|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
| |
|
|
|
| Revell, Revell, Revell ... |
| |
| Vechny poloky si mete zakoupit pes FARO E-Shop.
| |
| |
|
|
dne November 02 2006 08:42:40
Docela by m zajmalo, pro si mysl, a tmto krokem FARO nezvolilo sprvnou cestu? J se naopak domnvm, e to byl vynikajc obchodn tah. Myslm, e je ns docela dost, kte po njakm ase zjistili, e ask autka jsou sice cenov dostupn, ale peci jenom ty jejich jzn vlastnosti nejsou zas a tak .....a jestlie si prodejem vrobk Revell vydla;j njakou tu kaku, tak ji zase mou investovat do urychlen vvoje a vroby nap. 130 ..... |
dne November 02 2006 11:16:03
Vm co t ere a v e mi to tak nin pli pochuti, ale ekl bych, e podobn jsou na tom i ve Faro. Ono nabzet vrobky konkurenn firmy nen moc dobr, ale co maj dlat kdy vvoj nejde mlovmi kroky a nechtj o sv zkaznky pijt. Musej mt co nabdnout ikdy to asi nen pesn dle idelu firmy. A jak ekl HWSlot tak se zkaznky jim jdou i prostedky k dalmu vvoji.
Ber to z t druh, mon z dost zajmavj strnky. J v tom a tolik zla nevidm, vdy prv auta tto doby zvodila proti pipravovanm modelm Faro a vyrbt k eskm modelm eskch zvodnch voz i konkurenn zahranin stje mi pipad jako nadrmec monost mal esk firmyky a podle m si ani lp ne Revell vybrat nemohli.
Pak u bude jen na Ns aby jsme rozhodli zda na sebe Faro uila past nebo ne. My budem toti ti, kte rozhodnou jestli bude koda 130RS na na autdrze tak dobr jako byla v okruhovch zvodech a jestli bude lep a silnj ne BMW 320i nebo nae Aero Minor Sport - LeMans versus Porsche 550 Spyder, LeMans 1954. Takhle se na to koukni. |
dne November 03 2006 08:36:24
Je to presne tak, na jednu stranu musi FARO uspokojovat zakazniky, na druhoustranu nechapu, proc za 2 roky (co se s nimi znam) nejsou schopny nakreslit a vyrobit a prodavat jakekoliv svoje kompletni auticko. A na rovinu rikam, ze bych rad uvital prave ty Felicie, Octavie, 1300RS, ale klidne i historicke 110 a 120 apod. Do ted jsem jezdil s klasickymi vozy, ktere nejsou v meritku a nemaji krome nazvu se svymi skutecnymi vozy skoro nic spolecneho a libilo se mi to. Vim, ze FARO neni ITES/GONIO a ze chteji jit vlastni cestou, ale zameril bych se na ceske vozy. Ale kazdy mame jine predstavy, nazory i potreby. |
dne November 03 2006 09:22:21
Chpu t, jsi prost zastnce esk klasiky, ale v, e n kad je jako ty a jsou mezi nmi i lidi, kte eskou zvodn historii opovrhuji a povauj lta socialismu za dobu velkho technickho padku naeho automobilismu. A nen jich mlo. Na jednu stranu maj pravdu, ale na stranu druhou je a neuviteln s jakmi auty a v jakch podmnkch tedy dokzali nai jezdci bodovat na mezinrodnch soutch.
