|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Pohár Scalextric - 1. závod |
| |
| Právě dorazily výsledky od Tondy Smainky. Ke staení zde. Díky, Tondo. Číslo za jménem závodníka určuje skupinu v přísluné kategorii.
-----------------------
Oproti loňskému roku dolo k několika zásadním změnám. První se týkala organizace závodů. V pátek se jely pouze vozy stavěné a klasické komerční se jely a v sobotu.
Toto vidím jako problém. Chápu sice, e kdy jedu na závody, je to na celý den, ale přesto končit s tak malým počtem zúčastněných a v 18 hodin není příli ideální. Je to dlouhé jako pro dospělé, tak hlavně i pro mladé závodníky.
Ano, účastníků bylo oproti zvyklostem málo. V nejrychlejí kategorii se sice selo 20 závodníků, ale to proto, protoe někteří místní pratí vyrazili jen na tuto kategorii. Odliv je zapříčiněn také změnou pravidel, která se nyní rozdělila na 3 skupiny.
První skupina dovoluje nasazení aut z krabičky pouze se základními úpravami, ale bez silikonových pneumatik. Druhá dovoluje silikonové pneu a výměnu os, loisek a převodů. Třetí je poté volná. Přestoe je volná, je tak nějak ignorována závodníky jiných soutěí, kteří se v minulosti třeba zúčastňovali.
Můj osobní poznatek ze závodu je ten, e celý závod upadl tak o 100-200 %. Navíc mě také vadila neochota nasazovačů a celkové časové skluzy při organizaci jednotlivých rozjíděk. Program Spytech např. umoňuje import závodníků, proto by bylo dobré si prostě před závodem jen s USB disku vycucnout jména a tak docílit rychlejího zaloení závodu. Také nemohu pochopit, e nikdo z pořadatelů a ani místních organizátorů neumí ovládat program Spytech. Samozřejmě jsem pomohl, to není problém, ale vzhledem k tomu, e jsem měl sebou svého 2,5 letého syna se mi to tentokrát vůbec nehodilo.
Abych vak nebyl jen kritický, přes vechny zde uvěřejněné debaty ohledně pravidel se mi na závodu líbilo právě to, e vymezením jen určitých komponent mají závody velice vyrovnané výsledky a např. v kategorii Nascar, jsme jeli 3 závodníci a do konce v 1 kole a bylo to nesmírně napínavé. Zaujala mě i velká účast áků.
A to je právě dnení problém. Buď mám zájem během roku jezdit a tudí se přizpůsobým konkrétním pravidlům a budu závodit a nebo si prostě nechám jen svá autíčka a zúčastním se jen závodů, kam s nimi mohu. Osobně jsem se nechtěl závodů (právě na základě toho, e jsem neměl ádné vozy) zúčastnit, nakonec jsem to nějak vyřeil a 4 kategorie si odjel.
Bohuel jsem si sebou do Prahy nevzal USB disk, proto nemám výsledky a čekám, kdy je od pořadatelů dostanu, obratem je poté zvěřejním.
V tuto chvíli dávám závodu velice průměrné hodnocení a minimálně do dalího závodu navrhuji změnu tak, aby se Oldtimery a Nascary jely opět u v pátek večer. Myslím, e je jedno, zda na závod dorazím večer ve 20 hodin nebo ráno v 7 h.
2. závod poháru se jede 3. - 4. 4. 2009 v Hradec Králové na dráze na Beneovce. Předpoklávám větí účast na stavěné, kluci z Hlinska i Č. Třebové to mají do HK blí ne do Prahy.
| |
| |
|
|
dne March 08 2009 23:27:24
Tak to se obávám,e je v HK pojedu v pátek jenom ty a já! |
dne March 09 2009 12:19:38
Pepino, nevím tedy kdo poté mohl ve třetí skupině startovat ale nám při prvé přejímce bylo řečeno, e třetí skupina bude startovat jen v těch kategoriích, které jsou započteny do superpoháru. Bylo to rozhodnutí v rozporu se čtvrtým bodem pravidel a konkrétně to jsem ji v lednu telefonicky ověřoval u organizátora, který mě ubezpečil, e třetí skupina můe jet ve včech kategoriích. Kdy nám nebylo umoněno se zůčastnit závodů ve vech kategoriích, tak poté jsme závod opustili. Není tedy pravdou, e by jej závodníci z jiných soutěí ignorovali. Sutor i Květa byli na horách a zůčastnit se nemohli. Vzhledem k tomu, co jsem vak v sobotu zail jsem rozhodnutý se ji nikdy poháru scalextric nezůčastnit. |
dne March 09 2009 12:42:57
Termín závodů asi nebyl pro Praáky zrovna ideální, v době konání měly nae děti jarní prázdniny a to nejspí poznamenalo i účast na závodech (alespoň tu mojí a Květovu určitě) - autodráha oproti horám a lyování s rodinou nemá moc ancí na výhru.
