Autor |
MORAVSKÁ LIGA 2011 |
vitek
Moderatoři
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 23-12-2010 20:07 |
|
|
Jetě ani nevychladly motory po posledním závodě v tomto roce a u se začal plánovat a řeit dalí ročník. Výsledky debat v podobě Technických pravidel můete vidět zde:
http://srcbrno.slotracing.cz/mor_liga_2011.php
Ale nestačí jen vidět a číst. Mnohem důleitějí je se podle pravidel zařídit a přijet. První závod by se měl konat na konci ledna v Brně. Přesný termí a propozice a termíny dalích závodů se objeví v nejblií době. Místem konání závodů bude stejně jako letos Brno, Olomouc a Mariánské Údolí.
A jaké jsou největí změny Technických pravidel oproti letonímu roku?
Napřed je nutné říct, e časti pravidel, které řeí povolené úpravy u 1:32, zůstaly prakticky beze změn.
Zásadní změnou je počet kategorií, který je nyní dvojnásobný. Ke GT a LMP přibyly - Historik (auta se zakrytými koly do roku 1975) a LMP-GT 1:24 - pokusíme se (stejně jako Porsche Cup) o souití 1:32 a 1:24. A doufáme, e toto rozíření přivede i dalí jezdce.. Samozřejmě, e s tímto navýením se zkrátil čas rozjíděk. Ale jen tak aby celkový čas na dráze zůstal na dvou hodinách. Z těch drobnějích změn je to pak povinný inline převod pro LMP.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk
vitek sem připíchnul tento obrázek:
|
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 23-12-2010 20:35 |
|
|
Teda dneska mám svůj den na pravidla.
Vítku, nuceným inline do LMP jste v podstatě odřízli nás z HK, protoe jsme chtěli přijet, ale s vozy, které ji máme hotové (nové si kvůli ML pořizovat nebudeme), tedy Audi R8C od Slot.it, které jsou vak dle Slot.it v provedené anglewinder. Tudí nemáme s čím závodit
Navíc v tom nevidím ádný přínos, proč to omezovat? Protoe některé modely mohou mít jen inline kvůli umístění v karoserii?
Historici jsou omezeny jen rokem? Nebo i nějakou kategorií?
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 23-12-2010 21:28 |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
lubos
člen
Příspěvků celkem: 95
Bydlitě: Slavkov u Brna
Registrován od: 08.03.08 |
Vloeno dne 23-12-2010 21:50 |
|
|
Historici jsou auta se zakrytými koly do r.v. 1975, jsou to v podstatě stejná auta jako v KP a nebo z 24h Brno 2010 a nebo Scalextric.
Proč bys musel kupovat nová auta? Stačí vyměnit pouze klec. |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 23-12-2010 21:54 |
|
|
Klec, motor, komplet zadní osa = 1.000,- Kč ... zbytečné, kdy lo jetě včera pouít Slot.it auto :-)
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
lubos
člen
Příspěvků celkem: 95
Bydlitě: Slavkov u Brna
Registrován od: 08.03.08 |
Vloeno dne 23-12-2010 22:01 |
|
|
Pepino, nevěřím tomu, e bys ve musel kupovat. Uřčitě ti leí nějaké díly v uplíku ( klec, převod, pastorek). |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 23-12-2010 22:10 |
|
|
Pastorek a převod ano, nic dalího ne. Bohuel osobně auta nepřestavuji, jsou pak náchylnějí. Spíe mě zajímá důvod tohoto omezení?
Kadopándě prostě se Standou máme oba R8C Slot.it, take smůla
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
lubos
člen
Příspěvků celkem: 95
Bydlitě: Slavkov u Brna
Registrován od: 08.03.08 |
Vloeno dne 23-12-2010 22:22 |
|
|
Důvod je ten, e drtivá větina modelů má uloení inline a pro větí vyrovnanost jsme zvolili toto uloení. |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
lubos
člen
Příspěvků celkem: 95
Bydlitě: Slavkov u Brna
Registrován od: 08.03.08 |
Vloeno dne 14-01-2011 11:41 |
|
|
Po dohodě pořádajících klubů byla provedena změna v pouití motorů u kategorie historik. Pro rok 2011 jsou u kategorie historik povoleny motory s max. počtem otáček 25000 ot/min. |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 16:22 |
|
|
Tak kdy se dnes nakonec také přihlásím, tak si pak vimnu tohoto omezení. Take dalí auto vypadává ze soutěe. Take ze 4 moných kategorií u jen 2 auta. Jetě pár dohod a můu se zase odhlásit.
Proč zbytečně omezujete ji hotová auta, která jezdí dalí soutěe?
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 14-01-2011 16:25 |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
lubos
člen
Příspěvků celkem: 95
Bydlitě: Slavkov u Brna
Registrován od: 08.03.08 |
Vloeno dne 14-01-2011 16:38 |
|
|
Svou otázku směřuj sem: Schejbal.T@seznam.cz |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
vitek
Moderatoři
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 17:01 |
|
|
To Pepino. Osobně jsem na tom podobně - motor udaných parametrů nevlastním. A Luboovo konstatování "po dohodě pořádajících klubů" je velmi diplomatické. Ale sám ví nejlíp jak to s těmi pravidly a věcmi okolo bývá ...
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 17:10 |
|
|
Nechápu hlavně to, proč kdy je to kvůli tomu, aby vyhovovali auta ze Slot.it Historic, jsou v GT zakázána auta ze Slot.it GT.
Ano vím, nemusím jezdit, kdy mě to nevyhovuje.
Takto si prostě můu vzít 3 auta od dětí z krabičky a jen se účastnit, kdy nemohu vyuít potenciál ji hotových závodních aut. Take to tak asi i dopadne. Prostě se jen svezu se Standou na výlet.
Prostě si jen myslím, e se zbytečně uzavíráte. Minimálně nám z HK, protoe to znamená mít v tuto chvíli dalí 2 auta navíc.
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 14-01-2011 17:12 |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
vitek
Moderatoři
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 17:31 |
|
|
Tak tomu zase nerozumím já. Slot.it GT zatím ádná oficiální pravidla nemá, take nemůou být ani zakázaná auta.
Dělení aut v ML do GT a LMP odpovídá reálnému dělení. Bohuel jsou auta, například Audi R8C, které reálně jelo v kategorii GTP - Grand Touring Prototypes - a v ML je zařazeno (podle mého korektně, protoe GTP je kategorie americké IMSA pro prototypy) do LMP. A tak a podobně by se dalo debatovat u dalích předloh.
Myslím, e stejná debata by byla třeba i u P911 GT1, které kdyby mělo lepí model, tak bude taky problém proč není v GT.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 18:15 |
|
|
Vítku, to není o dělení na ofiko kategorie a nekategorie a o zařazení vozů. Vozy jste prostě nějak rozhodili a proti tomu nemám ádné připomíky. Připomínky jsou k tomu, e nemohu pouít ji připravená auta z jiných seriálů.
Pravidla Slot.it GT se íří stejně, jako celý seriál a jeho termíny, tedy ukandou, telefonem a ten a ten povídal, tedy "asi" GT se pojede pouze jako AW uloení motoru snad s dlouhými FLAT motory.
Co se týče Historiků, znamená to dalí kompletní podvozek pro P917, které by jinak mohlo z PC normálně jet, ale je tam rychlejí motor.
Nic, nemá smysl to komentovat, prostě jste se sami rozhodli, já přijedu s max. 2 vozy.
Tedy moná s 2 vozy, koukám na pravidla 1:24, co je kolmé uloení? Kolmo k zadní ose (inline) nebo kolmo ke směru jízdy (sw) ???
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 14-01-2011 18:37 |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
vitek
Moderatoři
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 18:42 |
|
|
Ty komentáře mají smyls. Aspoň si někteří uvědomí, e cokoliv organizovat a pořádat není ádná sranda. A e je potřeba (a jak je těké) dělat kompromisy.
Tak jak byla pravidla navrena (a do včerejka platila), tak právě počítala s tím, e Historik půjde jet s autem s PC a hlavně s tím, e pro vechny tři kategorie 1:32 budou stejné podmínky. A jestli se někdo z těch co tlačili na omezení motoru ozve s jakoukoliv poznámkou ve smyslu motor a jede líp, tak se asi neudrím.
1:24 - převod je míněn samozřejmě sidewinder.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 18:47 |
|
|
OK, díky za odpověď ,Vítku, u jsem se bál, e nebudu moci vzít dalí auto
Teď tedy úplně hloupý dotaz, pokuď jste v 1:32 uznali, e SW jede lépe, proč není v 1:24 povolen in-line? Má smysl toto vůbec vymezovat? Kadému se jede lépe s nečím jiným a kadé uloení funguje jinak na jiné dráze.
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
vitek
Moderatoři
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 19:08 |
|
|
Důvody budou asi dva. 1. Je pouita formulace z nějakých pravidel (asi pro GT z Liberce). 2. Pokud já vím, tak podvozek s inline nabízí jen Plafit a to u je konstrukce starího data (a nic moc). Ani nové podvozky pro formule - Metris, Niemas - nejsou inline.
A tak se o té variantě snad ani neuvaovalo.
OT Na Petrovy novinky abys reakci pohledal, ale jak je debata o pravidelch, tak to naroste vlákno Pardon jetě výběr dráhy.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk
Editoval vitek dne 14-01-2011 19:11 |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 19:28 |
|
|
Je to staré, je to horí, tak to zakáeme ??? Moc tomu nerozumím. Vím, e rejpu
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
vitek
Moderatoři
Příspěvků celkem: 1642
Bydlitě: Zlín
Registrován od: 07.12.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 19:51 |
|
|
V PC taky nemůu mít pneu F, uni podvozek (nebo z jiného auta) a Motraxx motor.
ASTON MARTIN - 100 Years of Power, Beauty, Soul.
http://www.youtube.com/watch?v=BGj6x7AE4Rk |
|
Autor |
RE: MORAVSKÁ LIGA 2011 |
Pepino
Super Administrátor
Příspěvků celkem: 1154
Bydlitě: Hvozdnice
Registrován od: 13.09.06 |
Vloeno dne 14-01-2011 20:01 |
|
|
Vítku, vechna vae omezení bych pochopil po 10 odjetých závodech, kdybych viděl, co se jezdí a nejezdí.
PC Ano, UNI podvozek není součástí komerčky v krabičce, pneumatiky F se prodraují a Motraxx motor je o třídu jinde, to u můe rovnou pouít ProSlot motory. Tobě přijde normální, montovat na auto podvozek z jiného auta? Ale o tom se můeme bavit v jiném vlákně. PC vstupuje do 4. sezony.
Kadopádně to celé ale je teď o tom, e prostě 2 hotová auta z jiných seriálů, která má nebo bude mít hodně lidí, nejsou povolena.
P.
Admin Team
AUTODRAHA ON-LINE
Editoval Pepino dne 14-01-2011 20:38 |
|