|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
dne January 11 2011 11:36:58
No, jak jinak, Porsche 918...bude urit na drze super, i kdy pro m zvuk benznovho dvanctivlce je k nezaplacen, diesely jsem tak nepivtal, ale to je prost "pokrok" Jak pou o spoteb, "3litry na 100km?" nevm jestli v zvod, ale to by v Le Mans neml "moc" zastvek....
Podle novch pravidel LMP1, to vapad, e diesely snad nebudou zvodit
Takhle se mi lb
http://carraradesign.deviantart.com/art/2013-Porsche-918-RSR-13-171150207?q=sort%3Atime+gallery%3Acarraradesign&qo=3 |
dne January 11 2011 12:39:41
Hlkavn, e zstala ta vrtule za kabinou! K emu j tam dnes maj? Chlad mnie ? |
dne January 11 2011 13:01:20
To m Jane tk. Organizto LM nechtj ztratit Audi a Peugeot. A Audi to m jako skvlou propagaci svch turbodiesl. Na druh stran se znakm tradin vrnm benzinu tento stav nelb. ance na celkov vtezstv nebo vbec ast na bedn se redukuje jen na situaci, kdy budou mt diesly problmy a benzin bude lapat jako hodinky. Bt sice prvn mezi benziky, ale pt celkov - teba - to se moc nelb.
Vm, e toto eili u Astonu - jestli stavt vlastn prototyp (na svt je jaksi studie v barvch Gulf) nebo jen dodvat motor nebo jt do njak spoluprce typu Lola. Na dal stran vm, e poadatel maj zjem a dlouhodob o prototyp od Ferrari a ten na naftu nepojede.
A Audi u svj prototyp s TDI (kapotovan) pro letoek pedstavilo. U Peugeotu to vypad jen na "evoluci" 908.
Mn by sp zajmalo jestli a nakolik budou diesly jet omezeny oproti losku. |
dne January 11 2011 13:08:01
Nevm jestli ti to trochu pome, ale tady je njak lnek o pravch pravidel. Jestli jsi to etl, tak to ignoruj.
http://autofun.blesk.cz/le-mans-pravidla-2011-5070/ |
dne October 29 2011 16:46:55
Za chvilu su v Le Mans aj hybridy.Ved uz aj Ferrari ich ma na programe.Skonci to tak,ze vonku budu jazdit auta na elektrinu a benzinaky prejdu na autodrahy |
dne October 29 2011 23:00:11
Porsche 918 je podn benzk : Motor vidlicov osmivlec - evoluce motoru z RS Spyder 414 kW. estistupov sekvenn pevodovka opt z RS Spyder. Elektromotory jsou pouze tam kvli systmu KERS. Dva sou instalovan vepedu, kad 75 kW. Pi brzdn se energie ukld do elektromotoru, kter slou jako setrvank kde se akumuluje enrgie kter se pak d podle poteby pout. pikov vkon cel soustavy je tak 564 kW. Take bych se moc nebl, tohle m k ekologickmu hybridu hodn daleko, tae pi zvodech byh na tu spotebu 3l moc nespolhal |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
05
McFkovo
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 41
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|