dne February 13 2011 20:35:02
Dobrý nápad s těmi poháry. Stále více se mi líbí ti čtyřiadvacetiny od Scaleuata a nejen Poráci.
Obdivuji Petra Veselského jaké vechny kategorie slotracingu dokáe objídět.
Jenom se divím organizátorům, e mezi sebou trpěli piona od konkurence a to dokonce v provokativním tričku. |
dne February 13 2011 21:30:58
Jsem rád, e se závody podařily. U se těím na info z první ruky od přímého účastníka.
A doufám, e těch 1:24 přibude i v Moravské Lize.
S těmi poháry není ádný problém - pokud má finance. Buď rovnou ze startovného a nebo formou nějakého sponzoringu. Jestli bude ML stabilně jezdit 15 - 20 lidí, tak asi taky upustíme od "jen" diplomů. A přejdem na nějaké pohárky nebo plaketky. Jen si na to někteří budo muste nachystat doma polici.
Těím se na Mitchovi reference |
dne February 13 2011 22:07:38
Mě se líbí hlavně ten systém, e rozdá poháry za součet vech umístění a dostane pět lidí po jednom poháru. Pokud by jsi je rozdával po kadé kategorii, tak vechny první místa bude mít Standa a dost se ti ten celkový počet pohárů prodraí. A takhle je to i přitalivějí ne čekat a na konec roku za celkové umístění. |
dne February 13 2011 22:18:41
Já vím, to je skvělý nápad i inspirace jak na to. Ale i na ty mení nákldy musí mít. |
dne February 14 2011 07:46:46
Jirko,ten pión si koupil i Porsche,ale somozřejmě červený.Jinak opravdu pohodový den,vichni si přivezli dobrou náladu a pořádně jsme,,ouchalimotory.Nakoupili jsme, jak u Tomáe,tak u Miloe.Guláe bylo dostatek,no zkrátka nic nechybělo. |
dne February 14 2011 08:32:59
Kdy u jsme u toho, tak populární "ouchanec" v rukou smluvního pilota skončil na bedně, ikdy chvilkově jízda probíhala po zemi a poslední segment jel s napůl vypadnutým motorem. |
dne February 14 2011 10:02:43
A to jsi zapoměl napsat,e smluvní pilot jel na 10V.To by bylo protestíčků A propó,to u vás nikoho nebolí zuby,e můe v půl devátý čučet na internet? |
dne February 14 2011 10:08:14
V "kolbence " makám od 6,30 h a u jsem udělal tolik práce, e ve státním bych to neudělal za celý den-ale mohl bych zas protestovat..no a to vystřídání mklienta trvá taky asi 2minuty |
dne February 14 2011 11:24:36
Konečně někdo přiel na dobrej spúsob odměňování. Kdo vám to sponzoruje ? |
dne February 14 2011 11:35:56
Pepíno a skupina sponzorů ODS |
dne February 14 2011 16:49:49
Chlapci, nebyla by fotečka toho "rotu"24, co jste vichni fotili? |
dne February 14 2011 19:02:19
Standa -Něco mám, ale nic moc.... |
dne February 14 2011 19:12:10
Stando něco jsem Ti poslal na email,ale taky nic moc. |
dne February 15 2011 08:46:24
To Standa:
Lajos Bacs je zase naivu? |
dne February 15 2011 10:43:47
ano, přesně toho a jetě toho druhýho mrtvýho maďara. |
dne February 15 2011 11:07:33
Ten druhý nebyl maďar, ale Radjiv M. Sinha z Mauricia. V době daru nebyl mrtvý, ale od darování se distancoval. |
dne February 15 2011 11:17:42
Jak vás tady poslouchám, tak bych na ty poháry poličky nedělal. Moná vám bude stačit uplík na stvrzenku od orgánů činných v trestním řízení. |
dne February 15 2011 12:27:58
A na dalí závody by moh na ceny zase něco přidat třeba Standa Grosů ... |
dne February 15 2011 13:00:32
Jo to by byly křiálové poháry |
dne February 15 2011 13:08:33
Jasný - kdy u propagace autodráhy tak napříč stranama. |
dne February 15 2011 19:33:18
No hlavně e to sponzoři nenosí v igelitkách, to by mohlo být nápadné |
dne February 16 2011 08:09:54
Dle Norimberka začali čtyřiadvacetiny zajímat dost hráčů na trhu,tak se zeptám jestli v PC se nadále budete dret jen scaleauta,nebo rozíříte monosti.V kadém případě to vypadá e vám to jede.(dle času na kolo).
