AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 26 2024 08:35:32 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Narozeniny:
AVATARlukowicz
AVATARkuba s

ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Test Disků
 
ZajímavostiTest disků




Prof. Claudio Biacchi pilot italského seriálu GT Inline ANSI provedl zajímavý test disků.



V tabulce: typ disku, označení, rozměr, cena



1. měření "házivosti" disků bylo provedeno vždy na dvou vzorcích od každého typu.





V grafech je odchylka zvýrazněná oproti skutečnosti z důvodu snadnější čitelnosti grafů.
Černá kružnice je ideální, červená skutečné měření. Odchylka v setinách milimetrů.






2. měření dosažených časů a opotřebení jednotných pneu BRM S-102s po 85 kolech ( pneu BRM dle pravidel GT Inline ANSI )



Test byl proveden na trati z dílů NINCO s modelem Sideways Dallara DP.
Měření předcházelo vždy 35 kol na "sednutí" pneu. Test 50 měřených kol.



Tabulka opotřebení: hmotnost, průměr pneu před testem,průměr pneu po 85 kolech.



Tabulka dosažených časů:



Tabulka vyhodnocení disků: typ disku. jízdní vlastnosti, jistota, grip. ***** nejlepší, * nejhorší.




Zdroj: Italia Slolt




Komentáře
Standa dne January 09 2011 08:35:28
je to hezký,já jsem to již četl na it.ser...Ale je nutno si uvědomit, že to je aplikace na jednu specifickou jízdní aplikaci-inline, magnet, nenalepené, jedna směs gumy, nevím jestli při měření házivosti byl brán rozdíl v průměru hřídele pro jednotlivé disky,jestli byl aplikován jednotný utahovací moment pro fixační červíky a pod..
např: jízdní stabilita vyšla lepší pro S.i. Al než Mg jelikož v tomto momentu zřejmně sehrála roli výšší váha na nápravě a pomalejší roztáčení-přií jiných situacích je to však nesmysl.
vitek dne January 09 2011 19:05:26
Takže jelikož pan profesor neuvedl kompletní metodologii šetření, tak jsou sdělené výsledky málo vypovídající i pro ty co jezdí s magnetem, in-line převodem a nelepenými gumami na Nincu. A chudák pan profesor si s tím dal takovou práci smiley smiley
liberec dne January 09 2011 21:18:44
Je to smutné, že někdo se musí stát profesorem, aby mohl vypracovat takový elaborát pro několik zájemců o malá autíčka. Koukám, že ti "taliáni" už blbnou s tituly i v takových věcech. Připadá mi to jako bych se pohyboval v našem školství. smiley
kmasita dne January 09 2011 21:41:18
Myslim ze po nalepeni gumy na disk a orovnani na brusce bych nepoznal vubec nic
JMS dne January 09 2011 21:45:03
No jo, ale ty rozdíly tam jsou minimální.
nakonec podle tabulky vyhrávají ty nejt잚í disky, které jsou skoro 1x tak těžké jak nejlehčí.
JMS dne January 09 2011 21:46:27
Navíc když bych použil ty NSR, tak okamžitě zahodím ten dlouhý červíksmiley
Jirka dne January 09 2011 22:03:49
Juro, snažil jsem se pár disků dovážit na vyvažovačce, ale při jízdě mi to nepřipadalo jako nějaký zlepšení. Myslíš, že to má smysl?
kmasita dne January 09 2011 22:47:49
Taky je tam dost divný rozdíl v těch dvou měřeních což by vypovítalo možná o použití menší osy než na kterou disky jsou a že se mu to rři dotažení vždycky někam hnulo...
Standa dne January 10 2011 07:28:07
Co na závěr?..Všechny disky šmajdaj přiměřeně a panu profesorovi bylo při testu zima/viz foto/.smiley
PS: proč mi to připomíná jenom činnost některých výzkumných ústavů u nás?!?
JK dne January 10 2011 09:08:46
Ten titul bych nebral moc vážně. V itálii je každej druhej ve státní správě dottore a každej bejvalej učitel na základce professore.

Copak asi použil za osy a jak se projevil zrovna jeho zpúsob jízdy? Po nalepení a obroušení bude všechno stejně jinak a když s tím pojede někdo jinej tak taky.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
Domácí dráha z Lexanu 3
Domácí dráha z Lexanu 3
Zajímavé domácí dráhy
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 19
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio