|
Po | t | St | t | P | So | Ne |
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
| |
|
|
|
|
|
|
| Tatra T602 Tatraplan Sport |
| |
|
Tatra T602 Tatraplan Sport
Faro tento tden pedstavilo dal model ze srie IDEA FARO - Tatra T602 Tatraplan Sport.
Model je osazen motorem Faro Super uloenm inline. Pevody 30x8, pedn osa 2 mm, zadn osa 3 mm, podvozek PA6+10%GFK, vodtko Faro/32-V2 (kat.. 631).Pneu Klasik 22/16x6,5, vnitn drka (kat.. 623), disky PA6, Klasik-plechov 12x6, P+Z, magnety FeNdB, prmr 5x3mm (kat.. 636).
Karoserie - polyuretanov odlitek v kombinaci s PA vlisky,fotolepty a odlitky PUR,
3 vrstvy akrylovho laku, termotransferov samolepky ( 30 mikron ) s permanentnm lepidlem
Rozmry (obrysov, vetn pilota a vfuk):
dlka 127 mm, ka 43 mm, vka 38 mm, hmotnost modelu je 76 gram.
Vechny modely T602 jsou doplnny certifiktem FARO pro limitovan srie.
Podobn jako u monopostu Tatra T607 byly zpracovny vechny znm tvarov verze T602, kter pijdou postupn na trh:
Tatraplan-Sport T602, Cena msta Brna 1949, 25. z 1949, #31 - Bruno Sojka (limitovan srie 50 ks).
Tatraplan-Sport T602, Velk cena eskoslovenska, Brno 25. z 1949, #22 - Bruno Sojka (limitovan srie 300 ks)
Tatraplan-Sport T602, Cena vytrvalosti , Brno 8. jna 1950, #1 - Pavelka/ing. Sojka, vtzn vz (limitovan srie 200 ks)
Tatraplan-Sport T602, Cena vytrvalosti, Brno 8. jna 1950, #2 - Vemiovsk /Kopeck, 3. msto (limitovan srie 100 ks)
V souasnosti probh distribuce model z pedobjednvek, objednvky dol po 1.9.2011 jsou vyizovny prbn, tak jak jsou naskladovny modely z monte.
Dal fotografie jsou dostupn v galerii na www.faro-src.com
Zdroj: Faro - http://www.autodraha-faro.cz/
| |
| |
|
|
dne September 11 2011 09:03:23
Coe?? Nikdo dnej koment ?? Oekval jsem jich aspo 200... |
dne September 11 2011 11:44:00
Tak jsem pekvapenej Nic mn, m se lb vechny, a nejvce erven
viz: www.faro-src.com
Ale......za pt model i kdy limitky....9000,- je pro m moc co vy na to??
Nemluvm o monopostech, kter mi taky "nkter chyb" |
dne September 11 2011 15:45:25
Tak bych bral vechny, ale dchod to nekryje. Jinak je to moc pkn. |
dne September 11 2011 16:40:53
To Jan: modely jsou 4 - ten erve v prodeji nen, take pokud to stnu, tak za vechny modely d 7200,-
Co jsem slyel hodnocen skutenho modelu, je zpracovn opravdu pikov, take si myslm, i vzhledem k pomrn malmu potu vyrobench model, e je cena vce ne pimen.
Souhlasm s HWS, kdy o nic nelo, tak se tu diskutovalo do bezvdom, te, kdy Faro vyrobilo ji druhou adu pikovch model, skoro jako by to nikoho nezajmalo, nechpu..................
Myslm, e si tato i ta pedchoz srie model Tatra zaslouil minimln konstatovn, e se povedl.
