Pořadatel: SOOPC
Termín konání: 30.3.2013
Místo konání: Automodelářské centrum Lutěnice , Nádraní 3
Dráha : osmiproudá , délka 47,5 metrů, vodiče stínění, napětí 12 V centrální regulace pro vechny dráhy, měření systémem Spytech
Kategorie:
Závod je vypsán pro komerční plastové modely Porsche v měřítku 1:32 a modely Porsche Scaleauto 1:24 dle platných propozic a technických pravidel seriálu Porsche Cup (PC).
Organizace závodu:
Jednodenní závod. Pořadí startu jednotlivých kategorií a nasazení účastníků do jízd se řídí platnými pravidly PC.
Systém závodu: 8 x 2 minuty (kadá kategorie)
Startovné: 200,- Kč bez ohledu na počet kategorií, kterých se soutěící zúčastní. V případě účasti pouze v kategorii Scaleauto 1:24 je startovné 100,- Kč.
Časový rozvrh závodu:
8,00 otevření autodráhy
8,00 8,50 trénink
8,50 - 9,00 přejímka
9,00 začátek závodu
Časový harmonogram závodu můe být upraven dle aktuálního počtu závodníků.
Občerstvení: restaurace ve stejném objektu, teplá kuchyně s výběrem jídel za rozumné ceny
Snímky dráhy a souvisejících prostor, včetně přesné adresy a mapky příjezdu: http://lustenice.attanslot.cz/
Editoval JK dne 26-03-2013 10:17
Příspěvků celkem: 318 Bydlitě: Praha Registrován od: 06.01.09
Vloeno dne 02-04-2013 11:38
Díky pořadatelům za krásné závody a také za to, e byla zvlátní odměna pro dětskou kategorii, Pavlínka byla z Haribo medvídků nadená a myslím e si cenu zaslouila, by byla jediným dítětem. Odjela statečně vechny kategorie 1/32 a časy kolem 11s, také nebyly patné.
Mě se Lutěnice, na rozdíl od Paky, moc nepovedly, AvantSlot v plackách byl propadák i kdy Luděk s Vítkovým AvantSlotem zajel sluný výsledek, já s RS Spyder dokázal zajet občas sluné kolo, ale byl jsem často venku. S 997 NSR jsem jel na ostro v klasikách poprvé a byl jsem spokojen, veel jsem se do top10 a časy ukazují e auto má jetě na víc. Na technických tratích bude Pepinovo Ninco ale lepí. V historicích jsem se neodváil nasadit Standův zázrak (Fly 917/10), protoe jsem ho s motorem 25 000 nechtěl na Lutěnické dráze utavit a jel jsem s 917 NSR, jelo relativně sluně. Na rozdíl od Paky, jsem si nejvíc uil Z-ko, mé 911 si s lutěnickou tratí evidentně rozumělo, zajídělo sluné časy a s lepím pilotem za regelem by bylo určitě jetě vý ne 9-té. S mastodontem 1/24 jsem si závod také uil i kdy mi to auto přilo v Lutěnicích pomalé, pěkné 7-mé místo bylo ovem dáno spí mením počtem účastníků a odpadnutím dvou favoritů.