Jinak z krátké reportáe mám pocit, e ve dopadlo více či méně podle předběného očekávání lidí obeznámených s děním okolo PS, tj. díky nekonzistentním změnám v pravidlech odpadla část zájemců, zkomplikovala se organizace a ve se časově natáhlo.
Pro někoho moná mohou být překvapivé i popsané nedostatky okolo nasazování a dalích věcí - bohuel se jedná o místní folklór, který se v poslední době stal u jakousi normou. Převáná větina místních členů bere podobné akce jen jako konzumovanou zábavu (přece platí příspěvky, ne?) a naprosto nemá zájem se podílet jakýmkoliv způsobem na jejím zajitění nebo organizaci (není proto divu, e nikdo nebyl schopný obsluhovat Spytech). A na jednotlivce je pro převánou větinu členů klubu (a to platí samozřejmě i pro členy klubu komerček) skoro nemyslitelné přiloit ruku k dílu třeba jen tak, e by sami aktivně pomohli při přípravě dráhy nebo aspoň zamíchali gulá (kdy u ho někdo jiný obstará, zaplatí a donese a na místo). Nasazování je samostatná kapitola je zajímavé, e velká část lidí (a stále stejných) je schopna celé hodiny protlachat nebo raději koukat z okna, ne si odvést svůj díl při nasazování (není to zábavné) a tak čím dál tím častěji za ně zaskakují ostatní, kterým to prostě nedá. Část lidí to také řeí tak, e přijdou pouze na kategorii, která je zajímá, a po jejím odjetí bleskurychle zmizí. Můeme jen doufat, e se to časem zase zlepí... |
dne March 09 2009 12:52:46
To Jirka:
Teď jsem si přečetl tvůj příspěvek a asi není do budoucna co řeit... Výklad pravidel pro start se nejspí zase totálně změnil a to u po několikáté. Teď u tomu vůbec nerozumím - znamená to, e 3. skupina v některých kategoriích prostě není? A to se najednou dozví a na samotných závodech ? |
dne March 09 2009 13:34:25
Teď jsem si zrovna přečetl znovu pravidla a bodovat by se celoročně tedy měla tedy i kategorie 3, ale jen v irčitých kategoriích.
Kadopádně, do závodu by dle pravidel měly být putěny vozy vech skupin v kadé kategorii, ale celoročně bodovat by se měly pouze dle rozpisu:
H 1,2,3
N 1,2
R 1,2,3
M 1
F 1,2
Z 1,2,3
Samozřejmě je smutné, kdy na závody dorazíte a za 30 minut jedete zase domů. |
dne March 09 2009 14:29:35
To je v pořádku, na to u jsme kdysi narazili při prvotní debatě s Miloem. Původní představa po závodech v Bílině byla toti ta, e by měl mít kadý startující monost dosáhnout na Superpohár a to pouze v závislosti na počtu získaných bodů v jakékoliv kategorii a skupině. Vypadalo to docela zajímavě u třeba s ohledem na monost taktizování při nasazení skupin do závodu. Pak bylo řečeno, e hodnocení do Superpoháru bude jen za body získané na základě rozpisu povolených skupin a kategorií - tím u dolo k prvnímu naruení rovnováhy a smysluplnosti systému, ale dalo se to akceptovat jako celkem logické přání pořadatele a dovozce poskytnout zvýhodnění vlastnímu sortimentu. A na závodech je z toho najednou dalí kotoul ve smyslu absolutního omezení 3.skupiny u určitých kategorií.
