ti ikovnj budou mt vdycky navrch. Ono je u nesrovnateln Porsche 911 od Fly stejn vrobce dl auto z pohyblivou klec i auto z motorem za zadn npravou. Rozdl mezi nimi obrovsk. Pokud bych mohl do svho scx 911 zastavt podvozek slot.it rozhodn bych tak udlal ale v praxi by nebyl rozdl mezi tm lepm Fly. Sp by mi to vyeilo problm z dostupnost nkterch dl. A pokud nkdo vlastn to porsche z motorem za zadn npravou tak taky nen levnj koupit to nov s motorem uprosted ale levnj vzt lupenkovou pilku a slot.it drk.....
Stejn tak nakousnu i problm druh kter by tady asem stejn nkdo nakousnul. Formulov kola. Zrychl auto o cca 0,2 sekudy na kolo. Stejn efekt se docl pouitm pvodnch slot.it pneumatik SIPT 03 kter byly pvodn opravdu irok 12 mm stejn jako ty formulov. Bohuel je ale slot.it zhruba ped rokem pestal dlat a ze stejnm oznaenm tedy SIPT 03 prodv kola e 11 mm. Pokud tedy formulov kola zakeme dme zase vhodu tm kdo maj star zsoby.
Je opravdu tk vyhovt vem nzorm. Je poteba ct vechny pro a proti a rozumn je zvit. Oni i stejn auta nebudou nikdy jezdit stejn.... Pravidla Krunohoru jsou hodn benevolentn mn osobn jsou ble ne ostatn srie a nemyslm si e by to nco prodraovalo, ba naopak. Sp to d prostor pro lidovou tvoivost. Podle mn je mnohem dra teba vytunit auto na Pohr Scalextric u jen proto e z toho je potom takov mejd kter se na jin zvody nehod Schodou okolnost na Krunohoru byl letos posunut rok vroby aby se umonilo jezdit historiky prv tm 936km. Kad pohr m ale sv kouzlo a je sprvn e o pravidlech nakonec rozhodne "promotr" kter zv nae nky a mi se jim hold pizpsobme
Editoval kmasita dne 07-01-2009 22:18 |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
Marian
len
Pspvk celkem: 248
Bydlit: Libcany u Hradce Kralove
Registrovn od: 05.02.08 |
Vloeno dne 07-01-2009 21:24 |
|
|
No mne to pripada jako ze si prispevky vzajemne odporuji a kazdy si haji tu svoji podstatu s vlaknem nesouvisejici. Je to jednoduche:
1. 936 je vice historik nez placka, resp. ma blize k 917ce nez k RS spyderu. Myslim si, ze je ve spravne kategorii. A mel by v ni zustat (a myslim si ze i zustane).
2. Kategorie PC Historik se muze stat kategorii NSR, stejne jako kategorie PC placek je kategorii Slot.it (coz evidentne nikomu nevadi).
3. Kdo bude chtit vyhravat, koupi NSR (Slot.it u placek). Kdo si bude chtit jen rekreacne zajezdit bez ambice zvitezit, tak klidne nasadi Porsche 904 od Revellu (nebo MRRC). To je realita, kterou nic nezmeni, takze kam zaradit Porsche 936 je jedno.
4. To ze se touha vitezit muze prodrazit je taky evidentni. Ale to s jakykolimi pravidly, vemte si jednoduchy fotbal a klubove rozpocty
Btw. az si nasetrim, tak si koupim 917 NSR , ale to uz jsem tady ohlasoval v zari, ze to bude jednoznacne favorit v PC historikach.
Napriklad v HK rallye lize proste jezdi Fabia o vterinu lepe nez moje Porsche 911 (i kdyz s tim Porsche jel Standa Nemecek, t.j. bez vlivu mych krivych rukou), to je fakt, kdyz s tim chci neco udelat, tak musim investovat (voditko na drevenou drahu, novy motor s cca 22K RPM, zadni osa). Anebo se s tim, ze jsem o spokojit. Ale nechci zadat zmenu pravidel, beru jako vyzvu zlepsovat se v ramci danych pravidel (minuly tyden jsem konecne pochopil system brzdy na ovladaci a jeji regulace, a odjel jsem 7 kol bez vypadnuti).
|
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
Lada64
len
Pspvk celkem: 76
Bydlit: Hradec Krlov
Registrovn od: 17.12.07 |
Vloeno dne 07-01-2009 21:53 |
|
|
Se skupinami N a A j e to docela dobr npad, ale s realizac je to docela sloit. Pokud by do skupiny N byly zaazeny pouze modely z dl, jak jsou prodvny, nastv hned nkolik problm:
1. teba pneumatiky - pvodn jsou na dev nepouiteln - a kdy se vymn - jak se to pozn?
2. stejn problm je s vodtkem, motorem, osou atd.
Kad omezen vyplvajc z pravidel mus bt nesporn kontrolovateln, jinak je zdrojem neshod.
Co ve je tedy mon vymnit ve skupin N a co u ja skupina A ?
3. Nkte vrobci pouvaj lep dly do tzv. kit. - Je tedy u kit skupina A, nebo to povede k jedn pouze s kity, protoe jsou v zkladu lep?