Rodina model Tatra vetn tchto 4 novch model T 602 m ctihodn poet 13 rznch model a to je vzhledem k pi o detail u kadho modelu myslm velmi dobr vkon, kter si ocenn zaslou. |
dne September 11 2011 19:54:04
Pete, asi jsem patn formuloval mj pspvek, ceny pln odpovdaj malmu
potu model a kvalit jen pro m je to bohuel hodn
Rozhodn ode mne, jednoznan velik pochvala "FARU" opakuji moc se mi lb... |
dne September 12 2011 09:10:02
Moc hezk, ale asi pedevm pro skupinu opravdovch fand Tatrovky, kterch je i v zahrani kupodivu dost. Kadopdn je to ale v naich pomrech ojedinl malosriov edice pro sbratele-fajnmekry a cena a konen i proveden tomu odpovd.
O em chcete v takovm ppad diskutovat?
Prost to nen klasick model na autodrhu, kter tta koup synovi, aby s nm doma dlal crashtesty. Je to prost nco vc ... |
dne September 12 2011 13:55:00
Te jsem dv tatry (No.1 a No.22) vybalil a jsou naprosto asn. Kvalita zpracovn je perfektn. koda e se u m moc dlouho neohejou... |
dne September 13 2011 09:04:03
Souhlasm s Janem. Do doby kdy se vyrbli kody NF-1400 jsem ml od Fara (tedy snad jen mimo Favorit, ty mm pouze 3) vechny barevn kombinace a varianty model co kdy vyrobili. Ferrari, Audy i NF-1400, ale ponaje Tatrou T607 na to kalu protoe na to prost nemm, tch variant je hodn a ikdy je to super kvalita a opravdov raritka tak mm ve sv sbrce pouze jednu. Mimochodem i moc pkn jezd. Jene to se dala tenkrt sehnat za 1350,-, dnes u je na 1700,-.
U Tatry T602 Tatraplan Sport je to o to hor e co model to vlastn nco jinnho. Ano jsou si podobn, ale n stejn, u se neliej jen ve zbarven. A te babo ra do kter jt.
Ale co m stle mrz je to, e co FARO slibovalo u nkdy ped 6 mon 7 lety stle nen. Tatraplan Sport - pkn, T607 - ndhern, ale v mm srdci prost na kodu 130RS nem. A to mla bt u i koda Felicia KitCar, koda Octavia - OctaviaCup, TATRA JAMAL EVO III pro EP, nsledn koda Fabia I WRC a v dob ji souasn koda Fabia S2000 a Snad i koda Octavia II OctaviaCup, nepotaje Aero Mirror Sport a jaksi Spider ze 70let (MTX myslm).
Mrz m, e se eka a jim ji nkdo vyfoukne pa vim tomu, e ji dv nebo pozdji nkdo jinn udl. Nebo jestli ekaj a mn bude tolik jako tm kte tenkrt tolik touili po T602 a te se ji konen dokali.
Vm e je to omlaka pod dokola, ale je to tak.
Jsem moc rd za nov model, ale nen to to co m provzelo dtstvm a tud m to na zadek neposadilo. Z tto doby by mi mnohem vt radost udlala koda 1101 Sport LeMans 1950 (takov esk AC Cobra o cca 10let dve). Sorry FARO |
dne September 13 2011 09:24:59
A pak e to nepude ...a pila i kodfka |
dne September 13 2011 09:47:10
To Mitch, co dodat k Tvmu pspvku..... koda 130RS, Spider MTX, Spider koda, Aero Mirror Sport ...u jsem si "netroufal" ani napsat, e jsou opt v nedohlednu, ale kdy jsi to "pipoml" tak se pidm kodu 130RS, Spider MTX, Spider koda, tyto zvodn specily pamatuji z okruh, to je pro m vzpomnka, ale bohuel nic |
dne September 13 2011 10:31:37
Ale no tak - nebute malichern remcalov. dn vrobce nevyhov kadmu, vzor k zaformovn jsou stovky a kad preferuje nco jinho. Oktvku u dlalo SCX, Fabku SCX i Scalextric, a kolik z vs je nakonec m doma (a to stly jen cca 1100,- K). Z hlediska SCX i Scalextric to byly absolutn prodejn propadky, kter jsou dodnes ve vprodejch.
130-tky jsou k mn v lamintu v 1/32 i 1/24, taky se tady dv hromadn stavebn eily a kde je jim konec. Take dn "vyfouknut" pedloh se od ostatnch vrobc fakt ned oekvat.
