AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 25 2024 07:15:02 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Aktuální dění kolem mě
 
Naše stránkyPrvně doma. Dráha ve stodole bude až nejdříve koncem tohoto roku a já potřebuji testovat a fotit. Sklep zatím nevyhovuje, proto jsem doma zabral šatnu, která navazuje na moji pracovnu a začal stavět.



Kvůli přesunům a prozatimním totálním chaosu po stěhování to teď u mě vypadá asi takto. A zkuste si v tom něco najít :D



Dráha bude celkem malá, Scalextric digi/analog s přepínáním (nejnovější Power Base) a napojeno na PC program SLOT GP.



Určitě jste si také všimli inzerce na nᚠe-shop.

Ačkoliv jsem tu před časem psal, že na webu inzerovat sám sebe nebudu, situace se prostě změnila. Prvně se doposud nenašel žádný inzerent pro tento web a za druhé se situace s mým prodejem v HK stala neřešitelnou při stávajícím způsobu prodeje. Prostě nešlo objednávat po 1-2 součástkách a po 1 autě dle přání zákazníků. Manželka také zrovna skončila se svých e-shopem na kreativní potřeby pro děti, kdy se sice prodávalo, ale na 30 korunových položkách se vydělávat nedá a člověk víc projede na poštu.

Proto jsme tento e-shop zavřeli a spustili autodráhový e-shop, který bude obsluhovat částečně i moje manželka.

A mít takovýto velký web a neinzerovat svůj obchod, to bych byl sám proti sobě. Nikdy se sice nevyrovnám velikosti obchodu Rebase, ale v HK už lidé vědí, kam mají zajít.

Dalším důležitým děním jsou aktuálně pravidla komerčních závodů. Po 1. závodu PC se zvedla řada diskutujících, že by měla být pravidla napsána tak či onak apod.

Situace kolem komerčních dráhovek se pomalu stává neudržitelnou. Vše se posouvá od pohodového závodění do závratných rychlostí a nejnovějších materiálů. Mluvili jsme o tom v klubu a mě vadí jen to, že auta z krabičky prostě nejezdí na dřevě a je třeba použít silikony, které navíc nejsou naroubovat na původní disky. Auto z krabičky, to je moje idea. Nic víc, nic míň.

A nebo poté vidím budoucnost pouze v závodech konkrétních značek. Kdo bude chtít závodit, prostě na pravidla přistoupí nebo si odjede jen svých pár závodů. Tzn. SLOT.IT pohár dle evropských pravidel, kde je vše dáno či SCALEXTRIC, ale jen do max. skupiny 2, tzn. vše od Scalextricu. Pak je vše dáno a nelze spekulovat.

Protože pokud chceme míchat značky a zároveň ještě výrobce tunning dílů do jednoho auta, situace s pravidly bude taková, že budou mít 50 stránek a bude tam konkrétně vypsaná každá součástka.

