|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Pravidelný návtěvník jistě zaregistroval, e se tu ji delí dobu nic neděje. Ano, je tomu tak. Síly nestačí, potřebuji se věnovat tomu, co mě iví, tedy práci.
Autoři příspěvků prominou, ale za 2 roky, co web funguje, se mi nepodařilo sehnat nikoho, kdo by sám od sebe bez problémů vkládal alespoň 1/3 toho, o co se tu snaím. Prostě chybí admini.
Jetě pro upřesnění, nepíu to dnes proto, e ádám nějaké pochvaly, lichotky a podobné nesmysly.), ale spíe proto, protoe přemýlím, kudy dál a zda pro mě má smysl se webu nadále věnovat.
Ty necelé 2 roky mně přinesly spousty poznatků, kamarádů a i blízkých přátel. Investoval jsem do dráhy tolik peněz, e kdyby to manelka věděla, vyhodí mě na chodník. Dozvěděl jsem se co a jak, zail zajímavé akce a některé z nich i uspořádal.
Bohuel vak balancuji na hraně, e od 1. 1. 2009 to celé zruím. Stejně tak, jako jsem se 2 roky věnoval předchozímu webu o cyklistice, i teď nastala doba, e prostě o této variantě přemýlím. Předchozí web skončil na nedostatku diskutujících, co zde nehrozí. Nevím vak, co mám od webu vlastně chtít. Stejně tak balancuji s HK klubem, ačkoliv za sebou nemáme jetě pořádné závody, ve 3 lidech to prostě nejde, navíc kdy i kadý z nás chce v podstatě něco jiného. Za rok jsme nebyli schopni postavit dřevěnou dráhu, původní nadení se někam odebralo a jdeme cestou, e se hádáme, zda na home page mít obrázek takový nebo makový.
Balancuji nad tím, zda si prostě jen doma nepostavit dřevěnou dráhu a občas pozvat kamarády na jědění spojené třeba s grilováním. Tu monost postavit si velkou dráhu mám, proto vlastně ani klub ani nic jiného nepotřebuji.
Má smysl dělat web pro těch 10 z vás, kteří se aktivně zapojují a nebojí se vyjádřit svůj názor. Proč nefunguje celá autodráhová komunita. Proč nebydlím blíe Mostu a Ústí, kde ve funguje. Proč v Praze kluci musí zápolit s kolegy 1/24 a hledají si vlastní dráhu. Proč kluci z Třebové mají svá pravidla, za půl roku neuspořádali ádné závody a na ádných jsem je v komplet sloení neviděl a naopak, kdy udělali setkání, skoro nikdo nepřijel. Proč jezdí ve Scalextric poháru stavěná auta 4 lidé.
Prostě to celé někde vázne a já bych chtěl, aby to fungovalo, ačkoliv vím, e to asi není moné. A přesně proto mě to ere víc a víc a tím pádem se víc a víc přibliuji k tomu, e si budu jezdto sám pro sebe.
Ano, je to patná cesta, ale vysvětlí mi někdo z vás, proč jít jinou? | |
| |
|
|
dne July 29 2008 22:50:56
Moná vím, jak ti je. Moná procházím něčím obdobným. Moná máme momentálně mnohem víc společnýho ne si myslí. A i mne to nepotkalo poprvně. Teď se mi pomalounku zase vrací chu na autíčkaření. A to u poněkolikáté. A vdycky, kdy jsem se po nějaký době vrátil, tak jsem měl kam. Nic jsem neruil, nic neboural, jen jsem to na čas přestal pouívat.
A to je asi moje odpověď na tvoji otázku - nejít jinou cestou, jen si sednout na pangejt, vydechnout, pokoukat po okolí a najednou se můe pokračovat dál se zvědavostí, co bude tam za tou zatáčkou..... |
dne July 30 2008 07:57:20
Ahoj Pepíno,
plně chápu tvoji situaci.
Podobně jsem na tom byl, kdy jsem 7 roků táhl zlínský klub s dráhou.
Potom jsem se zdravě natval, klub zavřel a je mi fajn.
Mám čas na sebe- jezdím na závody, nebo i jenom akce, které zavánějí slotracingem.
Rád jedu na závod třeba víc ne 1000 km a psychicky mi je fajn.
Teď dráhu stěhuju do Vídně a nějakých 180 km pro mě není nikterak daleko.
Bude to teď nae domácí dráha (zlínského klubu), i kdy stojí ve Vídni.