Ohledn ceny - kvalita prost nen zadarmo a malosriovost tak ne. FARO prost v dnen krizov dob zvolilo cestu individulnch atypickch model pro sbratele, favority za pr kaek jsou u minulost. |
dne September 13 2011 16:06:52
To JK, promi, ale co se tk kody 130RS, tak co si pamatuji, nejsem "zde"
tak dlouho, byl o n velk zjem Pece jen, je to ikona na motoristick
historie (velmi spn) J osobn nemm zjem o lamintovou 130ku
Podle m si zaslou profesionln spracovn (bez urky modelm)
M mrz, e je to opravdu bh na dlouhou tra
http://www.autodraha-faro.cz/faroblog/skoda-130-rs-jako-model-132.html
Tady se podvej, pochop?...... |
dne September 14 2011 09:09:24
Nepochopm... Kdy m nkdo o n takov zjem a je skuten automodel, tak teba prv z kitu bude mt tu svou pravou profesionln verzi.
Ale jinak samozejm ohledn pvodnch slib FARO m pravdu, ti roky na dopipln masteru by mly stait. Jene v mezidob se taky trochu zmnil svt a zejm i priority vrobce, kter dnes nejsp (jako kad, kdo vyrb nco ivotn zbytnho) bojuje o peit. Navc nikdo z ns nem tuen, jak je to v tomto ppad s poadavky na poskytnut autorskch prv k modelu apod. a proto bych FARO hned neodsuzoval. Co mn osobn pijde jako koda, je to, e R. Kysela ke vem pipomnkm ohledn tohoto auta neobjasn dvody souasnho stavu (a je jasn, e njak existuj). Na druhou stranu si piznejme, e zdej komunita nen rozhodn zsadnjm odbratelem jejich produkce.
Mj nzor je ale hodn ovlivnn faktem, e m ale existence-neexistence 130-tky nijak zvl netrp a na komerky obecn se sp dvm jako na hezk hraky (bez negativnho podtextu). |
dne September 14 2011 15:28:18
Kdo po 130 tou ml mnoho monost jak si j podit. J a je mi 130 zcela fuk jsem nechal udlat kastle u pana Vaska, ekal jsem, e se pestane breet a zane se serizn stavt. Stejn druh kastl pouv teba MTR32 a kad se me na jeho modelech pesvdit, e z toho jde udlat perfektn model. Ovem dodnes jsem nevidl jedinou 130 hotovou..
Pan Vasko nabzel i MTX a dal zajmav modely, ale po zkuenosti ze 130, jsem to nechal bt.
Take j osobn si myslm, e to s tm zjmem o 130 nebude zase tak hork.
Kolik lid by ve finle zase o Faro napsalo, e je to drah atd. atd. a to si troufm pedpokldat, e koda asi bude daleko nronj co se tk licencnch podmnek, co by se urit pi obvyklm potu kus sri a dokonalosti zpracovn Faro model urit promtlo do vsledn ceny. ei typu, e o n bude ve svt zjem neberu. To o Tatrovky je taky.
Nejvt chyba u Faro je to, e se vdy pochlub dve, ne je jist, e jde model do vroby. Kdyby si to nechaly pro sebe, tak si as od asu "sedneme na zadek" co to krsnho udlali a budeme ekat s m ns zase nkdy pekvap.
No jo, to je holt ten marketing, o kterm mnoho lid tvrd e je k niemu. Realita je takov, e nkdy je dleitj jak vlastn vrobn program....... |
| |
|
|
| Pro odesln je nutn bt pihlen.
| |
|
|
|
|
Zapomnli jste heslo? Zadejte o nov zde.
| |
|
|
|
15
Pohr SCALEXTRIC 5. zvod
| |
|
|
| Pro zasln muste bt pihlen.
Dosud dn vzkazy.
| |
|
|
| Host: 57
dn len online
Registr. len klubu: 255
Neaktivovanch len: 0
Nejnovj len: Gobio
| |
|
|
|