A nějak tady v CZ postrádám prodejce,neví někdo o někom.
Díky. |
dne February 16 2011 08:35:33
Pravidla PC navazují na klubová pravidla Podbaby-t.j.základ SC a nebudou se moc upravovat, aby nedolo k drastickému navýení ceny.Naopak se přizpůsobila ML sníením světlosti na 1,5mm, čím se model stal pouitelný jetě v dalím seriálu. |
dne February 16 2011 08:44:54
Honzo, kdo dalí má jetě 1/24?
Carrera nepouitelná, AutoArt to samé. Pokud bychom li do volných podvozků a kit karoserií jsme na úrovní GT/MC ampionátu. Takhle je to ideální, protoe to Scaleauto jede z krabičky, samozřejmě s mechovkami od stejného výrobce.
Co se týče prodejců, jsou tu a mají monost se tu prezentovat (volných míst na reklamu je tu pořád dost ) |
dne February 16 2011 10:51:25
Pepino nechci volné podvozky a kit,ale třeba Avant slot chystá svoji čtyřiadvacetinu,podvozek podobný co scaleauto,auto porsche RS,,Matmut",
a určitě budou dalí. |
dne February 16 2011 11:43:43
Na první pohled o nic nejde, ale právě to, e budou tzv.dalí, a moná rychlejí by mohlo lidi znechutit-take:letos urřčitě ne, a napřezrok taky asi ne, nechceme podkopat důvěru těch, co si to koupěj.Musíme si uvědomit, e větina účastníků nejsou"degenerovaní" závodníci SRC/jako já např./, ale povýení h"hračkáři". |
dne February 16 2011 12:46:58
Standa:
Musíme si uvědomit, e větina účastníků nejsou"degenerovaní" závodníci SRC/jako já např./, ale povýení h"hračkáři".
Jo tomu rozumím,ne kadý auto rozebere do roubku jako já.
Jen mi to prostě nedalo,doma podvozek plafit nějáká bouda by se sehnala
dát to dohromady tak aby se to co nejvíce podobalo scale a hurá jdeme si zajezdit. |
dne February 16 2011 13:02:39
Já tuhle mylenku mám taky,..no to by v budoucnu mohla být ta konečná kategorie, někdy v přítích letech, a to s "plackou"....ale to je zatím jenom úvaha-teď právě začínám stavět 911GT1 na Plafit SLP dle pravidel ML-no a to by se teoreticky dalo přenést do PC,určitě budu prosazovat unifikaci pravidel--uvidím co se mi podaří zorganizovat. |
dne February 16 2011 13:15:08
M\slím, e to kluci v Porsche Cupu vymysleli dobře. Drí ideu Porsche a jedou v podstatě se stejnými vozy. Taky tomu odpovídá jak průběh, tak výsledky v kategorii. Přibudou jim pěkné předlohy, wk je k dispozici.
V ML jsme na to li trochu jinak. Je moné pouít jak dalí "plafity", tak jiné kastle ne Porsche. Limitem je GT - LMP rok 99. Tak jen doufám, e se to chytí. Ale spí pro to, e to nechem svázat s jednou značkou jak modelů a dílů, tak předloh.