Vůbec tě nechci nabádat, aby jsi se na web a klub vykalal, ale větina lidí si uvědomí, co bylo na tom co jsi dělal, a je pozdě.
Já u jsem se taky zařekl, e tady nebudu posílat, ádné příspěvky- po nedávných srandičkách některých přispivatelů tohoto webu.
Málo kdo ocení tvoji práci a čas, který tomuhle věnuje, jenom potom řeknou, e je to koda, ale pomoc v nouzi ti málokdo nabídne.
Zatím si dej oraz, jak píe HW.
Zkus si najít nějakou volnou sobotu- dej mi vědět- seber auta a můeme zajet třeba do Vídně na tu Carreru. |
dne July 30 2008 09:21:06
Určitě je prospěné čas od času na chvíli vysadit a oddechnout, člověk zjíská na věc pohled z trochu jiného úhlu a můe si v klidu zváit jak dál.
Web má svojí hodnotu a i kdy bude pouze místem pro komunikaci mezi členy, tak je důleitý. Sám jsi myslím na podzim vysvětloval, e i kdy se zdánlivě nic neděje, počet přístupů na web je vysoký, take dnení stav není určitě nějaká novinka.
Nech to chvíli běet samospádem, ostatně nejsi jediný administrátor a uvidí. |
dne July 30 2008 10:44:53
Hlavne nepropadej depresi. Je leto, jsou dovolene, venku 32 stupnu. To pak vse "pracovni" vypada hur.
K webu: - ta forma, jak je nyni, neni spatna. Bude vzdy takova, jak si ji vsichni aktivni udelame. Je tam pet clanku za posledni mesic, a to staci (pocitam do toho i prehled novinek za mesic). Myslim, ze ti jde hlavne o clanky, kdyz myslis praci admina.
K clankum: - ted pripravuji dvoudilny clanek o Lancii LC2 od Slot.it, a prehled novinek za cervenec. Chci pak kazdy mesic napsat prehled novinek, a alespon dva clanky (nebo jeden dvoudilny). Ty dvoudilne clanky maji mit staly format, prvni dil historicky, druhy dil o konkretnim modelu.
Na co se muzete tesit: mimo prehledu novinek a clanku o Lancii LC2 to bude:
recenze:
- BMW 3.5 CSL s motorem vpredu od Fly
- Porsche 956 od Slot.it
staveci clanky:
- Predelavka Ites Porsche na zavodni monstrum
- Stavba CanAm Porsche 908 z white kitu od Fly
- Jak predelat karoserii Porsche 956 Schiesser na barvy sponzora Liqui Moly
- BMW M1 Procar od Rona Denisa na Norisringu (predelavka)
navody:
- Jak delat rychle a kvalitne obtisky na autodrahova auta (to bude asi ve trech dilech)
- Vyroba hlavy pilota pro modely s prilbou bez hledi
- no a serial vyroba drevene drahy doma - rychle a levne, krok za kroke
Jestli to stihnu, je ve hvezdach..., ale budu se snazit.
K druhe casti Pepinovy deprese, a to ke klubu v HK:
Uz jsem ti nabizel, ze kdyz budes potrebovat pomoct, tak se ozvi. Pokud potrebujes nekdy brousit tu drevenou autodrahu, a poradas brigadu, tak dej vedet, mail na mne mas, budu ted nejakou dobu v Cechach. Pokud budes potrebovat organizacne pomoct s pripravou zavodu, at uz Porsche Cup, nebo Pohar Scalextric, dej mi taky vedet. |
dne July 30 2008 13:14:08
Sám proívám krizi manelství a tak se nechci k ničemu zavazovat a ani nic slibovat. U se mi to párkrát vymstilo. Take kutění leí - nechci nic větího rozdělávat a mám anci jen přispívat.
Myslím, e tento web - toto diskusní forum se u sluně a samovolně vyprofilovalo samo. Komerční auta a jejich úpravy, závody, stavba a věci s tím spojené. "Lexanistům" asi nemá co dát. U nich se ale můeme v něčem přiučit.
Jiný problém je počet aktivních. Pokud čtu zahraniční fora, tak i tam je omezený okruh aktivně diskutujících.
To e moc nefunguje tzv. klubismus, je tak trochu zátě z minulosti. Oraganizovanost - jakákoliv, lidi děsí. BOHUEL. O tom, e se u nás řeí malichernosti snad není potřeba dlouze debatovat. A občasná závist nebo jen nepřejícnost je pomalu vudypřítomná. A chtít po někom aby přiloil ruku k dílu? Vím svoje.