Dokáu pochopit, e by pořadatel trval na tom, e se PS bude jezdit výhradně jako soutě modelů vyrobených Scalextricem - to má logiku a poháry výrobců jsou normální věc. Jako nejjednoduí bych pak viděl rozdělení aut do 2 skupin - s tuningem Scalextric a s libovolným tuningem, to by taky jetě mělo logiku a vyhovělo by to vem, kdo si nechtějí kupovat drahý, nekompatibilní a nekvalitní scalextricový tuning. Ale tohle řeení mi přijde jako opravdu hodně ílený hybrid a jak se na prvních závodech ukazuje, tak to moná část lidí od případného startu můe odradit. |
dne March 09 2009 14:57:12
To je problém pořadatele,mně osobně více vadilo pouití nehomologovaného vodítka u modelu M1,které bylo řeeno domluvou. |
dne March 09 2009 14:59:26
Sutor -diky za podrobne vysvetleni i pro me jako pro novacka. Ten kotoul na zavodech o kterem pises je poucny,tento vikend me zabranila prijet chripka,priste nez zavod Scal. pojedu rovnou delat kotoul nekam do telocvicny,ta je totiz o dost blize,nez mista poradani Scal. cupu a usetrim za benzin |
dne March 09 2009 15:11:28
Láďo, na přítí Scalextric musí, protoe se jede u nás v HK a mému charizma přeci nejde odolat |
dne March 09 2009 15:27:26
To Notes:
Tělocvična je daleko rizikovějí místo ne PS...
To Standa:
Zrovna u M1 je to vodítko hodně podstatná věc, ty malé mrky lítají jako draci. Ono stačí, e u auta z krabičky je moné pouít tuningové vodítko nebo MRRC (předpokládám, e autor pravidel myslel to červené průhledné). Co to bylo za typ to "nehomologované"? |
dne March 09 2009 15:33:37
Měl prostě nějaké svoje udělané vodítko, nejprve říkal, e je to Scalex, pak e Scalex nebylo k sehnání a pak, e si přeci Scalex nebude kupovat.
Ve výsledcích je u něj psáno D jako diskvalifikace, take bych to dál neřeil.
Já osobně jsem jel M taky proti pravidlům a stejně jsem skončil poslední |
dne March 09 2009 15:50:47
Nevím,jak ví,dělám tento obor krátce,Nebylo to ani kulaté,ani kulaté hlubí,ani MRRC které tam myslím ani nejde.Nechci aby dotyčný byl diskvalifikován,ani dodatečně,nechci ubliovat ani jemu ani PS,chci aby v oboru ve kterém je tolik nejasností se ty jasné věci neporuovaly,vzlátě v kontextu s diskuzí po PC.Doufám e přítě u toto vodítko tam nebude.Ono postavit něco na hraně pravidel je něco jin ého,ne pouití neh.dílu záměrně,by s tvrzení e je rozměroveje podobné,tak vo co jde.To je pak pralesní liga. |
dne March 09 2009 15:54:57
Právě jsem zjistil e proběhla následná diskvalifikace,tímto se pořadateli omlouvám! |
dne March 09 2009 15:56:24
Zamotalo se nám pořadí příspěvku ne jsem to napsal,tak jsi to tam vrazil |
dne March 09 2009 16:09:09
precetl jsem si pravidla Scal. cupu jak byla puvodne napsana. Jelikoz nemam ani jedno "ciste" Scal. auto a ani se mi nechce kupovat scal. tuning dily,myslel jsem,ze se svezu v te treti skupine a je mi jedno,ze nemam sanci myslet na umisteni to zatim stejne nemam nikde Ale po tom,co jsem zde cetl ,si nejsem jisty,jestli treba moje formule scal. s voditkem slot.it se alespon vejde do te treti tridy-skupiny nebo nevejde??? Opravdu nerad bych jel nekam 100km jen tak....a nebo se pojedu podivat na Pepina a auta necham rovnou doma,pojmu to jako rodinny vylet s pokecem Bude se vubec ta treti skupina jezdit nebo nebude?? A co potom do ni jeste patri a co ne??? Ted v tom mam totalni gulas panove |
dne March 09 2009 16:14:54
Láďo, 3 skupina je hodně volná, v podstatě obdobná pravidlů Porsche Cupu, ale jede se (ačkoliv v pravidlech je něco jiného) jen v Historicích (do roku 1971), Rallye a GT/LeMans.
Tzn. e konkrétně s formulí se Slot.it vodítkem (kterou jsi měl vloni v HK na Scalextricu) jet NEMŮE ádnou kategorii. |
dne March 09 2009 16:21:57
No jo, drobná chybka se můe stát kadému. Na druhou stranu ale odůvodnění, e si jeden z pořadatelů přece nebude kupovat Scalextric vodítko, je docela úsměvné. Ale je taky fakt, e jsme se vichni na PS v minulosti vdy dokázali nějak dohodnout na rozumném kompromisu a to se teď nějak vytrácí. JMS měl plnou pravdu v tom, e ve chvíli, kdy se začne opravdu závodit, přátelské vztahy dostávají zabrat. |
dne March 09 2009 16:27:26
Pokud SCALEXTRIC, pak bych osobně navrhoval 2 skupiny v kadé kategorii (kromě Monopostů), kde 1 skupina dle stávající 2 (tzn. Scalextric tunning) a druhá skupina "kastle a podvozek" Scalextric, ostatní libovolné komerční.