AvantSlot je ML pouitelný - pokud ovem nevymyslí nějaký nový nesmyslný podvozek a u těch co mají v nabídce (pokud ho pouijí) se zruí "4x4" Dokonce si myslím, e kastle Avant Slot a Scale jsou stejné - http://www.avantslot.com/main-ES.html |
dne February 16 2011 13:20:08
Vechno je moné unifikovat, jen ne Porsche jako jednu značku kastle. Koukat na "rozpláclé brouky" - kdo to má vydret |
dne February 16 2011 13:26:27
tak to jsem určitě neměl na mysliale Porsche cup je pouze pro modely Porsche, bohuel, já jsem taky chtěl poít kastli 956 na ML co mám doma, ale musm si dát GT1, aby to bylo do 99r. |
dne February 17 2011 10:29:46
Zdravíčko přátelé
Jsem rád, e se tu tak vřele rozjela diskuze nad proběhlým závodem PC uplynulého víkendu. Bohuel se mohu vyjádřit a nyní. Teprve včera jsem se vrátil z Ambiente Frankfurt kam jsem musel sluebně hned v neděli ráno po závodě.
Koukám, e se zde rozhořela diskuze na téma vyhodnocování výsledků a oceňování. Upřímě do toho nebudu mít jetě pár let asi co kecat pač se mě to nebude přímo týkat, ale musím uznat, e poháry byli moc pěkný a určitě ne zadarmo. Chápu tedy tento krok pořadatelů. Jen bych chtěl říct, e pro ty výsledkově slabí jedince je jediným smysluplným oceněním řádná výsledková listina, pokud mono i s dosaenými nejlepími časy. Jak jinak sám sebe ohodnotit ne tím e se v dosaených časech a počtech kol stal nějaký pokrok. Ale koukal jsem, e to Pepino a snad na jednu kategorii oéfoval skvěle.
Jinak já, a snad můu mluvit i za své přátele, máme z tohoto víkendu skvělý pocit, byď jsmě totálně na chvostu výsledkové listitny. Já u trochu věděl co od závodu čekat, ale kluky hned na začátku překvapila tak přátelská atmosféra. Chtěl bych poděkovat hlavně Pepinovi za pár dost cenných rad, které nám hned na začátku dne dal ikdy bylo vidět e měl hafo práce se samotnou organizací a ostatním účastníkům za trpělivost s námi a naimi stroji. Take přijetí nás mezi sebe z mého pohledu super.
Dráha byla lepí ne jsem čekal, bál jsem se vodičů dráhy pod úrovní dráhy co tak nebylo a odpadli nám tím jisté trable s vodítky, jen jsem čekal e bude rychlejí, ale na svou velikost je spí techničtějí ne o rychlosti, co se pro nás moná nakonec ukázalo také jako malé +. Organizace závodu přehledná a a na pár, někdy i dost vtipných, momentů při nasazování a měnění drah se na dráze při závodě neodehrálo nic co by ve mě zanechalo nějaký negativní dojem (jako nějaká nevraivost nebo nadávky atd..). Aspoň já jsem se tam s tím nesetkal.
Pobavil mě ale Standa - Bílá, no přece Bílá, neví jak vypadá Bílá. Kdo tam byl tak ví.
Větí část té 110Km cesty domu jsem prokecali o závodě, technice (na které musíme těce zapracovat) a věcí kolem závodu. Jetě po příjezdu jsme se dohodli jít na pivko a kulábr a i tam jsme se o tom chvílemi bavili.
Kluci si taky hodně pochalovali přítomnost distributorů modelů i náhradních dílů. Nikdy nebude nad to se na věc zájmu předem před koupí podívat a popřípadě porovnat a prodiskutovat s přítomnými její + i -. A u jde o model nebo nějaký náhradní díl. To bylo fakt super.
To ale není standartní na kadém závodě, e ne?
