|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
| TEAMSLOT rallye modely ze panělska |
| |
| Nabídka firmy se mi dostala do rukou na základě poptávky kolegů z hradeckého klubu, se kterými společně závodíme v naí rallye lize.
Ačkoliv je na trhu řada pěkných rallye vozů, někteří závodníci (kteří jsou zároveň i sběratelé) touili po vozech známé kategorie B. Vzpomněl jsem si na stánek TEAMSLOTu z Norimberku a nyní v krátkosti představím sortiment této firmy.
Základním pilířem sortimentu jsou kompletní autodráhové modely v měřítku 1:32. V nabídce naleznete vozy jako Audi Quattro, Lancia Stratos, Toyota Cellica, Renault 5 Turbo a Maxiturbo a dalí známé značky.
V nabídce jsou samozřejmě kompletní náhradní díly, jako pneumatiky, kartáčky, kablíky, motorky a dalí základní sortiment.
Pro modeláře nabízí firmy kompletní vozy v balení "white kit", tedy stavebnice modelu s bílou karosérii a bez obtisků. Nově jsou v nabídce také kompletní stavebnice z resinu dalích automobilových značek jako je Simca, Ford, či ji zmiňované Renaulty, Lanice, ale v jiných modelech (Lancia Fulvia, Renault 8 TS apod.).
Pro závodníky bude nejádanějím kombinace samostatná ji kompletní nastříkaná karoserie s obtisky a interiérem a k tomu samostatný plastový podvozek.
Zakoupit lze i samostatné vodní obtisky pro vekeré vozy.
Co se týče vlastní kvality vozů, je mírně řečeno, hrozivá. Vozy mají bubliny na laku i zasklení, potisk je velice patný, ačkoliv je čitelný. Kity mají nedokonale zpracované díly. Prostě nic pro "fajnmekry", kteří si potrpí na dokonalé kvalitě vozů.
Modely jsou určeny buď pro závodníky, kteří preferují odliné modely na dráze, a kteří si kompletně předělají osy, převody apod. Sběratelé ocení opět spíe jen to, e některé tyto modely nenabízí konkurenční výrobce.
Jízdní vlastnosti vozů budeme testovat v dohledné době.
| |
| |
|
|
dne November 10 2008 20:51:23
U jsem to na webu několikrát okukoval. Mají opravdu zajímavou skladbu vozů. V budoucnu u mně určitě nějaký zaparkuje |
dne November 10 2008 20:55:09
Květo, já přemýlím, zda si mám postavit Stratose nebo Quattro |
dne November 11 2008 08:41:03
Pepino, Stratose mám a bohuel kvalita trochu zaostává za standartem. I na dráhu s pouitím magnetů byla nutná výměna zadních kol - disky nasazený hooodně křivo a pneu olitý do iky. Tahle kombinace = nejezdící autí.Motorek tak volnej, e při trochu větím záběru vyskotačil z převodu. A barva na karoserii taky nic moc - místy prosvítá základ
Ale co - vady podvozku jsem odstranil a kdy na autí koukám z větí dálky a bez brejliček, tak je nádherný. |
dne November 11 2008 10:37:22
Ivane, já vím, kvalita je nic moc. Jak jsem psal, buď dát jen do vitríny a kochat se přírůstkem nebo celé vykuchat a rozjezdit. Do toho se chystám, bude to Audi a večer dám vědět, jak to dopadlo na dráze. |
dne November 11 2008 12:17:27
Ale kluci, jestli vy toho nechcete na výrobcích trochu moc. A na tu prosvítající základovku je to vlastně podobné třeba u Fly - taky se musí, aby auto začalo uspokojivě jezdit, skoro vechno vyměnit nebo upravit.
A kdy to člověk navíc přestavuje pro závody, tak je vlastně výměna veho a na asi a karoserii automatická věc. Co mě trochu zaráí, je zatraceně hodně vysoká cena za výrobcem prodávaný komplet karoserie a asi - zvlá, kdy to porovnám třeba s cenou kompletních aut typu Flyers nebo kombinace součtu karoserie a asi u Fly (o white RTR kitu od slot.it raději ani nemluvím).
Kadopádně to mají s tou neotřelou skladbou vyráběných modelů docela dobře promylené, i kdy útěcha typu "z dálky, v mlze, po kolena ve vodě a bez brejliček je to docela OK" mně osobně moc nerozpumprdlíkovává... |
dne November 11 2008 22:11:17
Ahoj Pepíno určitě dobrá volba. Srdce mi říká Stratos ale rozum velí Audi, určitě bude mnohem stabilnějí.....K. |
dne November 12 2008 08:14:52
Tak 2 nové poznatky. Standa si včera zakoupil Stratose "Alitalia". Ačkoliv bude potřeba některé součástky karoserie vyjmout, obrousit a nalepit zpět na místo, tak kdy dal auto na dráhu, kupodivu jelo. Oproti závodním autům do Rallye ligy zajíděl z autem z krabičky časy asi o 2,5 s horí.
Druhý poznatek je z mé stavby Audi, kterou stavím ze samostatné karoserie a samostatného podvozku (nikoliv tedy předělávkou kompletního autíčka). Bohuel pro uloení motoru je potřeba mít adapter (klec), jinak vám tam kadý motor propadne. Adapter bohuel nemám, musím si ho objednat zvla nebo tam vlepit jinou klec, čím poruím vekerá komerční pravidla. |
dne November 12 2008 15:33:12
V Krunohoru jiná klec nevadí, na Podbabě taky ne, take zase tak flagrantní poruení pravidel to nebude.
Doteď jsem si myslel, e je to standardní 13D long can motor (jako např. v Ninco), ale kouknul jsem se lépe na Umpfiho Slotbox, kde je foto spodků asi a vida - zase jeden výrobce, který chce být za kadou cenu originální způsobem uchycení motorů. Jinak to řeí u Toyoty a R5, jinak u ostatních. Někdy mi přijde, e platí nějaká přímá úměra - čím horí model, tím méně kompatibilní je jeho přísluenství vůči normálním dílům.
Čert, aby vzal podobné originality. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
13
Pohár SCALEXTRIC 4. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 32
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|