Pokud se toti podíváme na zastoupení skupiny 1, tak kromě 3 áků a Milana Hoka, tuto skupinu nikdo nejede. Někteří áci dokonce jeli i skupinu 3.
Ale jsme v rozjeté sezóně, těko s tím někdo něco udělá. Kadopádně by byla větí účast a myslím, e by to takto nikomu nevadilo. |
dne March 09 2009 16:29:49
Tak dle výsledkové listiny a po telefonickém rozhovoru s jedním závodníkem jsem zjistil, e třetí skupina se nakonec jela i v jiných kategoriích. Pravděpodobně na organizátory zapůsobil ná odchod ze scény. Jinak kdy si pořádně prostudujete pravidla, tak dospějete k poznání, e dle nich můete ve třetí skupině provádět na podvozku vekeré úpravy pro zabudování tuningových komerčně vyráběných dílů. Tedy v důsledku se vlastně jedná o pravidla KP co si tvůrce moná ani neuvědomil. Já osobně jsem jetě v pátek do půlnoci předělával formule abych neměl jen ty s upravenými podvozkami i kdy mi to vlastně takto napsaná pravidla umoňovali ale stejně má snaha vyla vniveč, take to přijde člověku docela líto. |
dne March 09 2009 18:05:47
No Jirko prave uz jsem myslel ,ze jsem totalni natvrlo...taky jsem po precteni praVIDEL PRO TRETI SKUPINU nabyl dojmu,ze tam muzou startovat i auta na zpusob krusnohoru a proto jsem si rikal,ze moje minimalni prekopavky musi projit v pohode. Pokud nebude jasne receno, s cim se muze startovat ve tride III tak na scal. jezdit nebudu. A nevim,proc by trida III nemohla byt ve vsech kategoriich,protoze treba do fozmulek nebudu vracet scal voditko a to je zatim jedina uprava,kterou jsem tam delal. A abych se svezl treba jen ve dvou kategoriich a zabil den? to radsi budu jezdit jen na PC a treba krusnohor ci slot.it . |
dne March 09 2009 18:42:02
Závodu jsem se sice nemohl zúčastnit a o to víc jsem se těil na výsledky.
Bohuel u jsme zase u toho, e současně s výsledky se tu objevila rozsáhlá diskuze o pravidlech, docela podobá diskuzi, která proběhla u článku:
http://www.autodraha.org/news.php?readmore=232
po jejich zveřejnění.
Po dalím přečtení jsem se opravdu nedozvěděl, zda se u kategorií, které jsou vypsané jen ve skupině 1, případně 1 a 2 pojedou vechny skupiny, nebo jen ty vypsané. Ani výsledky mi moc nenapověděly, jak to má být.
Podle výsledků kategorie N a F to vypadá, e v jednotlivém závodu startovat mohou! Pro hodnocení jednotlivého závodu se i počítají do klasifikace! Bodování do seriálu jsem jetě neviděl, tak nevím, jak to bude dál.
Podle výsledků kategorie M, kde byl Milan Hoek po závodě diskvalifikován za pouití nestandardního vodítka do závodu připutěn ve skupině 1 a a dodatečně diskvalifikován, místo přeřazení do skupiny 3 a nebo nepřiputění ke startu, to vypadá, e startovat nemohou. Ale i tak nechápu, proč byl Milan diskvalifikován a po závodě.
Já jsem sice jetě ádná pravidla nenapsal, ale znovu píu, e pravidla nejsou zcela srozumitelná, a ani to, co v nich je napsáno se nedodruje ihned, ale a podle ohlasu z řad závodníků. A tak by to asi být nemělo. |
dne March 09 2009 19:20:59
Tak teď v tom mám u gulá i já. Po upozorění na výsledky jsem si uvědomil, e vlastně skupina 3 se jela v podstatě ve vech kategoriích, take i já do toho vznáím trochu zmatky.