4. Kter znalec bude dlat technickho komisae, aby znal vechna sriov auta do vech kontrolovanch detail? Nevm jak ve svt, ale teba ites montoval v pechodnch obdobch auta z toho, co zrovna bylo. A kdo doke, e zahranin vrobce nevyrobil zrovna njak mezitip, kter prodval teba v setech s autodrhou, nebo napklad jen pro leny njakho klubu a podobn?
5. Tato diskuze vznikla na tma Porsche 936 - piklnm se k nzoru: Kdy u jednou bylo jako historik, tak a tam jede dl.
|
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
kmasita
len
Pspvk celkem: 213
Bydlit: Dobichovice
Registrovn od: 11.03.08 |
Vloeno dne 07-01-2009 22:13 |
|
|
Pozor NSR je drah a v tom sriovm proveden podvozku opravdu nic moc. To co tam popisuje Jirka znamen 2 dny prce a benevolentn pedpisy |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
notes
len
Pspvk celkem: 47
Bydlit: Liberec
Registrovn od: 02.09.08 |
Vloeno dne 07-01-2009 23:27 |
|
|
to se skupinou A a N bylo mysleno takhle : N - stupen uprav jako je doted v PC,co vse je mozne zmenit a upravit do ted by zustalo nezmeneno,co je zakazano,zustalo by zakazano i nadale.
A - povoleny upravy asi jako krusnohor-nema cenu jit pres jejich pravidla,neb by vznikala vlastne dalsi trida a vlastne by se to opet minulo ucinkem,aby auta byla lepe vyuzitelna na vice zavodech
Ale to je jen navrh smerem k organizatorum PC,mozna jak tu nekdo psal,by to privitali i ti,co jiz jezdi krusnohor a snad se chystaji prijet na PC.
Jinak jsem rad,ze se to jako pouhy napad nekomu libilo,alespon mam pocit,zue jsem nenapsal 100%n blabol
opt jsem za novka po 30 letech |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
Pepino
Super Administrtor
Pspvk celkem: 1154
Bydlit: Hvozdnice
Registrovn od: 13.09.06 |
Vloeno dne 08-01-2009 09:17 |
|
|
936 do HISTORIKU
Ostatni pravidla jak doted (budou zverejnena o vikendu)
Nic dalsiho menit nebudu. Chci co nejdostupnejsi zavody pro vsechny (a neznechutit jim to) a proste se ridit ideou komercek, koupim auto a jedu TECKA.
------------------
Kdyz jsem zde pred rokem navrhl ideu stejnych pravidel pro komercky v cele CR, tak s tim bylo silene problemu.
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: PORSCHE CUP 2009 - typ 936 |
sutor
len
Pspvk celkem: 359
Bydlit: Praha
Registrovn od: 10.04.07 |
Vloeno dne 08-01-2009 11:54 |
|
|
To Kvta: dky za pochvalu, ale zapomnl jsi taky napsat, e s mm autem prakticky bez treninku zajede v zvod o 2 kola vc ne j. Take je to jako vdy zase jen o tch rukch a zmiovan desetiny asovho rozdlu na kolo hraj roli nejsp jen pro pr lid. A taky - sta jedno vypadnut navc a skoro cel kolo je slun eeno v hji.
Jinak obecn: dlen kategori na dal podskupiny je podle mho nzoru absolutn nesmysl - nejene by to asov protahovalo nemrn cel zvody, ale komplikovalo i jejich prbh a vedlo pouze k dalm dohadm. Kad, kdo se nkdy na organizaci zvodu podlel, v, o em mluvm.
Na pouvn resp. zkaz formulovch kol mm stejn nzor jako Kvta - je to zbyten omezovn volnosti pouvanch bn dosaitelnch tuningovch dl. Bez silikonovch pneumatik a kovovch disk se dnes prakticky nejezd a jak disk, tak pneu je k mn pro kadho. Nmitky ohledn realistinosti rozmr i proveden je u plask dost absurdn.
Obas mi pipad, e se chovme pinejmenm trochu podivn - kdy nkdo pijde s nm novm, co vyhovuje rmci dosavadnch platnch pravidel, ostatn (nebo sp jen urit skupinka lid) okamit zane dodaten po stran remcat, e to nen fr a lobovat za okamit selektivn zkaz. Daleko rozumnj cesta by byla pokusit se vyut novho poznatku ve svj prospch nebo pracovat na vlastn variant, ne pt si, aby sousedova koza taky chcpla...
Ty vn stejn diskuze okolo pravidel u jsou zdej folklr a nemaj velkou cenu - vdy bude existovat nkolik nzorovch proud od verze povolit minimum po verzi povolit ve podle toho jakou pedstavu m promotr o tom, jak by mla vypadat komern auta. Vbr monost zazvodit si podle vlastnch preferenc je pitom dost velk a mm pocit, e v posledn dob se lid rozhoduj hlavn podle vzdlenosti msta konn, individuln atraktivity zvodu i oekvan spoleenosti blzkch lid, pravidla jsou opravdu a sekundrn zleitost.
Honza
Editoval sutor dne 08-01-2009 12:25 |
|