|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
| |
|
|
|
| Dal model Slot.It se v nejblich dnech objev na trhu.
Slot.It SICA10D McLaren F1 GT-R n.41, Le Mans 1997, A.Olofsson, P.H.Raphanel, J.M.Gounon v barvch GULF.
O model je zejm velk zjem, v R je model ji dky pedobjednvkm vyprodn.
Zdroj: SlotForum, autodrahy.info | |
| |
|
|
dne March 18 2010 12:29:39
Tento model se m moc lb Jet e u je "vyprodan"
musel bych asi "udlat" potu |
dne March 18 2010 16:19:00
Ten model jsem vidl v relu na drze a jede .... jako Slo.it. Jen ta modr mi pipadala dost tmav. Nevte jak na tom byl v originle. V porovnn teba s P917 nebo Fordem GT40. Na nkterch fotkch je svtlej, ale jin modely - kovky - jsou taky tak "tmav".
Jen by mn tak zajmalo, kter dal slavn GT t doby je na ad. |
dne March 18 2010 17:36:46
Vtku, s tm odstnem barev je docela problm
Nedvno jsem si poutl Le Mans, a ta lut na aut PORSCHE 917k 24h. Le Mans 1970 katalogov slo: 88270D. Piper - Gijs van Lennep FLY, taky nesed
musme pihmouit oko |
dne March 19 2010 14:39:20
Myslm, e podle filmu toho moc nezjist, barvy tam mou bt lecm zkreslen proti realit. Stejn tak v muzeu budou na originlech barvy vkem hnut. Jedin co zbv, jako pesn vodtko, je zjskat firemn manul barev od tmu, vrobce, nebo sponzora. Tam je barva uveden naprosto pesn ! |
dne March 19 2010 17:28:17
Jane Pihmouit oko. Sp zavt ob, zacpat ui a nesahat.
Pete A taky vyzpovdat tmovho autolakrnka - ten v svoje. |
dne March 25 2010 10:23:45
McLaren mi dnes dorazil. Musm ho porovnat pt ter s tm co m kolega. Ten mj mi pipad svtlej. |
dne March 28 2010 21:25:16
V sobotu 27.3. jsem ho koupil od T.Zednka a jet byly skladem |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
51
Setkn Liboovice
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 31
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|