Toto byly důvody, proč jsme si s kamarádem dali před pár lety pauzu v organizování a já ukončil i papírácké aktivity. Ta úlevu se nedá popsat.
Polo si Pepino problém jinak. Je tento web a DF úspěné? A k čemu se za dva roky přispělo?
Myslím, e rada od JMS je dobrá. Cesta do Vídně a zajedění si pro radost. Moná mi to nebude věřit, ale pro mně je tím relaxem i ČT. |
dne July 30 2008 20:39:31
Hmm,
a taky by nebyl problém vzít rodinku a projít si Schonbrun.
Nedávno jsem tam byl a i kdy jsem kulturní barbar, tak to vůbec nebylo patné.
Jeliko prelo, tak jsme si nemohli projít zámecký park, který je tam opravdu skvostný.
Ale i ta prohlídka zámku stála za to. |
dne July 30 2008 22:33:02
Ja jsem si zase s rodinkou prosel v nedeli ZOO ve Zline-Lesne bylo to moc hezke, stalo to za to. |
dne July 31 2008 09:31:22
KUDY DAL?
Pepino tak jsem si přečetl Tvůj článek a zkusím reagovat.
Předně,psaní není můj silný obor.Ač se Ti to moná nezdá,ale ten web (dle diskuze funguje),dělat web jako je tento určitě není sranda,ale bylo by koda toho nechat.Teď jsou prázdniny a tak 3 měsíce se nic neděje(závody),takové útlumové období,proto tady v Mostě zkouíme uspořádat závody-NOSTALGIC GRAND PRIX F1.Doufáme e se to ujme a budem se o prázdninách pravidelně na tyto závody zcházet a snad přijedou i z jiných klubů.Klubové problémy jsou asi vude,osobně nechápu.V Mostě jsme bezvadná parta lidí která se zná ji dlouhá léta a vdy jsme se domluvili.Já osobně jsem osm let jezdil po evropě,času pramálo,ale občas jsem se zastavil na dráze,na závodech a nikdy jsem neslyel ani slovičko.Asi je to tím e některé věci řeíme v hospůdce u piva.Zavřít se doma na vlastní dráze--tudy asi néé,to není to pravé ořechové,budu závodit sám se sebou?
Atmosféra závodů to je to co člověka nabudí,povzbudí k dalímu zdokonalování,vymýlení a pro mě hlavně RELAX!! kde zapomenu na práci a jiné starosti.Nechci za kadou cenu vyhrávat,chci se pobavit,pokecat co je nového v Praze u Jirky v Děčíně u Edy atd.Je koda e porsche cup se jede ve stejném termínu jako MČR-GT24,jinak by od nás určitě někdo přijel,ale zkus někdy přiject k nám na závody,nebo Edovi na estihodinovku.Je-to relax a nabudí to.Čus Honza. |
dne July 31 2008 11:35:29
Ahoj Pepíno a vichni ostatní Asi budu jen opakovat, co tady napsalo více lidí - nic neru, nezavírej jen si opravdu odpočni. Takové nálady a pocity znám a opakují se u mě zhruba dvakrát do roka. Je toho prostě moc, a ve se ztihnout nedá ( já sedím na zhruba 5 ti idlích najednou a to prostě nejde ).
U nás v klubu je to to samé. Tím, e jsme se otevřeli veřejnosti, tak se vyčerpáváme na těchto akcích, na druhou stranu peníze někde vydělávat musíme. Závody jezdíme po kategoriích vdy v úterý a není to ten maraton co dřív (so+ne). Nakonec nám to i vyhovuje. Dalí tři dny v týdnu se staráme o veřejnost - měl jsem nápad o prázdninách zavřít a jětě, e mě to kluci rozmluvili - je jetě větí nával ne ve kolním roce.
Teď nám konečně dorazil RACE MANAGER, tak zase bude co dělat.
Taky se hádáme (větinou o blbosti) ale vdy z toho nakonec kouká něco nového. Zavřením dráhy (nebo klubu) by se nic nevyřeilo. Pořádáme závody pro ČD CARGO, musíme se starat o sponzory ( a nové shánět ), udělěla se parta seniorů, kteří jedou svůj ampionát, jezdí sem lidi jako na raritu z dovolených ( u jsme tady měli Afričany, Skoty, Němce ) a vem se to moc líbilo - jejich very good je pak (kromě pěnez samozřejmě) takovým pohlazením a důvodem k tomu " táhnout tu káru dál ".
