AUTODRÁHA ON-LINE / SLOTCARSWORLD.CZ - Internetov� server o autodr�h�ch
  
ÚvodnĂ­ strĂĄnka ::  ČlĂĄnky ::  Seznam krĂĄtkĂ˝ch zprĂĄv ::  DiskuznĂ­ fĂłrum ::  Fotogalerie ::  Ke staĹženĂ­ ::  Odkazy ::  VyhledĂĄvĂĄnĂ­
December 26 2024 08:44:01 
 
Kalendář
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Narozeniny:
AVATARlukowicz
AVATARkuba s

ZÁVODY

1:32
Porsche Cup
Krušnohorský pohár
Moravská liga
Slovakia Cup

POSLEDNÍ ČLÁNKY
Test Corvette C5R Fl...
Aston Martin DBR9 – ...
Test TATRA T602 Tatr...
Porsche 997 RSR od F...
Test TATRA 607/2 (FA...
VW Golf Gr.2 "KAMEI"...
Jak vznikají modely ...
Slotlandia 2011
Dodge Charger 500 od...
Scaleauto Porsche 91...
Flyslot cars Ferrari...
SCX Volkswagen Touar...
SCX Aston Martin DBR9
SCX Aston Martin - p...
GSLOT - Nová značka ...
KLUBY A KROUŽŽKY
AMC Podbaba 132
Česká Třebová
DDM Hradec Králové
MC SRC Most
Pražský klub SCX
SCRC - Praha 7
SRC Brno
KONTAKTY
MEDIA

 
Nové výkonné motory XSLOT
 
FARONᚠdodavatel motorů, německá firma MOTRAXX nám nabídla evoluce „našich“ motorů (typ 130).

V provedení XSLOT 10S Tuning se jedná o 7,5 watový motor, který točí 26 550 ot./min. Zlepšených parametrů je dosaženo jiným vinutím.

Pod označením XSLOT 10S Race je dodáván 10ti watový motor, který je opatřen neodymovými magnety, což se pochopitelně odrazilo ve vyšší ceně. Výkon i kroutící moment je ale podstatně vyšší než u sériových motorů Normal nebo Super.

Motory najdete v sekci Faro Import a v detailech výrobku najdete rozměrový náčrtek, výkonostní diagram a technické údaje.

- XSLOT motor RACE/Neo
- SLOT motor TUNINGX

Komentáře
Ku_e dne October 31 2007 20:59:39
hele už nejsou na 12V ale na 14.8V.
Snad se nebudou přehřívat a časem si jeden testovní učitě koupím...smiley
Petr L dne November 01 2007 07:50:43
Nejdřív si ale pořiď pořádný régl, který ty motory utáhne smiley
Petr L dne November 01 2007 08:28:20
Jenom škoda, že motory nemají osičku protaženou i na druhé straně, to by podstatně rozšířilo možnost jejich využití.
Mitch dne November 01 2007 09:30:18
Když tak koukám na tu voltáž, není to i hlavní dodavatel pro Carreru? Ta má zdroje dimenzované na 14,8V.
Ale to je jen taková úvaha.
vitek dne November 01 2007 15:09:20
Vidíte u XSlotu se už dostáváme i cenově jinam.
Velmi chválím podrobné info na webu, včetně grafů. To se často nevidí. Jen aby bylo pravdivé.
Pepino dne November 01 2007 23:12:31
Ano, je to hlavní dodavatel nejen Carrery.
JMS dne December 07 2007 12:12:22
Při návštěvě Fara v Plzni jsem dostal na odzkoušení oba typy motorků, tak jsem jeden osadil do formulky z kupráku.
Druhý mám připravený na přešroubování, aby se dalo porovnat ve stejném podvozku, jaké mají vlastnosti.
Zítra to v Třebové vyzkoušímesmiley
Mitch dne December 07 2007 18:34:28
super budu se těšit, také mě zajmá rozdíl
JMS dne December 15 2007 22:58:57
Dneska bylo více času, tak jsem zkoušel tyto dva typy motorků.
Doma jsem osadil i druhý motorek do stejného podvozku a vyrazil do Třebové zkoušet.
Protože dráha byla zase hodně zaprášená, důležité bylo zajet stopu.
Hlavně jsem tam jel odzkoušet nový ovladač, ale o tom se rozepíšu v jiném vlákně.
Teď k motorkům- motor Race má úplně jinou charakteristiku záběru a brzdí tak hrozně, že pokud není na ovladači regulovatelná brzda stojí okamžitě po puštění páčky.
Motor Tuning byl o něco rychlejěí, ale zase brzdí velmi slabě, proto se muselo jezdit s plnou brzdou.
Později kluci jezdili pouze s motorem Race, i když byl díky zpřevodování do pomala po rovince pomalejší, ale zato průjezdy zatáček byly parádní.
Dokonce mi připadá, že ty Neodymové magnety v motorku plní efekt přídavných magnetů.
Auto sedělo opravdu perfektně a protože jsem tentokrát neměl ssebou kufr s pájkou a potřebným vercajkem, nemohl jsem předělat pastorek.
Zvolil jsem 30zubů převod a 8z. pastorek.
Bude potřeba vyzkoušet 9, nebo dokonce 10zubý pastorek, aby se to zrychlilo po rovině. Možné to snese i 11zubů.
motor brzdí dobře, tak by se to nejen zrychlilo, ale taky by to přestalo tolik brzdit.
Vyzkoušíme příště.smiley
kluci už jezdili jenom s tímto autíčkem a měřili si časy na jedno kolo a bylo zajímavé, že dosahovali vyrovnaných výsledků.
Vlož komentář
Pro odeslání je nutné být přihlášen.
INFORMACE
PRAVIDLA WEBU
Copyright, autorská práva
Administrátoři

TOPlist

DDM HRADEC KRÁLOVÉ

Seznam novinek
Kalendář
BPA Gallardo + Výsledky
O DDM Barák

PŘIHLÁŠENÍ
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Zažádejte o nové zde.
NÁHODNÁ FOTOGRAFIE
11
11
Pohár SCALEXTRIC 3. závod
RYCHLÝ VZKAZ
Pro zaslání musíte být přihlášen.

Dosud žádné vzkazy.
PŘÍTOMNI
Hosté: 10
Žádný člen online

Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovější člen: Gobio