|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
|
|
Narozeniny:
| |
|
|
|
| Pokud by někoho ze čtenářů zajímalo, jaké je vlastně nejryhclejí auto, přináíme stránku s přehledem, do které budeme zapisovat postupně vechny časy testovaných modelů z krabičky.
Vstupte | |
| |
|
|
dne February 23 2010 08:13:47
Tohle je výbornej nápad. Oceňuji. Mohli byste pro srovnání doplnit i Favorit a nějaký starý ites?
Dost mě překvapují časy aut od Gslot - není to nějaký překlep? |
dne February 23 2010 09:05:27
Jetě by stálo za zmínku, kdo je-byl testovací jezdec. |
dne February 23 2010 10:45:13
Pepíno, domnívám se, e Takata NSX (Gslot) je po tvém seřízení podvozku
nebo se pletu |
dne February 23 2010 10:51:25
Testuju to osobně na stálý určitý počet kol a zapíu to nejlepí. GSlot mají dobře nastavený magnet, skoro se dotýká dráhy a to je 80 % úspěchu na dřevě. Takata jela nakonec v základním nastavení podvozku, s koly co byly přiloeny, , ale byl sníen magnet na min. světlost (podvozek to dovoluje, ostatní auta jiných výrobců to bohuel nemají). |
dne February 23 2010 10:52:47
Kubajs, Favorita doplním, ale ITES auta prostě na FARO dráze nejedou, i s novými pneu se smíkají ze strany na stranu. Bohuel pneu fungují jen na původních dílech s texturou, na těchto nových hladkých nikoliv. |
| |
|
|
| Pro odeslání je nutné být přihláen.
| |
|
|
|
|
Zapomněli jste heslo? Zaádejte o nové zde.
| |
|
|
|
12
Pohár SCALEXTRIC 4. závod
| |
|
|
| Pro zaslání musíte být přihláen.
Dosud ádné vzkazy.
| |
|
|
| Hosté: 17
ádný člen online
Registr. členů klubu: 255
Neaktivovaných členů: 0
Nejnovějí člen: Gobio
| |
|
|
|