Jsme u z tradice (letos 11 let) zaměřeni staně do sebe - a to je nae chyba. V klubu stále přeívá, e se ostatní přizpůsobí nám. A ono to tak není a ani nebude. Vcelku je to nikam na jiné závody netáhne - nevezmuli já sluební auto, a nepřemluvím dalí tak se nikam nejede. Soutěivost v klubu jim stačí a je pro ně prioritní - a není se čemu divit - dělají to tak u 11 roků.
Dá to jetě hodně práce, ale i toto se časem změní - třeba to začne východočeským pohárem. A se dohodneme (nebo dohádáme) nad pravidly.
Závěrem - neházej flintu do ita, bě tunit nějaké to Porsche a v klidu uívej léta.
Měl jsem o víkendu na toto téma řeč s JMS (přivezl nám ten ovladač) a chce to opravdu na chvíli vysadit - a hlavně nedělat z SRC pupek světa. Brát to opravdu jen jako koníčka. Pietro. |
dne July 31 2008 15:25:40
Ahoj, to e je to co dělá ohledně těchto stránek k ničemu není pravda. Já víceméně ve, co vím o dráze mám z tohoto webu. Nael jsem ho náhodou, kdy jsem hledal na internetu inzeráty s díly na starou českou dráhu, abych ji mohl zprovoznit pro malého mé přítelkyně a taky si zavzpomínat na to, jak ma bylo 10-13 (teď mi je 21 take to vzpomínání není jetě tak sloité:-) a jedění na dráze u mého dědy v suárně byl záitek.
Neskutečně mě to chytlo, z původní osmičky mám doma najednou cca 50 metrů autodráhy směs 90 a 74mm, nějakých 15 autíček, včetně čtyřech favoritů, dvou od Ninca, jednoho od Carrery...
Podle tohohle webu a jednoho člena (díky Petře L) si předělávám ovladače, budu dělat jiné konektory na napájení, vím e favorit bez úprav je na houby a taky e p. Kysela slibuje novinky a skutek utek.....
Ohledně přispívání do diskuzí a psaní článků, to není jediná funkce těchhle stránek. Myslím, e je spousta lidí, jako jsem já, kteří na autodraha. org chodí, hltají informace a nezanechají tady ádnou stopu, kromě záznamu v počítadle návtěv, ale i pro tyhle lidi te web je. Má velikou informační hodnotu a jiné české stránky, kde bych se o dráze dozvěděl víc ne tady neznám. Já sám bych si na ádný článek netroufnul, ale moc rád si tady přečtu co je tady nového.....
......a za tohle dík!!!! J.S. |
dne July 31 2008 17:24:19
To Pietro Třeba je to u Vás tak správně. Ono kdy si spočítá náklady na účast na kompletním poháru, tak za to má domů kus dobré dráhy. Co měsíc a dva cestování přes půl republiky nemusí být pro kadého. A to, e někdo ohrnuje nos nad dlouhým plastem je jeho problém. Myslím, e větí budoucnost má idea regionálního poháru.
Jeniiiik to taky dobře vystihnul. Informační hodnota pro návtěvníka je nepopiratelná. Paradoxem je, e kdy něco hledám, tak často vygoogluju tyto stránky.
Pepino. Nechtěls pochvaly, ale ono to k nim musí sklouznout. Co u jiného by mělo být motivací? |
dne July 31 2008 18:13:24
Taky se přidám, i kdy jsem tu jen krátce. Ty nálady a pocity, kdy si člověk myslí, e to co dělá je k ničemu nebo, e má pocit, e přelapuje na místě znám moc dobře. Zail jsem přesně něco podobné v malých RC. Rozběhly se závody, které pak jakoby pozvolna zapadly (taky nejsem blízko center kde je výrazně větí RC základna tak jako Ty jsi dál od větího počtu dráhovkářů). Vloni jsem i přes léto udělal asi est závodů a jezdilo se, letos od března vůbec nic (dva plánovaný závody jsem dokonce musel zruit). Prostě se nepodaří aby se lidi seli. Tak jsem si dal od března pauzu (vysílačku jsem vzal doruky předevčírem po dlouhý době poprvý) a koukám na netu po dráhovkách. Taky jsem měl pocity, e se na malý Rc vybodnu, ale dneska vím, e se jen troku vydejchám, pročistím si hlavu a půjde to nějak dál.