Jediné negativum celého dne byla pro mě bezesná noc před závodem pač jsem to skládal a připravoval věci do půl druhé v noci a v pět ráno jsem musel vztávat aby jsme v est vyjeli. Co mi, ale leelo v aludku bylo to, e těsně předtím ne jsem vypnul kompa a el spát, tak jsem marně asi 30minut hledal kam to vlastně jedem. V Nové Pace jsem ji párkrát byl tak to jak se tam dostanu mi hlavu nedělo, ale to e nikde na netu není napsaná adresa dráhy nebo její GPS souřadnice, to mi s těma nervyčkama na pochodu troku leelo v noci v aludku. Fotky dráhy jsem na několika webech nael, ale adresu ádnou. A myslím s, e to není jediná dřevěná dráha v ČR u které postupně narazím na obdobný problém. Fotek plno, adresa nikde. Jestli ji, ale někdo někde najde tak se tu omluvím.
A to počasí, boe to počasí, při cestě tam východ slunce, při cestě zpět západ slunce. No celej den prostě idilka a pohoda.
Díky kluci, těíme se na dalí race v Práglu. |
dne February 17 2011 10:43:45
A jetě bych rád poděkoval Ivanovi HWSlot, e jsem měl tu monost ho tam po pěkných pár letech vidět a prohodit pár slov.
Vivat Ferrari! |
dne February 17 2011 11:04:53
Mitchi, ta přítomnost distributorů modelů a náhradních dílů je na závodech komerček větinou pravidelná. Devadesát procent věcí nakupuju na závodech. Přeji hodně zdaru do dalího závodění. |
dne February 17 2011 11:16:26
Mitchi, jak popisuje e tě čeká spousta práce na autech tak ty se taky bezva dolaďují na závodech, vzlá na těch kde se můe jezdit u v pátek. Je tam na to čas, spousta lidí co ti poradí, má srovnání s časy ostatních a eventuelní monost dokoupit chybějící součástky jako pneumatiky, převody, motory atd.... |
dne February 17 2011 11:49:13
To: kmasita
To má jistě pravdu, ale nám by asi víc pomohlo kdyby jsme měli stálé místo kam zajet a potrénovat.
Jet o den dřív je pro nás trochu sloitý pač těpán dělá denně skoro a do večera, já kolikrát taky a přesun pak na závoditě by znamel příjezd kolem 20 moná a 21hod a to je nesmysl.
Mnohem víc by nám bodlo mít kde stabilně jezdit třeba jednou dvakrát týdně a pak doladit modely před závodem dle danné dráhy.
Vím e to myslí dobře a má pravdu e trénování o den dřív na danné dráze přinese bezpochyby lepí výsledek, ale to nestíháme.
Větí naději tedy vkládám do stálého tréningového místa kde by jsme se mohli dohodnout na určitý den a čas a pravidelně tam na dvě tři hodky po večerech chodit nebo dojídět. |
dne February 17 2011 12:16:06
Mám asi podobný problém, nemám v blízkém dosahu dráhu abych tam mohl zaskočit a vyskouet si co potřebuji.... Jinak jak píe přijet na dráhu v 21 není zase takový problém, vzpomínám na závod ve Velebudicích kde do půlnoci byla čtyřdráha obsazená, od půlnoci u byl klid, ve 3 ráno u jsem jezdil sluné časy Jinak to spaní na dráze má i výhody, proti cestě z domova si na druhou stranu sluně přispí, budí tě a právě ty co si museli na cestu přivstat.... |
dne February 17 2011 12:46:54
To Mitch:
Okolo sebe máte spoustu drah třeba Liberec, Č. Lípa, Děčín. Určitě vás tam pustěj si zajezdit.
