|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
| |
|
|
|
| FARO - Modely Spirit v nabídce |
| |
| Na Norimberském veletrhu jsme dohodli dovoz SRC modelů panělské firmy SPIRIT. Vedle Peugeotů 406 Coupe a Sihouette budeme dováet také BMW 2002 (například Laudovo auto z roku 1970), různé verze R 5 Turbo a dále modely Dallara Oreca, Courage a Porsche 936 (LM), včetně některých servisních dílů.
Ceny budou oznámeny s první dodávkou, kopírují vak zhruba trh v zemích EU, tedy 40 a 50 EUR, podle typu. Lze ale počítat i s různými slevovými akcemi, výprodeji starích typů a podobně. O naskladnění poloek budeme informovat v novinkách.
FARO web team | |
| |
|
|
dne April 10 2007 22:46:17
Spirit do ČR vozí pan Zedníček ji čtyři roky. Nevidím důvod po tak dlouhé době přepřahat koně.
Naopak začínám mít stále silnějí dojem, e koda 130 je stále více v nedohlednu a nákup dalí cizí značky cosi znamená. Neberte to, prosím, jako rýpání do FARA. Dosud nemám ve své sbírce ádný výrobek FARO a jestli tento stav nadále potrvá, tak je mi to celkem jedno. Ale pokud vím tak tento web se původně jmenoval Klub české autodráhy. A některým ostatním by to nemuselo být jedno, e se kvalitních českých třeba nedočkají.
Nezaráí Vás, e diskuze na stránkách FARO přestává mít intenzitu ve srovnání s dobou před 5 - 6 měsíci? Mě to docela dost zaráí. |
dne April 11 2007 08:27:15
Mám obdobný pocit. Já rýpu do FARA ji delí dobu
Klub české autodráhy se to tu sice jmenovalo, ale vzhledem k jejich nečinnosti je tu poměr informací o české proti zbytku tak 1:10
Sice vím o nějakých vývojových problémech u FARA, ale ty má podle mě kadý výrobce. Jak je to dlouho, co se začla prodávat Favorit? A od té doby prostě nic. |
dne April 11 2007 18:30:19
No vypadá to, e klub české autodráhy to bude podle toho, e se to bude týkat situace v česku.
Myslím, e Faro pokračuje logickým směrem a kromě výrobce se stane i dovozcem a prodejcem jiných značek.
Jen mám trochu obavu a pocit, e DLOUHO avizovaný model kodovky nebude nic moc. V porovnání s průměrem.
Jinak bůh ví co bylo dohodnuto, ale to e by v miniaturním česku bylo více dovozců jedné zančky by mně ani nepřekvapilo. Nebylo by to poprvé a bohuel asi ani naposled. |
dne April 12 2007 08:00:19
Mě osobně chování Fara ani moc nepřekvapuje ikdy není mi to zrovna po chuti.
Vývoj, výroba a prodej na českém trhu stoprocentně moc nevynáí a jde to děsně pomalu, protoe na tom musí dělat minimum lidí. Navíc se musí v dosti věcech spoléhat na dalí dodavatele a to není také zrovna nejrychlejí a hlavně nejlevnějí varianta. Jene co naděláte, kdy stroje k zajitění stoprocentní soběstačnosti stojí miliony a u nás si na sebe nikdy nevidělají. Aby se nějaká ta kačka nala na dalí a dalí vývoj musí se něco neustále prodávat. A u z jejich nabídky nebo někoho jiného. Hlavně, e s toho něco kápne na dalí vývoj a výrobu.
Jestli jsem to správně pochopil tak Faro i prodejna Stop&Go patří pod jednoho majitele nebo skupinu vlastníků a tudí nevidím nic zvlátního na tom, e krom svých výrobků nabízejí i cizí.
Jinak u si ani náhodou nedělám iluze o tom, e by koda130RS stála lidový peníz tedy do 1000Kč. Počítám s pořádnou raketou ale stejně do ní půjdu. Moná časem výjdou s levnějími kity nebo sety samo doma, ale já chci prostě ten originál. |
dne May 07 2007 14:37:48
Ono taky zalezi, zda opravdu dovazi... tak treba trvzeni, ze dovezli Indy formule od scalextricu taky neni pravda... proste jen koupili od milana |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
14
Zajímavé domácí dráhy
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 34
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|