|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
| |
|
|
|
| Nejprve přilo NINCO se svoji 911 (997) ve třech barevných variantách.
Carrera Porsche RSR je ji v nabídce.
Ty spodní verze bude Carrera prý prodávat pouze u oficiálních dealeru vozidel Porsche v Německu a do obchodů by se tak neměly vůbec dostat.
A nakonec je tu 911 (997) od SCX, které se na trh teprve připravuje.
| |
| |
|
|
dne September 25 2007 10:56:03
Krása, to se schválně na jaře stavím u Porsche, jestli ho budou mít. Doufám, e mi k tomu nebudou nutit to velké |
dne September 25 2007 15:46:34
Docela pěkné kousky a to Ninco podle testů prý i docela dobře jezdí.
Je to stejně paradox, kdy se nám líbí tyto modely jen proto, e jsou na autodráhu a přitom i ti nejlepí z výrobců mají v realitě provedení neskutečně daleko k něčemu takovému, jako je např. EXOTO, BBR nebo CMC. Jukněte na EXOTO stránky třeba na Porsche 935, to je teprve krasavec. |
dne September 25 2007 21:30:09
Porsche GT3 RSR Nr. 45 (Flying Lizard) a Nr. 71 od Carrery jsou u v Německu běně na pultech slotprodejen, take to s tím prodejem pouze u autorizovaných dealerů Porsche zase nebude tak horké. Tu 111 jsem zatím sice nikde nevidel, ale je pravda, e Porsche 1:1 jsem si tam nekupoval. Mimochodem ta Carrera je podle mého názoru vzhledově horí ne Ninco. |
dne September 28 2007 00:50:19
Kdy jsme u tech Porsche, na Slot car Ilustrated je zajímavý článek o úpravách P911 od Scalextric
http://www.slotcarillustrated.com/HowTo/Tunea911/GT3RforGT2.html |
dne September 28 2007 10:51:36
Petr L - taky jsem ten článek četl (prohlíel ),ale nějak jsem nepobral ten konec s těma diodama. Víte někdo o co jde a jak to vlastně je???? |
dne September 28 2007 14:22:57
Právě proto jsem se o tom zmínil, myslím, e tu řeíme lecos, ale právě tyto způsoby úprav tu podle mne nikdo moc neprezentuje. V archívu na zmíněných stránkách jsem třeba nael jak měří přítlak magmetu pomocí digi váhy atd atd. Podle mne by stálo za to zaloit vlákno, kde by se podobné vychytávky řeily - nae diskuze o tuningu se celá točí okolo úprav zevnějku, ale technický tuning chybí |
dne September 28 2007 15:59:52
Na to mám Petře docela jednoduché vysvětlení, proč se tu neřeej magnety - kdo sem píe a něco na autech vylepuje a honí desetinky, tak je větinou "závodník lexankář" a jak ví moc dobře, tak ti magnety neuznávaj |
dne September 28 2007 16:02:36
Tome dík za vysvětlení,ale bylo by to se mnou asi na dlouho - "úbytek napětí a tím jinou rychlost modelu při stejném napětí zdroje" - tak třebas z tejhle věty jsem jelen |
dne September 28 2007 16:06:04
A jetě k těm magnetům - kdy jsem dělal Porsche 935, tak jsem psal, e jsem s umístěním magnetu problém měl. Trefit vzdálenost umístění magnetu od dráhy nejni jen tak - kdy je moc blízko, tak autíčko přibrďuje a naopak, kdy je moc vdálen, tak neplní funkci přitlaku. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
03
Podbaba NASCAR 2008
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 32
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|