Jinak PC je přece jednodení take sou na tom s tréninkem vichni stejně. |
dne February 17 2011 13:06:23
Mitchi, o monosti jedění na drahách v DC jsem ti ji několikrát psal. Pokud je venku zima, dali jsme si hranici +5°C, tak se na dráze krouek nekoná. Jsou vak moné vyjímky. Na malé dráze také jetě není počítání, take nelze porovnávat výsledky. Pokud na dráze někdo je, zatím je to vdy čtvrtek, tak tam je od 17ti do 19ti hodin. Déle ne. Pokud vím od Edy, tak má na něj kontakt. Stačí tedy jenom zavolat. |
dne February 17 2011 14:54:38
To JK:
Jak si přiel na to e je v České Lípě dráha? To je blbost. O ádné nevím. A jestli je tak je to moje největí ostuda v ivotě. Jinak Vím e PC je jednodení závod. Jen jsme diskutovali co by býval bylo lepí pro nás zelenáče.
Nejblí máme Jablonné v Podjetědí kde prý taky nepremávaj. Jen občas se tam odjedou nějaký plechovky. Ale včera se mi podařilo sehnat kontakt a moná se tam zajedu kouknout s jedním klukem odsud z Boru co lítá plechovky. U jen proto e ani o téhle dráze není na netu nikde ádnej záznam kromě pár fotek.
V Děčíně jak říká Ivan je přes zimu taky utrum a Liberec u je troku z ruky na pravidelné týdení dojídění. Takový rozpočet na autodráhu zas nemám.
To Ivan:
Kdes vzal e mám na Edu číslo? Kdebych ho vzal? V Děčíně jsem byl snad jen dvakrát vehovudy. Jednou na čumendu při estihodinovce a jednou na závodu komerček, u ani nevím jestli to nebyl krunohor. To u jsem se zůčastnil, ale to jsou u aspoň 2-3roky. Moná matně vím jak vypadá, ale mám pocit, e jsme se nějak víc nebavili. Právě proto jsem se tě ptal jestli tam teď někoho zná s kým bych se mohl spojit. Protoe dva roky jsou dva roky a já nemůu tuit kdo a kdy se tam teď schází. Jen podle stránek DDM Děčín vím, e je to ve čtvrtek od 17-19hod, ale ty příjmení vedoucích co tam jsou uvedeni mi z těch dřívějích závodů absolutně nic neříkaj. |
dne February 17 2011 15:39:20
To Mitch: Má pravdu e v ČL u dneska nic není. Sorry - čas běí . |
dne February 18 2011 16:14:35
Mitch-to byla dobrá scénka,Tomá drel v karuselu asi 3kola auto v ruce, ermoval s ním nad dráhou a hledal bílou...no mně tím definitivně odjíděla monost vítězství v kategorii24, a bylo...a iju takyjo jetě mně to tak rozhodilo, e jsem násladně blbě vystřídal do prázdný dráhy, abych to potvrdil. |
dne February 18 2011 17:44:58
proč jste to nezastavily ? |
dne February 18 2011 17:56:15
1 nasazovač vs. 1 auto = není co zastavovat a alespoň byla legrace |
dne February 18 2011 18:29:15
Dost mě to mrzelo,ale skutečně mi tu bílou na chvilku někdo ukrad |
dne February 18 2011 19:53:26
Tome to se můe stát kadému, taky se vdycky cítím hloupě kdy něco někomu zvru, právě proto sedí někdo u počítače a měl by citlivě zasáhnout... |
dne February 24 2011 15:01:56
To: Mitch. Ví co je na PC nejlepí? Kdy s tím třískne, tak je to pořád jen Porsche a ne Ferrari, Alfa, Fiat, Lancia.... Mrzí mne, e jsem do Paky nemohl, koukám, e jste si to uili. Na praský závod mi to doufám vyjde. Viva le macchine italiane, ma niente contro la vettura Porsche. |
dne February 24 2011 16:06:06
To Pavel 128: to jsme rádi, e proti Porsche nic nemá |
dne March 07 2011 12:30:04
To: Vichni,kdo chcete několik fotek které se myslím povedli tak jsou zde na mém profilu ny Facebooku http://www.facebook.com/home.php#!/Dutch.Vesely
(ve fotkách je sloka Porsche Cup Nová Paky) |