Jirko, tak jak to vlastně bylo, kdy se ty 3 skupiny jely vude? Proč jste odjeli? Bylo vám řečeno, e se nepojedou? |
dne March 09 2009 19:48:53
3 se musej vyhodit z pořadí u Nascaru a formulí,aby bylo vyhověno liteře pravidel,jeli závod jenom tak mimo.Jinak to není moné a Pepínovi tím pádem blahoppřeju k vítězství v Nascarech. |
dne March 09 2009 20:00:47
Proto Jirka jel domů,kdy ráno zjistil e mu 2kategorie odpadly do poháru.,oni toti se vůbec jet neměly!pravidla je de facto nepřipoutějí.!/a to jsem si bláhově myslel ,e kdy to je pohárovka,tak je to jasný/. |
dne March 09 2009 20:07:49
No to je teda pěkný gulasch |
dne March 09 2009 22:00:39
Pozor!!!
V pravidlech jsem nikde nenael, e se nepojedou!
Tam pouze nejsou v seznamu kategorií, které se budou bodovat do celkového hodnocení seriálu.
A teď, aby se v tom čerte vyznej......... |
dne March 09 2009 22:02:21
Tak abych popsal přesně jak to bylo. Při naem ranním příjezdu nám bylo řečeno kamarádem Edou erberem, který přijel na dráhu u v pátek, e organizátoři nám údajně nepovolí startovat s naimi modely se kterými jsme startovali v loňském ročníku ve vech kategoriích. Myslel jsem si , e je to blbost protoe po vydání pravidel jsem se ji v lednu telefonicky dotazoval M. Moučky a ubezpečil se , e ve třetí skupině můeme jet vechno ale pouze jen tři budou počítány do celkového hodnocení. To nám bylo vcelku jedno protoe jsme ji z minulých ročníků zvyklý na to, e si organizátoři na konci rozdělují poháry jen mezi sebou. My si vdycky uíváme hlavně bezprostředního závodění a nejde nám o celkový výsledek pouze si hlavně pěkně zazávodit.
Při přihlaování do prvé kategorie tedy historiků kde jsme nahlásily třetí skupinu jsem byl dotazován, kolik pojedu kategorií a podle toho zaplatit výi startovného. Odpověděl jsem, e pojedeme jako vdy vechno a to ve třetí skupině. T. Smainka mi sdělil, e třetí skupina je vypsána jen pro některé kategorie. Já mu na to odpověděl, e to není pravda, e v pravidlech je něco jiného. On mi za souhlasného pokyvování Hoka odvětil, e to mám v hlavě nějaké pomotané a ukazoval mi zmíněnou tabulku s hodnocením superpoháru. Jetě jednou jsem se zeptal zda můeme odjet vechny kategorie ve třetí skupině a oni řekli, e ne. Na to jsme se synem odebrali své historiky a sdělili, e v tomhle případě nepojedeme nic a odjídíme domů. Ke stejnému závěru se jetě před námi dobral i Standa retr z Oseka a myslím, e i místní závodníci Kubálek s Dvořákem. Sdělili jsme to tedy i kamarádům, e za těchto podmínek odjídíme a odnesli si věci do auta. Tam za námi přiel organizátor M.Moučka a ptal se co se stalo. Ve jsem mu vysvětlil a přečetl na jím přineených pravidlech. Bylo mi odpovězëno, e mám pravdu ale přejímku dělá Smainka a on s tím nemůe nic dělat. e si po přejímce mám podat protest (tzn. sloit 300,-Kč) a ten se dostane a k němu a e on rozhodne v ná prospěch. Řekl jsem, e takovou komedii hrát nebudu, e za to mi to nestojí.
Myslím, e pravidla byla napsána srozumitelně a vichni co jsme dříve pohár jezdili, tak jsme je i pochopili. Změna v jejich podání byla sprostá hlavně vůči těm co přijeli z daleka a rovně odjeli domů. |
dne March 09 2009 22:46:10
Hmmmmm,
tak tooo je hodně opepřený gulá a teda vůbec se nedivím, e jste se spakovali domů.
Miloi, jestli je to tak , jak píe Jirka, proč to řeí protestama?
Vdy jsi hlavní sponzor a organizátor, tak jsi měl striktně zasáhnout!
