|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
| Test disků
Prof. Claudio Biacchi pilot italského seriálu GT Inline ANSI provedl zajímavý test disků.
V tabulce: typ disku, označení, rozměr, cena
1. měření "házivosti" disků bylo provedeno vdy na dvou vzorcích od kadého typu.
V grafech je odchylka zvýrazněná oproti skutečnosti z důvodu snadnějí čitelnosti grafů.
Černá krunice je ideální, červená skutečné měření. Odchylka v setinách milimetrů.
2. měření dosaených časů a opotřebení jednotných pneu BRM S-102s po 85 kolech ( pneu BRM dle pravidel GT Inline ANSI )
Test byl proveden na trati z dílů NINCO s modelem Sideways Dallara DP.
Měření předcházelo vdy 35 kol na "sednutí" pneu. Test 50 měřených kol.
Tabulka opotřebení: hmotnost, průměr pneu před testem,průměr pneu po 85 kolech.
Tabulka dosaených časů:
Tabulka vyhodnocení disků: typ disku. jízdní vlastnosti, jistota, grip. ***** nejlepí, * nejhorí.
Zdroj: Italia Slolt
| |
| |
|
|
dne January 09 2011 08:35:28
je to hezký,já jsem to ji četl na it.ser...Ale je nutno si uvědomit, e to je aplikace na jednu specifickou jízdní aplikaci-inline, magnet, nenalepené, jedna směs gumy, nevím jestli při měření házivosti byl brán rozdíl v průměru hřídele pro jednotlivé disky,jestli byl aplikován jednotný utahovací moment pro fixační červíky a pod..
např: jízdní stabilita vyla lepí pro S.i. Al ne Mg jeliko v tomto momentu zřejmně sehrála roli výí váha na nápravě a pomalejí roztáčení-přií jiných situacích je to vak nesmysl. |
dne January 09 2011 19:05:26
Take jeliko pan profesor neuvedl kompletní metodologii etření, tak jsou sdělené výsledky málo vypovídající i pro ty co jezdí s magnetem, in-line převodem a nelepenými gumami na Nincu. A chudák pan profesor si s tím dal takovou práci |
dne January 09 2011 21:18:44
Je to smutné, e někdo se musí stát profesorem, aby mohl vypracovat takový elaborát pro několik zájemců o malá autíčka. Koukám, e ti "taliáni" u blbnou s tituly i v takových věcech. Připadá mi to jako bych se pohyboval v naem kolství. |
dne January 09 2011 21:41:18
Myslim ze po nalepeni gumy na disk a orovnani na brusce bych nepoznal vubec nic |
dne January 09 2011 21:45:03
No jo, ale ty rozdíly tam jsou minimální.
nakonec podle tabulky vyhrávají ty nejtěí disky, které jsou skoro 1x tak těké jak nejlehčí. |
dne January 09 2011 21:46:27
Navíc kdy bych pouil ty NSR, tak okamitě zahodím ten dlouhý červík |
dne January 09 2011 22:03:49
Juro, snail jsem se pár disků dováit na vyvaovačce, ale při jízdě mi to nepřipadalo jako nějaký zlepení. Myslí, e to má smysl? |
dne January 09 2011 22:47:49
Taky je tam dost divný rozdíl v těch dvou měřeních co by vypovítalo moná o pouití mení osy ne na kterou disky jsou a e se mu to rři dotaení vdycky někam hnulo... |
dne January 10 2011 07:28:07
Co na závěr?..Vechny disky majdaj přiměřeně a panu profesorovi bylo při testu zima/viz foto/.
PS: proč mi to připomíná jenom činnost některých výzkumných ústavů u nás?!? |
dne January 10 2011 09:08:46
Ten titul bych nebral moc váně. V itálii je kadej druhej ve státní správě dottore a kadej bejvalej učitel na základce professore.
Copak asi pouil za osy a jak se projevil zrovna jeho zpúsob jízdy? Po nalepení a obrouení bude vechno stejně jinak a kdy s tím pojede někdo jinej tak taky. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 19
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|