tyto dve vyhybky se nejcasteji objevuji v original setech autodrah. Bohuzel se prilis moc nedaji pouzivat pri zavonech na predjizdeni. Vuz ktery pouzije tuto vyhybku musi hodne zpomalit protoze prejizdi do vnitrni stopy.
tento problem se da odstranit jednoduchou upravou vyhybky. V podstate vyhybku otocime. Staci vytahnout zajistovaci cep ze zadni casti panelu (viz foto a cerveny stverecek). Potom vysroubovat elektroniku v zatacce a prehodit ji na druhou stranu. Panel se snimaci pripojime zdruhe strany zatacky a mame na svete vyhybku s vnitrni stopy na venkovni.
tak jsem si poridil ovladac truspeed ssd 2 pro scallextric DIGITAL.
ovladac je pekne zpacovany. O proti original ovladaci je daleko mekci pruzinka na plynu, na to si clovek musi chvili zvyknout.
Ovladac truspeed je rozmerove vyssi, tudiz tlacitkla na brdu a vyhybku jsou vyse posazene o proti originalu. Neda se ovladat jednou rukou jak je nekdo zvykly.
A ted ktem pozitivnim vecem. ovladac je naprosto presny a citlivy na plyne. Auto reaguje presne podle polohy plynu. Chvili trva nez si na to clovek zvykne. Original ovladac ma urcitou setrvacnost. To se projevi hlavne pri plne rychlosti vozu. Pokud pred zatackou chcete vuz zpomalit u original ovladace staci jenom pustit plyn a opetovne stiskout. Vuz lechce spomali. Kdyz toto udelate s ovladacem truspeed vuz temer zastavi a znova se rozjizdi dle polohy plynu. S novym ovladacem opravdu dokazete citlive reagovat na zmeny na trati.
zaverem> vyplati se tato investice?
pro domaci ucely ucite ne. Pro zavody na delsich okruzich bych uz se k teto investici priklane.