Takovým přístupem lidi jen odradíte a ztratíte!? |
dne March 09 2009 22:54:54
V tom případě existuje taky třídaM3,kdo mi prodá gumy Kumičák na F156? |
dne March 09 2009 23:31:43
jde o vyklad organizatora zavodu nebo organizatora serialu??? Ptam se proto,ze az se to pojede v Hradci,mohl by nam Pepino polopatycky dopredu vysvetlit,s cim nas na trat pusti Pepino je rozumny,to by mozna melo i cenu sebou nejaka auta vzit jinak si sebou beru akorat pruty na ryby a z Vrestova si odskocim podivat se na to dalsi kolo gulase a pokecat s Pepinem |
dne March 10 2009 08:27:30
Jirko,tak jsem po přečtení příspěvků a protudování pravidel pro PS nabyl dojmu e asi nejse vyvolenej.Ted plno lidí namítne proč člověk který se nikdy nezůčastnil tohoto poháru se do toho plete,ale jak znám Jirku tak určitě nepřipravoval auta s tím e bude obcházet pravidla PS.A je na pořadateli,dle mého soudu a zkueností z Kp případné nedostaky řeit na místě a ku spokojenosti vech zůčastněných.Jetě jsem nezail,aby někdo,někdy odjel ze závodů Kp. |
dne March 10 2009 08:45:21
Problémem tedy zůstává, proč se řeklo, e se 3 skupiny pojedou jen v H, R a Z, kdyz se pak jely i v N a F.
Tzn. kdyby Jirka zůstal, mohl vlastně startovat, tak jak původně chtěl. |
dne March 10 2009 08:50:51
Pokud si "vymůu" na organizátorech své, pak se v HK pojede u v pátak a to tak, e bude večer trénink, pak přejímka na 4 kategorie: O, N a 2 stavěné. Po přejímce bude následovat závod těchto kategorií a pak moný trénink na sobotu.
V sobotu od 7 hodin do 9 hodin trénink, pak přejímka vech zbývajících kategorií a pak to půjde rychle za sebou jen s přestávkou na oběd. ádný trénink mezi kategoriemi a autíčka budou celou dobu v "parc ferme".
Pokud to bude mít takto spád, pak není problém jet 3 ve vech kategoriích. V podstatě vzhledem k tomu, e se nebodují 3 ve vech kategoriích, je "zbytečné" je jet, ale vyjdeme vstříc vem, za dodrení výe uvedeného, tedy přejímky vech aut na začátku dne. |
dne March 10 2009 08:55:00
Já mám pocit, e to nemá velkou cenu rozpitvávat a pořád dokola řeit. Ve chvíli, kdy je někomu pořadateli řečeno, e nemůe s modelem ze 3. skupiny startovat v některých kategoriích a následně se tato auta normálně objeví ve výsledkové listině, udělá si nejspí kadý závěr sám. |
dne March 10 2009 09:07:41
Technický dotaz na ředitelství seriáluScal:Vzhledem k zemědělským vůlím v náboji tuningového převodu do formulese chci zeptat jestli mohu vyrazit originál prodejní převod z osičky,tento převrtat a narazit na tuning 3mm osu/pro 2třídu/,s spadá li model následně do 2.Stačí mi odpověď ano či ne.Dotaz činím takto veřejně,aby to mělo jasný důsledky na výklad pravidel. |
dne March 10 2009 09:36:18
Myslím, e by bylo velmi ádoucí aby se k celému a jednoznačněvyjádřil oraganizátor. A divím se, e to jetě neudělal.
Píu to proto, e jsem si původně myslel (po přečtení pravidel), e se 3 kategorie jede jen někde - H, R, Z a kvůli tomu se mi nevyplatí přijet, ale pokud by se jela vude (body do poháru vem čert), tak bych do HK přijel. Kromě Nascaru můu obsadit ve. Klukům nezávidím ani to "zbytečné jetí" přes Prahu, ale pro mně je to více z ruky.