Pokud jde o příspěvky, tak a posbírám víc zkueností s dráhovkama, určitě se s nějakým článkem přidám.
Byla by koda to celé zabalit! |
dne August 01 2008 22:42:05
Jak se říká, kdy je Blbá hlava- trpí celé tělo.
A ti, kdo to nechápete a myslíte si, e tady Pepíno bude dělat web, pro pár prýmařů, kteří hledají jakoukoli záminku si z příspěvků dělat posměky a provokovat kohokoli, jenom, aby byla sranda?
A vy hračičkáři, co si koupíte komerční autíčko v krabičce dokáete třeba to jako v Itálii, e se vás sejde kolem stovky na závodech a nebudete se dohadovat, potom smeknu klobouk.
Moc jsem Pepínovi Fandil a kdykoli bude něco potřebovat, tak se mu budu snait podat pomocnou ruku.
Nebudu Pepína utěovat, jenom mu poděkuju, e se dokázal starat o tenhle web, vymýlel různé formy společných aktivit a hlavně se pokusil semknout zájemce o dráhu a dráhovky.
Ale jak se říká.........a se ucho utrhne, tak to Pepíno skončí a ostrouháte.
Potom můete surfovat po zahraničních webech, slintat nad fotkama a snait si to nějak objednat, aby to vylo co nejlevněji.
No a kde se s tím budete cachtat?, kdy u Pepíno nebude mít takový web, kde umístí ve a to úplně zadarmo, jetě nad tím stráví spoustu času a jediným motivačním stimulem je, e mu tady pár lidí poděkuje.
Protoe to větina z rejpalů, neumí ocenit, udělala si z toho léčebnu svých komplexů a nestojí o myslím dobré rady- přestávám tímto přispívat čímkoli.
PSokud někoho zarazí, e u jsem se tady jednou zařekl, tak jsem to poruil na základě SZ od sutora, ale teď to je opravdu konečné slovo.
Mějte se a Pepínovi hodně zdaru při rozhodování -jak dál. |
dne August 02 2008 08:40:19
Byl jsem na tomto webu v posledních dnech docela dost a nemyslím, e by mi cokoliv uniklo, take buď se mi nezobrazuje ve a nebo jsem něco pochopil jinak. |
dne August 02 2008 09:47:25
Původně jsem nechtěl nic psát,protoe bych jenom opakoval co u bylo napsáno.Nechápu,ale co vedlo JMS k napsání tak zlostného komentáře.Tento web je o domácí autodráze,tak nevím,proč bychom se mi hračičkári tady nemohli cachtat.Sleduju web prakticky kadý den,ale posměky a provokace mi unikly,nebo jsem je nepochopil.Naopak jsem vděčný za kadou radu,článek a inspiraci.Sám nemám skoro ádné zkuenosti,tak se nemůu vyjadřovat ke vemu,co je zde napsáno.Snaím se,ale přispívat dle svých moností a vědomostí.Prospěnějí,ne se uráet je lepí zvolit přístup jako Marian. |
dne August 02 2008 21:19:28
Too Tomnen - to asi chápe jen JMS sám.....taky s tím pochopením mám veliký problém |
dne August 03 2008 12:35:19
Myslím, e nejlepím lékem mohou být úspěné závody. Pepino v září dvoje pořádá. Mám jetě něco dodat? |
dne August 03 2008 12:35:20
Po dlouhé době jsem se podíval na některé příspěvky na těchto stránkách, nebo připravuji rozsáhlý příspěvek do sekce Legendy motorsportu. A protoe jsem člověk, kterého kolegové nazývají maximalistou z hlediska přípravy strategie, zakázek a podkladů veobecně (chci dosáhnou v praxi pozitivního výsledku první ranou, protoe ta druhá stojí spoustu sil, času a peněz), tak tento postup uplatňuji i ve vztahu k historii motorsportu a autodráze jako celku, co je dá se říci mé hobby. Rozhodně nepatřím mezi autory, kteří své články a publikace výhradně staví na stahování z internetu, i kdy někdy to ani jinak nejde. Pro seriózního autora to je cesta do záhuby, nebo právě internet je místo pro převáně neověřené informace. Samozřejmě vyjma agenturního zpravodajství. Pro historii (a historii motorsportu nevyjímaje) to platí dvojnásob.