Faro ikdy je to mimo jej ideu mus uspokojit poptvku i po jinch vozech paklie m bt pln flexibiln a vydmat z naeho trhu co se d. To by nebyli dob odchodnci kdyby si stli za svou a dobrovoln se okrdali o zkaznky a omezovali by tak sv pjmy. Kdy se podv na web Faro tak se v dikusi dov e u odliuj sortiment Revell od toho svho aspo v E-shopu. |
dne November 03 2006 09:44:42
Jenze proc prodavat za 1.300,- auticka Revell, ktere primarne nejsou pro tuto drahu, kdyz za stejne penize si zakaznik muze vybrat z mnohem vetsiho sortimentu NINCO, CARERRA, SCALECTRIX, ktere maji obdobne potize (roztahovan kartacku do V apod.). Proto bych se zameril jinam. Kdyz si vezmes, co vse se da z ceskych aut postavit (Fe + Fe Kombi, Fa + Fa Kombi, Octavia 1+2 + Kombi, Roomster, Joyster, Scout, Tudor, cela stara rada 100-130 apod). |
dne November 03 2006 10:08:08
M recht, ale to pod stoj njak prachy. J vm, e by i kue za do hrabalo, ale muss mu dt prost nco do huby, jinak pojde. Tm chci ct e tomu me obtovat pln ve, ale vdycky mus mt co jst. Kdy m firmu o 20 zamtnancech tak na vplaty prost mus mt kadej msc a se ti to lb nebo ne a to nenmlo kdy se zamysl nat tm kolik se prod set nebo vc ze sortimentu za msc. J bych ekl e si moc vyskakovat nemou. Kdyby ty penze byli tak nen co eit a vvoj by el mlovmi kroky. A vm, e by jsme se 130RS do vnoc dokali a nemuseli by se dlat tyto nhradn opaten. Navc m vc lk souboj souputnk tedy voz stejn doby, ale odlin znaky (BMWxkod; PorchexAero atd...) ne 130RSx130RS. |
dne November 03 2006 12:52:04
Jde jet o jednu vc, jsme Klub esk Autodrhy ... abychom nemuseli strnky za chvli pejmenovat |
dne November 04 2006 00:29:01
Too Pepino
Pvodn u jsem nechtl do thle debaty zasahovat,ale....vbec by mi nevadilo, kdybys to pejmenoval na Klub autodrhy - myslm si toti, e je nesmysln se uzavrat JEN okolo jednoho vrobce. To se dl POUZE z komernch el.
A jet nco - klidn bysem si kupoval jen autka od eskho vrobce,ale kupuji si nebo dostvm teba k narozkm apod. tak 5 - 6 autek ron. Mysl si, e by mi vrobce ml co nabdnout ? |
dne November 05 2006 13:04:55
To je prv to, co nechci. Klub SCR a pak dalm, vnujccm se ostatnm vrobcm je hafo. Proto se chci vnovat pouze esk autodrze. Myslm si, e stejn tak, jako mou jin vrobci nabzet spousty autek, me v nejbli dob nabzet vce voz i FARO. Potebuj samozejm prodvat, aby mohli vnovat finance na vvoj, ale to nepjde bez progagace. Myslm, e nejsou moc vidt. Proto jsou tu i nae strnky. |
dne November 05 2006 13:09:00
Tak si myslm,e rozen nabdky o auta Rewell nen na zvadu a pivede Faru nov zkaznky.Kad nen takov cvok jako mi,spoust lid le autodrha vtinu roku ve skni.A nov auta ped Vnoci by je mohla "nakopnout",oivit zjem.Zanou znovu jezdit a tm pdem i nakupovat nov dly atd. J sp pemlm kter auto koupit,na vechny jaksi nemm... |
dne November 06 2006 07:18:43
A je to tu, u jsme u toho. ekl si to naprosto pesn. Na vechno nemm. U si do toho spadl a jsi potecionln zkaznk. A jak jsem ikal vse, Faro musi mit co nabdnout. Jet nedvno to bylo tak, e sis mohl koupit pln vechno z m za celej rok pili. Ale te se velmi rychle situace otoila a u to nen tak snadn. U m z eho vybrat a hlavn, nema na vechno. A ne si koup vechno co bys, z toho co te nabzej, chtl tak vylezou zas s nm novm.