A jak tak čtu Pepinovo vyjádření, tak mi historik není souzený - pátek. |
dne March 10 2009 10:30:04
Je v pátek 4 kategorie je nesmysl.To by ty lidi tam museli být v 17h.To je pro větinu nereálný kvůli zaměstnání a pátečnímu provozu.Problém stihnout to v sobotu není ádný kdy to bude lapat bez zbytečných pauz,jízdy budou navazovat na sebe,stčí dělat přejímku následující kategorie během jízd předelé a po pětiminutové pauze kontinuálně pokračovat.Kdo chce jet stavěná auta a přijede v pátek.A mimochodem,časový harmonogram určuje pořadatel seriálu. |
dne March 10 2009 11:26:47
Hlavně jedeme systémem 4x2,a ne 6x2 jako v sobotu,tím se čas uetří.Normální by bylo dodrení jízdního času 12min, do dalích závodů seriálu systémem 4x3,6x2,8x1.5.To samozřejmně určuje pořadatel seriálu. |
dne March 10 2009 15:05:58
U to dál rozpitvávat nebudu jen odpovím Pepinovi. To e se pak jeli třetí skupiny i tam kam nám to bylo zakázáno je patrně důsledek naeho odchodu. Byl jsem překvapený, e například Edu pustili do Nascarů i s autem, který má vloenou klec slot. it a přitom mu v pátek při tréninku řekli, e s tím jet nemůe. |
dne March 12 2009 14:58:10
1.Průběh závodu:
Pořadatelem závodu byl místní klub, který měl zajistit obsluhu počítače a napsání diplomů. Za toto mu náleí 50% startovného. To bylo zaplaceno, ale své povinnosti pořádající klub nesplnil.
2.Pravidla:
Pro letoní rok dolo ke změně pravidel a to na základě poadavků závodníků, kteří nesoutěí s modely Scalextric. Vypsaly se skupiny v kategoriích, s určitým omezením bodování do celkového pořadí v kategorii. Tak byl zachován aspoň nějaký rámec pohárového závodu. V jednotlivých kategoriích mají vichni rovnoprávné podmínky pro bodování do celkového hodnocení v kategorii. Pouze závodníci s modely Scalextric 1. a 2. skupiny nemají reálnou anci umístit se na čelních pozicích v jednotlivém závodě.
3.Stavěná auta v pátek:
Zase ústupek závodníkům, kteří tuto kategorii nejezdí. Po připomínkách, e jim nevyhovují dvoudenní závody. |
dne March 12 2009 15:10:09
Jo Milane, ale nakonec jste hlavně nevyhověli těm, kteří to jezdili pravidelně a mnohokrát vám v minulosti pomohli s organizací a obsluhou Spytechu. Nebýt naeho Dana, tak jste někde nebyli schopny vůbec závod odjet a nakonec jste nás takhle vypekli. Dobře nám tak, kadný dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. |
dne March 12 2009 17:25:19
Stále jsem z toho nevyčetl, jestli se pojedou vechny skupiny a kategorie a nebo se 3 pojede jen v H, R a Z.
A co se teda pojede v sobotu??? |
dne March 12 2009 20:52:15
Jirko, já jsem na přejímce nebyl. V čase, kdy jsem se dozvěděl, e jste nebyli do závodu přijati, jste u měli zbaleno. Jedinou moností bylo podání protestu a ten bych řeil přesně dle pravidel. Nic víc k tomu nemohu napsat.
Taky se stalo, e závodník ( ne Jirka ) vzal cizí přijatý model z depa a donesl mi ho s otázkou, jestli vyhovuje pravidlům. Takto to nelze řeit.
Vítku a vem ostatním, prosím o důkladné přečtení pravidel. V bodě "4" se píe "Vechny kategorie se dělí na skupiny a to takto". Je z toho jasné, e se kadá kategorie dělí na tři skupiny. A kdy jsou tři skupiny v kadé kategorii tak se taky jedou, kdy jsou vypsány. Dále se ale píe v bodě "5", e minimální počet závodníků ve skupině musí být čtyři, jinak.........Kdy se ve skupině "3" nesejdou čtyři závodníci, tak nemají monost postoupit do vyí skupiny, protoe jsou v té nejvyí a skupina se nejede. Modely skupiny "1" vyhovují i pravidlům skupiny "2" i "3". Modely skupiny "2" vyhovují i pravidlům skupiny "3". Modely skupiny "3" vyhovují pravidlům pouze této skupiny.
Prosím, rozliujte vypsané kategorie a skupiny od bodování. V bodování je to trochu jinak. |
dne March 12 2009 21:40:26
Tak e z uvedeného tedy vyplývá, e skupina 3 o třech lidech se dá jet pouze tehdy, bude li s ní sloučena nějaká skupina nií. V případě, e bude v rámci jedné třídy ve vech skupinách po třech autech, pak se 1 a 2 sloučí. Bude jich tedy 6 ve skupině 2 a skupina 3 se tedy nepojede, protoe budou jen tři.
Po odjezdu několika závodníků, kteří chtěli startovat v několika kategoriích ve skupině 3 dolo k situaci, e v některých kategoriích neměla být skupina 3 odstartována, protoe počet startujících byl mení ne 4 a ke sloučení se skupinou nií nedolo.