Nevím, zda obdobný přístup je reálné poadovat po ostatních autorech a přispěvatelích. Ale myslím si, e toto by mohla být cesta, jak web posunout na trochu jinou a vyí profesionálnějí úroveň. Nebo alespoň jeho část, která by mohla být odbornou veřejností brána alespoň trochu váně. Pojmem odborná veřejnost mám na mysli motoristické a modelářské časopisy a servery (spolupráce s nimi je reálná) a v neposlední řadě také výrobce autodráh, kteří ve střední Evropě na západ od Německa nemají seriózního partnera, u kterého by bylo moné své výrobky na komerční bázi prezentovat, testovat (ne prodávat, od toho jsou obchodníci). Samozřejmě by to znamenalo min. anglickou mutaci, co dnes není nedostupné. Ale co hlavně, znamenalo by to změnu struktury tohoto webu. Abych nezapomněl na dřevaře, tak i oni by měli svůj sloupek, včetně uplatnění dlouholetých zkueností moravského garáisty JMS.
V případě alespoň poloprofesionálního přístupu by to nemusel dělat Pepino sám, nebo na peníze spousta lidí slyí, by by se nejednalo o částky, které mohou člověka uivit. Dále by se musela přehodnotit struktura přispěvatelů a autorů. TomNem v diskusi velmi dobře napsal
Snaím se,ale přispívat dle svých moností a vědomostí. Vynikající přístup, ale snaha vdy nestačí. Bylo by zapotřebí, aby vznikla jakási redakční rada, která by snahu autora v dobrém redigovala a nedopustila, aby se zveřejňovaly opsané články, cizí autorské fotografie bez vědomí autorů, aby se uveřejňovaly nesmysly postahované vemoně z internetu, laické a neodborné názory, atd. Řekl bych, e právě tímto směrem se web v posledních několika měsících vydal. K tomu se přidalo domnělé kaparování, uráení se, atd. V sekci diskuse by samozřejmě bylo moné napsat cokoliv, jen bych to radi nepřekládal do angličtiny.
Vrcholem nezájmu a amatérismu zároveň byly, dle mého názoru, výsledky modelářské soutěe. Teď pominu nízkou účast soutěících, pravda spousta z nás podniká, staráme se o děti a manelky, prostě to není pro nikoho jednoduché. Zcela zaráející pro mne vak bylo, e vyhrál model, který měl být automaticky vyřazen. V praxi je naprosto adekvátní přístup, e ten který nesplní zadání je (nebo by měl být) automaticky vyřazen ze soutěe. Jaké bylo mé překvapení, kdy Marian beze studu prezentoval model Porsche 908, u kterého provedl jedinou modelářskou úpravu (instalace nasávacích otvorů pro chlazení převodovky) a jetě k tomu zcela patně. Lapače vzduchu mají oproti realitě zcela jiný tvar, prostorovou geometrii a jsou i patně umístěny na modelu. Jiné úpravy model nevyadoval. Myslím si, e mohla být věnována i větí pečlivost povrchové úpravě. A přesto mu byla udělena cena.
Osobně si myslím, e Pepino má tři monosti, jak s webem naloit dál:
1. Web zachovat a posunout jej o patro vý. To by přineslo jiný přístup, vyí presti, nové čtenáře a přispěvatele z jiných oblastí a v neposlední řadě i trochu financí.
2. Web zruit, mít klid a věnovat se rodině či něčemu bohulibějímu, co jej bude uspokojovat.
3. Web zachovat beze změn, stávající letargii nechat prohloubit a do konečného zániku.
|
dne August 03 2008 13:35:07
Chlape, dr se. A a se rozhodne jakkoliv, drím Ti palce! |
dne August 03 2008 14:11:32
To LS.....
moc hezky napsané, ale asi nepříli reálné. Mám za sebou pěknou řádku článků v časopise RC Cars a rozhodně se nejednalo o věci staené či výhradně vyčtené z netu. Vdycky jsem se snail, aby články někoho oslovily a přinesly uitek. To, e je píu poněkud obsáhleji, ne se někomu zdálo vhodné nakonec vedlo k "redakčnímu zkracování" nebo rozdělování původních článků (aby se do čísla velo více autorů....). Mne to dovedlo k tomu, e jsem si dal pauzu, protoe zkracovat články na úkor nic neříkajících blábolů se mi nechce. Redakce má sice nyní hodně autorů, ale kam to povede.....????? Nyní jsem se začal zabývat i dráhovkama, mám předjednáno publikování článků i o dráhovkách a také v jiných časopisech ne jen RC Cars. Ze strany časopisů zájem o články je a poměrně velký.