Jinak souhlasm s Pepinem. Web tocch se kolem zahraninch autodrh je vude fra, ale vysloven o esk nebyl nikdy ani jeden a na tch pr domcch strnek s neucelenmi informacemi. A jde tu pedevm o ty informace, ne o vyznn t kter drhy, ale o ucelen informace zkuenosti a pspvky uivatel esk autoky. J taky kradu npady a inspiraci od konkurence, kdy si chci v nem ulehit prci, ale kdo to nedl? Poppad volm i psluenstv konkurennch autodrh, ale je to hlavn proto, e tady toho tolik nikdy nebylo a nen a m vc npad na vylepen se tu uke tm snadnj pak bude cesta tch co pjdou po ns a budou si stavt sv vlastn nov okruhy. Nekm tm ale, e se nechci bavit s kmkoli kdo eskou drhu neuznv a je s konkurenc. Nzev webu a jeho zamen pece nen dn hranice pro komunikaci s ostatnmi fandy autodrhy. Naopak, zcela urt se jeden vrobce od druhho m co uit a nikdo jin ne jejich zkaznci to neudl. Pnov, vdy hlavn kriterium kter ns spojuje je mtko 1/32. Ostatn vci jsou jen technick vdobytky rznch vrobc. |
dne November 11 2006 15:58:35
Jsem fanda rally a lb se mi i cesky.Tm se,a FARO udl 130 RS,snad bude i Felicia kit,Oktvka a Fabia WRC. Ale to jet chvli potrv.Proto (a nastdm) uvauji o Cortin,NSU,BMW a podobnch vozech.Ferrari a formulky jsou taky pkn,ale u prost z jinho soudku. Ale jsem rd,e FARO dalo tyto auta do prodeje a je mi jedno e je sami nevyrb.Dleit je,e kdo chce,me si je koupit Jen koda,e nejsou k disposici jako nejezdc modely(viz Audi,Mercedes,Opel atd.od Rewellu) aby si je kad mohl koupit levnji a pestavt si je na autodrhu sm jako j Subaru.Vyjde to kolem 600 k,- a to je rozumn cena. |
dne November 12 2006 22:27:45
too mcfik: to by m docela zajmalo, jak jsi se na tu cenu dostal. Dlal jsem takhle Mercedesa DTM a dostal jsem se nkam k 1200 K !!! A to to nejezdilo - jet jsem to musel dt dohromady. Jenom kit samotnej m stl asi 430,- K a motor Ninco NC-5 byl cca. za 530,-K
Take jsem j zase rd, e u to prodvaj taky hotov a iv |
dne November 12 2006 22:39:40
To holt nesm kupovat tak drah vci. Na 12 hodin prodvaj Easy Kity za 289K a Faro m motor za 146K. To je 435K proti tvym 960K a vsledek tm shodn. |
dne November 17 2006 08:59:57
too Mitch:jen je tam tebas "zanedbatelnej rozdl v tch motorech - FARO za 146,- to 20tis ot/min a Ninco NC-5 26tis ot/min a nehled k tomu, e tu kastliku jsem kupoval jako novinku a v t dob jsem ji nikde levnji nenael.A ty motrky FARO bn prodv taky asi a od doby, kdy spustili ten svj novej web. |
dne November 19 2006 23:56:38
Nic proti tob HWSlot, ale v tom ppad se ty bav jet o vestkch a mcfik u mluv o veskovici. asy se mn a jestli jsem mcfik pochopil sprvn tak vychz z aktulnch cen. |
dne November 20 2006 09:37:35
Pnov, mohu-li vs poprosit, peneste dizkuzi pod nov vlkno REVELL, REVELL, REVELL (zaloil jsem ho) do DISKUZNHO FRA.
Dky
Pepino
SuperAdmin |
dne December 07 2006 22:22:28
Za pipomenut stoj jet dva fakty.
1. Dlat model konkrtnho auta a na nm vydlvat pedpokld mt zskan, obvykle koupen prva od automobilky a nebo zvodn stje. Co je pro nadnrodn kolosy dosaitelnj.
2. esk trh je mal, jak bylo ve zmnno - zase se toho tolik neprod a konkurence je velk. A zaplacen ve zmnnho se mus vrtit.
Jo a za sebe bych dodal, e se k drze vracm po letech, primrn kvli dtem. A tm na uen se jedn je "star" Favorit akort. Sm si po vnocch postavm vlastn autko. A kastle od Revellu je mon een. Mm jen obavu jestli je ten plast vhodn. Peci jen je to kit do poliky.
A pokud by mn popadla chu a el si nkam zazvodit, tak to bude o jinch motorech, pneu, pevodech etc. |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
01
2008 Pohr SCALEXTRIC 2. zvod
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 28
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|