Tímto byla organizátorem poruena pravidla o minimálním počtu startujících ! ! !
A nepovolením startu některým závodníkům a jejich následným odjezdem dolo k pokození dalích startujících ! ! !
V kategorii N3 - 2 jezdci, v R3 - 3 jezdci v M3 - 1 jezdec (dodatečně diskvalifikován ???) v F3 - 3 jezdci.
Start těchto jezdců byl proti pravidlům ! ! !
Ale zaplatili startovné, bojovali o výsledek a nakonec budou bez bodů ? ? ?
Myslím, e by bodovat měli. A pokud ne, asi by bylo nejlepí celý závod anulovat, vysvětlit srozumitelně pravidla a hlavně se jimi od dalího závodu řídit ! ! ! |
dne March 12 2009 22:01:46
Současná pravidla by nejspí potřebovala částečnou revizi nebo změnu jejich výkladu - záměr byl moná dobrý, ale vyznění je přinejmením sporné. Nedovedu si v budoucnu představit někoho, kdo by si po těchto zkuenostech jen tak s auty patřícími do 3. skupiny vyrazil na závody někam cca 150 km daleko jen proto, aby se pak na místě dozvěděl, e se podobní smolaři seli dohromady jen 3 a tak se mohou hezky zase vrátit domů nebo se koukat na ostatní. |
dne March 12 2009 22:40:46
Miloi,
teď u jsi to opravdu zamotal.
Nedivím se reakcím Jirky, kdy vám jezdí na závody, jetě pomáhají a nakonec jsou neádoucí a měli by něco řeit protestama???
Promiň, ale Laďa to taky trefil přesně, take ty závody v Praze byly vlastně neregulérní.........
Pokud chce pokračovat v seriálu, tak napi nějaký rozumný argument a návrh, jak do budoucna a ne se odvolávat na pořadatele konkrétního závodu, co dostane polovinu startovného.
Domluv se s Kamilem na obsluhu Spytechu-on tě to naučí a má pokoj.
Zatím mi připadá, e místo, aby lidi pochvalovali tvůj seriál, tak jich více odrazují pravidla i organizace a to asi není ani podle tvých představ.
Mě po tom je prd, protoe to nejezdím, ale mrzí mě to, e jsou lidi nespokojení. |
dne March 21 2009 11:52:06
Jetě jeden příklad:
Pravidla jsou vak napsána tak neikovně, e kdy do jedné kategorie přijede 6 závodníků ve skupinách 1-sk.1, 2-sk.2 a 3-sk.3, tak se tato kategorie určitě zruí celá, protoe ve sk.3 budou 3, ta se zruí a pak u zůstanou jen 3, které nebude s kým sloučit a je hotovo.
Otázkou je, zda se počet závodníků ve skupině bere podle počtu:
- přihláených - asi ne
- těch, co se dostavily na závody - asi taky ne
- těch, co předloili model k přejímce - to nám asi taky neprojde
- těch, co byli jejich modely převzaty k závodu - to je asi rozumné
- těch, co nastoupili na start - moná
- těch, co odstartovali (model odjel vlastní silou - ne odstrčen)
- těch, co dojeli do konce poslední rozjíďky - to u by bylo dost kruté.
- těch, co zůstali hodnoceni po případném vyloučení po závodě a po případných protestech
Ve vech případech se jedná o pčet závodníků. - o kterém z nich se v pravidlech píe vak není jasné (ale asi je to zaité, jen já právě nevím jak)
Obdobný problém je, kdy závodník můe bodovat, by za poslední místo.
Stačí vzít model, který projde přejímkou, má třeba i upadlý kablík od vodítka, nechat ho přejmout a bodovat?
To by vedlo k řeení:
Postavit si jedno dobré auto do skupiny 3. K tomu postavit jetě 3 dalí, dát do nich třeba spálené motory, půjčit je na závodech kamarádům, aby je nechali převzít, no a u můu jet ve skupině sám, skupinu mi nezruí a můu i vyhrát. Akorát nevím, zda a jaké body by pořadatel přidělil ostaním 3, kdy by skončili třeba po přejímce, nebo třeba a po startu ?
Vím, e takové závodění by nikoho moc netěilo, ale je to záruka toho, jak nejet ze závodů úplně s prázdnou.
A navíc si myslím, e to není proti pravidlům, aspoň jsem tam ádný rozpor zatím nenael. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
Ku_e
Setkání Liboovice
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 28
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|