Zde kopíruji diskuzi o těchto pneu z jiného vlákna, aby se to nemíchalo.
------------------
Standa
Vzhledem k testům nových pneumatik Slot-it, a následně dosaeným jízdním výkonům interpeluji u Pepína,aby doplnil pravidla na PC o to e:mohou být pouity pouze pnematiky silikonového typu bez mikroporézního povrchu u dnes ji klasických P-cupových kategoriích.Slot -it GC bych neřeil,jeliko např F22 Raptor je v Itálii jediná homologovaná guma na ampionát S-i .Proč toto píu,musí být vem jasné!
vitek
Mohl by někdo z Hradce přinést ty pneu ukázat v sobotu na Východočeský pohár. Z popisu mikroporézní povrch mi vyplývá náznak mechovosti smiley ale jestli to není zavádějící uvaování.
Samotný Slot.it k tomu nic nedodává http://www.slot.it/INGLESE/KitPart/tires.html#
Standa
Není,je to tak,Je to vlastně taková tuí pečená/ne vyseknutá/ mechovka.Z toho vyplývá i chování,to je perfektní trakce na dobře namazané dráze,Přitom F-15 Eagle jako by z oka vypadla NSR Extreme!Jeliko není vyseknutá,tak pravidlům vyhovuje,má dokonce identifikační nápis,pravidla OK, ale..........V sobotu ukáu.
Petr L
No právě tohle jsem myslel, e je jedním z hlavních důvodů proč ten web máme, dozvědět se o tom, co se objevilo zajímavého.
Nebýt této Standovi poznámky, jaksi by mi díky delí nepřítomnosti na závodech uniklo, e se sortiment pneu u Slot.It poněkud rozrostl.
Vůbec by asi neukodilo, pokud je toho někdo schopný, celou řadu pneu trochu popsat.
Pokud ne, prosím alespoň o vysvětlení, co si mám představit za vlastnosti a způsob pouití pod poznámkou any u pneu F15, F22, F30?
Standa
Je jedno jakej je povrch dole,hlavně e nahoře je "TIRE TRACTION",a na něm to jede.Pozor,ale to jsme SRC!
vitek
Mně, alespoň podle toho cos naznačil, tak ty pneu připomínají buď MB Slot co mám na trucku a nebo i tu měkkou směs co je na Porsche od BRM. Ta na namazané dráze taky dobře drí. A pokud by se jedno i druhé mázlo .... smiley
Standovi stojí za to poděkovat i za to, e si tuto konkurenční výhodu nenechal pro sebe a naopak své zjitění dává k diskusi. To je na cenu Fair-play.
Petr L
Díky moc, take pokud to shrnu, tak F15, F22 a F30 jsou pneu s mikroporézním povrchem, který zajiuje lepí trakci ne mají S1 a S2.
Na jaké povrchy to je vhodné ? Zkoueli jste to i na suché dráze?
Standa
Absolutně mrtvý,čím bude dráha namazanějí,tím půjde do tvrdí gumy aby to jelo na rovinkách a lehce uklouzlo v zatáčkách.Ráno odtrénuje, vybere jednu sadu která jede,ale ne na tuto kategorii dojde řada,mazání se vyjede a se v ...,kdy nasadí klasiku,jede pomaleji,ale furt,kdy to trefí,se jinde!
Bylo na toto téma zaloeno nové vlákno,ale přesto si myslím e tak trochu patří do vlákna původního.Je jasné,e slot-it jasně chce tímto modely zrychlovat,a určitým způsobem tak kopíruje NSR s malým časovým odstupem.Vzládnutí těchto gum je technologicky náročnějí ne klasika a zejména u variant 15 a 22 to není jenom nazout"a jedem".Proto si myslím,e by bylo nejlepí to nejdříve vzládout v kategorii slot-it na jednom modelu ,ne se do toho zamotat na vech ostatních.Toto myslím pro letoní rok na PC. PS.Já testuju jenom dřevěnou dráhu,plast neřeím.
Podle Slot.i tabulky v katalogu je na Scalextric určena směs C1 a na Scalextric Sport pak směs P6. A samozřejmě by měly být vhodné pneu Sclaextric. Buď s originálními disky na osu 3mm nebo s disky HTM na osu 2,38 (doporučuji druhou varinatu - tuning na 2,38 pro komerčky 1:32 je po mém soudu dostupnějí).
Vlastní zkuenost je jen to doporučení - ve na 2,38. Komplexní, dostupný a rozířený tuning je Slot.it a ten je 2,38. Plastovou dráhu aktuálně ani ádnou nevlastním a se Scalextric nemám ádnou zkuenost.
Ale taky je nutné dodat, e k pneu Slot.it, musí mít vhodné disky - nejlépe a nejjednodueji Slot.it + osu, převod a pastorek + loiska. Tím nahradí komplet zadní nápravu s převodem. U Scalextric díky uloení motoru to bude pastorek 6,5mm, převod průměr 19mm a tzv. velké disky.