Ale představa, e se nad článkem sejde redakční rada, která zajistí, e bude mít slunou úroveň je asi mimo realitu (nejen na webovém portálu, ale řekl bych, e i v tiném periodiku). Důkazem toho jsou některé doslova ílené příspěvky, které časopisy publikují a které často dublují informace ji dávno zveřejněné a navíc bez odpovídající uitečné náplně nebo dokonce jen převzaté odněkud z netu. Někdy mám dokonce pocit, e někteří přispěvatelé mají v kadém čísle článek, ale ne proto aby něco čtenářům sdělili nového, ale aby dostali svůj, vcelku příjemný honorář...
Netýká se to pochopitelně vech autorů, a vech modelářských časopisů, ale bohuel není takových článků zanedbatelné mnoství.
Z titulu těchto zkueností si dovolím říci, e články, které jsem tu četl jsou vesměs velmi sluné, obzvlátě kdy uváíme, e jsou psané bez nároku na honorář a z fandovství. Tudí se není za co stydět a profesionalizovat web???? Mylenka moná dobrá, ale kdo to zvládne a kdo to zaplatí????
Jen dotaz na okraj, odkud chce vzít nové čtenáře a přispěvatele? Firmy platí jak známo za návtěvnost a tu mají bohuel asi nejvyí různé bazary aj. podobně laděné weby, ale málokdy seriozní zájmový portál.
S podobnými problémy (návtěvnost, aktivita, příspěvky atd.) bojují i automodelářské RC weby, kde se ale schází zcela jistě výrazně irí a početnějí komunita a přesto mnosví autorsky původních článků tam často zdaleka nedosahuje toho co je zde, o kvalitě v řadě případů raději nepřemýlet a úroveň DF????? Pokud vůbec na těch stránkách fungují, tak to je úspěch!!!
Vypsal jsi tři monosti jak dál, myslím, e to není a tolik dramatické (pochopil jsem, e vpodstatě jako jedinou monost zachování tohoto webu vnímá jeho profesionalizaci), kadý máme občas dny kdy se nadaří a nějak není vidět světlo na konci tunelu. Já osobně věřím, e Pepino to světlo zase zahlédne. |
dne August 03 2008 15:23:50
Nemyslím si, e úroveň upadá, pouze jsme díky velmi intenzivnímu rozjezdu pečlivě "vytěili" nosná témata.
Logicky se tedy diskuse stáčejí spíe ke konverzaci a řeení drobností, které čas přináí.
Při zpětném pohledu musím konstatovat, e iniciativu na webu postupně a na pár vyjímek převzala skupina, která sezabývá hlavně jeděním na dřevě. Krom příspěvků ohledně novinek na trhu se prakticky ji o ničem jiném nediskutuje.
Tady je myslím velký nevyuitý prostor.
Kde jsou sběratelé Ites? Větina z nás má Ites spojený s dětstvím a určitě by diskuse tímto směrem přinesly mnoho zajímavého.
O Plastových dráhách a digitálu také není moc zpráv. Přitom se jezdí SCX digi. Nemít v klubu dva kolegy co závodí i na digitálu, tak o tom také nic nevím.
A takto se dá pokračovat jetě dost dlouho. Chce to jen vytvořit podmínky pro to, aby se zde tyto příspěvky a informace objevovaly.
A jednou zednou ze základních podmínek, aby se objevovaly je klima, které tvoříme tím, jakým způsobem zde diskutujeme a jak navzájem na své příspěvky reagujeme.
Ji jsem se o tom jedno zmiňoval- jako čerstvý člen, sotva jsem se zde rozkoukal, jsem se zapojil do diskuse o autorských právech. Po velmi krátké přestřelce zastánců strikně legálního postupu a zastánců selského rozumu vedoucího k poruování autorských práv jsem to od jednoho z těch, kterých jsem si za jejich práci váil schytal tak, e jsem váně uvaova nad tím, e web vymau z "Favorits" a zaslouilého kolegu polu do p.....
Nakonec jsem to vydýchal a ono se to nějak uklidnilo. Kolik je takových, co přijdou, rozkoukají se a ne by takový atak riskovali, radi mlčí a v klidu si zde surfují?
Absence nadhledu, ohledu, tolerance a představa o své absolutní pravdě o které ani v náznaku nelze ertovat je dobrým způsobem, jak to zde lze efektivně pohřbít.
Take pokud nám na webu záleí, tak bychom se měli starat aby existoval. Myslím, e to, e zde můeme spolu komunikovat je to nejdůleitějí a je nás dost málo na to abychom se pořád hádali a dělili.
Proto si myslím, e variata 3 není nutně cestou do záhuby. Tedy pokud ná web na té cestě nezahubíme vlastní hloupostí a malostí. |
dne August 03 2008 16:44:39
Pokud to chceme posunout někam jinam, dělat i jinak apod., tak se asi zájemci o tuto změnu, přesněji Ti se kterými by Pepino chtěl spolupracovat, musí sejít. Myslím tím fyzicky, na určitém místě, věnovat tomu nějaký čas. Tady ta vitruální výměna názorů (jetě k tomu ve volně přístupné části webu) není řeením.
Aby bylo vysloveno vechno co vysleveno být má.
Proto bych dopředu nezatracoval ádný směr ani návrhy i kdy po svých zkuenostech jsem k ledasčemu taky skeptický. |
dne August 03 2008 17:34:36
Odpověď ALSracing
Myslím, e jste mne zcela nepochopil. Mně neleí na srdci příznivci RC modelů a jejich časopis, ti svou hračku u mají.
Naopak se naskýtá monost informovat o autodráze určitou formou i čtenáře webů a časopisů o motorsportu, zejména o F1. To jsou potenciálně noví zájemci o autodráhu a ve s tím související. Ovem stávající úroveň tohoto webu nezakládá monost s profesionálními servery o F1 kooperovat. Vím o čem hovořím, nebo některým z nich, včetně zahraničních, dodávám své materiály. A tam vude redakční rady jsou, a dost přísné. Rozhodně neplatí, e by měly zájem o vechno. |
dne August 03 2008 21:50:33
pro LS
moje odpověď byla uvedena jako příklad stavu věcí, vím dobře, e se tento web věnuje dráhovkám. Nicméně moná stojí za informaci, e i Rc časopisy píí o dráhovkách a mají o ně zájem a to nejen v cizině, ale dokonce u i v tuzemsku.
Abych byl upřímný, nějak si moc nedovedu představit kooperaci portálu, který je o domácí autodráze s renomovanými weby o F1 a to ani v případě "profesionalizace" tohohle webu.
Myslím e velmi pěkně to napsal Vítek tou poslední větou, protoe to je troku problém nejen tohohle webu. Ve je v lidech a jejich přístupu, ne v profesionalizaci. |
dne August 04 2008 12:52:57
Taky souhlasim s posledni vetou ALS a Vitka. Na druhou stranu ale myslim, ze LS nemluvi do vetru, a ma uz urcite pripravene nove clanky, ktere uverejni na tomto webu. Neni to sice za penize, a neni to ani zahranicni server, a bude to v cestine, ale ja se o to vic tesim.
Uz jsem to psal nekolikrat, statistiky dokazuji, ze OBSAH internetu tvori 1% ctenaru, 10% o nem diskutuji a 90% jen pasivne cte. Myslim, ze tomuto webu pomuze vic clanku (myslim na tech 90% ctenaru, tam je ta sluzba predevsim), protoze hodnota webu je odvisla od hodnoty informaci v nem obsazena. A penize za clanek - tak nevim, ja uz jsem se jako novinar zivil , a nechci to delat znovu. |
dne August 04 2008 15:42:21
Kdy u se zde propírá minulost i budoucnost těchto stránek chtěl bych k tomu také něco poznamenat.
Pokud tyto stránky zaniknou, tak to bude veliká koda. Já jsem hlavně díky jim objevil autodráhu na klubové a závodní úrovni. Jsem rád pokud si zde mohu přečíst vdycky něco nového ale nelíbí se mi, kdy někteří diskutující se k něčemu musí vyjádřit takříkajíc za kadou cenu. Mluvil jsem s mnoha lidma, kteří své několikaleté zkuenosti zde u raději nezvěřejňují, protoe pokud se tak stalo, něktěří oponující diskutující je svými teoretickými úvahami odradili od dalích příspěvků. Jedno české přísloví: mluviti stříbro, mlčeti zlato. Třeba by pak úroveň tohoto webu byla vyí. |
dne August 04 2008 17:41:58
Jirko, taky přidám jedno přísloví:
Kdy hlupák mlčí, můe se zdáti chytrákem. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 37
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|