Jinak se samozřejmě těším na víkendový Scalextric Pohár v Praze a také vás chci pozvat na 2. závod Porsche Cupu, který se pojede v Nové Pace, kde se komerční autíčka dosud nejela.
Komentáře
Jirka dne March 05 2009 01:17:36
Pepino nesuď komerčky pouze jen ze situace vašeho klubu nebo podle extrémě rychlé dráhy na Podbabě kde se jelo několik posledních závodů. Myslím, že na technické trati jde pořád hlavně o ruce a hlavu. A to, že bez silikonů to na dřevě nejde víme už snad dávno ne. A přijjeď už konečně někdy na Krušnohor a získᚠtaky trochu jinou zkušenost.
Pepino dne March 05 2009 06:31:23
Jirko, zajet na Krusnohor je jen o case, ktery ted moc nemam, ale po pravde, pravidla jsou me absolutne nejdal, proste podle me to uz nejsou komercky a ztraci se puvodni idea a myslim (teda vim), ze podobny nazor ma vice lidi (a ted nemyslim hradecaky smiley)
Standa dne March 05 2009 09:23:32
Pepo,to je přesně to,na co jsem tě upozorňoval,když jsem k vám do klubu začal v listopadu chodit.Je to jenom otázka dotažených pravidel,které to alespoňčástečně osekaj.Není to ale jenom o tom,Fabia Scal jezdila minulý rok 10,5s a teď dokáže zajet 8,80s,jediný rozdíl je 25k motor,místo 20k a s tímto to jelo taky 8,9,jinak žádný díly,jenom ruce a hlava.Bohužel to jsou závody,a ne jízda pravidelnosti.Podívej se na pravidla co se jezděj v itálii,úžasně dotažený,úžasně tvrdý.Tím nekritizuju krušnohor,to jsou pravidla,které si jezdci udělali sami,a tím jsou dotažená už z principu,jedná se o uzavřenou komunitu,tak tam nemůže být problém,jak je vidět,funguje to.
Petr L dne March 05 2009 09:58:22
No nejdříve jsem se chtěl rozepsat, ale představa, co se zase spustí mne přibrzdila. Takže jen pár poznámek:

Pokud si vezmu, co jsem i při mém skoro nezávodění za dva roky roztřískal na dráze a představím si, že bych opravy musel řešit tak, abych vyhověl pravidlům vycházejícím z ideí ježdění čistých aut z krabičky, tak bych chtěl vidět, jak mi obhájíte ty nízké náklady na závody. 90% oprav bych musel díky nemožnosti zakoupit ND řešit zakoupením nového auta. A na tom nevidím nic úžasného ani ekonomického.

A ten sportovní zážitek, to také je jen přání, většina aut z krabice jede jakž takž s magnetem na plastu. Na dřevě je to jen o tom dojet a nevypadnout, závodění nepřipadá v úvahu. Takže buď se budu trápit s autem, které se mi líbí a sbohem závody, nebo si koupím auto které jede a pak utrácím za něco, co bych si jinak nekoupil a za rok až se výrobci pochlapí, ho strčím do šuplíku a koupím si nové, které jede líp, abych udržel krok s ostatními.
Takže to s nízkorozpočovým ježděním má také pramálo společného.

Jo a silkony, bez těch mi nechtějí jezdit ani děti doma na plastu a to nejezdí závody, ale pro radost.
notes dne March 05 2009 10:38:13
Vite ja mam nekdy pocit,ze se zde vic resi porad ta ekonomika kolem uprav nez samotne upravy. Protoze kazdy zavodnik si chce co nejvice uprav-funkcnich uprav udelat doma na kolene a porad byt konkurenceschopny. Tim ho to vyjde na "par korun". To ovsem nemuze byt zase v zajmu nekterych prodejcu,kteri zase ve vlastnim zajmu potrebuji,aby se jezdilo co nejvice uniforme s jejich original dily,coz znamena mene prace na modelu ale ve finale vice penez za dily. Proto se asi predstavy o pravidlech tak moc lisi,proto to vetsinou jinak vidi lidi od reglu Ajinak lidi od prodeje.....toto by se melo probrat uprimne a na rovinu a pak se i ta pravidla povedou jako rozumny kompromis smiley
Pepino dne March 05 2009 10:43:25
K PRAVIDLUM je zalozeno nove vlakno v diskuzi MOJE PRAVIDLA !!!
Pepino dne March 05 2009 10:54:32
Láďo, prodej a závody jdou ruku v ruce, to je prostě fakt.
Pokud chceš doma bastlit, mᚠv ČR několik závodů stavěných aut v 1:32, kde je v podstatě dovoleno vše, bastlení prostě do komerček nepatří. Je hezké, že si udělᚠosu z tuhy do propisky, ale takto je možné se realizovat prostě jinde.
Nebo co je podle tebe funkční úprava u stávajících závodů? A jak to vidíš ty, jakočlověk od réglu. Napiš do vzniklé diskuze.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
16
16
Zajímavé domácí dráhy
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 55
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio